چگونه 7 مطالعه موردی موفق SEO باعث تغییر دید آنلاین شد
انتشار: شهریور 06، 1403
بروزرسانی: 17 تیر 1404

چگونه 7 مطالعه موردی موفق SEO باعث تغییر دید آنلاین شد


با تجزیه و تحلیل و بررسی چندین مطالعه موردی سئو، می تو،د بفهمید که چگونه آژانس های سئو پیشرو قبلاً این کار را انجام داده اند و چگونه می تو،د از آنها بهتر عمل کنید.

از حل معماهای فنی گرفته تا نوآوری های محتوای خلاقانه، 7 مثال را با جزئیات به اشتراک می گذاریم تا قدرت و پتانسیل تلاش های سئوی سفارشی را نشان دهیم.

قبل از اینکه عمیق شویم، در اینجا چند نکته کلیدی برای بررسی شما آورده شده است تا بتو،د بیشتر درک کنید!

  • صفحه مطالعات موردی است دومین مکان پربازدید 1- طبق داده های فراکتل.
  • مطالعات موردی عمیق از طریق جذب مشتریان جدید بگذارید نتایج خودشان صحبت کنند.
  • مؤسسه بازاریابی محتوا همچنین تأکید می کند که مطالعات موردی در این میان رتبه بندی می شوند سه نوع محتوا به مشتریان بالقوه را تبدیل کنید.
  • مطالعات موردی الهام بخش و استراتژی های عملی SEO را ارائه می دهد.
  • مطالعات موردی باید توسط تصاویر، فیلم ها، داده ها و متون، آن را برای مشتریان بالقوه جذاب تر می کند.

فهرست مطالب

  1. تاکتیکی x فنی
  2. Smartsites x AGA Parts
  3. Nifty Marketing Australia x Acer
  4. سرگرد تام ای، کریتئو
  5. SEO Plus x Trellis
  6. چشم انداز x شهرت و شرکا را روشن کنید
  7. سرگرد تام ای، اورکین
  8. چرا مطالعات موردی سئو مهم هستند؟

7 مطالعه موردی موفق سئو با نتایج اثبات شده

مطالعات موردی SEO می تواند کلید طلایی برای نشان دادن تاثیر مستقیم استراتژی های بهینه سازی جستجو باشد. این نمونه های واقعی را نشان می دهد که توسط اطلاعات دیجیتال پشتیب، می شوند، که بسیار جلب توجه می کند!

مشتریان بالقوه همیشه کار گذشته آژانس هایی را که قصد همکاری با آنها را دارند بررسی می کنند. به ،وان مثال، Fractl در HubS، آن را به اشتراک می گذارد صفحه مطالعه موردی دومین صفحه پربازدید در سایت آنهاست(این نشان می دهد که مطالعات موردی آنها به طور قابل توجهی بر تبدیل سرب تأثیر می گذارد.)

شما می تو،د ضمن یادگیری نحوه به اشتراک گذاری داستان های موفقیت سئوی خود، بینش های ارزشمندی را در مورد استراتژی های موثر جمع آوری کنید. با بررسی این هفت مطالعه موردی SEO که توسط آژانس های برتر انجام شده است، یاد خواهید گرفت که چگونه داده های ساده را به بینش های عملی و داست، برای جذب سرنخ های بیشتر تبدیل کنید.

از این کارشناسان سئو بیاموزید تا داستان های موفقیت خود را بگویید و نشان دهید که چگونه بر چالش ها غلبه کنید.

1. تاکتیکی x فنی

چالش ها:

  • سایت Artsy در نتایج جستجوی گوگل ظاهر نشد زیرا با استفاده از جاوا اسکریپت ایجاد شده بود که گوگل قادر به خواندن آن نبود.

نزدیک شدن:

  • Taktical Di،al از نزدیک با توسعه دهندگان Artsy همکاری کرد تا یک راه حل سفارشی ایجاد کند که شامل تبدیل اسکرین شات های سایت به HTML اسکریپت شده است.
  • این سایت به بخش هایی برای ارزیابی ارزش تجاری کلمات کلیدی ت،یم شده است.
  • صفحات هنرمندان و آثار هنری به ،وان اه، اصلی SEO شناخته شده اند.
  • طراحی سایت برای تبدیل بهینه شد و یک پلن لینک بیلدینگ قوی اجرا شد.
مطالعه موردی تاکتیکی-فنی-سئو

نتایج:

  • افزایش 2000 درصدی تعداد بازدیدکنندگان در ماه
  • افزایش 636.69 درصدی تبدیل
  • 258 درصد افزایش نرخ تبدیل

2.Smartsites x AGA Parts

مطالعه موردی در مورد بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت های هوشمند

چالش ها:

  • قطعات AGA برای بهینه سازی یک وب سایت پیچیده برای بازارهای بین المللی و شماره قطعات خاص مورد نیاز است.

نزدیک شدن:

  • این رویکرد شامل انجام تحقیقات گسترده بازار و اولویت بندی کلمات کلیدی برای نتایج بهینه بود.
  • این وب سایت به طور خاص برای هدف قرار دادن مشتریان بین المللی طراحی شده است و به چهار زبان ترجمه شده است.
  • یک کمپین ایجاد لینک استراتژیک برای افزایش دید و قدرت آنلاین اجرا شد.

نتایج:

  • افزایش قابل توجه نرخ تبدیل و نرخ کلیک، همراه با کاهش هزینه به ازای هر کلیک

3. Nifty Marketing Australia x Acer

مطالعه موردی nifty-seo

چالش ها:

  • وب سایت ایسر قدیمی بود و فاقد قابلیت های تجارت الکترونیک لازم و ابزارهای بازاریابی مؤثر بود.
  • توانایی جذب مشتری و افزایش فروش آنلاین را با مشکل مواجه کرده است.

نزدیک شدن:

  • این پروژه شامل اصلاح کامل وب سایت، شامل ویژگی های پیشرفته تجارت الکترونیک برای افزایش تجربه کاربر و قابلیت های فروش بود.
  • یک استراتژی جامع SEO برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و هدایت ترافیک ارگ،ک به کار گرفته شده است.
  • تبلیغات گوگل و کمپین های رسانه های اجتماعی بسیار هدفمند برای به حدا،ر رساندن دسترسی و تعامل با مخاطبان هدف و همچنین استراتژی های سئو راه اندازی می شوند.
nifty-seo- مطالعه موردی

نتایج:

  • رشد 163 درصدی در فروش آنلاین
  • افزایش سفارشات بیش از 300٪ در ماه اول پس از راه اندازی
  • بهبود قابل توجهی در حضور دیجیتال ایسر استرالیا و عملکرد کلی فروش

4. سرگرد تام ای، کریتئو

چالش ها:

  • Criteo برای ایجاد یک استراتژی دیجیتال قوی که با نیازهای پیچیده B2B آنها هماهنگ باشد، به یک شریک خارجی نیاز داشت.
  • آنها می خواستند نرخ تبدیل را بهبود بخشند و ارزش محتوا را افزایش دهند.

نزدیک شدن:

  • یک استراتژی دیجیتال B2B برای هدف قرار دادن موثر مشتریان تجاری و افزایش حضور کلی در بازار طراحی شده است.
  • یک مرکز محتوا ایجاد شد و اتوماسیون بازاریابی برای ساده سازی فرآیندها و بهبود تولید سرنخ پیاده سازی شد.
  • محتوای YouTube با استفاده از دارایی های موجود بهینه سازی می شود که منجر به افزایش تعامل و تبدیل می شود.
یک مطالعه موردی بزرگ در زمینه سئو

نتایج:

  • افزایش 200٪ در ترافیک موتورهای جستجوی ارگ،ک
  • افزایش 78 درصدی تبدیل سایت

5. SEO Plus x Trellis

مطالعه موردی seoplus-trellis-seo

چالش ها:

  • Trellis در یک صنعت بسیار رقابتی تلاش های محدودی در بازاریابی محتوا و سئو داشت.
  • آنها در به دست آوردن سهم بازار و بهبود دید آنلاین با مشکل مواجه بودند و باید ترافیک هدفمند بیشتری را به وب سایت خود جذب کنند.

نزدیک شدن:

  • یک استراتژی جامع با تمرکز بر ایجاد محتوا، سئو فنی و ایجاد لینک استراتژیک اجرا شد.
  • هدف افزایش ترافیک سایت، بهبود دید جستجو و افزایش رتبه کلمات کلیدی در بین عبارات جستجوی هدفمند بود.

نتایج:

  • افزایش 132 درصدی در کل ترافیک وب سایت
  • افزایش 164 درصدی کلیک های جستجو
  • رشد قابل توجه در رتبه بندی کلمات کلیدی، جایگاه Trellis به ،وان قوی ترین رقیب در بازار خود

6. بینش، شهرت و شرکا را شعله ور کنید

مطالعه موردی SEO برای اشتعال دید

چالش ها:

  • هدف Ignite Visibility افزایش دید آنلاین و افزایش تبدیل فروش است.
  • Fame and Partners در بازار مد بسیار رقابتی فعالیت می کند.

نزدیک شدن:

  • یک استراتژی دوگانه با تمرکز بر SEO و بازاریابی ایمیلی برای به حدا،ر رساندن اثربخشی کلی دیجیتال ایجاد شد.
  • محتوای موجود بهینه سازی شد و کمپین های ایمیل هدفمند برای وارد ، ترافیک ارگ،ک بیشتر و بهبود نرخ تبدیل اجرا شدند.

نتایج:

  • افزایش قابل توجه ترافیک جستجوی ارگ،ک
  • افزایش قابل توجه در نرخ تبدیل فروش

7. سرگرد تام ای، اورکین

چالش ها:

  • اورکین وب سایت بزرگی داشت که علیرغم نتایج سئو قوی باعث سردرگمی کاربران شد و تأثیر منفی بر تجربه و تبدیل کاربر داشت.

نزدیک شدن:

  • این وب سایت با در نظر گرفتن تلفن همراه، با در نظر گرفتن سهولت استفاده برای افزایش دسترسی و تجربه کاربر در همه دستگاه ها، دوباره طراحی شده است.
  • یک استراتژی تبلیغات دیجیتال بیش از حد محلی برای ساده ، تعاملات کاربر و بهبود تولید سرنخ در مناطق هدف اجرا شد.
مطالعه موردی سرگرد تام سیو اورکین

نتایج:

  • 50 درصد افزایش در تعداد سرنخ ها سال به سال
  • 29٪ هزینه کمتر برای هر سرب
  • افزایش 54 درصدی در درآمد کل شرکت

چرا مطالعات موردی سئو مهم هستند؟

هنگامی که درباره مطالعات موردی سئو اطلاعات بیشتری ،ب می کنید، بلافاصله مسیرهایی را که منجر به موفقیت می شود و مشکلاتی که باید از آنها اجتناب کنید را کشف می کنید.

بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا برای آژانس ها و مشتریان آنها مهم است، زیرا:

  • نمایش می دهد چگونه اثرات سئو عملکرد تجاری،
  • مدارکی از ظرفیت آژانس ارائه دهید برای دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری،
  • سرمایه گذاری های آینده سئو را راهنمایی کنید با مثال های کاربردی
  • چگونگی آن را توضیح دهید چالش های مختلف بهینه سازی موتورهای جستجو با موفقیت پردازش شد،
  • اجازه شرکت ها عملکرد آنها را مقایسه کنید با استانداردهای صنعتی،
  • بهبود می یابد اعتماد مشتری در قابلیت های نمایندگی هنگام انتخاب یک شرکت سئو،
  • کمک می کند مشتریان جدید را جذب کنید با نمایش پروژه های موفق قبلی.

برای خود آژانس ها، مطالعات موردی زیر عبارتند از:

  • آنها داستان های موفقیت با جزئیات واضح گفته شد،
  • داستان سرایی چگونه تفکر استراتژیک چالش های سئو را تغییر می دهد به دستاوردهای قابل اندازه گیری،
  • یک تصویر ،شید سفری از مشکل به راه حل تا موفقیت.

مشتریان چیزی بیش از یک نگاه اجمالی از نتایج بالقوه دریافت می کنند. آنها دریافت می کنند:

  • نگاه دقیق وقتی آنها سفر بهینه سازی موتورهای جستجو را آغاز می کنند چه انتظاری داشته باشند،
  • اطلاعات در مورد تاکتیک های خاص این کار کرد،
  • چشم اندازها در مورد نتایج به دست آمده.

فراتر از اصول اولیه، این مطالعات موردی خلاقیت و نوآوری را نشان می دهد که برخی از کمپین ها را از دیگران متمایز می کند. این نشان می دهد که چگونه بهترین آژانس های سئو ایالات متحده می توانند خارج از چارچوب فکر کنند تا به نتایج استثنایی دست یابند، چه از طریق استراتژی های محتوای منحصربه فرد، پیشرفت های فنی پیشرفته، یا ابتکارات ساخت لینک استراتژیک.

افکار نهایی

با بستن کتاب در مورد ۷ داستان موفقیت قابل توجه سئو، مشخص می شود که بازاریابی دیجیتال در عین حال پیچیده و جالب است.

این نمونه های سئو واقعی، انعطاف پذیری و خلاقیت مورد نیاز برای برجسته شدن آنلاین را نشان می دهند. هر داستان نشان می دهد که چگونه استراتژی های سئو من، می تواند به طور چشمگیری دید و رشد ،ب و کار را افزایش دهد.

آنچه می بینیم یک راه حل ی،ان نیست، بلکه مجموعه ای از رویکردهای هوشمند و شخصی است که بهترین تخصص، نوآوری و کار گروهی را با هم ،یب می کند.

این ایده ها شما را تشویق می کنند که خلاقانه فکر کنید، قاطعانه عمل کنید و به سرعت وفق دهید تا از فرصت ها استفاده کنید!



منبع: https://di،alagencynetwork.com/seo-case-studies/