
بروزرسانی: 29 تیر 1404
3 راه برای طراحی کامل
بازاریابی تجارت الکترونیک در سطح جه، در حال رونق است، با حدود 6.310 تریلیون دلار هزینه در سال 2024. در این بازار رقابتی، جلب توجه مشتریان بالقوه یک هنر است و ارائه محصول شما ضربه قلم مو است. وقتی مشتریان بالقوه تبلیغات شما را هنگام مرور کانال های رسانه های اجتماعی خود پیدا می کنند، چیزی بیش از یک ع، خوب یا یک پیشنهاد تخفیف می خواهند. یک تجربه متفاوت می تواند تفاوت بین نادیده گرفته شدن و برجسته بودن را مشخص کند.
ما در عصری زندگی می کنیم که انتظارات بصری افزایش یافته است. شرکت ها نمی توانند در تصاویر محصولات خود متوسط \u200b\u200bبودن را تحمل کنند. در اینجا سه \u200b\u200bاستراتژی برای طراحی ارائه محصولات عالی ارائه شده است، که اطمینان حاصل شود که پروژه تجارت الکترونیک شما مطابق و فراتر از انتظارات عالی مخاطبان شماست.
در اینجا برخی از ملاحظات حیاتی در هنگام طراحی ظاهر زیبایی یک صفحه محصول وجود دارد (ما در ادامه نکات بیشتری در این مورد ارائه خواهیم کرد):
- مقدار بهینه اطلاعات مورد نیاز برای اطلاع رس، به ،یداران بالقوه در مورد محصول را بدون گیج ، آنها تعیین کنید
- ما در تلاش هستیم تا در ارائه جزئیات ضروری مانند مشخصات محصول، قیمت و در دسترس بودن تعادل ایجاد کنیم و از اضافه بار اطلاعاتی که می تواند مانع از ،ید کاربران شود، جلوگیری کنیم.
- کلیک ها و پیمایش های لازم برای دسترسی کاربران به ویژگی های کلیدی محصول و تصمیم گیری آگاهانه را کاهش دهید
- طراحی قالبی را انتخاب کنید که سادگی و پیچیدگی را متعادل کند و یک رابط کاربری تمیز و بصری ارائه دهد و در عین حال عمق و عملکرد کافی را ارائه دهد.
ایده شماره 1: ایجاد اینفوگرافیک جامع
هیچ راهی بهتر از اینفوگرافیک های جامع برای جمع شدن تصاویر و اطلاعات وجود ندارد. اینفوگرافیک های باکیفیت ما که برای همه مدل های ،ب وکار من، است، جذابیت عکاسی چشم نواز را به طور یکپارچه با دقت و مقدار دقیق توضیحات ،یب می کند.
یکی از نکاتی که در بسیاری از برنامه های محبوب طراحی گرافیک آنلاین مورد بحث قرار می گیرد این است که تصاویر محصول را جدا کرده و آنها را به طور یکپارچه در اینفوگرافیک خود ادغام کنید. با لایه برداری از لایه های محصولات خود، مواد پیچیده آنها را در یک ارائه خیره کننده و آموزنده آشکار می کنید. این فناوری پیشگامانه، ارائه محصولات شما را به سطحی کاملاً جدید می برد و به مخاطبان شما چیزی بیش از یک نگاه اجمالی ارائه می دهد - به آنها درک تعاملی از نحوه عملکرد محصولات شما و چرایی خاص بودن آنها می دهد.
شیفتگی به محصولات ساختارشکن ریشه در کنجکاوی ذاتی ما دارد. مردم دوست دارند اسرار پشت عملکردها را کشف کنند و نمایش محصولات به شکل جدا شده آنها این تمایل به درک عملکرد درونی را برآورده می کند. گنجاندن این تصاویر تجزیه شده در اینفوگرافیک ها به مشتریان شما این امکان را می دهد تا سفری بصری را آغاز کنند، هر ،مت را کاوش کنند و از مهارت پشت ارائه های شما قدرد، کنند.
ویرایش تصاویر محصول برای حذف پس زمینه و افزودن توضیحات مختصر یک عمل رایج است. با این حال، تجزیه محصول و گرفتن آن اجزای فردی شما را متمایز می کند، اینفوگرافیک های شما را به قطعات آموزشی و چشم نواز تبدیل می کند که تاثیری ماندگار بر جای می گذارد.
ایده شماره 2: از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید
جذب مشتریان بالقوه فقط به م،ای نمایش محصولات شما نیست. این در مورد دعوت از آنها برای تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از تجربه است. اینجاست که محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) می تواند به صورت پویا ارائه های محصول شما را تقویت کند و باعث فروش بزرگ شود.
مفهوم ساده است: به مشتریان خود اجازه دهید تا قصه ،ای برند شما شوند. کاربر، که تجربیات خود را از طریق ویدیوها یا ع، هایی که محصولات شما را به نمایش می گذارند به اشتراک می گذارند، داست، معتبر و مرتبط ایجاد می کنند. این به برند شما اعتبار می بخشد و به تمایل ذاتی مصرف کنندگان برای دیدن افراد واقعی در تعامل و لذت بردن از پیشنهادات شما کمک می کند.
تشویق مشتریان برای مشارکت در ارائه محصول شما یک حرکت استراتژیک است که به طرق مختلف جواب می دهد. اول، یک کتابخانه آماده از محتوا را فراهم می کند - اصلی، متنوع و منع، کننده استفاده در دنیای واقعی. تصور کنید که یک نسخه نمایشی ویدیویی از محصول خود داشته باشید بدون اینکه زمان و منابع خود را برای ایجاد آن صرف کنید. محتوای تولید شده توسط کاربر به یک دارایی پویا و در حال رشد تبدیل می شود که برند شما را زنده می کند.
یک ،صر رو، نیز در بازی وجود دارد. مشتریان ذاتاً به سایر مشتریان اعتماد دارند. وقتی می بینند مصرف کنندگان همکارشان تجربیات مثبت خود را با محصولات شما به اشتراک می گذارند، حس اعتماد و اعتبار ایجاد می کند. UGC ارائه محصول شما را از ارتباط یک طرفه به گفتگوی جامعه محور تبدیل می کند و اعتماد و ارتباط را افزایش می دهد. استفاده از برون سپاری تجارت الکترونیک یک راه عالی برای صرفه جویی در وقت در کارهایی مانند انجام سفارش، حمل و نقل و خدمات مشتری است و به شما امکان می دهد بر مدیریت اجتماعی تمرکز کنید. افراد من، را برای ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر و تبلیغ برند خود بیابید. در اینجا چند ابزار مفید برای سهولت اجرای استراتژی محتوای تولید شده توسط کاربر آورده شده است:
- نرم افزار جمع آوری و تجزیه و تحلیل
محتوا را از چندین پلتفرم رسانه اجتماعی در یک فید واحد جمع آوری کنید و رفتار کاربر و روندهای بازار را بر اساس هشتگ ها، ذکرها و موارد دیگر تجزیه و تحلیل کنید.
برای تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر، افزایش تعامل با برند و ایجاد کمپین های هشتگ و مسابقه اشتراک گذاری ع، برای تحریک تعامل کاربران، مسابقات و هدایای جذابی را اجرا کنید.
نرم افزار متخصص در بازاریابی تأثیرگذار و کمپین های UGC به ،ب وکارها امکان می دهد با اینفلوئنسرهای مرتبط همکاری کنند و محتوای معتبری ایجاد کنند که طنین انداز باشد و در عین حال شناسایی تأثیرگذار، که با ارزش های برند شما همسو هستند را آسان تر می کند.
اگر می خواهید جستجوهای خود را انجام دهید، می تو،د از یک دستیار مجازی این کار را برای شما انجام دهید. آن ها می توانند برای کمک به ایجاد بانک محتوای تولید شده توسط کاربر، با افراد تأثیرگذار بالقوه شناسایی، تماس و مذاکره کنند. این راهنمای دستیار مجازی را دنبال کنید تا مطمئن شوید که فرد من،ی را برای این کار انتخاب کرده اید.
ایده شماره 3: واقع گرایی، تعامل و کاربردی بودن را به ع، های محصول خود اضافه کنید
تصور کنید که بتو،د به صورت فیزیکی محصول را در دستان خود بگیرید و قبل از تصمیم گیری آن را از هر زاویه ای بررسی کنید. این تجربه همهجانبه ای است که تصاویر 360 درجه ارائه می کنند. این تصاویر تعاملی یک نمای کلی کامل را ارائه می دهند و به مشتریان بالقوه اجازه می دهند محصول شما را به گونه ای بررسی کنند که تصاویر ثابت نتوانند مطابقت داشته باشند. همانطور که ما برای واقع گرایی در تجربه ،ید آنلاین تلاش می کنیم، توانایی چرخش یک محصول و مشاهده آن از همه طرف به ابزاری قدرتمند در کمک به مشتریان در تصمیم گیری تبدیل می شود.
علاوه بر این، هیچ چیز بهتر از تاثیر بصری تصاویر مقایسه اندازه نیست. قرار دادن تصویر دیگری در کنار محصول برای مقاصد مقایسه، حس مقیاس ملموسی را برای مشتریان فراهم می کند. این به ویژه برای مواردی که ممکن است در اتاق نشیمن یا محل کار مشتری جایی پیدا کنند بسیار مهم است. درک اینکه یک محصول چقدر فضای واقعی را اشغال می کند، توانایی مشتری را برای تجسم محصول در محیط خود افزایش می دهد و به آنها اجازه می دهد تصمیم ،ید آگاهانه و مطمئن تری بگیرند.
در نهایت، ارائه محصول خود را یک قدم جلوتر می بریم، تصاویر تعاملی مشتریان بالقوه را به تعامل مستقیم با محصولات شما دعوت می کنند.
به ،وان مثال، فرض کنید شما ،ب و کار لوازم آرایشی خود را راه اندازی کرده اید، و زمان آن رسیده است که به مردم نشان دهید که چگونه محصولات شما می توانند زندگی آنها را بهبود بخشند. با ،یب ،میشن هایی که با کلیک روی بخش های خاصی از محصول فعال می شوند، تجربه ای تعاملی را ارائه می کنید که فراتر از تصاویر ثابت است. در حالی که تلاش بیشتری می طلبد، بازده آن می تواند قابل توجه باشد. توانایی تعامل با محصول در واقع تعامل مشتری را افزایش می دهد و تجربه ،ید آنلاین را نه تنها معامله ای بلکه لذت بخش و به یاد ماندنی می کند.
چگونه محصول خود را با موفقیت راه اندازی کنیم
هنگامی که محصولات شما به بهترین شکل ظاهر می شوند، زمان برنامه ریزی برای عرضه است. تیم یا آژانس تجارت الکترونیک شما از نزدیک با شما همکاری خواهد کرد تا یک استراتژی راه اندازی جامع متن، با محصول و بازار هدف شما ایجاد کند. آنها تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل رقبا را انجام می دهند و فرصت هایی را برای موقعیت موثر محصول شما شناسایی می کنند. در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که باید به ،وان بخشی از این مورد در نظر گرفته شود:
- داستان را در مورد هدف بزرگتر محصول خود تعریف کنید و روایت را برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی، صفحات فرود و کمپین های ایمیل سفارشی کنید.
- نظرات و نظرات مشتریان را برای ایجاد ادراکات مثبت نشان دهید.
- یک کمپین یکپارچه رسانه های اجتماعی برای افزایش علاقه و آگاهی ایجاد کنید.
- امکان پیش سفارش محصول را قبل از عرضه رسمی به مصرف کنندگان می دهد.
نکته آ، برای سرمایه گذاری بر روی سود و تقاضای اولیه مهم است. در وب سایت خود یا از طریق کانال های فروش دیگر، پیش سفارش دهید و مشوق هایی مانند تخفیف های انحصاری یا پاداش ها را برای تشویق به ،ید زودهنگام ارائه دهید. از پیش سفارش ها برای سنجش علاقه مشتری، ،ب درآمد و ایجاد پیش بینی برای عرضه رسمی محصول خود استفاده کنید.
لیست ایمیل شما یک کانال ارتباطی کلیدی برای این کار است، و باید به طور مداوم زمان بگذارید و از ابزارهایی برای کمک به رشد لیست پستی خود استفاده کنید. ایمیل های یادآوری را تا تاریخ راه اندازی ارسال کنید تا مش،ان خود را مطلع و درگیر نگه دارید. شمارش مع، را در ایمیل های خود قرار دهید تا فوریت بیشتری داشته باشید و افراد را تشویق کنید تا قبل از در دسترس قرار گرفتن محصول، سریع عمل کنند.
زیبایی شناسی صفحه محصول خود را بسازید
در نهایت، صفحه محصول به ،وان یک فروشگاه دیجیتال برای کالاهای شما عمل می کند و نقشی اساسی در افزایش فروش و بهبود تجربه کلی کاربر ایفا می کند. ایجاد تعادل کامل بین سهولت استفاده و مطلوبیت برای به حدا،ر رساندن نرخ تبدیل و افزایش تعامل مشتری ضروری است.
با در نظر گرفتن دقیق این عوامل و استفاده از ایده های تعاملی نمایش محصولات ما، می تو،د به طور موثر کالاهای خود را به نمایش بگذارید، فروش را افزایش دهید و تأثیر ماندگاری بر مشتریان خود بگذارید. موفق باشید!
منبع: https://di،alagencynetwork.com/ways-to-design-perfect-،uct-presentations-for-ecommerce/