آماده سازی تجارت الکترونیکی خود برای Web3


این روزها به هر کجا که نگاه می کنیم، ،ب و کارهای بیشتری به سمت Web3 متمایل شده اند تا تجربیات مشتریان خود را متحول کنند.

اما وب3 دقیقاً چه تأثیری بر تجربه تجارت الکترونیک ما خواهد داشت – هم به ،وان مالک و هم به ،وان مصرف کننده؟

به خواندن ادامه دهید تا بد،د که چگونه تجربه ،ید آنلاین شما در شرف ارتقاء عظیم است و چگونه می تو،د از قدرت متاورس برای تعامل با مصرف کنندگان استفاده کنید.

Web3 چیست؟

Web3 نسل بعدی اینترنت است. این نسل سوم شامل ادغام فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین، از جمله NFT ها، و سلب قدرت از پلتفرم ها و مدیران عامل میلیاردر و بازگرداندن مالکیت اینترنت به مصرف کننده است.

Web3 و چهار C

یکی از بزرگترین مزیت های Web3 و بازاریابی در متاورس نحوه اتصال چهار C است:

  1. متن نوشته
  2. تجارت
  3. محتوا
  4. انجمن

هنگامی که این چهار C به هم متصل می شوند، نیاز مصرف کنندگان را از این می گیرد که دائماً از یک برگه به ​​آن تب بپرند و سعی کنند محصول مورد علاقه بعدی خود را پیدا کنند. در عوض، محصولات به لطف ربات‌های شخصی‌سازی‌شده، در دنیای متاورز به سراغشان می‌آیند.

می تو،د این ربات ها را به ،وان آژانس های مسافرتی برای ،ید در نظر بگیرید. ربات شما همه چیز را در مورد شما می داند، از جمله اندازه، رنگ مو، مدل، و ترجیحات ،ید.

ربات کارهای سنگینی را در مورد فیلتر ، میلیون ها نتیجه جستجو انجام می دهد تا آنچه را که می خواهید ببینید – بدون نیاز به تبلیغات یا محتوای نامربوط.

این فرآیند به ،وان جستجوی عمودی شناخته می‌شود، که بر بخش یا بخش‌های خاصی از محتوای آنلاین تمرکز می‌کند تا تجربه‌ای واقعاً شخصی‌سازی شده و بدون اتلاف وقت را برای شما به ارمغان بیاورد.

از آنجایی که هدف Web3 بازگرداندن مالکیت به مصرف کنندگان است، دیگر غرق ،ید آنلاین و تلاش برای عبور از میلیون ها گزینه نخواهید بود.

در عوض، ربات شما دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش هستید برای شما به ارمغان می آورد.

آماده شدن برای تجارت الکترونیک در Web3

بنابراین، صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیکی که به دنبال شکوفایی – نه فقط زنده ماندن – در Web3 هستند، چگونه می توانند خود را آماده کنند؟

مهم است که در ارتباط بین ارزش های مشتری، اهمیت یک جامعه اختصاصی و بازاریابی قدرتمند بازی کنید. در اینجا چند راه وجود دارد که می تو،د از هم اکنون آماده شوید تا این فناوری نوآورانه را در فروشگاه تجارت الکترونیک خود بگنج،د:

پذیرش کریپتو به ،وان پرداخت

دو یافته قابل توجه در مورد پرداخت مشتریان با ارز دیجیتال وجود دارد: اول، 40 درصد از ،یداران با استفاده از کریپتو برای اولین بار از یک شرکت ،ید می کنند و دوم اینکه ،یداران کریپتو دو برابر کاربران کارت اعتباری هزینه می کنند.

این نشان می دهد که کاربران جدید به پرداخت با کریپتو و امنیت آن بسیار اعتماد دارند.

بنابراین، هر چه زودتر بتو،د ارز دیجیتال را به ،وان یک روش پرداخت بپذیرید، احتمال اینکه مشتریان جدید را جذب کنید و آنها را به طرفداران وفادار برند خود تبدیل کنید، افزایش می‌یابد و در عین حال میزان هزینه‌های مشتریان در فروشگاه خود را افزایش می‌دهید.

NFT ها و شخصی سازی

NFT ها با اجازه دادن به کاربران برای بیان خود با آواتارهای شخصی، مجموعه های هنری و جدیدترین مد و لوازم جانبی، نقش کلیدی در متاورس ایفا می کنند. اگر بتو،د شروع به تولید NFTهایی کنید که محصولات شما را به نمایش بگذارند، در بازاریابی متاورس مهارت خواهید داشت.

ساختن یک کفش کت، بسیار جذاب NFT همانطور که نایک دارد یا یک کیف دستی لو، مانند گوچی in metaverse نه تنها نشان می‌دهد که نام تجاری شما با استفاده از فناوری نوآورانه راحت است و در راس روندهای مصرف‌کننده قرار می‌گیرد، بلکه نمایش عالی برای محصولات شما نیز هست.

تجربه ،ید Metaverse بالا

،ید در metaverse سفر ،ید مادربزرگ شما به مرکز ،ید محلی نیست. متاورس فرصت‌های بی‌پای، را برای برندها فراهم می‌کند تا تجربه‌های ،ید شخصی و جذاب ایجاد کنند.

از کنسرت‌ها در ویترین فروشگاه شما تا فروشگاه‌های پاپ‌آپ در متاورژن‌های مختلف برای گسترش دامنه دسترسی شما، فناوری واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، و سه بعدی نقشی اساسی در ایجاد تجربه ،ید مبتنی بر مصرف‌کننده در آینده ایفا می‌کنند.

می‌تو،د از این فناوری‌ها برای بازی‌سازی تجربه ،ید استفاده کنید. به ،وان مثال، یک بازی یا تجربه ایجاد کنید که کاربران بتوانند از آن بازدید کنند و مواردی مانند کالاهای مجازی را برنده شوند.

این تجربه‌های ،ید کاملاً فراگیر به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که ارتباط پایداری با برند شما ایجاد کنند – به علاوه، ،ب درآمدهای رایگان برای افزودن به کیف‌پول‌های دیجیتالی آنها نیز ضرری ندارد!

همچنین می‌تو،د از AR و VR استفاده کنید تا به مصرف‌کنندگان کمک کنید تا احساس کنند که اقلام موجود در فروشگاه شما را در زندگی واقعی از طریق نمایشگاه‌های مجازی مشاهده می‌کنند.

در آنجا، آنها می توانند از VR و AR برای امتحان لباس ها و لوازم جانبی، قرار دادن مبلمان و دکور در محل زندگی خود و حتی پیش نمایش محصولات استفاده کنند.

فناوری Web3 به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین بخش‌های ،ید IRL را با شخصی‌سازی و تعامل متاورس متصل کنید تا تجربه نهایی مشتری را ایجاد کنید.

Fifth & Cor می تواند کمک کند

Fifth & Cor یک شرکت بازاریابی و نوآوری است که از بهترین ابزار و دانش برای حمایت از برند شما استفاده می کند.

در مورد اینکه چگونه تیم آنها می تواند به برند شما کمک کند تا در Web3 از طریق یک برنامه بازاریابی متاواستر قوی برای رشد – نه فقط بقا – آماده شود، بیشتر بیاموزید. برای ،ب اطلاعات بیشتر امروز با آنها تماس بگیرید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/thrive-not-just-survive-preparing-your-e-commerce-business-for-web3/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب