در این پست، جستجوی قرمز آنچه را که باید در مورد پست های مهمان بد،د و اینکه چگونه آنها به شما در رتبه بندی در گوگل کمک می کنند را بررسی می کند.
اگر صاحب ،ب و کاری هستید که به دنبال افزایش سئوی خود از طریق پست مهمان یا شکل دیگری از لینک سازی هستید، بسیار مهم است که با یک آژانس SEO در استرالیا کار کنید که این عمل را به خوبی درک کند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/seo-guest-posts-what-businesses-need-to-know-as-a-business-owner/
ترافیک ارجاع به کاربر، اطلاق می شود که از صفحه وب شما از یک سایت میزبان بازدید می کنند بدون اینکه محتوای شما را در گوگل جستجو کنند.
بسیاری از آژانس های سئو پست مهمان را برای مشتریان به ،وان تکنیک اصلی برای افزایش رتبه کلمات کلیدی در گوگل انجام می دهند. در حالی که این یک روش معمول است، معمول است که همه آژانس های سئو پست مهمان با کیفیت انجام نمی دهند. در واقع، بیشتر صاحبان مشاغل با پستهای مهمان هر،مهای باقی میمانند که بیشتر ضرر میکنند تا فایده.
پستهای مهمان برای اه، سئو میتوانند بسیار مثمر ثمر باشند اگر درست از طریق برنامهریزی و اجرای صحیح انجام شوند. بسیاری از سایتهای معتبر در همه جایگاهها وجود دارند که نیاز دارند و به راحتی اطلاعات بسیار معتبر را از کارشناسان صنعت مربوطه خود میپذیرند.
، لینکهای پستهای مهمان نیز باید دارای بر،بهای من،ی مانند rel=” sponsored” یا rel=”nofollow” باشند. پیوندهای بدون بر،ب ممکن است به طور بالقوه علامت گذاری شوند و ممکن است به ،وان پیوندهای با کیفیت پایین دیده شوند که می توانند در دراز مدت به صفحه شما آسیب بزنند.
بسیاری از ،بوکارها روزانه با مقادیر بیپای، ایمیلهای پست مهمان اسپم میشوند، زیرا پستهای مهمان رتبهبندی سئوی آنها را افزایش میدهد و ،بوکارشان را رونق میبخشد.
ارسال مهمان تبدیل به یک روش در صنعت شده است. با این حال، انتخاب کار با آژانسی که از انجام صحیح آن سرمایه گذاری می کند غیر معمول است.
آیا باید با آژانسی برای ایجاد لینک پست مهمان درگیر شوید؟
اما همیشه محتوای خود را واقعی و صادقانه نگه دارید. ارسال ادعاهای جعلی در وب سایت دیگری به اعتبار شما آسیب می رساند و ممکن است در آینده از ارسال پست مهمان به سایت های بیشتری جلوگیری کند.
5. سرنخ های واجد شرایط را دریافت کنید و سفر ،یداران را کوتاه کنید
اگر از چندین پست مهمان در وبسایتهای معتبر، ، لینکهای باکیفیت دریافت کنید، گوگل نیز محتوای شما را ارزشمند میداند. به عبارت دیگر، همانطور که جستجوی قرمز قبلاً اشاره کرده است، به احتمال زیاد شما در بالای صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل قرار می گیرید.
4. اعتبار برند خود را تقویت کنید
گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت شما به کیفیت و کمیت ، لینک ها توجه می کند. با به دست آوردن جری، از ، لینک های با کیفیت بالا به طور مداوم در طی چند ماه تا چند سال، وب سایت شما می تواند از رتبه بندی های برتر SEO که معمولاً منجر به افزایش درخواست ها برای محصول یا خدمات شما می شود، بهره مند شود.
2. تقویت آگاهی از نام تجاری و قرار گرفتن در معرض
در این صورت، مطمئن شوید که فقط به ،وان مهمان در سایت های معتبر پست می گذارید و محتوای با کیفیت و خوش نوشته منتشر می کنید. اگر اولین برداشت مشتریان خود را جلب کنید، در این صورت از قبل در سفر ،یدارشان شروع کرده اید.
3. ترافیک ارجاع را افزایش دهید
پست مهمان در وب سایت دیگری به شما امکان می دهد تا از مخاطبان موجود آنها استفاده کنید و در مورد ،ب و کار خود صحبت کنید. انجام این کار اولین تصور شما را تقویت می کند زیرا بازدیدکنندگ، که برای اولین بار در مورد سایت شما از یک منبع بسیار معتبر می دانند.
پست مهمان به شما امکان می دهد با مشتریان علاقه مند به محصولات یا خدمات شما ارتباط برقرار کنید. دسترسی به وبسایتهای مرتبط با جایگاه خود همچنین به شما امکان میدهد تا سرنخهای واجد شرایط بیشتری را دریافت کنید که میتو،د آنها را از خوانندگان به ،یداران تبدیل کنید.
علاوه بر این، گذاشتن یک فراخوان برای اقدام در یک پست مهمان به خوبی نوشته شده باید به قرار دادن برند شما در مقابل مشتریان بیشتر و تبدیل آنها از بازدیدکنندگان به ،یداران کمک کند.
آیا پست های مهمان از نظر گوگل بد هستند؟
برای ،ب و کارهایی که اه، بلندپروازانه ای برای رشد سئو دارند، اجرای یک استراتژی موفق پست مهمان مزایای کوتاه مدت و بلند مدت زیادی خواهد داشت. برخی عبارتند از:
1. ، لینک های طبیعی و با کیفیت بالا ،ب کنید
اما ابتدا، بیایید اصول پست مهمان را بشکنیم.
پست های مهمان چیست؟
مهم است که اگر آژانس سئوی شما پست مهمان را به ،وان شکلی از لینک سازی انجام می دهد، آن را به درستی انجام دهد.
مزایای میخکوب ، پست مهمان
به زبان ساده، پست مهمان انتشار یک مقاله از صفحه شما به وب سایت دیگر (معتبر) است. برای ،بوکارها بسیار مهم است زیرا پستهای مهمان آگاهی از برند را تقویت میکنند، ترافیک باکیفیت را هدایت میکنند و برای شما یک ، لینک انجام دهید.
شما می تو،د با ارسال پست مهمان به وب سایت های دیگر، اعتبار برند خود را افزایش دهید. وقتی مشتریان بالقوه در مورد ،ب و کار شما در وب سایت های قابل اعتماد مطالعه می کنند، به آنها این امکان را می دهد که بدانند شما یک متخصص واجد شرایط در زمینه کاری خود هستید.
گوگل هشدار داده است در مقابل انجام پست مهمان صرفاً با هدف به دست آوردن ، لینک های جدید زیرا آنها آن را غیرطبیعی می دانند. در حالی که وب سایت شما مستقیماً جریمه نمی شود، تلاش هایی که برای پست مهمان سرمایه گذاری می کنید به طور بالقوه می تواند بیهوده باشد زیرا Google به سادگی ارزش این پست ها را کاهش می دهد یا آنها را به کلی نادیده می گیرد.