
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
آژانس های برتر CX 2025: ارتقای تجارب مشتری در سطح جهانی
88 درصد از مشتریان بالقوه شما آنها پس از یک تجربه بد به وب سایت شما باز نمی گردند!
حتی یک اشتباه می تواند به قیمت فروش شما تمام شود.
برای جلوگیری از آسیب رساندن به شهرت و از دست دادن فرصت های آینده، به راهنمایی کارشناسان تجربه مشتری نیاز دارید.
مخصوصا برای شرکت ها آژانس های تجارت الکترونیک در ایالات متحده آمریکا، همکاری با یک متخصص تجربه مشتری برای طراحی سفرهایی که مشتریان را درگیر و وفادار نگه می دارد بسیار مهم است. از شناسایی نقاط اصطکاک گرفته تا ایجاد تجربیات یکپارچه و شخصی، آژانس های تجربه مشتری به برندها کمک می کنند تا ارتباطات م،اداری ایجاد کنند که منجر به موفقیت بلندمدت می شود.
چه چیزی در آن برای شما؟
چرا به تجربه تجربه مشتری نیاز دارید؟
هر نقطه تماسی، مانند مرور وب سایت شما، صحبت با تیم پشتیب، یا ،ید، نظر آنها را در مورد ،ب و کار شما شکل می دهد.
این دیدگاه اغلب تعیین می شود چه بمانند، چه ، کنند یا شما را به دیگران توصیه کنند.
👉 تمرکز بر تجربه مشتری به شما کمک می کند در یک بازار شلوغ متمایز شوید. تجربه یکپارچه و متفکرانه برند شما را به یاد ماندنی و قابل اعتماد می کند و شما را از رقبا متمایز می کند.
همانطور که تایمز تاکید کرد، از دست دادن مشتری هرگز نباید غافلگیر کننده باشد - اغلب نتیجه عدم برآورده ، انتظارات در نقاط تماس کلیدی است. این نشان دهنده اهمیت اطمینان از این است که هر بخش از سفر مشتری شما ارزش ارائه می دهد.
👉 با داشتن تخصص من، در تجربه مشتری، می تو،د تصویر واضح تری از مشتریان خود داشته باشید - نیازهای آنها، ناامیدی آنها، و آنچه باعث بازگشت آنها می شود. این در مورد آسان ، سفر مشتری، حل مشکلات قبل از بروز آنها و ایجاد تجربیاتی است که واقعاً در بین مردم طنین انداز شود.
👉 متخصصان تجربه مشتری استراتژی ها و ابزارهای عملی را برای کمک به رشد ،ب و کار شما ارائه می دهند. آن ها می توانند شکاف ها را در سفر مشتری شما شناسایی کنند و راه حل هایی را ایجاد کنند که باعث وفاداری، کاهش ریزش و افزایش تعامل شود.
👉استفاده از فناوری هایی مانند شخصی سازی هوش مصنوعی، به ایجاد تجربیات منحصر به فرد و م،ادار و ایجاد ارتباطات قوی تر با مخاطبان شما کمک می کند.
8 آژانس برتر تجربه مشتری در جهان
تجربیات استثنایی مشتری دیگر اختیاری نیست، بلکه برای رونق ،ب و کارها ضروری است.
از طریق پیشرفت ها در شخصی سازی هوش مصنوعی، بینش های مبتنی بر داده، تجزیه و تحلیل رفتاری، و طراحی پیشرفته تجربه کاربر، سفرهای شخصی شده مشتری با دقت و ارتباط تغییر شکل می دهند و فرصت های بی نظیری را برای ،ب وکارها برای ارتباط با مخاطبان خود فراهم می کنند.
در اینجا آژانس های تجربه مشتری هستند که هزینه را هدایت می کنند:
1. عالی
🌟رتبه گوگل: 5
👥 تعداد کارمندان: 11-50
📍 مکان: سیدنی، استرالیا
Wonderful Di،al یک آژانس تجربه مشتری مبتنی بر داده است که بر ایجاد تجربیات به یاد ماندنی مشتری متمرکز شده است که باعث ایجاد تعامل م،ادار می شود. از سفرهای یکپارچه کاربر تا پلتفرم های وب پیشرفته، آنها استراتژی، خلاقیت و فناوری را با هم ،یب می کنند تا راه حل های تاثیرگذار را برای برندهای سراسر جهان ارائه دهند.
در یک آژانس بازاریابی تجربه مشتری، تخصص آنها در ایجاد تجربیات دیجیتالی است که افراد را وادار به کلیک ،، کشیدن انگشت و باور می کند. آنها با علاقه به تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربر (UX)، هر نقطه تماسی را بهبود می بخشند و به شرکت ها کمک می کنند تا ارتباطات قوی تری با مخاطبان خود ایجاد کنند.

👉 چه چیزی فناوری دیجیتال عالی را خاص می کند؟
- تغییر تصمیمات استراتژیک با تجزیه و تحلیل پیشرفته، تست A/B، و استراتژی های سفارشی CRO.
- انجام تحقیقات عمیق در مورد تجربه کاربر، توسعه شخصیت و آزمایش کاربر برای ساختن طرح ها و نمونه های اولیه بصری.
- نام تجاری خیره کننده، طراحی رابط، فریم های سیمی و کمپین های بصری را ارائه دهید که با مخاطبان طنین انداز می شود.
- برنامه های کاربردی وب را توسعه دهید، CRM را یکپارچه کنید، و برنامه های کاربردی وب مترقی را با استفاده از فرآیندهای DevOps ساده بسازید.
- برای پیشی گرفتن از روندهای صنعت و انطباق با چشم انداز دیجیتال در حال تحول، از نزدیک با مشتریان همکاری کنید.
📣صنایعی که به آنها خدمت می کنند
Awesome Di،al در طیف وسیعی از صنایع، از جمله:
- ،ده فروشی و لو،
- مراقبت های بهداشتی و بیمه
- بازی ها و رسانه ها
- موسسات غیرانتفاعی و ،تی
2. هکرهای رشد
🌟 رتبه گوگل: 5
👥 تعداد کارمندان: 11-50
📍 مکان: شهر تایپه، تایوان
هکرهای رشد به ،ب و کارها از طریق استراتژی های تجربه مشتری نوآورانه و عملی کمک می کنند. آنها بر ایجاد ارتباطات م،ی دار، بهبود وفاداری مشتری و افزایش درآمد از طریق روش هایی که برای ارائه تأثیر در دنیای واقعی طراحی شده اند، تمرکز می کنند.
با ،یب بینش های مبتنی بر داده با ابزارهای پیشرفته، تیم آنها تضمین می کند که هر راه حل تجربه مشتری نتایج قابل اندازه گیری ارائه می دهد.

👉 خدمات مشاوره تجربه مشتری ارائه شده توسط Growth Hackers چه ویژگی خاصی دارد؟
- استراتژی های تجربه مشتری برای همسویی با اه، ،ب و کار شما طراحی شده اند.
- ابزارها و بینش ها برای بهبود حفظ و وفاداری استفاده می شود.
- بازاریابی جامع SEO، PPC، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را پوشش می دهد.
- موفقیت اثبات شده شامل بیش از 180 میلیون دلار درآمد و بیش از 630 میلیون بازدید کننده وب سایت در سراسر صنایع.
📣 صنایعی که به آنها خدمت می کنند
هکرهای رشد در موارد زیر تخصص دارند:
- بازاریابی B2B و B2C
- مراقبت های بهداشتی و مدیریت روابط
- وب 3 و استارت آپ ها
- بازاریابی ،ب و کارهای کوچک
با امتیاز رضایت مشتری 91 درصد، یک شریک قابل اعتماد به ،وان یک آژانس تجربه مشتری برای مشاغلی است که به دنبال رشد کارآمد و پایدار هستند.
3. اتحادیه
🌟 رتبه گوگل: 4.3
👥 تعداد کارمندان: هیچ چیز
📍 مکان: شارلوت، ایالات متحده آمریکا
یونیون یک آژانس بازاریابی خلاق و با کارایی بالا است که به ایجاد تجربیات مشتری که واقعاً مهم هستند اختصاص داده شده است. آنها با تخصص در صنایعی مانند مسافرت، سلامت و تندرستی، و غذا، بر ساخت برندهایی تمرکز می کنند که با مخاطبان طنین انداز می شوند و در عین حال نتایج قابل اندازه گیری را ارائه می دهند.

👉 چه چیزی این اتحادیه را منحصر به فرد می کند؟
- آنها به دقت سفرهای مشتری را تجزیه و تحلیل می کنند تا آنها را شناسایی کنند نقاط دردناک، از بین بردن اصطکاک، و ایجاد تعامل بدون درز با برند.
- دانشمندان داده و استراتژیست ها در کنار یکدیگر برای کشف فرصت های م،ادار و ارائه راه حل های تاثیرگذار کار می کنند.
- تبلیغات خلاقانه و بازاریابی عملکرد به طور یکپارچه برای افزایش اثربخشی هر کمپین یکپارچه شده اند.
- یک رویکرد جامع تضمین می کند که هر مرحله - از تحقیق و طراحی گرفته تا توسعه و ردیابی - برای موفقیت بهینه شده است.
📣 صنایعی که به آنها خدمت می کنند
این اتحادیه در موارد زیر تخصص دارد:
- سفر و گردشگری
- سلامتی و تندرستی
- غذا و نوشیدنی
4. نمایندگی مایع
🌟 رتبه بندی گوگل:5
👥 تعداد کارمندان: 51-200
📍 مکان: سن خوزه، ایالات متحده
Liquid Agency به سازمان ها کمک می کند تا تجارب برند، کارمندان و مشتریان را همسو کنند تا باورها و رشد را افزایش دهند. از طریق یک رویکرد مبتنی بر باور، آنها شرکت ها و مخاطبان آنها را متحد می کنند و ارتباطات قوی ایجاد می کنند که منجر به موفقیت سازم، پایدار می شود.
👉 چرا Liquid Agency یک آژانس تجربه مشتری است؟
- برندها را با همسو ، باورها در بین سازمان ها و مخاطبان تقویت می کند.
- در حال تکامل سفرهای مشتری پایان به انتها و نمودار نقاط اتصال بدون درز.
- از ابزارهای تحلیلی و Qualtrics در سطح سازم، برای اندازه گیری و بهبود عملکرد استفاده می کند.
- آنها سیلوها را از بین می برند و خلاقیت را از طریق همکاری همزمان با استفاده از روش Swarm خود تقویت می کنند.
📣 صنایعی که به آنها خدمت می کنند
آژانس مایع راه حل های سفارشی را برای موارد زیر ارائه می دهد:
- فناوری و استارت آپ ها
- کالاهای مصرفی
- مراقبت های بهداشتی و تندرستی
- خدمات مالی
5. فوق العاده
🌟 رتبه بندی گوگل: هیچی
👥 تعداد کارمندان: 2-10
📍 مکان: لندن، ،ستان و زاگرب، کرواسی
فوق العاده فوق العاده است آژانس طراحی CX که محصولات دیجیتالی مبتنی بر رشد و استفاده آسان را ایجاد می کند و در طراحی تجربه مشتری برتری می یابد. تحقیقات گسترده در مورد نیازهای کاربران به آنها اجازه می دهد تا نقاط درد را حل کنند و راه حل های شخصی سازی شده و مبتنی بر داده را با تمرکز بر CX، UX و UI ارائه دهند.

👉 SuperSuper چگونه تجربه مشتری را دوباره تعریف می کند؟
- کیفیت بالایی را ارائه می دهد طراحی های CX، UX و UI با یک دهه تجربه تخصصی.
- ممیزی تجربه کاربر را برای کشف تنگناهای مشتری و بهبود محصولات دیجیتال انجام می دهد.
- ا،ل در نقشه برداری سفر مشتری، تحقیق، آزمایش و پیاده سازی omnichannel.
- رابط های بصری طراحی کنید که نرخ تبدیل، حفظ و تعامل را افزایش می دهد.
- از Figma برای همکاری بلادرنگ استفاده می کند و 30 درصد در زمان طراحی صرفه جویی می کند.
- برای بهبود طراحی ها و دستیابی به اه، کاربر، آزمایش های پیشرفته کاربر را انجام می دهد.
📣 صنایعی که به آنها خدمت می کنند
SuperSuper با شرکت هایی در بخش های مختلف از جمله:
- تجارت الکترونیک
- غیر انتفاعی
- استارت آپ های فناوری
- شرکت های تجاری
6. آژانس TCXA
🌟 رتبه بندی گوگل: هیچ چیز
👥تعداد کارمندان: 11-50
📍 مکان ها: آمستردام، لندن، نیویورک، ورشو، دبی، موریس
TCXA نحوه تعامل شرکت ها با مشتریان خود را تغییر می دهد و سفرهای مشتری نوآورانه و متمرکز بر آینده را ایجاد می کند که باعث رشد و تعامل می شود. از طریق یک تیم جه، و ،یبی از کارشناسان، آنها بدون توجه به مکان، راه حل های سفارشی را برای چالش های منحصر به فرد تجربه مشتری ارائه می دهند.

👉 چگونه TCXA تجربه مشتری را دوباره تعریف می کند؟
- معیارهای کلیدی CX را در راستای اه، هر پروژه برای دستیابی به موفقیت قابل اندازه گیری ارائه می دهد.
- تجارب محلی و متمرکز بر کارمند را در بخش های مهمان نوازی، ،ده فروشی و شرکت طراحی کنید.
- جمع آوری می کند بینش استراتژیک با فناوری برای هدایت نوآوری مشتری محور.
- ما در سطح جه، همکاری می کنیم تا بهترین استعداد و تخصص را برای هر مشتری به ارمغان بیاوریم.
📣 صنایعی که به آنها خدمت می کنند
- هتلداری و گردشگری
- کالاهای ،ده فروشی و مصرفی
- خدمات شرکتی
7. عمیق
🌟 رتبه بندی گوگل: 5
👥تعداد کارمندان: 11-50
📍 مکان ها: بیسینگ استوک و لینکلن، بریت،ا
Profound یک آژانس طراحی مشتری محور است که در ایجاد تجربیات دیجیتال استثنایی تخصص دارد. آنها بینش مشتری را برای ایجاد راه حل هایی که تعاملات را تغییر می دهد، استراتژی ها را بهبود می بخشد و سهولت استفاده را افزایش می دهد، اولویت می دهند.

👉 چه چیزی در مورد بازار تجربه مشتری (CX) عمیق است؟
- تمرکز بر بینش مشتری برای هدایت تحولات دیجیتال استراتژیک.
- طراحی یکپارچه و جذاب تجربیات مشتری برای وب سایت ها و پلتفرم های دیجیتال.
- متش، راه حل های تکراری که امکان تطبیق سریع را فراهم می کنند و بهبود مستمر.
- خدمات جامع تجربه مشتری از جمله تحقیق، طراحی و نوآوری را ارائه می دهد.
- اه، تجاری را با چارچوب های چا، برای نتایج سریع تر و تأثیرگذارتر هماهنگ می کند.
⭐️اثبات موفقیت
Horizon Platforms هدف بزرگی داشت.
آنها می خواستند صنعت خود را از طریق یک فرآیند کاملا دیجیتال هدایت کنند. اما وظایف اداری بی پایان آنها را عقب نگه می داشت و آنها به شریکی نیاز داشتند که بتواند کارها را به سرعت انجام دهد.
اینجاست که پروفوند وارد عمل شد.
در عرض تنها شش ماه، پروفاند فیلمنامه را تغییر داد. آنها یک وب سایت شیک و با کاربری آسان ایجاد کرده اند که کاملاً با سیستم ERP موجود Horizon کار می کند.
مشتریان اکنون می توانند محصولات را جستجو کنند و خودشان سفارش دهند. بدون تعمیر سیستم آشفته، بدون ج، زم، طول، - فقط تغییرات هوشمندانه و گام به گام که تفاوت واقعی ایجاد کرد.
📣 صنایعی که به آنها خدمت می کنند
شرکای عمیق با سازمان ها در سراسر صنایع، از جمله:
- تجارت الکترونیک
- فناوری و مدیریت SaaS
- خدمات حرفه ای
- شرکت های B2B
خدمات آژانس تجربه مشتری چیست؟
آژانس های تجربه مشتری طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند که برای تبدیل هر تعامل با مشتری به تعاملی به یاد ماندنی طراحی شده اند:
- تحقیق و بینش تجربه مشتری: آن ها می توانند رفتارهای مشتری را عمیقاً بررسی کنند تا چالش ها و فرصت ها را کشف کنند.
- توسعه استراتژی تجربه مشتری: شما یک برنامه جامع طراحی شده برای بهبود رضایت و وفاداری دریافت خواهید کرد.
- نقشه برداری سفر: آژانس ها ممکن است هر مرحله از سفر مشتری را برای حذف نقاط اصطکاک ترسیم کنند.
- طراحی و پیاده سازی تجربه مشتری: شما طرح های بصری و رابط های صافی خواهید داشت که مشتریان را جذب می کند.
- ادغام سفارشی سازی هوش مصنوعی: آنها ممکن است شامل ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه تعاملات بسیار شخصی شوند.
- ردیابی عملکرد: شما می تو،د با استفاده از سیستم های تحلیلی و بازخورد پیشرفته، پیشرفت را رصد کرده و استراتژی ها را بهبود ببخشید.
- همسویی تجربیات کارکنان: تیم ها برای اطمینان از ارائه تجارب ثابت و استثنایی همسو خواهند شد.
- بهینه سازی دیجیتال: آژانس ها می توانند پلتفرم ها و سیستم ها را برای به حدا،ر رساندن تعامل و کارایی بهبود بخشند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/top-cx-agencies/