در حال حاضر، شما متوجه خواهید شد که فناوری در حال تکامل در خط مقدم نوآوری در محل کار قرار دارد. یکی از ابزارهای فوق العاده برای اثبات آینده فرآیند مدیریت منابع شما Runn است.
آژانس ها می توانند با استفاده از ابزارهای تجاری که از اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند، از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. چالشی که بسیاری از آژانس ها با آن روبرو هستند افزایش کارایی است. ابزارهای بیشماری برای کمک به آژانسها برای انجام این کار طراحی شدهاند و ویژگیهایی مانند:
- ایجاد خودکار پیش بینی درآمد بر اساس پروژه های زنده و خطوط لوله
- بهینه سازی هدف گذاری مخاطب برای کمپین های بازاریابی بر اساس نتایج قبلی
- ایجاد خودکار محتوا با استفاده از دارایی های برند موجود
- افزایش کارایی عملیاتی با خودکار ، کارهای تکراری، مانند صورتحساب، تعقیب مشتریان، و ایجاد یادآوری کار
- ساده سازی فرآیندها با ایجاد رویه های عملیاتی استاندارد
اجرا کن یک ابزار مدیریت منابع نوآورانه است که کارهای سنگین را در مورد شناسایی، تخصیص و بهینه سازی منابع برای شما انجام می دهد. با ویژگیهای پیشبینی، برنامهریزی پروژه، گزارشدهی و موارد دیگر، میتو،د پروژههای سودآور را ارائه دهید و هر بار از انتظارات مشتری فراتر بروید.
این “آینده کار” به چگونگی تغییر عملیات محل کار بر اساس روندهای جه، اشاره دارد. ممکن است داستانهایی از رباتهایی که مشاغل انس، را تصاحب میکنند به ذهن متبادر شود، اما واقعیت بسیار ظریفتر از این است.
با آموزش نحوه استفاده از نرمافزار هوشمندی که تصمیمگیری مبتنی بر داده را ارتقا میدهد، نیروی کار خود را توانمند کنید. ارتقای مهارت کارکنان با برنامه های آموزشی به آنها کمک می کند تا انتظارات مشتری را برآورده کنند و آنها را برای نقش های رهبری آماده کنند.
رفتار مصرف کننده
با معرفی برنامههای توسعهای که خلاقیت و نوآوری را ارتقا میدهند، آژانسها میتوانند کارمندان را تشویق کنند تا راههای جدیدی برای کار با مشتریان یا پیشنهادهایی که آنها را از رقبایشان متمایز میکند، ابداع کنند. این امر به توسعه فرهنگ خلاقیت و آزمایش کمک زیادی می کند و در درازمدت به نفع پروژه های مشتری خواهد بود.
داده ها و تجزیه و تحلیل
فقط چند سال پیش، این به هیچ وجه درست نبود. بر ،ی پوشیده نیست که دنیای کار در حال تغییر است. اما ،بوکارهایی که به دنبال تطبیق با آینده کاری هستند، باید برای چیزی فراتر از تغییر زبان آماده شوند.
هوش مصنوعی برای تکرار تفکر انسان طراحی شده است و می تواند برای کاهش زمان صرف شده برای کارهای دستی تکراری، مانند یافتن خطاهای گرامری در متن یا تعامل با مشتریان در وب سایت ،ب و کار، استفاده شود. فنآوریهای اتوماسیونی که از هوش مصنوعی استفاده میکنند، با سادهسازی عملیات و پشتیب، از حل مشکل، ارزشی را ارائه میکنند.
از ابزارهای هوشمند استفاده کنید
بیایید نگاهی دقیقتر به تحولات کلیدی بیندازیم که انتظار داریم آینده کاری در بخش آژانس را شکل دهد و چگونه آژانسها میتوانند از این فرصتها بهترین استفاده را ببرند.
اتوماسیون و هوش مصنوعی
برخی از آژانسها ممکن است نیاز به اتخاذ شیوههای مدیریتی جدیدی داشته باشند که از همکاری و ارتباطات پشتیب، میکنند و به ابزارهای جدید و استراتژیهای جدید برای مدیریت تیمهای راه دور نیاز دارند. با این حال، زم، که شما در نظر بگیرید 87 درصد از کارگران آمریکایی در صورت پیشنهاد از فرصت برای کار انعطاف پذیر استفاده کنید، سرمایه گذاری در یک محیط کاری انعطاف پذیر ارزش بهای آن را دارد تا استعدادهای برتر خود را حفظ کنید.
خلاقیت و نوآوری
افزایش در دسترس بودن دادههای مشتری و ،بوکار جمعآوریشده توسط نرمافزار بازاریابی و PSA به این م،ی است که آژانسها میتوانند به نتایج قابل اندازهگیری بیشتر برای مشتریان و بینشهای عملی در مورد نحوه اداره بهتر ،بوکارشان دسترسی داشته باشند.
با شرکت در کنفرانسها و رویدادهای دیجیتال و خواندن گزارشها و نشریات صنعت، اطمینان حاصل کنید که آژانس شما جلوتر از رقابت باقی میماند.
تحقیقات بارها و بارها نشان داده است که کارگران خواهان انعطاف هستند. بسیاری از ،ب و کارها در بخش آژانس و فراتر از آن به ترتیبات سنتی پس از بیماری همه گیر بازگشته اند، که در استعفای بزرگ سال 2022 نقش داشت.
ظهور هوش مصنوعی آژانسها را برای اتخاذ رویکردی تحلیلیتر برای مدیریت پروژه و عملیات تجاری باز کرده است. با ابزارهای هوشمندی که گزارشهای قابل فهم را در اختیار تصمیمگیرندگان قرار میدهند، فرصتی عالی برای آژانسها برای بهینهسازی پروژههای مشتری و عملیات روزمره وجود دارد.
روی پیشرفت کارمندان خود سرمایه گذاری کنید
بنابراین، آیا آژانس شما برای آینده کاری آماده است؟ بیایید بررسی کنیم که آینده کار چگونه بر بخش آژانس تأثیر می گذارد و چه کاری می تو،د انجام دهید تا از این فرصت ها حدا،ر استفاده را ببرید.
آینده کار چیست؟
نکته: در مورد م،ای هوش مصنوعی برای آژانس های بازاریابی دیجیتال و نحوه استفاده آژانس ها از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به روند خود بیشتر بیاموزید.
کار از راه دور
محبوبیت روزافزون کار از راه دور فرصتهای جدیدی را برای همکاری باز میکند و به ،بوکارها اجازه میدهد از مجموعه وسیعتری از استعدادها استخدام کنند.
در زم، که بخش آژانس به طور فزایندهای شلوغ میشود، رقابتی بودن ارزش دارد. از آنجایی که اتوماسیون میتواند کارهای روزمره را از دست کارگران بردارد، زمان بیشتری را برای کار خلاقانه و نوآوری آزاد میکند.
خلاقیت و نوآوری را ترویج دهید
در مجموع، هوش مصنوعی و اتوماسیون می توانند به آژانس ها کمک کنند تا کارایی را افزایش دهند، هزینه ها را کاهش دهند و مشتریان را خوشحال کنند.
از آنجایی که آژانس ها در تقاطع تغییر انتظارات مصرف کننده، عملیات تجاری و عادات محل کار قرار دارند، به طور قابل توجهی تحت تاثیر این روندهای کلان قرار خواهند گرفت.
چگونه آژانس خود را برای آینده کاری آماده کنید
این بر عهده هر آژانسی است که از این فرصت ها حدا،ر استفاده را ببرد. تغییر را در آغوش بگیرید: روی فناوریهای جدید سرمایهگذاری کنید، در توسعه تیم قهرمان شوید و به اندازه کافی چا، بم،د تا زم، که جزر و مد دوباره تغییر کند، سازگار باشید.