مطابقت مشتری برای همه تبلیغکنندگان در دسترس نیست زیرا باید ملاقات کنید معیارهای خاص، و در هر کشوری در دسترس نیست. اما اگر Customer Match برای شما ،ب و کار، عاقلانه است که از فرصت استفاده کنید! از طریق فهرستهای آن، میتو،د از دادههای جمعآوریشده مشتری خود برای دستیابی به مخاطبان جدید و در حال گسترش استفاده کنید، و به طور همزمان دسترسی خود را گسترش داده و اصلاح کنید.
2) تبلیغات گوگل مخاطبان بازاریابی مجدد
با استفاده از بر،بهای بازاریابی مجدد میتو،د فهرستهای خود را در Google Ads تنظیم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قطعه کد از Google Ads به وب سایت خود اضافه کنید. این تگ بازاریابی مجدد به شما امکان می دهد تگ سایت جه، و قطعه رویداد اختیاری را اضافه کنید.
مسلماً ارزشمندترین مخاطبان کمپین شما ،، هستند که قبلاً با تماس با برنامه یا وب سایت شما به برند شما علاقه نشان داده اند.
البته، کاربران میتوانند تبلیغاتی را که هنگام ورود به Chrome مشاهده میکنند، از جمله تبلیغات مطابقت مشتری، کنترل کنند. اگر بخواهند مرورگر خود را از نمایش تبلیغات شما مسدود کنند، می توانند از تبلیغات شخصی انصراف دهند یا تبلیغات فردی را در تنظیمات Google Ads خود نادیده بگیرند یا مسدود کنند.
ممکن است بخواهید دسته بندی های سایت خاصی را حذف کنید تا تبلیغات شما در محتوایی که نمی خواهید با نام تجاری شما مرتبط شود نشان داده نشود.

کاربران را به صفحات مختلف در سراسر سایت خود بفرستید. بگویید آنها آ،ین بار نسخه گرانتری از یک محصول را مشاهده کردهاند – این بار آنها را به نسخهای ارزانتر میرسانند. یا اگر کالایی را از طیف خاصی از محصولات مشاهده ،د، به جای بازگشت به همان صفحه محصول، آنها را در صفحه دسته اصلی قرار دهید. حتی می توانستی یک آزمایش سفارشی تنظیم کنید برای اطمینان از یک آزمون کاملا منصفانه.
معیارهای فهرست و ،یبات سفارشی خود را آزمایش کنید
این می تواند محدود کننده باشد زیرا بازاریابی مجدد تمایل دارد به سطح بالایی از تبدیل های بازدید از طریق بازدید کمک کند، و اگر اه، یا ردیابی تجارت الکترونیک را از Analytics وارد کنید تا به ،وان تبدیل های تبلیغاتی ردیابی شوند، مشاهده آن صفر است. بنابراین به جای آن از کد ردیابی تبدیل تبلیغات استاندارد برای ردیابی تبدیل بازاریابی مجدد خود استفاده کنید.

خلاقیت را تقویت کنید
از طرف دیگر، میتو،د بر،بهای بازاریابی مجدد را از طریق Google Analytics تنظیم کنید، سپس دادهها را برای استفاده در کمپینهای خود به Google Ads وارد کنید. برای پیوند دادن حسابهای Google Ads و Analytics به تگ Google Analytics در وبسایت خود نیاز دارید.
به راحتی میتو،د با بهینهسازیهای جدید و براق خاص برای نمایش و بازاریابی مجدد دست و پنجه نرم کنید، در حالی که اجازه میدهید بهترین شیوههای آزمایششده و آزمایششده عمومی از بین بروند. اینها شامل بررسی عملکرد است:
- بر اساس مکان، و با استفاده از تنظیمات پیشنهاد مکان
- بر اساس زمان روز و با استفاده از زمانبندی تعدیلهای پیشنهادی
- در دستگاه های تلفن همراه، و اصلاح تنظیمات پیشنهادی تلفن همراه.
صفحات فرود خود را تست کنید
با Customer Match میتو،د آدرس ایمیل مشتریان خود را مستقیماً در Google Ads آپلود کنید. به این ترتیب میتو،د با ارزشترین مشتریان خود را از درون خود پلتفرم، که فهرست آدرسهای ایمیل را با نمایههای Chrome مطابقت میدهد، به دست آورید، بنابراین میتو،د هر کاربری را که وارد سیستم شده است هدف قرار دهید.
تنظیم لیست ها فقط در شروع پروژه بازاریابی مجدد شما مهم نیست – شما باید لیست ها و ،یب های خود را به ،وان بخشی از فرآیند بهینه سازی خود آزمایش کنید تا ببینید کدامیک بهتر عمل می کند. تلاش كردن:
- تغییر مدت زمان اعضای لیست، و شاید بازی ، با پیامهای مختلف برای مدتهای مختلف در حالی که در آن هستید – در نهایت، پیامی که یک هفته پس از بازدید کاربر از سایت شما کار میکند ممکن است یک بار در ماه به آن اندازه موثر نباشد.
- حذف لیست های مختلف با استفاده از ،یب های سفارشی، مانند حذف کاربر، که کمتر از 10 ث،ه در سایت شما گذرانده اند
- به استثنای دستههای مختلف، مانند انجمنها، بازیها و دامنههای پارک شده.
چه نوع تبلیغات نمایشی برای کمپین بازاریابی مجدد شما بهترین است؟
تبلیغات نمایشی واکنشگرا
شما همچنین به دسترسی مدیریت به اولی و دسترسی ویرایش به دومی نیاز دارید. شایان ذکر است که برای هر حساب گوگل آنالیتی، 2000 مخاطب بازاریابی مجدد وجود دارد.
بهترین روش ها برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی مجدد در تبلیغات گوگل چیست؟
محدودیت فرکانس را درک کنید
هنگامی که کمپینهای شما مدتی اجرا میشوند و دادههای قابلتوجهی جمعآوری کردید، میزان دسترسی و تعداد دفعات آنها را بررسی کنید تا ببینید تبلیغات بازاریابی مجدد شما چقدر به بازدیدکنندگان شما ارائه میشود. ارزیابی کنید که آیا این خیلی مکرر است یا نادر، و بر اساس آن درپوش را تنظیم کنید.
ردیابی تبدیل ها
به همین دلیل است که Google Ads دارای ویژگی است که به شما امکان می دهد این گروه های خاص را هدف قرار دهید. ،یدار، که با مواجهه با کمپین های بازاریابی مجدد شما، محصولات و خدمات شما را یادآوری می کنند، بیشتر از فروشگاه شما ،ید می کنند!
کمپین بازاریابی مجدد چیست؟
بر،بهای بازاریابی مجدد اطلاعات بازدیدکنندگان و صفحاتی را که مشاهده میکنند جمعآوری میکنند، اما باید در هر صفحه نصب شوند. این تکهها برای ردیابی رفتار بازدیدکنندگان بسیار مفید هستند، زیرا میتو،د از این دانش در کمپینهای تبلیغاتی آینده استفاده کنید.
اگر یک تیم طراحی گرافیکی دارید که می تواند تبلیغات خاصی را برای مطابقت با موضوع برند شما ایجاد کند، تبلیغات تصویری در دسترس هستند. این تبلیغات در اندازه های مختلف و همچنین به صورت HTML در دسترس هستند.
به یاد داشته باشید: شما می تو،د بهترین روش واقعی را فقط از طریق آزمون و خطا پیدا کنید
به ،وان یکی از بنیانگذاران پی،ه شده، یک آژانس بازاریابی عملکرد و طراحی وب، من به خوبی می دانم که آنچه برای یک حساب به طور م،بی مؤثر است ممکن است برای دیگری بی نتیجه باشد. بنابراین همیشه ایده های جدید را ابداع کنید – و در امتحان آنها شجاع باشید!