علاوه بر داشتن مهمترین KPI، یک گزارش تحلیلی ماهانه باید شامل داده هایی از چندین منبع داده باشد. این می تواند شامل داده های ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت، مانند Google Analytics، و داده های سایر ابزارها، مانند رسانه های اجتماعی یا کنسول جستجوی گوگل باشد.
قبل از ایجاد یک گزارش تحلیلی، تعیین اه، ضروری است. این به شما کمک میکند تا بر روی دادههای مرتبط با نیازهای خود تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که گزارش تحلیلی شما قابل اجرا است.
ایجاد یک گزارش تحلیلی میتواند برای ،بوکارها و سازمانهایی که به دنبال پیگیری پیشرفت، نشان دادن ارزش و ارتقای شفافیت هستند، ارزشمند باشد. با تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه آنها به طور واضح و مختصر، یک گزارش تحلیلی می تواند به شما در تصمیم گیری های مبتنی بر داده، شناسایی روندها و ال،ا و درک تأثیر تلاش های خود کمک کند.
پیشرفت را پیگیری کنید
در محیط تجاری پرشتاب امروزی، داشتن توانایی تجزیه و تحلیل موثر داده ها ضروری است و یکی از راه های انجام این کار استفاده از یک الگوی گزارش تحلیلی است که می تواند به شما در سازماندهی و ارائه داده های خود به طور واضح و مختصر کمک کند.
در نهایت، ایجاد یک گزارش تحلیلی می تواند شفافیت را افزایش دهد. با ارائه اطلاعات دقیق درباره تلاشها و نتایج آنها، یک گزارش تحلیلی میتواند به ایجاد اعتماد و اعتبار کمک کند. اگر با شرکای خارجی یا ذینفعان کار می کنید، این می تواند به ویژه مهم باشد. با ارائه اطلاعات شفاف در مورد تلاش های خود، می تو،د اعتماد ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که همه در یک صفحه هستند.
آنچه باید در گزارش تحلیلی شما گنجانده شود
دلیل دیگر برای ایجاد یک گزارش تحلیلی، نشان دادن ارزش است. یک گزارش تحلیلی می تواند تاثیر کار شما را با ارائه بینش و اطلاعات در مورد تلاش های شما نشان دهد. برای مثال، اگر در حال اجرای یک کمپین بازاریابی هستید، یک گزارش تحلیلی میتواند نتایج تلاشهای شما مانند افزایش ترافیک وبسایت یا تبدیلها را نشان دهد. با نشان دادن ارزش، می تو،د تأثیر کار خود را به دیگران منتقل کنید و از تلاش های خود حمایت کنید.
ترویج شفافیت
وبسایتهای مشتریان شما بدون شک شامل دادههای زیادی است که باید دائماً آنها را پیگیری کنید.
عملکرد خود را ردیابی کنید، کمپین های رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید و نتایج قابل اندازه گیری استراتژی رسانه های اجتماعی خود را در زمان واقعی با الگوی جامع گزارش رسانه های اجتماعی ما نشان دهید. زمان کمتری را برای گزارش دادن و زمان بیشتری را صرف رشد جامعه خود، تبدیل شدن به یک تأثیرگذار یا ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی خود کنید.
نحوه ایجاد یک گزارش تحلیلی
هنگام انتخاب KPI ها، توجه به موارد زیر ضروری است:
- ارتباط: KPIهایی که انتخاب می کنید باید مستقیماً با اه، شما و اطلاعاتی که می خواهید جمع آوری کنید مرتبط باشد.
- قابلیت اندازه گیری: KPIهایی که انتخاب می کنید باید برای ردیابی پیشرفت قابل اندازه گیری باشند.
- قابلیت عمل: KPIهایی که انتخاب میکنید باید بینشهایی را ارائه دهند که میتو،د از آنها برای تصمیمگیری مبتنی بر دادهها و اقدام استفاده کنید.
- دوره زم،: KPIهایی که انتخاب می کنید باید با دوره تحلیل شما مرتبط باشد.
گزارش ماهانه تحلیلی، گزارش عملکردی است که داده ها را برای ارائه بینش جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند. شرکت ها و سازمان ها اغلب از این گزارش های بازاریابی برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده های بهتر و پیگیری عملکرد استفاده می کنند. آنها اه، مختلفی مانند شناسایی روندها و ال،ا، اندازه گیری اثربخشی کمپین های بازاریابی یا نظارت بر ترافیک وب سایت دارند.
با گنجاندن داده ها از چندین منبع، می تو،د تصویر کاملی از عملکرد تجزیه و تحلیل خود داشته باشید و زمینه های بهبود را شناسایی کنید.
الگوی گزارش تحلیلی برتر Dashthis
الگوی گزارش گوگل آنالیتی،
تمام داده های تجزیه و تحلیل خود را در یک گزارش با DashThis تجسم کنید.
کل فرآیند گزارشدهی را خودکار کنید و دادههای مشتری خود را در یک گزارش تحلیلی شیک و قابل تنظیم در عرض چند دقیقه قرار دهید.
هر معیار کلیدی را که می خواهید در یک واحد ردیابی کنید قالب گزارش بازاریابی دیجیتال، از SEO گرفته تا رسانه های اجتماعی و عملکرد کلی وب سایت. بینشی در مورد رفتار کاربر به دست آورید و یاد بگیرید که چگونه تجربه کاربر را بهتر کنید و مشتریان بالقوه را جذب کنید.
قالب گزارش سئو
یکی از دلایل اصلی ایجاد یک گزارش تحلیلی، پیگیری پیشرفت است. با تجزیه و تحلیل منظم داده ها و ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)، می تو،د عملکرد ،ب و کار یا سازمان خود را در طول زمان نظارت کنید. این می تواند به شما کمک کند تا مناطقی را که در آن پیشرفت می کنید و مناطقی که نیاز به بهبود دارید را شناسایی کنید. می تو،د با ردیابی پیشرفت، تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید و برای دستیابی به اه، خود اقدام کنید.
نشان دادن ارزش
امروز برای آزمایش 15 روزه رایگان خود ثبت نام کنید.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/want-to-،yze-robust-data-for-your-business-use-our-،ytics-template/
هنگامی که اه، خود را مشخص کردید و KPI های خود را پیدا کردید، می تو،د شروع به جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها کنید. این معمولاً شامل جمعآوری دادهها از منابع مختلف، مانند پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، تجارت الکترونیک، صفحات فرود، ابزارهای بازاریابی ایمیلی و تجزیه و تحلیل گوگل است.
چرا یک گزارش تحلیلی ایجاد کنیم؟
الگوی گزارش Google Analytics ما به شما امکان می دهد تمام معیارهای کلیدی خود را در یک گزارش سفارشی منفرد و زیبا برای مشتری خود جمع آوری کنید!
الگوی گزارش تحلیل وب
این مقاله مزایای استفاده از قالب داشبورد تجزیه و تحلیل را مورد بحث قرار می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه تجزیه و تحلیل داده های ،ب و کار خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. چه مالک یک ،ب و کار کوچک، چه یک حرفه ای در بازاریابی دیجیتال یا یک تحلیلگر داده باشید، این الگو ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای تصمیم گیری مبتنی بر داده ها و پیشبرد ،ب و کارتان به آن نیاز دارید.
گزارش تحلیلی چیست؟
در عرض چند دقیقه می تو،د شروع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است.
- با استفاده از آزمایشی رایگان 15 روزه ما برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید
- ابزارهای بازاریابی خود را با بیش از 40 ادغام ما متصل کنید
- معیارهای کلیدی را برای درج از ویجت های از پیش تعیین شده انتخاب کنید
معیارها و تلاش های سئوی خود را به مشتریان خود ارائه دهید. مشتریان خود را با استراتژی سئو و بازاریابی خود به روز نگه دارید و با این الگوی گزارش سئو، پیشرفت این ماه را به آنها نشان دهید. معیارها شامل جستجوی ارگ،ک، اعتبار دامنه، عملکرد موتور جستجو و کلمات کلیدی و موارد دیگر است.
الگوی گزارش رسانه های اجتماعی
آیا بازدیدکنندگان با محتوای وب شما درگیر می شوند یا پرش می کنند؟ ردیابی معیارهای تجزیه و تحلیل ضروری مانند جمعیت شناسی، ترافیک، CTR، بازدید از صفحه، تکمیل اه،، نرخ پرش…
برگه ا،ل یا گوگل خود را کنار بگذارید و از Dashthis (بهترین ابزار گزارش دهی) برای ایجاد گزارش تجزیه و تحلیل وب خود مانند این استفاده کنید. آن را با داده های خود امتحان کنید.
هنگام ایجاد یک گزارش تحلیلی، داشتن مهمترین KPI که اه، شما را هدف قرار می دهد ضروری است. این KPIها باید با ،ب و کار شما مرتبط باشند و به شما در پیگیری پیشرفت و سنجش اثربخشی تلاش های بازاریابی خود کمک کنند. برخی از نمونههای KPI عبارتند از: ترافیک ارگ،ک، مدت جلسه، بازگشت سرمایه، نرخ تبدیل و نرخ پرش.