آیا شما یکی از ،، هستید که فکر می کنید تعیین ارزش های آژانس شما فقط یک وظیفه مدیریتی است؟
شفاف سازی ارزش های آژانس شما یک حرکت استراتژیک است که با هدف تجاری و استراتژی بازاریابی شما مرتبط است. تا آنجا که فرهنگ داخلی قوی ایجاد می کند، تصمیم گیری را هدایت می کند و رضایت کارکنان و مشتریان را افزایش می دهد. آمارها و نظرات کارشناسان نشان میدهد که آژانسهایی با ارزشهای مشخص و مشخص، موقعیت بهتری برای رشد در بازار رقابتی دارند.
به همین دلیل ما این راهنمای سریع را برای شما آماده کرده ایم. به ما بپیوندید تا اهمیت تعریف ارزش های نمایندگی را آغاز کنیم.
چرا ارزش های آژانس خود را تعریف کنید؟
چرا برخی از آژانس ها پیشرفت می کنند در حالی که برخی دیگر برای حفظ انسجام و رضایت مشتری تلاش می کنند؟ پاسخ اغلب در قدرت ارزش های اصلی آنها نهفته است.
تعریف ارزش های آژانس شما یک گام اساسی در ایجاد یک تیم منسجم و با انگیزه است. این یک چارچوب روشن برای رفتار، تصمیم گیری و فرهنگ شرکت تعیین می کند. به طور طبیعی، یک چارچوب ارزش جسورانه مستقیماً بر کارمندان و مشتریان تأثیر می گذارد.
بیایید دقیق تر صحبت کنیم: ارزش های آژانس به وضوح به کارکنان کمک می کند تا اه، کلی و نقش آنها را در دستیابی به آنها درک کنند. طبق یک مطالعه اخیر، 89 درصد از مدیران بر این باورند که احساس قوی هدف جمعی منجر به رضایت کارکنان می شود. این به ایجاد یک محیط کاری مثبت تبدیل می شود. به قدری که می د،م تیم های پرتحرک 21 درصد سود بیشتر و 41 درصد میزان غیبت کمتر نشان می دهند.
شفاف سازی ارزش های آژانس شما یک راه عالی برای ایجاد فرآیندهای تصمیم گیری است. این مهم است زیرا زم، که کارمندان با انتخابهای دشواری روبرو میشوند، میتوانند به ارزشها رجوع کنند و اطمینان حاصل کنند که تصمیماتشان با اخلاق شرکت مطابقت دارد.
از سوی دیگر، مجموعه ای قوی از ارزش ها می تواند آژانس شما را از رقبا متمایز کند و مشتری، را جذب کند که اصول مشابهی دارند. این تنها فایده نیست. در دنیای امروز، ما می د،م که مشتریان ترجیح می دهند با آژانس های دیجیتالی کار کنند که ارزش ها و باورهای آنها را منع، می کند. بنابراین، با تعریف دقیق ارزش های آژانس خود، می تو،د به مشتری، برسید که با چشم انداز و ماموریت شما همسو هستند.
به طور خلاصه، تعریف ارزش های آژانس شما موارد زیر را به شما ارائه می دهد:
سوال این است که چگونه ارزش های آژانس خود را برای به دست آوردن این مزایا تعریف کنید.
ادامه مطلب
چگونه ارزش های آژانس خود را تعریف کنیم (برای مشتریان با چشم انداز مش،)
تا کنون تاکید کردهایم که “ارزش آژانس قوی” در ایجاد یک سازمان منسجم و هدفمند چقدر مهم است. اکنون، ما از شما دعوت می کنیم تا یاد بگیرید که چگونه ارزش های واضح و م،اداری را برای آژانس خود ایجاد کنید.
راهنمای شما اینجاست:
شماره 1 اعضای آژانس خود را به یک جلسه طوفان فکری دعوت کنید
به منظور ایجاد یک لیست جامع از ارزش های بالقوه، بحث های تیمی در مورد اصول کلیدی و محیط ،ب و کار مطلوب را تسهیل کنید. در حین انجام این کار، اعضای تیم خود را تشویق کنید تا ایده ها، دیدگاه ها و ارزش های شخصی خود را برای ایجاد یک نقشه مش، بیان کنند.
#2 ارزش های آژانس های موفق را در جایگاه خود تجزیه و تحلیل کنید
پس از جمع آوری دیدگاه های اعضای تیم خود، تجزیه و تحلیل صنعت را انجام دهید تا در مورد ارزش های رقبای خود بیاموزید. از ورودی جمعآوریشده، مضامین مش،ی را که برجسته هستند شناسایی کنید – فهرست کوتاهی از 3-5 ارزش اصلی که به خوبی کار میکنند. ارزش های مش، ممکن است شامل صداقت، نوآوری و همکاری باشد.
شماره 3 هدف اصلی آژانس خود را تعریف کنید
در مورد ماموریت خود، تأثیری که می خواهید روی مشتریان و صنعت خود داشته باشید، و اینکه چگونه آینده خود را تصور می کنید، فکر کنید. اگر آژانس خود را برای نوآوری بازاریابی دیجیتال می سازید، ارزش های شما می تواند شامل خلاقیت، نوآوری و برتری باشد.
#4 برای هر مقدار یک تعریف ایجاد کنید
برای اطمینان از اینکه همه م،ی هر ارزش را در زمینه آژانس شما می دانند، ارائه یک تعریف واضح و مختصر از هر ارزش گزینه خوبی است. این نوع وضوح کمک می کند تا اقدامات تیم شما با مقادیر تعریف شده هماهنگ شود.
#5 ارزش ها را در سراسر کانال های ارتباطی تقویت کنید
نکته مهم دیگر این است که با موفقیت ارزش ها را در سراسر سازمان خود ادغام کنید. از بسترهای مختلفی مانند اسناد داخلی، خبرنامه ها و جلسات تیم استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که سیاست ها، رویه ها و فرآیندهای تصمیم گیری سازمان شما منع، کننده این اصول هستند.
شماره 6 ارزش های آژانس خود را در صورت مرتبط بودن بررسی کنید
تعریف ارزش های آژانس شما یک فرآیند مداوم است که به تعهد نیاز دارد. آنها را به صورت دوره ای ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که با رشد و جهت آژانس شما همسو هستند. بازخورد جمع آوری کنید، تنظیمات لازم را انجام دهید و جلسات سالانه را برنامه ریزی کنید تا آنها را به روز و موثر نگه دارید.
چگونه مشتری، را جذب کنید که دیدگاه شما را به اشتراک بگذارند
87 درصد از مصرف کنندگان یک محصول یا خدمات را می ،ند زیرا یک شرکت از هدفی که به آن اهمیت می دهد دفاع می کند. این بدان م،ی است که با تعریف و تقویت ارزش های آژانس خود، می تو،د روابط قوی و پایدار با مشتری، که با اصول شما همسو هستند ایجاد کنید.
در این مرحله، البته، ایجاد محتوای مرتبط، توسعه فرآیند پذیرش مشتری آژانس بر اساس ارزشها و انجام مصاحبههای عمیق نیز مهم است.
سردرگم؟
با مشتری، که با اصول آژانس شما همسو هستند ارتباط برقرار کنید
مطمئناً، چند استراتژی وجود دارد که به شما کمک می کند تا برای آژانس های بازاریابی دیجیتال مشتری جذب کنید.
اول از همه، اول از همه، ارزش های خود را در پیام های آژانس خود بگنج،د. از صفحه درباره ما آژانس خود استفاده کنید، ارزش های خود را به وضوح بیان کنید و نشان دهید که چگونه بر ،ب و کار شما تأثیر می گذارد. همچنین می تو،د پست هایی را به اشتراک بگذارید که ارزش های شما را نشان می دهد و فرهنگ آژانس شما را به نمایش می گذارد. علاوه بر این کانالها، برجسته ، ارزشهای خود در فرآیند پذیرش مشتری ایده خوبی است.
صحبت از ارسال پست در ش،ه های اجتماعی، بازاریابی محتوا راه خوبی برای نشان دادن ارزش های شماست. داستان ها، مطالعات موردی، پست های وبلاگ و به روز رس، های رسانه های اجتماعی را به اشتراک بگذارید که نشان می دهد آژانس شما چگونه ارزش های خود را حفظ می کند. به یاد داشته باشید، استفاده از داستان سرایی و به اشتراک گذاری داستان در مورد کار داوطلبانه تیم شما و پروژه های اجتماعی تأثیر زیادی دارد.
به همین ترتیب، نمایش توصیفات، مطالعات موردی و برجسته ، مشارکت های موفق نیز به خوبی کار می کند. این یک راه عالی برای جذب مشتریان بالقوه با طرز فکر مشابه است.
یک قدم جلوتر: ممکن است آن را دوست داشته باشید با سازمان ها، اینفلوئنسرها و برندها همکاری کنید که ارزش های شما را به اشتراک می گذارد. به این ترتیب، می تو،د پیام خود را تقویت کنید و به مخاطبان بیشتری از افراد همفکر دست یابید.
توصیه می کنیم کمپین های بازاریابی ایجاد کنید که ارزش های آژانس شما را برجسته کند. کمپین ها تعهد شما را به ارزش هایتان و همچنین تبلیغ پیشنهادات شما را نشان می دهند. بازاریابی مبتنی بر ارزش می تواند شرکت شما را از رقبا متمایز کند و مشتری، را جذب کند که در اولویت های شما مش، هستند.
نمونه هایی از ارزش های نمایندگی
زمان نمایش چند نمونه از زندگی واقعی فرا رسیده است – ما با یک آژانس عضو DAN شروع کردیم سهمیه، سهم. همانطور که در زیر می بینید، آژانس مستقر در لندن از صفحه درباره ما به ،وان ویترینی برای نمایش ارزش های آژانس خود، همراه با اعضای تیم و فرهنگ خود استفاده کرد.
مثال دیگر از یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در ،ستان است مورد علاقه.
یک آژانس معروف مقادیر خود را در صفحه اصلی خود نمایش می دهد و آنها را با یک اسلایدر توضیح می دهد و گروهی از ع، های اعضای آژانس را نمایش می دهد.
البته، لازم نیست ارزش های خود را با مجموعه ای از کلمات، لغزنده یا تصاویر نشان دهید. پوند و غلات این کار را به کوتاه ترین روش اما از نظر بصری جذاب انجام می دهد.
همه آژانس های بازاریابی دیجیتال ارزش های خود را از طریق وب سایت و اجزای ثابت خود به نمایش نمی گذارند. یکی دیگر از آژانس های عضو DAN ش،ه های اجتماعی 55 ارزش ها و فرهنگ آژانس را با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو منع، می کند.
سخنان پای،
در سرتاسر وبلاگ، ما دیدهایم که تعریف ارزشها برای آژانسها یک کار استراتژیک است که میتواند عمیقاً بر موفقیت آژانس شما تأثیر بگذارد. علاوه بر آماری که نشان میدهد آژانسهایی با ارزشهای کاملاً تعریفشده برای پیشرفت در بازار رقابتی مجهزتر هستند، واضح است که ترویج ارزشهای اصلی شما پایههای رشد بلندمدت و هویت برند متمایز را ایجاد میکند.
بنابراین، موفق باشید در تعریف ارزش های آژانس خود و زندگی بر اساس آنها!
منبع: https://di،alagencynetwork.com/define-your-agency-values-to-attract-clients/