از مهندسی چابک برای دستیابی به بازاریابی دیجیتال موثر استفاده کنید

leveraging-prompt-engineering-for-digital-marketing


مهندسی دیجیتال مارکتینگ فوری، نحوه تعامل ،ب‌وکارها با مخاطبان خود را متحول می‌کند و ابزاری قدرتمند برای بهبود استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهد.

اگر می خواهید در عصر دیجیتالی بسیار رقابتی جلوتر بم،د، باید چشمان خود را برای فناوری های نوآورانه باز نگه دارید. در این مرحله، مهندسی سریع، روشی برای ایجاد و اصلاح ادعاها برای مدل های هوش مصنوعی، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است.

در این مقاله، من سعی خواهم کرد چگونگی استفاده مؤثر از مهندسی چا، در بازاریابی دیجیتال را بررسی کنم و استراتژی‌های عملی و بینش‌های عملی برای تحقق کامل پتانسیل آن تا حد امکان ارائه کنم.

آیا شما آماده اید؟ بیایید شروع کنیم!

درک مهندسی چا،: چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردم، مهندسی سریع این فرآیند طراحی و اصلاح ادعاها برای بهبود عملکرد مدل های هوش مصنوعی است، به ،وان مثال ChatGPT و Geminiاین مدل‌های هوش مصنوعی برای تولید پاسخ‌ها به اعلان‌ها متکی هستند و کیفیت این اعلان‌ها می‌تواند تأثیر زیادی بر ،وجی داشته باشد. بازاریابان (مثل من) باید با دقت ادعاهایی ایجاد کنند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مرتبط، جذاب و همسو با اه، آنها است.

اهمیت مهندسی چا،

وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، توانایی ایجاد سریع محتوای با کیفیت بالا، به ویژه در این عصر پرشتاب، حیاتی است. مهندسی ادعا به بازاریابان این امکان را می دهد که متون قانع کننده، پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی و سایر مطالب بازاریابی را با یک کلیک و کارآمد ایجاد کنند. ،یبی از استفاده از اعلان‌های طراحی‌شده و پیام‌های کوتاه خوش ساخت، ایجاد سریع محتوای باکیفیت را ممکن می‌سازد. ابزارهای هوش مصنوعی برای آژانس های بازاریابی دیجیتال این می تواند به بازاریابان کمک کند تا محتوایی تولید کنند که با مخاطبان هدف آنها طنین انداز شود، تعامل را افزایش دهد و باعث افزایش تبدیل شود.

اجزای کلیدی مهندسی چا،

مهندسی چا، شامل چندین جزء کلیدی از جمله توانایی های مدل هوش مصنوعی را درک کنید، نتیجه مطلوب را تعیین کنید، و تکرار در دستورات برای بهبود نتایجاین فرآیند نیاز به درک عمیق هم از فناوری هوش مصنوعی و هم اه، بازاریابی خاص دارد.

مهندسی چا، برای بازاریابی دیجیتال

چگونه از Instant Engineering برای نیازهای بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنیم؟

برای استفاده موثر از آن مهندسی سریع برای بازاریابی دیجیتال، یک رویکرد ساختاریافته ضروری است. بخش‌های زیر مراحل استفاده از این ابزار قدرتمند را توضیح می‌دهند.

1. اه، بازاریابی خود را تعیین کنید

قبل از ایجاد ادعا، ضروری است که اه، بازاریابی خود را به وضوح تعریف کنید. خواه هدف شما افزایش آگاهی از برند، افزایش ترافیک وب سایت یا افزایش فروش باشد، داشتن یک هدف مشخص، فرآیند مهندسی ادعاها را هدایت می کند. به ،وان مثال، اگر هدف شما بهبود تعامل با مشتری در رسانه های اجتماعی است، درخواست های شما باید بر ایجاد محتوای تعاملی و جذاب تمرکز کند.

صفورایک شرکت لوازم آرایشی جه،، با تعریف واضح اه، بازاریابی و استفاده از ادعاهای مبتنی بر هوش مصنوعی، قصد دارد تعامل با مشتری را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی افزایش دهد. چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و هنرمند مجازی Sep،ra با ویژگی‌هایی مانند آزمایش‌های مجازی و توصیه‌های شخصی‌شده محصول، تجربه ،ید زیبایی را متحول کرده‌اند. شکی نیست که این رویکرد نوآورانه نه تنها رضایت مشتری را افزایش داد، بلکه منجر به افزایش قابل توجه چهار برابری فروش آنلاین در طی شش سال شد. سفر Sep،ra بر اهمیت پذیرش اولیه فناوری، مشارکت های استراتژیک و رویکرد مشتری محور برای دستیابی به موفقیت در تحول دیجیتال تاکید دارد.

تجربیات Sep،ra-e
منبع: CB Insights

2. ادعاهای مؤثر ایجاد کنید

ایجاد اعلان های مؤثر مست،م درک زبان و لحنی است که با مخاطبان شما طنین انداز می شود. استفاده از زبان خاص، واضح و جذاب برای طنین انداز ، پاسخ مورد نظر از مدل هوش مصنوعی مهم است.

💡 نکاتی برای ایجاد ادعاهای موثر:

  • مشخص باشید: آنچه را که می خواهید هوش مصنوعی تولید کند، به وضوح تعریف کنید.
  • از زبان مکالمه استفاده کنید: برای حفظ ثبات، لحن برند خود را مطابقت دهید.
  • شامل کلمات کلیدی: کلمات کلیدی مرتبط را به طور طبیعی برای بهینه سازی و مرتبط بودن موتور جستجو ،یب کنید.

HubS،، یک شرکت پیشرو در بازاریابی ورودی، استفاده می کند ادعاهای ChatGPT برای ایجاد محتوای ایمیل شخصی برای مش،ین خود. HubS، با ایجاد دستورهایی که از هوش مصنوعی خواسته بود نکات بازاریابی خاصی را بر اساس رفتار کاربر ایجاد کند، شاهد افزایش 82 درصدی در نرخ تبدیل بود.

در این ویدیو به ترتیب Kipp Bodnar و Amy Jon،en، مدیر عامل و معاون بازاریابی HubS، حضور دارند. آن‌ها در مورد مثال‌هایی از زندگی واقعی صحبت می‌کنند که چگونه هوش مصنوعی نتایج کمپین‌های ایمیلی آنها را افزایش داده است. آنها همچنین با هم بررسی می‌کنند که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند مخاطبان را برای ایمیل‌های هدفمند ت،یم‌بندی کند، محتوا را شخصی‌سازی کند تا تعامل را افزایش دهد، و از داده‌ها برای ایجاد پیام‌رس، مؤثر استفاده کند. علاوه بر این، آنها بر فرآیند تکراری تغذیه داده ها به هوش مصنوعی و آزمایش رویکردهای مختلف تمرکز می کنند که در نهایت منجر به افزایش باورن،ی نرخ تبدیل در HubS، می شود.

3. ادعاها را آزمایش و تکرار کنید

آزمایش و تکرار ادعاها یک گام مهم در مهندسی ادعا است. بازاریابان می توانند با آزمایش آنها با ادعاهای مختلف و تجزیه و تحلیل نتایج، تعیین کنند که کدام ادعا بهترین نتایج را ایجاد می کند

مراحل آزمایش ادعاها:

مرحله 1: چندین نسخه ایجاد کنید: چندین نسخه از هر روتر را توسعه دهید.

مرحله دوم: تجزیه و تحلیل نتایج: محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را از نظر کیفیت و ارتباط ارزیابی کنید.

مرحله سوم: بهینه سازی ادعاها: ادعاها را بر اساس بازخورد و معیارهای عملکرد تنظیم کنید.

نیویورک تایمز آنها از هوش مصنوعی برای تولید ،وان برای مقالات خود استفاده ،د. آنها چندین ادعا را مورد آزمایش قرار دادند تا ببینند کدام یک جذاب ترین و جذاب ترین سرفصل ها را تولید می کند. از طریق تکرار و تجزیه و تحلیل ثابت، آنها توانستند نرخ کلیک را تا 15٪ بهبود بخشند.

4. از ابزارهای هوش مصنوعی برای آژانس های بازاریابی استفاده کنید

ابزارهای هوش مصنوعی برای آژانس‌های بازاریابی می‌توانند با ارائه قابلیت‌ها و بینش‌های پیشرفته، فرآیند مهندسی چا، را به طور قابل توجهی افزایش دهند. توانایی آن در تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ آن را قادر می سازد آژانس های دیجیتال مارکتینگ برای به دست آوردن بینش عمیق در مورد مشتریان، پیش بینی روندها و بهینه سازی کمپین ها برای حدا،ر تأثیر. از خودکارسازی وظایف معمول مانند مدیریت رسانه های اجتماعی و ایجاد محتوا تا ایجاد تجربیات بازاریابی بسیار شخصی سازی شده، هوش مصنوعی صنعت را متحول می کند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی خلاقیت و کارایی را در بخش‌های مختلف افزایش می‌دهد. تیم‌های طراحی می‌توانند از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید تصاویر و بهبود طرح‌بندی استفاده کنند، در حالی که چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیب، شبانه‌روزی از مشتری را ارائه می‌کنند. به ،وان یک نتیجه قابل توجه استفاده از هوش مصنوعی، آژانس های بازاریابی می توانند فرصت های جدید را باز کنند، ROI را بهبود بخشند و از رقبا جلوتر بمانند.

هوش مصنوعی همچنین در حال تغییر چشم‌انداز تبلیغات دیجیتال است و پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک و گوگل در خط مقدم استفاده از پتانسیل آن هستند. با تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده های کاربر، هوش مصنوعی هدف گذاری دقیق تبلیغات را فعال می کند و ROI را افزایش می دهد. شرکت هایی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتالشرکت هایی مانند کوکاکولا نیز از هوش مصنوعی برای خودکارسازی فرآیندهای خلاقانه، تولید آرم، متن و اسکریپت های تبلیغاتی استفاده می کنند. با افزایش نفوذ هوش مصنوعی، شاهد افزایش نمونه های مختلف هوش مصنوعی هستیم. بهترین کمپین های تبلیغاتی با استفاده از هوش مصنوعی و قدرت دگرگونی آن را نشان دهد.

5. نتایج را پایش و تجزیه و تحلیل کنید

نظارت و تحلیل مستمر برای موفقیت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بسیار مهم است. تصور کنید پیامی عالی برای میلیون ها مشتری ایجاد کنید. غیر ممکن به نظر می رسد، اینطور نیست؟ نه با هوش مصنوعی. با ارائه داده های دقیق در مورد مشتریان هوش مصنوعی، بازاریابان می توانند پیام های بازاریابی بسیار شخصی سازی شده ایجاد کنند. اما به همین جا ختم نمی شود. برای دستیابی به حدا،ر تأثیر، آنها باید واکنش های مردم را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) این شرکت ها به ،وان یک سلاح مخفی عمل می کنند و از موفقیت پیام های تولید شده توسط هوش مصنوعی گزارش می دهند. نرخ تعامل، نرخ کلیک، و نرخ تبدیل تنها تعدادی از معیارهایی هستند که باید آنها را پیگیری کنید. این اعداد به آنها می گوید که آیا مشتریان از پیام های خود راضی هستند یا اینکه نیاز به تجدید نظر دارند.

بیایید از یک مثال فرضی استفاده کنیم، نایک این شرکت در خط مقدم استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه مشتری بوده است. تمرکز آن بر توصیه های شخصی و طراحی محصول استاندارد بالایی را در صنعت ایجاد کرده است.

  • Nike Adapt: این کفش خود بند از هوش مصنوعی برای تنظیم تن، بر اساس شکل پا و سطح فعالیت فرد استفاده می کند و راحتی و عملکرد بی نظیری را ارائه می دهد.
  • توصیه های محصول سفارشی: نایک با تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان، پیشنهادات شخصی‌سازی شده محصولات را ارائه می‌کند که منجر به افزایش رضایت مشتری و فروش می‌شود.
  • طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی: نایک از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل گرایش‌ها و ترجیحات مصرف‌کننده استفاده می‌کند و به طراحان کمک می‌کند تا محصولات نوآورانه و محبوب ایجاد کنند.

تعهد نایک به هوش مصنوعی نه تنها برند آن را تقویت کرده است، بلکه آن را به ،وان یک رهبر در صنعت ورزش قرار داده است.

یادداشت های پای،

ادغام مهندسی پاسخ سریع و هوش مصنوعی نوید دهنده عصر جدیدی از بازاریابی دیجیتال است که با کارایی، شخصی سازی و خلاقیت مشخص می شود. در حالی که پتانسیل بسیار زیاد است، بسیار مهم است که به این فناوری با یک ذهنیت استراتژیک نزدیک شویم. تنها در صورتی که مخاطب هدف خود را به خوبی درک کنید، اه، روشنی تعیین کنید و پاسخ های خود را به طور مکرر بهبود بخشید، می تو،د از قدرت هوش مصنوعی برای دستیابی به نتایج بازاریابی استثنایی استفاده کنید.

همانطور که فناوری هوش مصنوعی به تکامل خود ادامه می دهد، قابلیت های مهندسی چا، نیز رشد خواهد کرد. به‌روز ماندن با آ،ین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها برای بازاریاب، که به دنبال حفظ مزیت رقابتی هستند ضروری است.

کاوش پتانسیل معماری QR برای تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را از امروز شروع کنید. پاسخ‌های سریع مختلف را امتحان کنید، از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی استفاده کنید و دائماً نتایج خود را زیر نظر بگیرید تا فرصت‌های جدید برای رشد و موفقیت را باز کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/leveraging-prompt-engineering-for-effective-di،al-marketing/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب