استراتژی بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی Amazon Prime
Prime Video برخی از ویدیوهای موضوعی دیگر را به اشتراک می گذارد، به ،وان مثال، در ویدیوی زیر، Prime Video مجموعه ای از بهترین محتوای ،مه های عجیب و غریب را به ،وان راهی برای جشن گرفتن ماه غرور ایجاد می کند.
با یادگیری از استراتژی های این غول های صنعت، می تو،د بینش های ارزشمندی برای ارتقای تلاش های بازاریابی خود به دست آورید!
Amazon Prime Video یک رویکرد بازاریابی چندوجهی و استراتژیک را برای تبلیغ پلت فرم خود و جذب کاربران در چشم انداز دیجیتال پویا و دائماً در حال تغییر پیاده سازی کرده است. برای انجام این کار، برند بر درک عمیق مخاطبان هدف خود و استفاده از کانالهای دیجیتال مختلف برای دسترسی مؤثر و تعامل با آنها متمرکز شد.
در این مورد، مجموعهای از تری،های بسیار کوتاه را در یک زمینه به اشتراک میگذارد: «تابستان 2023 در راه است، و آماده مصرف محتوای ما برای یک تابستان سرگرمکننده باشید!»
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به دلیل استفاده ماهرانه از آنها، یکی از ارکان کلیدی استراتژی بازاریابی دیجیتال Amazon Prime Video هستند. از طریق کمپینهای رسانههای اجتماعی که با دقت طراحی شدهاند، این غول پخش از پلتفرمهایی مانند اینستاگرام و یوتیوب برای ارتباط با مخاطبان خود در سطح شخصی استفاده میکند. Amazon Prime Video با اشتراکگذاری محتوای جذاب و قابل اشتراکگذاری، مانند تری،ها و ویدیوهای پیشنهادی، انتظار ایجاد میکند و سر و صدایی در اطراف سریالها، فیلمها و مستندهای اصلی خود ایجاد میکند.
داستان سرایی در قلب استراتژی بازاریابی ویدیویی Amazon Prime Video قرار دارد. وقتی ،ت به تری،ها، ویدیوهای یوتیوب و غیره می رسد، برند موفق می شود محتوای خود را به شیوه ای فریبنده به نمایش بگذارد.
ع، بالا نسخه ای از رابط کاربری نتفلی، را نشان می دهد که به دلیل تجربه کاربری موفق و الگوریتم توسعه یافته اش شناخته شده است. اگر به چنین شباهت ها و تفاوت های احتمالی بین این رقبا علاقه مند هستید، در اینجا استراتژی بازاریابی دیجیتال نتفلی، توضیح داده شده است!
استراتژی رسانه های اجتماعی آمازون پرایم
و بله، این برند با موفقیت سر و صدایی در اطراف مجموعه ایجاد کرد، اما نه مثبت. Prime Video آگهی را به دلیل اعتراض مردم نیویورک و شهردار شهر.
کمپین امی «خانم مایزل شگفتانگیز».
این کمپین با دقت طراحی شده است تا حس کنجکاوی را برای مجموعه نمایش ها و فیلم های هیجان انگیز آینده آمازون برانگیزد.
آمازون پرایم ویدیو برای تبلیغ فصل دوم سریال محبوب «مرد در قلعه بلند» یک ایده کمپین تبلیغاتی خلاقانه پیدا میکند: تبدیل یک واگن متروی نیویورک به ماکتی از دنیای دیستوپیایی نمایش، با تصاویر نازی و امپراتوری ژاپن.
کاوش در استراتژی های بازاریابی دیجیتال سایر بازیگران اصلی می تواند به شما کمک کند تبلیغات و تعامل مشابهی ایجاد کنید. به ،وان مثال، پست وبلاگ ما در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال دیزنی می تواند اطلاعات مفیدی در مورد روش های برند در اختیار شما قرار دهد.
در قلب پیروزی آن، درخشش استراتژی بازاریابی آمازون پرایم نهفته است که به محبوبیت و موفقیت گسترده این پلت فرم کمک کرده است. آمازون پرایم با به کارگیری یک رویکرد جامع که بینشهای مبتنی بر دادهها را ،یب میکند و کمپینهای تبلیغاتی جذاب با استفاده از قدرت داستانگویی، خود را به،وان یک سرویس پخش برتر تثبیت کرده است و مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود میکند.
همچنین، درک روش های پلتفرم پخش موسیقی می تواند مفید باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم پست عمیق ما در مورد استراتژی بازاریابی S،ify را بخو،د تا ببینید چگونه آنها استراتژی های بازاریابی را برای رشد برند خود یک روز در میان اجرا می کنند.
بیایید نمونه دیگری از Prime Video را ببینیم، اما اکنون زمان آن است که فرهنگ بریت،ا را تجربه کنیم:
بیایید نمونه ای از حساب YouTube Prime Video Amazon را ببینیم:
آمازون پرایم ویدیو از طریق محتوای جذاب، مخاطبان هدف خود را تشویق میکند تا طیف متنوعی از محتوای موجود در این پلتفرم را کشف و کاوش کنند و از آن لذت ببرند.
آمازون پرایم ویدیو از طریق شخصیسازی ایمیل مؤثر و پیشنهادات محصول هدفمند، وفاداری مشتری را تقویت میکند و تعامل مداوم با این پلتفرم را تشویق میکند.
و این هم یکی دیگر، دوباره از Prime Video UK، که فرهنگ بریت،ا را برجسته می کند و مخاطبان خود را به اشتراک گذاری، نظر دادن یا حداقل زدن دکمه لایک سوق می دهد.
بیایید جزئیات استراتژی بازاریابی آمازون پرایم را بررسی کنیم و به ،اصر کلیدی که منجر به رشد قابل توجه آن شده اند و به بیش از 200 میلیون عضو در سراسر جهانو تاثیر در چشم انداز رقابتی جریان!
استراتژی بازاریابی دیجیتال آمازون پرایم
تبلیغات موتورهای جستجو یکی دیگر از اجزای جدایی ناپذیر استراتژی بازاریابی دیجیتال Amazon Prime Video است. Amazon Prime Video با پیشنهاد استراتژیک بر روی کلمات کلیدی مرتبط و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی، دید برجسته ای را در صفحات نتایج موتور جستجو تضمین می کند. این به برند اجازه می دهد تا توجه بینندگان بالقوه ای را که به طور فعال در جستجوی محتوا هستند به خود جلب کند و شانس خود را برای جذب مش،ین جدید به پلتفرم افزایش دهد.
Amazon Prime Video همچنین تبلیغات را در ش،ه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک می گذارد.
آمازون پرایم ویدیو با این کمپین قصد دارد توجه مسافران را به خود جلب کند و به طور موثر خط داست، منحصر به فرد نمایش را ارتقا دهد و بینندگان را افزایش دهد.
آمازون پرایم ویدیو با تجزیه و تحلیل مداوم رفتار و ترجیحات کاربر، توصیههای محتوای شخصیسازی شده را ارائه میکند و تضمین میکند که نمایشها و فیلمهایی به کاربران ارائه میشود که با علایق و عادات تماشای آنها همسو هستند.
به ،وان مثال، Prime Video در اکانت اصلی اینستاگرام خود، ویدیوهای سرگرم کننده را از محتوای خود به اشتراک می گذارد و مخاطبان خود را با گذاشتن نظرات، عمدتاً ایموجی های خندان، و به اشتراک گذاری آن با دوستان خود، از طریق پست درگیر می کند.
آمازون پرایم کمپینهای تبلیغاتی فوقالعاده موفقی را راهاندازی کرده است که نه تنها مخاطبان را مجذوب خود کرده است، بلکه ارزش و مزایای عضویت خود را نیز به طور موثر منتقل کرده است. بنابراین، اگر قصد دارید در تلاشهای بازاریابی خود به همان سطح از موفقیت دست یابید، پیشنهاد میکنیم با ، د لا ، آژانسهای بازاریابی در صنعت سرگرمی تماس بگیرید.
Amazon Prime Video این کمپین را برای تبلیغ نمایش اصلی آمازون، The Marvelous Mrs. Maisel طراحی کرد که نامزد 20 جایزه امی رکوردشکنی شد. کمپین مجموعهای از تبلیغات تلویزیونی، پستهای رسانههای اجتماعی و غیره را برای برجسته ، طنز، شوخ طبعی و جذابیت برنامه به نمایش گذاشت.
کمپین برند “ببینید به کجا می برید”.
از طریق تبلیغات تلویزیونی که به صورت استراتژیک پخش میشد، تماشاگران با نگاهی پنه، و کلیپهای هیجانانگیز از محتوای موردانتظار مواجه شدند.
بسته بندی
علاوه بر رسانههای اجتماعی، بازاریابی ایمیلی نقشی حیاتی در زرادخانه بازاریابی دیجیتال آمازون پرایم ویدیو ایفا میکند. آمازون پرایم ویدئو با ایجاد یک لیست تماس کامل از طریق ایمیل، خبرنامهها و بهروزرس،های شخصیسازیشده را به مش،ین ارائه میدهد و آنها را در مورد نسخههای جدید، پیشنهادات انحصاری و رویدادهای آینده مطلع میسازد.
بنابراین، به طور خلاصه، Amazon Prime Video با موفقیت حس جامعه و تعامل را در رسانه های اجتماعی تقویت می کند. در نتیجه، حضور برند خود را تقویت می کند و دنبال کنندگان وفادار بینندگان مشتاق را پرورش می دهد.
استراتژی بازاریابی ویدئویی آمازون پرایم
اما قبل از اینکه همه چیز را به کمک بازاریابی حرفهای بروید، انتخاب دستچین شده ما از سه کمپین قابل توجه آمازون پرایم را که مطمئناً برای شما الهامبخش است، بررسی کنید.
کمپین فصل دوم “مردی در قلعه بلند”.
از طریق یک کل نگر و رویکرد داده محوراستراتژی بازاریابی دیجیتال Amazon Prime Video نه تنها بر جذب مش،ین جدید بلکه بر افزایش تجربه کلی کاربر نیز تمرکز دارد.
استراتژی رسانههای اجتماعی Amazon Prime Video به طور کلی جزء کلیدی رویکرد بازاریابی دیجیتال آن است که به پلتفرم اجازه میدهد با مخاطبان خود به شیوهای شخصی و جذاب ارتباط برقرار کند. با در اختیار داشتن پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و یوتیوب، Amazon Prime Video از این کانال ها برای جلب توجه سریال ها، فیلم ها و مستندهای اصلی خود استفاده می کند.