پس از بزرگترین اعلامیه او”مدل هایی در لندن و والدین در اوهایو پوشیده شده اند“، New Balance ثابت کرده است که تلاش های بازاریابی آن به گونه ای تکامل یافته است که مخاطبان بسیار متنوعی را جذب کند.
نام تجاری سفری از کفش های کاربردی تا نماد مد جه، این گواهی بر استراتژی های بازاریابی هوشمند و سازگار آنهاست.
از شما دعوت شده است تا نگاه دقیقتری به نحوه بازتعریف چشمانداز کفشهای ورزشی در استراتژی بازاریابی نیوبالنس بیندازید. از کمپینهای نمادین و همکاریهای استراتژیک گرفته تا بهرهبرداری از میراث برند و ایجاد جوامع دیجیتالی، حرکتهای تبلیغاتی کلیدی را که New Balance را به چیزی بیش از یک برند کفش ورزشی تبدیل ،د، بررسی خواهیم کرد.این یک بی،ه س، زندگی شده است.
داخلش چیه
از کفش پدر تا نماد س،: تکامل بازاریابی New Balance
همانطور که در سال 2024، New Balance به میزان آگاهی از برند 88٪ در بین طرفداران کفش های کت، آمریکایی دست یافت و 40٪ نظر مثبتی نسبت به این شرکت داشتند. پس چگونه برند در استراتژی بازاریابی خود به این نقطه عطف رسید؟
در واقع، ارتباط نیوبالنس با تصویر «کفش پدر» جنبه مهمی از هویت برند آن بود، با مدلهایی مانند 990. این محصولات، با طراحیهای درشت، راحت و طرحهای رترو، در دهه 1990 محبوبیت یافتند.
با این حال، ما به وضوح می تو،م ببینیم که توسعه بازاریابی نیو بالانس به اوج خود رسیده استیک نقطه عطف اساسی در سال 2015 با راه اندازی “همیشه در نسخه بتااین کمپین بدون شک یک تغییر استراتژیک از یک تصویر متمرکز بر س، زندگی به تمرکز بر عملکرد ورزشی بود.
در طول سالها، در بازاریابی ورزشی، نیوبالنس به همکاری استراتژیک با ورزشکاران و تیمها برای افزایش دیده شدن برند خود ادامه داده است.
علاوه بر این، در سال 2023، New Balance رشد قابل توجهی داشته است. به طوری که این برند به 6.5 میلیارد دلار رسیده و فروش آن از سال 2020 دو برابر شده است.
در سال 2020 چه اتفاقی افتاد؟
بله، ترند وینتیج “کفش پدر” در آن زمان به اوج جدیدی رسیدشیک پوشان خیاب، س، های ک،یک 990 و 327 نیوبالنس را پذیرفتند.
ترند کفش بابا فقط مد نیست. این نشان دهنده یک تغییر فرهنگی به سمت قدرد، از اقلام کاربردی و کاربردی است، به ویژه آنهایی که جذابیت نوستالژیک دارند. کفش های New Balance نشان دهنده تعادل بین س، و عملکرد هستند و آنها را برای دنیای مدرن عالی می کند.
در این مرحله، باید بپذیریم که کووید-19 تأثیر زیادی بر این روند داشته است. با توجه به اینکه افرادی که از خانه کار می کنند و زمان بیشتری را در داخل خانه می گذرانند، تقاضا برای کفش های راحت افزایش یافته است. فراخوان خوبی برای استفاده از استراتژی های بازاریابی ورزشی مرتبط برای دستیابی به این مخاطبان از جمله نسل Z بود.
مب، استراتژی بازاریابی جدید تعادل
استراتژی بازاریابی New Balance دارای یک مزیت منحصر به فرد است. با بیش از یک قرن سابقه، با وفادار ماندن به ارزشهای اصلی خود ی،ی کیفیت، مهارت و استقلال، طرفداران وفادار خود را ایجاد کرده است.
اما چیزی که واقعاً New Balance را متمایز می کند، توانایی آن در تکامل است. مدیرعامل رابرت دمارتینی وی این رویکرد را برجسته کرد و گفت:
ما همیشه متناقض بوده ایم. این چیزی است که مالک، جیم دیویس، این تجارت را بر اساس آن بنا کرد. ما به ،وان یک شرکت خصوصی می تو،م بر اساس یک دوره پنج یا ده ساله تصمیم گیری کنیم.
همانطور که قبلاً ذکر شد، این برند روندها را پذیرفته است، با آژانس های بازاریابی ورزشی برتر برای دستیابی به مخاطبان جدید همکاری می کند و با نمادهای مد سطح بالا همکاری می کند تا مرتبط بماند.
بیایید عمیق تر کاوش کنیم و اصول رویکرد بازاریابی New Balance را بیاموزیم:
روح “ساخت ایالات متحده آمریکا”.
راه اندازی و تبلیغ مجموعه “ساخت ایالات متحده آمریکا” بخشی از این اخلاق است. همانطور که مید،د، این سری میراث و تعهد برند به کیفیت را برجسته میکند، که با مصرفکنندگ، که برای تولید محلی ارزش قائل هستند، طنینانداز میشود.
بهره مندی از فرهنگ جوانان
ما به این موضوع دقیقتر نگاه خواهیم کرد، اما در حال حاضر، میتو،م بگوییم که New Balance از طریق ،یبی از همکاریها، تأییدیههای هدفمند و انتشار محصولات آگاهانه با روند، با موفقیت به فرهنگ جوانان نفوذ کرده است.
با مشارکت با برندهای مد پیشرو مانند امی لیون دور و جذب ورزشکاران معروفی مانند کاوهی لئونارد و کوکو جوف، New Balance نفوذ خود را در یک جمعیت جوان تر و آگاه به س، گسترش داده است.
به عبارت دیگر، در حالی که این برند با انتشار مجدد آثار ک،یک از روندهای مد استقبال می کند، اما هوشمندانه به میراث خود احترام می گذارد. این رویکرد باعث می شود مورد علاقه هم در میان کت، ها و هم در بین جوانان شیک پوش.
با چهره های مرتبط فرهنگی شریک شوید
“به خاطر او”اکنون به سال 2024 رسیده ایم“، این برند با ورزشکاران جدید و متنوعی که برای جوانان شناخته شده بودند، به جای “چهره های تمام دوران” مانند یوسین بولت، استفن کوری یا دیوید ،هام همکاری کرد. کوکو گاف، شوهی اوهت،، سیدنی مک لافلین لورون، جمال موری، ترز ما،ی، کامرون برینک، و بوکایو ،ا.
به نوستالژی ضربه بزنید
New Balance یکی از شرکت هایی است که واقعاً می داند چگونه از بازاریابی نوستالژی سرمایه گذاری کند.
علاوه بر ادای احترام به میراث خود در هر مرحله، New Balance در حال احیای برخی از کمپین های بازاریابی امضای خود است. همانطور که ممکن است به یاد داشته باشید، این نام تجاری دوباره احیا شده است.انتخاب هوشمندانهلوگویی که در ابتدا در دهه 1980 عرضه شد. با این حرکت بازاریابی، NB بر فلسفه دیرینه این برند در ساخت محصولات با کیفیت بالا و هدفمند تأکید کرد.
زمان تمرکز بر بازاریابی دیجیتال و استراتژی رسانه های اجتماعی برای New Balance است:
محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید
همانطور که می د،د، محتوای تولید شده توسط کاربر بدون شک یکی از موثرترین استراتژی ها در ا،یستم بازاریابی است. به این ترتیب این برند مشتریان را تشویق می کند تا تجربیات خود را در استفاده از محصولاتش به اشتراک بگذارند. و بله، این استراتژی بازاریابی بلندمدت نیوبالنس است.
کمپین هایی مانند #MyNBalance از کاربران دعوت کنید تا داستان ها و ع، های شخصی خود را ارسال کنند، محتوای معتبر ایجاد کنند و رابطه بین برند و مصرف کننده را تقویت کنند.
با ارزش ها و روندهای نسل Z طنین انداز شوید
یکی از عاقلانهترین حرکتهایی که یک برند مد میتواند انجام دهد، البته ایجاد محتوایی است که کاملاً با ارزشهای Gen Z مانند فردگرایی، واقعگرایی و گرایشها در رسانههای اجتماعی همسو باشد.
در ویدیوی اخیر TikTok، New Balance به روند “بررسی FIT” در رسانه های اجتماعی اشاره کرد و هزاران لایک دریافت کرد.
این برند علاوه بر اتخاذ روندهای رسانه های اجتماعی در استراتژی خود، در انتخاب شخصیت ها برای کار با آنها نیز خوب عمل می کند. New Balance با سرمایه گذاری بر ظهور فرهنگ مدرن کره ای و موسیقی کی پاپ، با خواننده، ترانه سرا و بازیگر کره ای همکاری کرده است. IU به خصوص نسل Z را جذب کرد.
از میراث برند استفاده کنید
مانند تعهد به اخلاق “ساخت ایالات متحده آمریکا”، بهره برداری از میراث برند در هر مرحله یکی از ،اصر شناخته شده استراتژی بازاریابی New Balance است.
این رویکرد موقعیت خود را در بازار تقویت می کند و با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کند و در عین حال به سری های ک،یک مانند 990 و طراحان آن احترام می گذارد.
علاوه بر این، با ،یب میراث خود در استراتژی های بازاریابی مدرن، New Balance به طور موثر هم طرفداران قدیمی و هم مشتریان جدید را جذب می کند.
موفق ترین کمپین های جدید تعادل
روزهای خا،تری
از آنجایی که NB سالانه سری نمادین 990 خود را با کمپین های بازاریابی موفق مختلف جشن می گیرد، ما باید شامل “روزهای خا،تری“در بالا.
این کمپین به رنگ خا،تری متمایز احترام می گذارد و نسخه های محدود را اعلام می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، این برند از طریق این کمپین، میراث غنی و جذابیت همیشگی محصولات خود را برجسته می کند.
راهت را بدو
کمپین New Balance “Run Your Way” که در سال 2023 منتشر شد، دوندگان واقعی و داستان های شخصی صادقانه آنها را نشان می دهد. این نوعی تعهد به بیان شخصی در ورزش است.
تنها راه درست برای فرار راه خود شماست. #رویور راه
بدون ترس مستقل از سال 1906
همانطور که قبلا ذکر شد، کمپین های بازاریابی نیوبالنس حول دو ،صر اصلی می چرخد: صنعت با کیفیت و میراث غنی.
در این کمپین متمایز، NB تعهد بلندمدت خود را به استقلال و صنعت با کیفیت بالا تایید می کند.
این برند با تأکید بر میراث و تعهد خود به تولید کالاهای با کیفیت برتر، جایگاه منحصر به فرد خود را در صنعت مد و ورزش تقویت می کند.
معرفی محصول در ایالات متحده آمریکا 990v6
دونده ها طبیعی نیستند.
معرفی محصول در ایالات متحده آمریکا 990v6.
یک نماد همیشه در حال تکامل، MADE in USA 990v6 بهروزرس،های مدرن و مبتنی بر عملکرد را با مهارتهای همیشگی ،یب میکند.
قبل از اینکه به کمپین بعدی برویم، در صورتی که میپرسید چگونه 990 به شاهکار محبوب جه، تبدیل شد، در اینجا یک پاسخ سریع از معاون نویسنده، آدام روثبارث آمده است:
اولین نیوبالنس 990 که در سال 1982 عرضه شد – همان سالی که نایک ایر فورس 1 منتشر شد، به بهترین کفش دویدن برای دوندگان جدی تبدیل شد. این کفش بلافاصله به قیمت 100 دلار فروخته شد و یک قمار بزرگ برای New Balance بود، زیرا کفشهای کت، در آن زمان قیمت زیادی نداشتند. فکر میکنم همین موضوع باعث شد مردم حاضر شوند آن مبلغ را بلافاصله بپردازند.
ابر در حال پرواز
برخلاف دیگر کمپینهایی که در بالا به آن اشاره کردیم، این کمپین از طریق محتوای تعاملی، تعامل نوآورانه در رسانههای اجتماعی را در بر میگیرد.
از یک بازی موبایل تعاملی مشابه برنامه های معروف مانند ” استفاده کنیددودل پ،“، “Cloud Jumper” خط کفشهای فوم تازه New Balance را تبلیغ کرد. از طریق کانالهای رسانههای اجتماعی پشتیب، شده در فیسبوک، اینستاگرام و اسنپ چت، بازی به صورت برنامهریزی توزیع شد.
در مورد نتایج چطور؟ علیرغم عدم تجربه بازی نیوبالنس، این تلاش منجر به افزایش کلی برند 18.84 درصدی با افزایش 28.9 درصدی در چین، افزایش 14.6 درصدی در ایالات متحده و افزایش 10.3 درصدی در ژاپن شد.
در خانواده اجرا می شود
“Runs in the Family” با شخصیتهای متنوع، کمپین محبوب دیگری است که در آن این برند جه، بودن خود را جشن میگیرد.
از طریق این کمپین بازاریابی، New Balance نشان میدهد که کفشهایش برای ورزشکاران نخبه و همچنین لباسهای غیررسمی من، است و در عین حال بر جذابیت برند برای طیف وسیعی از گروههای سنی تأکید میکند.
همچنین فراخو، برای توصیف New Balance به ،وان یک “برند خانوادگی واقعی” است.
جایزه: ویدیوی جدید تعادل شنبه شب زنده
اگر بهدنبال کفشهای مخصوص دویدن هستید که توسط دوندگان استفاده میشود و مردان سفید سایز بزرگ آن را میپوشند، نیوبالنس برندی برای شماست.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/new-balance-marketing-strategy/