استراتژی سئو برای مدارس و موسسات آموزشی


سئوی موفق برای مدارس، دید و دسترسی را بهبود می بخشد. به این ترتیب، جستجوگران هدف مانند دانش آموزان آینده نگر و والدین می توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

سئو برای استراتژی بازاریابی شما برای افزایش ثبت نام در مدرسه و ،ب رتبه بالاتر در بازاریابی آموزشی رقابتی ضروری است.

اما این استراتژی چگونه کار خواهد کرد؟ در این مرحله دو موضوع را برای پاسخ به این سوال روشن می کنیم.

  • سئو برای مدارس واقعا به چه م،است؟
  • بهترین استراتژی های سئو برای مدارس و موسسات آموزشی

سئو برای مدارس واقعا به چه م،است؟

وب سایت مدرسه شما باید در دسترس و در دسترس جستجوگران باشد. سئو برای مدارس و مؤسسات آموزشی تضمین می کند که وقتی مردم به دنبال شما هستند، در آنجا خواهید بود.

علاوه بر این، دانش آموزان و خانواده ها در طول دوره های تصمیم گیری دقیق هستند. آنها به دنبال خواهد بود

  • اطلاعات در مورد گزینه ها،
  • پاسخ به سوالات خاص آنها،
  • آ،ین گرایش های آموزشی و غیره

در این مرحله، وب سایت شما ممکن است به ،وان منبع اطلاعات عمل کند. به همین دلیل است که استراتژی سئو برای مدارس به ستون فقرات ،ب و کار آموزشی شما تبدیل می شود.

هدف موتورهای جستجو ارائه محتوای مرتبط و دقیق به افراد است. بنابراین الگوریتم های موتورهای جستجو (مانند گوگل) ارتباط و محبوبیت وب سایت شما را با توجه به فاکتورهای رتبه بندی اساسی که به طور مداوم تغییر می کنند اندازه گیری می کنند. بنابراین باید سئوی خود را با توجه به ارزیابی های فعلی موتورهای جستجو به روز رس، و توسعه دهید.

استراتژی های اساسی بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می تو،د برای بهبود عملکرد جستجوی خود و در نهایت سئوی خود دنبال کنید.

بهترین استراتژی های سئو برای مدارس و موسسات آموزشی

در حالی که سئو برای مدارس و موسسات آموزشی بسیار مهم است، راه های زیادی برای بهبود سئوی شما وجود دارد. حتی بهینه سازی سئوی شما باید به طور مرتب به روز شود زیرا موتورهای جستجو به طور مکرر معیارهای خود را برای رتبه بندی تغییر می دهند.

نکات استراتژیک ضروری وجود دارد که می تو،د دنبال کنید. اینها هستند:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • محتوای منحصر به فرد
  • درگیر ، مشتریان بالقوه
  • استراتژی پیوند دادن
  • توضیحات متا
  • وبلاگ موثر
  • سئوی محلی
  • وب سایت سازگار با موبایل

اکنون می‌تو،م نگاه دقیق‌تری به این نکات داشته باشیم.

تحقیق کلمات کلیدی

اساس سئو برای مدارس یافتن کلمات کلیدی مرتبط و من، برای موسسه شما است. نتایج موتورهای جستجو به این کلمات کلیدی مرتبط است زیرا دانش آموزان آینده شما و خانواده هایشان از موتورهای جستجو با کلمات کلیدی برای یافتن مدرسه شما استفاده می کنند.

اهمیت را می توان به صورت مشاهده کرد 71 درصد از بازاریابان از کلمات کلیدی استراتژیک به ،وان پایه استراتژی سئو خود استفاده کنید.

برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی را با حجم جستجوی بالا ببینید. اما این کافی نیست. شما نباید این کلمات کلیدی را فقط به دلیل رتبه بالای آنها انتخاب کنید. نکته کلیدی یافتن کلمات کلیدی مرتبط با پیشنهادات مدرسه شما است.

شما باید در مورد آنچه موسسه و برنامه های شما به جستجوگران وعده می دهد دقیق تر و معتبرتر باشید. استفاده از این کلمات کلیدی به شما این امکان را می دهد که به طور موثرتری به جستجوگران هدف خود برسید و رتبه شما در SERP ها افزایش یابد.

علاوه بر این، هنگامی که در مورد کلمات کلیدی مرتبط خود تصمیم گرفتید، باید به طور موثر از آنها استفاده کنید. مطمئن شوید که ،اوین، سرفصل‌ها، متن اصلی و متن‌های جایگزین تصویر در تمام صفحات کلیدی وب‌سایت شما شامل این کلمات کلیدی است.

محتوای منحصر به فرد

صفحات منحصر به فرد نیاز به محتوای منحصر به فرد دارند، که بخشی ضروری از استراتژی سئو برای مدارس است.

اولین گام برای منحصر به فرد بودن، ایجاد محتوای جذاب، مرتبط، آموزنده و کلیدواژه در وب سایت مدرسه شما است.

برای دستیابی به مخاطبان خود، باید درک کنید که وقتی در سایت شما هستند به دنبال چه چیزی هستند. شما می تو،د این کار را در طول تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید. درک رفتار مخاطبان شما را قادر می سازد محتوای منحصر به فرد و هدفمند ایجاد کنید. به این ترتیب می تو،د کلمات کلیدی خاص خود را برای قرار دادن در صفحات خود انتخاب کنید تا به آنها دسترسی داشته باشید.

موتورهای جستجو دارای الگوریتم های خاصی هستند که صفحاتی را که منحصر به فرد و معتبر نیستند نادیده گرفته و حتی مجازات می کنند. بنابراین، داشتن محتوای غنی و نداشتن صفحات تکراری در وب سایت شما بسیار مهم است. همچنین باید از محتوای تکراری در کل سایت خود اجتناب کنید.

درگیر ، مشتریان بالقوه

طراحی وب سایت شما به اندازه محتوای موجود در آن ضروری است. بنابراین باید وب سایت خود را برای دسترسی به دانش آموزان بالقوه و مشارکت آنها در موسسه آموزشی خود بهینه کنید.

همانطور که همه ما می د،م، اولین برداشت بسیار مهم است. وب سایت شما اولین برداشت را به مخاطبان هدف شما می دهد و این شانس را دارید که خود را از همه رقبای خود متمایز کنید. پس از جستجو در اینترنت، مشتریان بالقوه شما بر روی وب سایت شما کلیک می کنند و شما را ملاقات می کنند.

یک طراحی وب چشمگیر دانشجویان آینده نگر را جذب می کند و باعث می شود که آنها بخواهند زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند و بیشتر به محتوای شما علاقه مند و درگیر شوند.

طراحی وب شما باید به کاربران کمک کند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند و آن را آسان تر کند، نه پیچیده. به ،وان مثال، یک منو به خوبی سازماندهی شده و یک نوار جستجو اصول اولیه برای کاربران شما هستند. اطمینان حاصل کنید که کاربران شما در وب سایت شما گم نمی شوند. به آنها کمک کنید تا به صفحه مورد نظر خود برسند.

شما همچنین با توسعه تجربه کاربری در سایت خود توجه موتورهای جستجو را جلب خواهید کرد. ناوبری بهینه، لینک های تمیز، بارگذاری سریع صفحه و راهنمایی واضح عواملی هستند که موتورهای جستجو در رتبه بندی در نظر می گیرند. بنابراین شما باید به توسعه معماری وب سایت خود برای افزایش سئوی مدرسه خود توجه کنید.

یک نکته مفید: می‌تو،د از Call-to-Action (CTA) با پیوندهایی به برنامه‌ها یا فرم‌های موجود در وب‌سایت خود برای تعامل با مشتریان احتمالی استفاده کنید. این CTAها باید واضح و مستقیم باشند تا تعامل و تجربه کاربری شما را افزایش دهند.

استراتژی پیوند دادن

سه راه برای ایجاد لینک برای ارزیابی سئوی شما وجود دارد: لینک های داخلی، لینک های خارجی و ، لینک. اولین مورد، لینک های داخلی، لینک هایی هستند که به صفحات داخلی وب سایت خود می دهید. ارائه لینک های داخلی به صفحات مرتبط شما

  • کاربران را برای مدت طول، تری در سایت شما نگه می دارد و
  • به آنها چشم اندازی منسجم از موسسه شما می دهد.

در این مرحله، فرصتی برای لنگر دادن به متن بدهید که به م،ای پیوند کلمات کلیدی به صفحات دیگر شماست. این روی رتبه سئوی شما تاثیر می گذارد.

پیوندهای خارجی در محتوای شما نیز مهم هستند. این پیوندها کاربران را به وب‌سایت‌های دیگری هدایت می‌کند که ممکن است منابعی در مورد صفحه‌های بخش یا برنامه، وبلاگ‌ها یا وب‌سایت‌های دانشکده شما باشند. این پیوندها ثابت می کنند که محتوای شما برای موتورهای جستجو تحقیق شده، قابل اعتماد و ارزشمند است.

با این حال، فراموش نکنید که این لینک های خارجی باید کاربران را به وب سایت های معتبر، قابل اعتماد و معتبر متصل کنند.

استراتژی دیگر ایجاد لینک برای سئوی شما، ، لینک است. ، لینک ها لینک هایی هستند که خوانندگان را با لینک های موجود در وب سایت های دیگر به وب سایت شما هدایت می کنند. اینها می توانند وبلاگ های آموزشی یا سایر مؤسساتی باشند که شما با آنها همکاری می کنید. ، لینک ها برای افزایش ترافیک وب سایت شما و ارائه رتبه بالاتر در جستجو ضروری هستند.

توضیحات متا

یکی دیگر از استراتژی های سئو برای موسسات آموزشی شما توضیحات متا است. توضیحات متا پاراگراف کوتاهی است که جستجوگران در نتایج جستجوی گوگل می بینند.

دانش‌آموزان آینده نگر و خانواده‌هایشان این توصیف‌ها را در نظر می‌گیرند، بنابراین باید جذاب، مرتبط و غنی از کلمات کلیدی باشند.

در توضیحات متا وب سایت خود، می تو،د از کلمات کلیدی خاص مرتبط با مدرسه و پیشنهادات منحصر به فرد موسسه خود استفاده کنید.

این کار موتورهای جستجو را آسان تر می کند تا محتوای شما را با پرس و جو و به شما کمک می کند تا به دانش آموزان بالقوه بیشتری که هدف آن هستید دسترسی داشته باشید.

یک وبلاگ موثر

وبلاگ در وب سایت شما راهی عالی برای داشتن محتوای مرتبط و زنده است که موتورهای جستجو در رتبه بندی به آن اهمیت می دهند. موتورهای جستجو محتوای تازه و مرتبط را دوست دارند و وبلاگ بهترین راه برای انجام منظم این کار است.

علاوه بر این، دانش آموزان آینده نگر و والدین آنها مایلند در مورد مدرسه شما اطلاعات بیشتری ،ب کنند. آنها ممکن است در مورد آنچه شما به طور خاص در مورد شغل، تحصیلات عالی، زندگی اجتماعی، بورسیه تحصیلی، اخبار آموزشی و غیره به آنها پیشنهاد می کنید، سؤالاتی داشته باشند.

وبلاگ شما آدرسی است که آنها پاسخ می گیرند، بنابراین باید به وبلاگ خود در وب سایت خود دسترسی آس، داشته باشید.

سئوی محلی

از آنجا که 46 درصد از کل جستجوها در گوگل به دنبال اطلاعات محلی باشید، بومی سازی برای همه انواع ،ب و کار بسیار مهم است. این نیز برای مؤسسات آموزشی تعیین کننده است.

وقتی دانش‌آموزان آینده نگر مدارسی را در یک مکان یا منطقه خاص جستجو می‌کنند، سئوی محلی مدارس تضمین می‌کند که اگر مدرسه شما در آن منطقه باشد، در نتایج جستجو قرار خواهید گرفت.

سئوی محلی را می توان با کلمات کلیدی خاص و مرتبط مدرسه شما بهبود بخشید. به ،وان مثال، باید مطمئن باشید که کلمات کلیدی خاص مکان را در محتوای وب سایت خود دارید. علاوه بر این، سازگاری NAP (نام، آدرس و شماره تلفن) برای سئوی محلی شما بسیار مهم است.

شما باید آنها را با توجه به فرمت گوگل به وب سایت خود اضافه کنید. و همچنین، موتورهای جستجو یک صفحه وب را می خواهند که شامل تمام اطلاعات مدرسه شما باشد.

وب سایت سازگار با موبایل

برای دسترسی به دانشجویان آینده نگر، باید مطمئن باشید که وب سایت شما برای موبایل من، است زیرا تقریبا نصف از ترافیک وب از دستگاه های تلفن همراه می آید. علاوه بر این، برای سال‌ها، ا،ر دانش‌آموزان از دستگاه‌های تلفن همراه خود برای جستجو استفاده می‌کنند و ارائه یک تجربه کاربری آسان برای سئوی شما بسیار مهم است.

یک وب‌سایت سازگار با موبایل، کاربران را قادر می‌سازد تا از طریق تمام دستگاه‌های خود و هر کجا که می‌خواهند به وب‌سایت شما دسترسی داشته باشند. این باعث ایجاد ترافیک وب سایت شما و بهبود سئوی مدرسه شما به طور مستقیم می شود.

شما می تو،د وضعیت وب سایت خود را از طریق گوگل بررسی کنید تست موبایل دوستانه. این تست مشکلات فنی اساسی و خطاهای موجود در وب سایت شما را که با دستگاه های تلفن همراه ناسازگار است آشکار می کند.

برای جمع بندی

استراتژی SEO برای مدارس و موسسات آموزشی برای مشاهده و ثبت نام قابل توجه است. در حالی که معیارهای موتورهای جستجو به طور مداوم تغییر می کند، استراتژی های اساسی وجود دارد که می تواند سئوی شما را بهبود بخشد.

کلمات کلیدی خاص، محتوای منحصر به فرد، جذب مشتری بالقوه، استراتژی پیوند، توضیحات متا، یک وبلاگ مفید، سئوی محلی و وب سایت سازگار با موبایل شما را در بازاریابی آموزشی رقابتی گامی به جلو می برد.

همچنین می تو،د از آژانس های معتبر بازاریابی آموزشی کمک بگیرید. این آژانس ها می توانند شما را در تعیین استراتژی و چگونگی بهبود سئوی خود با موفقیت راهنمایی کنند. در اینجا آژانس های معتبر و ارزشمند بازاریابی آموزشی در ایالات متحده آمریکا و ،ستان وجود دارد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/seo-strategy-for-sc،ols-and-educational-ins،utes/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب