با این حال، این بدان م،ا نیست که شما مجبور به ش،تن بانک شوید تا مشتریان بارها و بارها به رستوران شما بازگردند. چیزهای کوچکی مانند به روز رس، منظم وب سایت، ارسال محتوای جدید چند بار در هفته در رسانه های اجتماعی و تبلیغ آیتم های جدید در منوی شما هستند. اما به یاد داشته باشید، باید جامعه را با تبلیغات ویژه آنلاین، برگزاری مسابقات و بازپرداخت، درگیر کنید.
نتیجه
دیجیتال مارکتینگ یک خط ارتباط مستقیم بین رستوران ها و مشتریانشان فراهم می کند و به آنها امکان می دهد در مکالمات دو طرفه شرکت کنند. با برقراری ارتباط منظم با مشتریان خود از طریق کانال های دیجیتال، می تو،د پیروان وفاداری از غذاخوری هایی را که مدام برای ،ب اطلاعات بیشتر بازمی گردند، تقویت کنید. آنها به دوستان خود می گویند، نظرات درخش، را ارائه می دهند و بزرگترین حامیان شما خواهند شد.
افزایش تجربه مشتری
یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی دیجیتال سودمند رستوران، از دیگر صاحبان مشاغل کوچک در منطقه شما استفاده می کند. شروع به ایجاد روابط وابسته با مشاغل مکمل کنید. میتو،د با پست ، مهمان در وبلاگهای یکدیگر، توصیه خدمات آنها و موارد دیگر، با یکدیگر کار کنید.
مقداری زمان و پول را روی تصاویر حرفه ای از فضای رستوران، غذاهایی که ارائه می دهید و کارکنان خود سرمایه گذاری کنید. غذا اشتها آورتر به نظر می رسد و کارکنان شما حرفه ای تر به نظر می رسند. این به مشتریان بالقوه احساس صمیمیت با رستوران شما، حتی قبل از بازدید آنها می دهد.
2. بر سئوی محلی تمرکز کنید
ثابت شده است که بازاریابی ایمیلی یکی از رقبای اصلی است، زیرا بازاریابی را به افرادی بازمیگرداند که قبلاً به رستوران شما علاقه نشان دادهاند یا در آن غذا خوردهاند.
6. از نظرات آنلاین استفاده کنید
از طرف دیگر، میتو،د به بازاریابی رسانههای اجتماعی پولی نگاه کنید که به شما امکان میدهد میزان هزینهای را که در روز برای کمپین خود و همچنین مخاطبان هدف خود (بر اساس سن، ،ت، مکان و موارد دیگر) هزینه میکنید، انتخاب کنید. این همچنین با مزیت داده های تحلیلی است که موفقیت و عملکرد تبلیغات شما را کاهش می دهد. میتو،د ببینید که هر تبلیغ از نظر تعامل (کلیکهای لینک، لایک، فالو، اشتراکگذاری، نظرات) چگونه عمل میکند تا به شما در تنظیم دقیق تبلیغات کمک کند.
4. از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید
حتی اگر شما صاحب یک رستوران محلی هستید که چیزی جز دیجیتال است، ویترین فروشگاه شما دیگر چهره شرکت شما نیست. چه زم، 88 درصد از مصرف کنندگان برای تحقیق در مورد محصولات یا خدمات آنلاین باشید، آنها بیش از هر چیز اعتبار یک تجارت را بر اساس وب سایت آن قضاوت می کنند.
اگر در مکان نسبی شما تأثیرگذارهای خاص غذا وجود دارد، ممکن است ایده بدی نباشد که با آنها تماس بگیرید و آنها را به خوردن رایگان در رستوران خود دعوت کنید. اگر آنها غذای شما را دوست دارند، می تو،د یک قرارداد بازاریابی تأثیرگذار داشته باشید. در ازای اینکه آنها پستی درباره رستوران شما ایجاد کنند، می تو،د هزینه ای به آنها بپردازید یا تعداد مشخصی وعده های غذایی رایگان به آنها بدهید.
5. بازاریابی ایمیلی را پیاده سازی کنید
شما می تو،د یک تجربه یکپارچه و شخصی برای مشتریان خود ایجاد کنید. برای مثال، میتو،د از پلتفرمهای سفارش و تحویل دیجیتال برای سادهسازی و سادهسازی فرآیند سفارش برای مشتریان خود استفاده کنید. همچنین، میتو،د از دادهها و تجزیه و تحلیلهایی که به دست آوردهاید برای تنظیم کمپینهای بازاریابی خود با توجه به نیازها و ترجیحات مخاطبان خود استفاده کنید.
به ،وان مثال، با یک هتل محلی ارتباط برقرار کنید و ببینید آیا آنها رستوران شما را به مسافران و سایر مهمانان توصیه می کنند یا خیر. آنها می توانند این کار را شخصا و از طریق وب سایت خود انجام دهند. در پایان، به مشتری، که از طریق هتل به شما مراجعه می کنند، تخفیف بدهید.
کمپین های بازاریابی دیجیتال به رستوران ها این امکان را می دهد که با افزایش شانس جذب مشتریان جدید و افزایش شناخت برند، به جمعیت گرسنه دسترسی پیدا کنند. به ،وان مثال، پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام، گزینههای تبلیغاتی بسیار مؤثری را ارائه میدهند که میتوانند بر اساس جمعیتشناسی خاص تنظیم شوند. دیگر منتظر انتشار دهان به دهان نباشید – شما یک خط مستقیم با جوانه های چشایی مشتریان خود خواهید داشت.
بهبود تعامل با مشتری
در نهایت، درک این نکته مهم است که ثبات همه چیز در بازاریابی دیجیتال رستوران است. اگر میخواهید وقتی زمان صرف غذا میرسد، جامعهتان نام شما را به خاطر بسپارد، باید برای این کار تلاش کنید. اجرای یک کمپین تبلیغاتی یک بار در سال کافی نیست.
برای اطمینان از اینکه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کاملاً کارآمد برای رستوران خود دارید، باید مطمئن شوید که سئوی وب سایت شما را به یک کانون محلی تبدیل می کند. با انجام اقدامات زیر می تو،د سئوی خود را تقویت کنید:
- یک وبلاگ پر از محتوای جذاب و مرتبط در وب سایت خود ایجاد کنید
- اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما از کلمات کلیدی محلی و سایر اشکال کدنویسی SEO (فراداده تعبیه شده در تصاویر، فیلم ها، سرفصل ها و غیره) استفاده می کند.
- از پیوندهای داخلی (به سایر صفحات سایت خود) و پیوندهای خارجی (برای وب سایت های وابسته، منابع داده و غیره) استفاده کنید.
- یک حساب Google My Business ایجاد کنید
- اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس و آدرس شما چندین بار ذکر شده است و به راحتی پیدا می شود
وب سایت شما باید حرفه ای، کاربردی و کاربرپسند باشد تا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی ایجاد کند. مشتریان بالقوه برای یافتن مواردی مانند منوها، ساعات کار و آدرس شما باید به طور مستقیم در سایت شما پیمایش کنند. به خاطر داشته باشید که ا،ر مردم از تلفن های هوشمند خود برای تحقیق در مورد چیزهایی مانند این استفاده می کنند، صرف نظر از اینکه در خانه، ماشین، محل کار و غیره هستند – وب سایت شما باید برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده باشد.
پاسخ شما در بازاریابی دیجیتال رستوران نهفته است. در حالی که می توان اعتباری را در ابزارهای سنتی تبلیغات مانند پخش تراکت، خدمات پست مستقیم و تبلیغات رادیویی یافت، جهان تا حد زیادی دیجیتالی شده است. اگر حضور آنلاین ندارید، ممکن است فروشگاه را ببندید.
داشتن یک وب سایت مملو از کدنویسی سئو عالی (و ضروری) است. با این حال، راه های پیشگیرانه تری وجود دارد که می تو،د ترافیک سایت خود را نیز هدایت کنید. آیا میدانستید که 69 درصد از بزرگسالان آمریکایی در فیس بوک هستند؟ این بدان م،است که 69 درصد از مشتریان بالقوه شما را می توان در فیس بوک پیدا کرد.
منحنی یادگیری برای بازاریابی دیجیتال رستور، بسیار زیاد است، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. می تو،د به فهرست راهنمای بازاریابی دیجیتال ما نگاهی بیندازید تا شرکت هایی را در منطقه خود بیابید که می توانند در رفع نیازهای خاص شما به شما کمک کنند. اگر در مورد ش،ه آژانس دیجیتال ما سوالی دارید، امروز با ما تماس بگیرید!