صفحه وب دکتر مارتنز داستان رابطه بین دکتر مارتنز و جامعه LGBTQIA+ را در سه ،مت بیان می کند. ابتدا ع، هایی از تاریخ LGBTQIA+ و دگرباشان با پوشیدن دکتر مارتنز را می بینیم. سپس می بینیم که در حال حاضر چه می گذرد، و آنها در آینده چه خواهند کرد. می تو،د کاوش کنید وب سایت دکتر مارتنز برای دیدن تمام جزئیاتی که نتوانستم در پست وبلاگم قرار دهم.
میشنوم که میپرسید، “چرا ما باید تبلیغات خود را بعد از این همه زمان، انرژی و خلاقیتی که صرف آنها میکنیم، ،شیم؟”
شما قدرت تأثیرگذاری واقعی را دارید، ما میتو،م دنیای خود را پر از برابری کنیم، میتو،م آن را با هم انجام دهیم.
پوشندگان ما سابقه طول، در حمایت و شرکت در پراید و دیگر اعتراضات سیستم تکان دهنده که برای برابری مبارزه کرده اند دارند. این اقدامات شورش بخشی غنی از چیزی است که ما را به برند امروزی تبدیل می کند. اسناد توسط جامعه LGBTQIA+ پذیرفته شد و بخشی از DNA ما شده است. ما مفت،یم که از تیم، پوشندگان و فرهنگ عجیب و غریب خود حمایت می کنیم. سپس. اکنون. همیشه.

4. داستان جیکوب و باشگاه ورزشی – گوگل ،ب و کار کوچک
دو دوست قدیمی پس از مدت ها با هم آشنا می شوند و دوست سیسجندر در ابتدا دارلا را به اشتباه می اندازد. سپس، او دست دوست قدیمیاش را میگیرد و از طریق به اشتراک گذاشتن تجربیات نوشیدنی، موسیقی و گفتگوی صمیمانه، دوباره به هم متصل میشوند.
کار با دگرجنسگرایان ممتاز یا cisgenderها و انتخاب آنها برای نقشهای LGBTQIA+ نباید یک گزینه باشد، در حالی که اعضای جامعه دگرباشان به دنبال چنین فرصتهایی هستند. در این ماه افتخار، LGBTQIA+ را شروع کنید و آن را به یک عادت تبدیل کنید. به گنجاندن آنها در پروژه های آینده خود نیز ادامه دهید. بنابراین، شما می تو،د هم در زندگی آنها و هم در سطح هنجار جامعه ای که با آن تعامل دارید، تأثیر واقعی بگذارید.
برای دکتر. مارتنز، غرور، جشن ی،اله جامعه LGBTQIA+ است. یک تعهد مداوم به پلتفرم، حمایت و حمایت.
همانطور که دکتر مارتنز تاکید می کند، ما مجبوریم “به گذشته نگاه کنید به نبردهای سخت برای پیشرفت که از طریق اقدام رادیکال و روحیه مصمم به دست آمده است.” سپس، ،ت به تماشای یک مستند کوتاه در مورد گذشته، حال و آینده ماه پراید و شورش های استون وال می رسد.
شعار معروف Pantene، “از من متنفر نباش زیرا من زیبا هستم” در حال تغییر است. با این کمپین، هدف این برند ایجاد محیطی امن است که در آن LGBTQIA+ بتواند آزادانه خود را ابراز کند.

در این تبلیغ، Absolut Vodka به طور موثر به تعصبات علیه افراد ترا،تی پرداخته و توجه را به تعصبات اجتماعی که منجر به تبعیض می شود، جلب می کند.
وقتی ماه پراید نزدیک است، برندها برای توسعه بهترین استراتژی ها و کمپین های بازاریابی ماه پراید به رقابت می پردازند. این زم، است که جامعه LGBTQIA+ و متحدانش گرد هم می آیند تا عشق، برابری و تنوع را جشن بگیرند. با این حال، زدن یک پرچم رنگین کمان روی لوگوی شما کافی نیست تا با جامعه LGBTQIA+ طنین انداز شود.
LGBTQIA+ را در تبلیغات خود به نمایش بگذارید، آنها را در کانون توجه قرار دهید تا داستان های خود را به اشتراک بگذارند، به سازمان های غیرانتفاعی کمک مالی کنند و اظهارات جسورانه ای برای حمایت از خود ارائه دهند.
برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق در ماه افتخار، اصالت و همبستگی باید اصول راهنما باشد. اعمال غیر صادقانه با هیچ یک از مخاطبان هدف طنین انداز نمی شود. به خصوص، زم، که ،ت به ایجاد کمپین های شبه حمایتی در مورد جامعه LGBTQIA+ می رسد، بلافاصله مخاطبان هدف خود را از دست می دهید. دلیلش این نیست که LGBTQIA+ برای همه چیز یک رادار ویژه دارد، بلکه به این دلیل است که آنها در معرض آن هستند جنایت نفرت و سخنان تنفرآمیز، حتی امروز و بله، در سراسر جهان، مردم را مجبور می کند مراقب باشند.
اگر می خواهید دانشی را که از این وبلاگ به دست می آورید با بینش کارشناسان بازاریابی ،یب کنید، چرا انتخاب ما را نمی بینید. بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ?