مطالعه IAB PoweringUp نشان داد که 40 درصد از SME ها فاقد اعتماد به نفس و دانش لازم برای استفاده کامل از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال هستند. این ،بوکارها بهطور فعال به دنبال کمکهای خارجی از طریق آژانسها و مشاوران هستند تا بتوانند از دانش و قابلیتهای متخصص برای تقویت رشد خود استفاده کنند.
به ،وان یکی از مقرونبهصرفهترین کانالهای دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شریک، شتاب رشد ارگ،ک را از طریق مشارکتهای نامحدود بر مبنای هزینه به ازای هر فروش تسهیل میکند که به تبلیغکنندگان و آژانسها اعتماد بهنفس برای سرمایهگذاری زمان و بودجه در کانال میدهد.
ماهیت هزینه به ازای هر فروش بازاریابی شریک، مهمترین محرک آژانسها برای یادگیری این مهارت و افزایش حجم قابل توجهی برای مشتریان است. بازاریابی شریک انعطاف کاملی را برای انتخاب و انتخاب شرکا برای ایجاد روابط بلندمدت و ارزشمند با آنها ارائه می دهد. ماهیت کم هزینه Awin Access به ،وان پیشنهاد سلفسرویس به آژانسها اجازه میدهد تا برنامههای تبلیغکننده را به آرامی و ایمن راهاندازی کنند و در عرض چند روز شروع به تولید درآمد افزایشی کنند.
در سالهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر استارتآپهای آنلاین و ،بوکارهای کوچک بودهایم. تغییر به تجارت الکترونیک منجر به فرصتهایی برای افزایش درآمد و فروش فراتر از کانالهای ک،یک جستجو و نمایش، از جمله کانالهای جدید مانند بازاریابی رسانههای اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار و بازاریابی شریک شده است.
به طور طبیعی، دادهها و بینشها برای آژانسها و تبلیغکنندگان برای تصمیمگیری در مورد محل صرف بودجه و زمان کلیدی هستند. با داشتن هزاران مشتری در چندین بخش و عمودی، Awin میتواند بینشها و معیارهای کلیدی مانند شرکای فعال، ترافیک محور، گردش مالی ایجاد شده، میانگین ارزش سفارش و موارد دیگر را ایجاد کند. این نتایج به مشتریان کمک می کند ارزشی را که یک آژانس می تواند برای آنها ایجاد کند یا اینکه استراتژی های خاصی نیاز به تعدیل دارند را درک کنند. بینش ها به تجسم اینکه کدام شرکای با کیفیت بالا برای یک جایگاه خاص مرتبط هستند کمک می کند و به مشتری خیال می کند که در دستان خوبی هستند.
راهنمای آژانس دسترسی Awin
فرصت آژانس ها برای کمک به تبلیغ کنندگان کوچک و متوسط توسط چهار نیاز و پیشرفت اصلی هدایت می شود.
تیم Awin اخیرا یک Awin Access را راه اندازی کرده است راهنمای آژانس که باید به آژانس ها کمک کند تا بفهمند چگونه Awin Access می تواند برای آنها در ایجاد ترافیک و تبدیل برای مشتریان کار کند. پلت فرم Awin Access این امکان را به سادگی از طریق دسترسی به هزاران شریک فعال فراهم می کند.
چه داده ها و بینش هایی در دسترس است
آموزش و ارتقاء مهارت
چشم انداز بازاریابی دیجیتال می تواند پر از اصطلاحات و اختصارات ناشناخته برای بازاریاب آموزش ندیده باشد. حذف محتوا به صاحبان ،ب و کار و تصمیم گیرندگان کمک می کند تا بفهمند چگونه کانال های مختلف می توانند به نیازهای رشد آنها کمک کنند و برای تصمیم گیری درست اعتماد ،ب کنند.
رشد آژانس خود را از طریق بازاریابی شریک
کانالهای ک،یکتر فوقالذکر اغلب خسته شدهاند یا گاهی اوقات ممکن است بسیار گران شوند. با وجود بسیاری از کانالهای بازاریابی دیجیتال مختلف، تصمیمگیری در مورد سرمایهگذاری، درک رابطه بین آنها در سفر مشتری و ارزش افزایشی آنها برای عملکرد کلی میتواند بسیار دشوار باشد.
این ،ب و کارها با ورود به مرحله بعدی چرخه رشد خود، فعالانه به دنبال تخصص و مهارت برای کمک و تسهیل نیازهای رشد از طریق کانال های دیجیتال هستند. این یک فرصت بزرگ برای آژانس های دیجیتال و مشاوران به ارمغان می آورد.
آوین ا،س بازخوردهای مثبت زیادی از انواع آژانس ها دریافت کرده است، همچنین پشتیب، استراتژیک و آموزش هایی که برای کمک به موفقیت آژانس ها ارائه می شود.
آژانس دسترسی آوین راهنما کتاب رشد اطلاعات، بینش و نمونههایی را از بهترین راهحل بازاریابی شریک در ک، ارائه میکند و برای همه آژانسها و مشاور، که در ایجاد ارزش با بازاریابی شریک جدی هستند، وجود دارد.
نیاز به تنوع
افزایش بودجه
این راهنما پوشش عمیقی از موضوعاتی مانند چهرههای کلیدی صنعت، داستان Awin Access، گواهینامه، قیمتگذاری و موارد دیگر ارائه میدهد. صاحبان آژانسی که با نی، تماس می گیرند، مشاوره و آموزش رایگان دریافت خواهند کرد تا بفهمند بازاریابی شریک چگونه می تواند برای آژانس شما کار کند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/buckle-up-for-leveraging-partner-marketing-for-sustainable-growth/
،بوکارها فعالانه به دنبال راهها و راهنمایی برای سرمایهگذاری بودجه در رشد خود هستند و تلاش میکنند بفهمند کدام کانالها میتوانند به اه، بلندپروازانه کمک کنند.
ساده سازی محتوا