ایده های بازاریابی الهام بخش برای بازگشت به مدرسه در سال 2022


در این زمان از سال، می‌تو،د ایده‌های الهام‌بخش کمپین بازگشت به مدرسه را ارائه دهید و فروش خود را افزایش دهید.

بسیاری از شرکت‌ها در ترم پاییز مدارس و کالج‌ها با فعالیت‌های بازاریابی پشت سر هم به صورت سودآور مشغول هستند. تعداد زیادی از بچه ها و والدینشان در حال حاضر شروع به ،ید لوازم مدرسه، پوشاک و وسایل تکنولوژیکی کرده اند.

پیش بینی هزینه های بازگشت به مدرسه در سال 2022

طبق NRF، هزینه بازگشت به مدرسه رسیده است

  • 33.9 میلیارد دلار در سال 2020،
  • 37.1 میلیارد دلار در سال 2021 و
  • پیش بینی می شود در سال 2022 به 36.9 میلیارد دلار برسد.

و هزینه های بازگشت به دانشگاه بود

  • 67.7 میلیارد دلار در سال 2020،
  • 71 میلیارد دلار در سال 2021 و
  • پیش بینی می شود در سال 2022 به 73.9 میلیارد دلار برسد.

پس از دو سال اختلال ناشی از همه‌گیری، والدین و دانش‌آموزان برای یک تجربه ،ید «عادی‌تر» در سال تحصیلی آماده هستند.

مردم لوازم مدرسه را از کجا می ،ند؟

،یداران بازگشت به مدرسه نیز برنامه ریزی برای ،ج ،:

  • 187.10 دلار در وسایل الکترونیکی مانند رایانه، ماشین حساب یا تلفن
  • 138.66 دلار برای کفش
  • 122.13 دلار برای لوازمی مانند نوت بوک، مداد، کوله پشتی و جعبه ناهار

برخلاف دانش آموز، که به مدرسه می روند، ،یداران دانشگاهی بیشترین هزینه را برای لوازم الکترونیکی خواهند داشت (229.21 دلار). علاوه بر الکترونیک، آنها همچنین قصد دارند هزینه های زیر را نیز بپردازند:

  • 153.32 دلار برای لباس و لوازم جانبی
  • 109.29 دلار برای مبلمان خوابگاه یا آپارتمان
  • 102.82 دلار برای غذا
  • 83.41 دلار برای کفش
  • 78.70 دلار برای اقلام مراقبت شخصی مانند مراقبت از پوست و مو
  • 69.46 دلار برای وسایل مدرسه مانند نوت بوک و کوله پشتی
  • 62.61 دلار در کارت های هدیه
  • 53.34 دلار در تج،ات مارک دانشگاهی

در مقایسه با عادات قبل از همه‌گیری، ،یدار، که به مدرسه می‌روند و کالج می‌روند، قصد ،ید از یک مکان واحد را دارند، برخلاف چندین مکان. پنج مقصد برتر برای ،ید از مدرسه هستند؛

  • آنلاین (50%)،
  • فروشگاه های بزرگ (45%)،
  • ،ده فروشان تخفیف (40%)،
  • فروشگاه های پوشاک (37%) و
  • فروشگاه های لوازم الکترونیکی (28%).

این بدان م،است که ،ید آنلاین منجر به تجربه ،ید می شود. با بازاریابی من، تجارت الکترونیک، می تو،د به یک داستان موفقیت تبدیل شوید. با کمک آژانس های بازاریابی تجارت الکترونیک در ایالات متحده آمریکا و آژانس های بازاریابی آموزشی در ایالات متحده آمریکا، می تو،د یک استراتژی بازاریابی آموزشی من، پیدا کنید.

ایده های بازاریابی بازگشت به مدرسه

خیلی زیباست که امروز می تو،د به راحتی محصولات و خدمات خود را در اینترنت تبلیغ کنید. همچنین مشتریان می توانند با یک کلیک کالای شما را ،یداری کنند. مشکل فعلی این است که این وظایف برای همه مشاغل ساده است.

بنابراین، شما باید استراتژی های بازاریابی نوآورانه ای را ایجاد کنید تا مشتریان را متقاعد کنید که شما را انتخاب کنند.

ایده های برتر:

  • نیازهای مشتریان را برآورده کنید
  • ارائه تبلیغات بازگشت به مدرسه را در نظر بگیرید
  • ارائه بسته های بازگشت به مدرسه
  • به اینفلوئنسر مارکتینگ فکر کنید
  • مسابقات رسانه های اجتماعی را سازماندهی کنید
  • مشتریان خود را به گروه های مجزا مرتب کنید
  • تجربه ،ید تلفن همراه خود را بررسی کنید
  • مخاطبان خود را با بازاریابی ایمیلی درگیر کنید
  • با هدایا مورد توجه قرار بگیرید

نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند

هر دانش آموزی با دیدگاهی منحصر به فرد وارد سال تحصیلی جدید می شود. اگرچه ا،ر دانش‌آموزان به آموزش حضوری و تمام وقت بازگشته‌اند، برخی هنوز با سیستم آموزشی ،یبی از راه دور/حضوری مواجه هستند.

این را در هنگام طراحی و فروش اقلام خود در نظر داشته باشید. نشان دهید که چگونه اقلام شما ممکن است برای دانش آموزان مفید باشد و نیازهای آنها را برآورده کند. انواع چیزها، از جمله کوله پشتی (برای مدرسه) و پد ماوس (برای یادگیری در خانه) را شخصی کنید.

ارائه تبلیغات بازگشت به مدرسه را در نظر بگیرید

هر شرکتی باید دلیل قانع‌کننده‌ای برای مشتریان ارائه دهد تا آنها را نسبت به رقبای خود انتخاب کنند. این به ،وان یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) نامیده می شود. پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد شما را می‌توان با تکمیل عبارت «مشتریان از من ،ید خواهند کرد زیرا شرکت من تنها…»

USP شما ممکن است با تکامل شرکت یا صنعت شما تغییر کند، و شما می تو،د USP های منحصر به فرد را برای انواع مختلف مصرف کننده ایجاد کنید.

برای مثال:

  • یک فروشگاه لوازم التحریر ممکن است یک سرویس تحویل رایگان در همان روز به مشاغل محلی مانند مدارس و کالج ها ارائه دهد – یک USP قانع کننده برای شرکت هایی که به تحویل سریع نیاز دارند.
  • همان فروشگاه لوازم التحریر ممکن است به مشتری، که بیش از مبلغ مشخصی ،ج می کنند، تخفیفی به ،وان تبلیغ بازگشت به مدرسه بدهد. این یک USP برای مصرف کنندگان آگاه قیمت خواهد بود.

ارائه بسته های بازگشت به مدرسه

،ید از مدرسه به دلیل چک لیست های طول، ممکن است ،ره آور باشد. برای راحتی مشتریان می تو،د معاملات بسته بندی کنید. این بسته‌ها ممکن است حاوی لوازم ضروری مدرسه، تنقلات، دستگاه‌های پیشرفته و تج،ات ورزشی باشد.

بسته های بازگشت به مدرسه برای شلوغ ترین مصرف کنندگان جذاب است. این به این دلیل است که آنها در پول ،یداران صرفه جویی می کنند و زمان مورد نیاز برای یافتن آنچه را که قبل از شروع فصل مدرسه نیاز دارند را کاهش می دهند. همچنین، بسته‌های محصول استرس مرتبط با تکمیل یک لیست طول، ،ید از مدرسه را کاهش می‌دهد. این یکی از ساده ترین و موثرترین ایده های ارتقای بازگشت به مدرسه است.

به اینفلوئنسر مارکتینگ فکر کنید

از آنجایی که مشتریان بیشتری برای پیشنهاد محصول به سراغ ستاره های رسانه اجتماعی مورد علاقه خود می روند، بازاریابی تاثیرگذار نقش مهم تری در کمپین های بازگشت به مدرسه ایفا می کند.

توصیه ای در مورد فید اینفلوئنسرها به تلاش بازاریابی بازگشتی شما به مدرسه می افزاید. اینفلوئنسر مارکتینگ همچنین می تواند مشروعیت محصولات شما را افزایش دهد و شناخت برند را در بین مخاطبان هدف شما افزایش دهد.

این به این دلیل است که تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی، مانند وبلاگ های خانوادگی، اغلب یک ارتباط قوی و واقعی با دنبال کنندگان خود برقرار کرده اند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا از طریق پست‌های بازگشت به مدرسه و تبلیغات بازگشت به مدرسه به مخاطبان جوان‌تر و باهوش رسانه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کنید.

مسابقات رسانه های اجتماعی را سازماندهی کنید

مسابقات یکی از سریع ترین راه ها برای جذب مخاطب و افزایش شناخت برند است. یک موقعیت برد-برد. این به طور قابل توجهی علاقه بیشتری نسبت به یک پست معمولی در رسانه های اجتماعی ایجاد می کند.

در اینجا چند پیشنهاد مسابقه فیس بوک برای کمک به شما برای شروع آورده شده است:

  • مسابقه تگ ، دوستان
  • یک هدیه هدیه
  • مسابقه ع،
  • مسابقه کپشن نویسی

مشتریان خود را به گروه های مجزا مرتب کنید

،یداران بازگشت به مدرسه در اندازه ها و اشکال مختلفی هستند، از جمله:

  • والدین
  • دانش آموزان در مقطع ابتدایی و راهنمایی
  • دانشجو
  • معلمان
  • اساتید

همیشه ابتکارات کمپین بازاریابی بازگشت به مدرسه خود را برای مخاطبان هدف خود سفارشی کنید. حتی ممکن است آنها را در CRM خود تگ کنید تا بتو،د پیشنهادات من، برای آنها ارسال کنید. کانال ها، استراتژی ها و تبلیغات ممکن است بر اساس ترجیحات و خواسته های مخاطبان هدف شما متفاوت باشد.

چه در حال تلاش برای دستیابی به ،یدار، که در مدرسه ابتدایی، دبیرستان یا کالج هستند، بازاریابی خود را مطابق با مدهای رایج مخاطبان هدف خود تنظیم کنید. همچنین می تو،د با همدردی با مشکلات یا احساسات والدین با آنها ارتباط برقرار کنید.

اگر یک محصول با مصرف کنندگان طنین انداز شود، آنها تمایل بیشتری به ،ید از شرکت شما نسبت به رقیب دارند.

تجربه ،ید تلفن همراه خود را بررسی کنید

توجه داشته باشید که فروش پشت سر هم محدود به ،ید در فروشگاه و آنلاین نخواهد بود. این فصل همچنین شاهد افزایش تجارت تلفن همراه است. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما یک تجربه استثنایی از ،ید تلفن همراه دارند.

وب سایت خود را بهینه کنید، مراقب نقص ها باشید و سعی کنید یک تجربه یکپارچه را در کانال ها ارائه دهید. یکی دیگر از دلایل جدی گرفتن طراحی ریسپانسیو برای موبایل این است که اگر وب سایت شما برای موبایل من، نباشد، گوگل نادیده می گیرد که حداقل تاثیر منفی بر سئوی شما خواهد داشت.

مخاطبان خود را با بازاریابی ایمیلی درگیر کنید

استراتژی بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای دستیابی به مخاطبان است، علی‌رغم اینکه چندین گزینه وجود دارد.

انواع خاصی از تبلیغات وجود دارد که به طور ویژه برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی کار می کنند. شامل عبارتند از:

  • نامزدی مجدد: این طرح‌ها مش،ینی را هدف قرار می‌دهند که در یک بازه زم، معین با برند درگیر نشده‌اند.
  • پرفروش/فروش متقابل: گاهی اوقات، فروش متقابل و فروش متقابل مؤثرتر از جذب مشتری هستند. با بازاریابی فروش بالا، هدف شما این است که کاربر را متقاعد کنید تا علاوه بر طرح‌های اولیه یا نسخه‌های پریمیوم، محصولات دیگری نیز ،یداری کند. روش‌های بیع متقابل، مصرف‌کنندگان را تشویق می‌کند تا محصولات مکملی را که با ،یدشان مرتبط است (مثلاً لوازم جانبی) ،یداری کنند.
  • منحصراً برای مشتریان وفادار: برای افزایش فروش، تبلیغات انحصاری را در لیست آدرس های ایمیل خود ارائه دهید. بر اساس فعالیت وب سایت یا ،یدهای قبلی خود، محصولاتی را که ممکن است به آنها علاقه مند باشند به مخاطبان خود نشان دهید.

با هدایا مورد توجه قرار بگیرید

هدیه های بازگشت به مدرسه و کارت های هدیه می تواند راهی عالی برای ایجاد هیجان و علاقه باشد. در صورت داشتن زمان و منابع، هدایایی را در نظر بگیرید که می تو،د آن را در رسانه های اجتماعی یا در فروشگاه تبلیغ کنید. شاید بتو،د بسته‌ای از محصولات مورد علاقه خود را برای بازگشت به مدرسه جمع آوری کنید و آن را بین افرادی که با برند درگیر هستند توزیع کنید.

و برای تبلیغ بیشتر مسابقه خود، مشارکت با اینفلوئنسرها و برندهای رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید. راه هایی برای ارتباط با مخاطبان خود برای ایجاد شور و شوق، قرار گرفتن در معرض، ترافیک و ،ید بیابید.

فصل بازگشت به مدرسه فرصتی عالی برای افزایش فروش شماست. شما می تو،د با استراتژی ها و کمپین های من، کار بزرگی انجام دهید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/inspiring-marketing-ideas-for-back-to-sc،ol/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب