ایده های خلاقانه ماه غرور و بهترین پست های رسانه های اجتماعی که باید قبل از قرار دادن پرچم های LGBTQ+ در لوگوها بررسی کنید
Oreo رویکردی فعالانه برای ماه غرور در رسانههای اجتماعی اتخاذ میکند و با شناسایی شریک قدیمی خود، PFLAG، که تلاشهای مداومش از افراد LGBTQ+ و عزیزانشان پشتیب، میکند، زود شروع میکند. Oreo با پیامی صمیمانه از PFLAG قدرد، می کند و بر قدرد، آنها برای کارهای حیاتی که انجام می دهند تأکید می کند.
اول از همه، به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی ماه غرور، بدون شک، انتشار پیامهای برابری و تنوع و تقویت فضای آنلاین و پر، از توکنیسم ایده خوبی است. علاوه بر این، ایجاد تأثیر م،ادار بر رسانههای اجتماعی شامل گوش دادن به صداهای درون جامعه، و استفاده از حضور رسانههای اجتماعی – بدون توجه به تعداد دنبالکنندگان – از ارزشهای فراگیری و حمایت است.
Abercrombie & Fitch علاوه بر مجموعه پرافتخار سالانه خود، با چهرههای شناخته شده از جامعه LGBTQIA+ همکاری کرد تا نه تنها یک اثر جدید را راهاندازی کند، بلکه به جمعآوری سرمایه و حمایت از اه، مرتبط نیز بپردازد.
به سادگی می توان گفت که لگو ماه غرور را “بی سر و صدا” جشن می گیرد. در حالی که هیچ نشانه روشنی برای امسال وجود ندارد، این شرکت معروف تولید ،اببازی در سالهای گذشته با معرفی یک مجموعه داست، جذاب که قاطعانه اعلام میکرد «همه عالی هستند»، موجی به راه انداخت.
در مورد بررسی بهترین پست های رسانه های اجتماعی برای ماه غرور و نشان دادن آنچه که آن جامعه عظیم است چیست؟
علیرغم رویکرد دست کم گرفته شده لگو، تعهد تز،ل ناپذیر لگو به استقبال و تجلیل از جامعه LGBTQIA+ می درخشد.
اپل – همانطور که توسط ما گفته شد
«به شما و همه راههای زیبایی که بیرون میروید جشن میگیرم».
Converse همچنین “با افتخار” یک برجسته با ،وان PRIDE اضافه کرد و پست ها و داستان های پراید خود را در رسانه های اجتماعی از طریق آن بخش نمایش می دهد.
– Sa،e X Fenty توسط ریحانا (@Sa،eXFenty) 30 مه 2023
با نزدیک شدن به ماه غرور – رنگارنگ ترین زمان سال – سهامداران، مشتریان و ا،یستم تبلیغات مشتاقانه منتظر فیدهای رسانه های اجتماعی پر از مجموعه ای از رنگ ها هستند. ماه غرور، جشن عشق، تنوع، و برابری، همچنین نشان دهنده درک عمیق جامعه ای متشکل از میلیون ها نفر است.
چهره شمالی – تابستان افتخار
علاوه بر این، Kind Snacks علاوه بر محصول پراید خود متعهد شد که 125000 دلار به مرکز علی فورنی اهدا کند.
Oreo
اپل با ادامه سنت خود در ماه غرور در سال 2022، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت تا روایت های قابل توجه افرادی مانند رافیل بیگی، متصدی یک سازمان ناواهو Nation را به اشتراک بگذارد. اوان بنالی اتوود، عکاس و فیلمساز با استعداد دگرباش دینه و رایان دنیسون، هنرمند چند رشته ای دینه به او پیوستند. داستانهای این افراد که توسط آیفونها ثبت شدهاند، از طریق ع،های گیرا و برجسته ، دیدگاهها و تجربیات منحصربهفرد آنها زنده شدند.
صنعت غذا و نوشیدنی برای ماه افتخار
مطلق
“در حمایت از پراید و مشارکت مداوم خود، ما امسال 400,000 دلار به پروژه Trevor اهدا می کنیم، بدون توجه به فروش. تا به امروز، بیش از 4 میلیون دلار با مشتریان خود برای The Trevor Project، سازمان پیشرو پیشگیری از خودکشی و مداخله در بحران برای جوانان LGBTQIA+ جمع آوری کرده ایم.
TOMS که به خاطر تعهد دیرینه خود به ارتقای سلامت روان شناخته شده است، بار دیگر مجموعه ماه افتخار خود را همراه با اطلاعیه ای در ش،ه های اجتماعی رونمایی کرد. این شرکت با استفاده از اینستاگرام، با هیجان به دنبال کنندگان خود از بازگشت مجموعه یونیتی با س، های کاملاً جدید اطلاع داد. آنها با مشارکت با سازمانهایی مانند Brave Trails، یک اردوی تابست، متمرکز بر جوانان که برنامهای متن، با سلامت روان را برای جوان، که به آنها خدمت میکنند ارائه میکند، بر حمایت تمامسال خود از جامعه LGBTQ+ تأکید ،د.
در خلاقانهترین کمپینهای بازاریابی رسانههای اجتماعی پراید، برندها در بخش تولید جای خود را گرفتند و تعهد خود را به هدف از طریق پستهای جذاب و خلاقانه در رسانههای اجتماعی نشان دادند. این شرکتها با استفاده از حضور آنلاین خود، تلاش میکنند تا آگاهی را گسترش دهند، صداها را تقویت کنند و تنوع را در بازیای جشن بگیرند که در آن هر پست قدرت الهام بخشیدن و تقویت تغییر را دارد.
لگو – همه عالی هستند
این #غرور ماه، ما با یک ماه جدید جشن می گیریم #Sa،eXPride مجموعه ای برای هر بدن 👏🏾 و ما با خواهرمان ارتباط برقرار کرده ایم @fentybeauty چه ،ی از آرایش های بی عیب و نقص استفاده می کند. 💯😮💨
به ،وان یک تلاش بازاریابی در ماه غرور، استفاده خلاقانه از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن جامعه LGBTQ+ روشی قدرتمند برای ایجاد یک جامعه برند قوی است و در عین حال تعهد شما را به فراگیر بودن و پذیرش واقعی نشان می دهد. مشارکت واقعی اعتماد ایجاد می کند، وفاداری به برند را تقویت می کند و با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار می کند.
Absolut علاوه بر تغییر به لوگوی نمادین رنگینکمان پراید-محور خود، شروع به اشتراکگذاری پستهای رسانههای اجتماعی با تمرکز بر جشن گرفتن جامعه LGBTQ+ هفتهها قبل با هشتگ #AbsolutRainbow کرد.
فنتی به،وان یکی از برندهای مد که خلاقیت جدیدی را برای ماه پراید راهاندازی میکند، خود را آماده میکند تا یک جشن فوقالعاده ماه غرور را ارائه دهد. فنتی که به دلیل هویت برند فراگیر و قدرد، از زیبایی در تنوع شناخته شده است، بهطور شگفتانگیزی تمام حسابهای رسمی رسانههای اجتماعی خود را با محتوایی با مضمون غرور که توسط اعضای جامعه تولید میشود تزئین کرده است. چه از طریق حلقهها، توییتها یا پستهای ثابت، فنتی به ،وان نمونهای برجسته از برندی که اهمیت این بزرگداشت جه، را درک میکند، برجسته میشود.
این برند فراتر از پلتفرمهای سنتی مانند توییتر و اینستاگرام رفت و از TikTok نیز برای به اشتراک گذاشتن روایت پشت این همکاری منحصر به فرد استفاده کرد.
Sa،e x Fenty – Sa،eXPride
در واقع، در طول ماه پراید، تصمیم به ایجاد یک مجموعه اختصاصی پراید یا اتخاذ یک رویکرد جایگزین، یک ملاحظات مهم است که نه تنها بر عرضه محصول تأثیر می گذارد، بلکه بر لحن و پیام رس، پست های رسانه های اجتماعی نیز تأثیر می گذارد. خوشبختانه تعداد خوبی از برندها وجود دارند که این کار را مانند یک استاد انجام می دهند.
مکالمه – افتخار می کنم
ارج نهادن به گذشته، حال و آینده پراید از طریق مکانهای تاریخی که جشن را آغاز ،د. پنج هنرمند پنج مکان.”
در اینجا کمپین های موفق رسانه های اجتماعی پراید آورده شده است که با اه، فوق الذکر با استقبال مثبت روبرو شدند:
ایجاد یک مجموعه پراید یا نه: پست های رسانه های اجتماعی برندهای مد
علاوه بر این، در پیگیری خود، برندی که توسط ریحانا تأسیس شده است، بدن ها را نیز جشن می گیرد و بالا می برد.
Abercrombie & Fitch – Unfiltered Queer Joy
The North Face برای دو سال متوالی جشن Summer of Pride را به صورت حضوری در آمریکا برگزار کرده است. امسال، این برند از دنبال کنندگان خود دعوت می کند تا به جشن ها بپیوندند.
Abercrombie & Fitch به ،وان بخشی از وقف خود به ماه غرور، همکاری خود را با زوج مشهور TikTok مت و عمر آغاز ،د و به طور مش، یک خلاقیت جدید هیجان انگیز را راه اندازی ،د. این برند با وفاداری به تعهد خود به اصالت، با افتخار آ،ین مجموعه خود را با حضور افراد واقعی رونمایی کرد.
از سوی دیگر، ایجاد یک نفوذ طول، مدت و ایجاد روابط واقعی می تواند دشوار باشد. همکاری با آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید تا به شما در مذاکره با این چالش ها و کمک به جامعه ای فراگیرتر و منصفانه کمک کند.
«این فرصتی است برای جشن گرفتن همه آنچه هستید با ال،ای رنگارنگ و راحتی. آن را با افتخار بپوش!»
یک بار دیگر، دکتر مارتنز به قو،ن بازی پایبند بود.
«به بودن افتخار میکنم ✨ این افتخار، ،، را که زندگی میکنند و با شرایط خودشان بیان میکنند تجلیل میکنیم.»
«ما در اینجا #غرور را با مجموعهای جدید بسیار پر جنب و جوش و جسورانه برای 👏🏾 EVERY 👏🏾 BODY 👏🏾 جشن می گیریم تا تابستان امسال به نمایش درآید! #Sa،eXPride”
با توجه به اینکه ماه غرور به ،وان سالگرد شورش های استون وال در سال 1969 در نیویورک، ایالات متحده برگزار می شود، جای تعجب نیست که برندها به دنبال ایجاد پست هایی در رسانه های اجتماعی هستند که به طور واقعی حمایت خود را از جامعه LGBTQ+ نشان دهد.
توهین آمیز نیست، اما وقتی صحبت از فعالیت های رسانه های اجتماعی ماه غرور و کمپین های بازاریابی دیجیتال به میان می آید، هدف فراتر از نمایش سطحی حمایت و ایجاد یک ارتباط م،ادار است که طنین انداز می شود و تأثیری ماندگار بر جای می گذارد. در حالی که برخی از برندها و شرکت های معروف در دستیابی به این امر برتری دارند، برخی دیگر اکنون در تلاش هستند تا ایده های بهتری تولید کنند.
اگر یک برند مد بخواهد ماه غرور را جشن بگیرد، البته یک خلاقیت غرور محور راه اندازی می کند. شبیه به نظر می رسد؟
مثل همیشه وقتی ،ت به فعالیتهای ماه پراید میرسد، امسال هم Absolut از اسلحه پرید.
“برای دههها، چکمههای DM در راهپیماییهای پراید در سراسر جهان در کنار لباسهای LGBTQIA+ ایستادهاند.»
در حالی که کانورس ممکن است با کمپین ماه غرور خود در رسانه های اجتماعی از نظر تعداد پست و استوری تسلط داشته باشد، TOMS بار دیگر حمایت خود را با جهان به اشتراک گذاشت.
دکتر مارتنز – دکتر مارتنز برای جامعه LGBTQIA+
به منظور اعلام این رویداد هیجان انگیز، The North Face که به دلیل تعهد خود به پایداری، فراگیر بودن و نوآوری شناخته شده است، مجموعه ای از ویدیوها و پست های ثابت را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود منتشر کرده است. در این پست ها پتی گونیا با استعداد درگ ملکه در حال رقصیدن در یک محیط یخبندان است و منظره ای از نظر بصری خیره کننده ایجاد می کند.
تولید نیز در بازی است: پست های رسانه های اجتماعی ماه افتخار شرکت های معروف
علاوه بر این، Absolut روز سنت پتی را با شیشه رنگین کم، خود جشن گرفت. بنابراین می توان گفت که کمپین های ماه پراید در DNA این برند شناخته شده جای دارند.
میان وعده های مهربان
تنقلات خوب با یک محصول محدود به جشن های ماه افتخار پیوستند. برخلاف سایر برندها، Kind که به خاطر تعهد خود به ایجاد تنقلات سالم و مفید شناخته شده است، به سایر ابتکارات اجازه می دهد اخبار را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود اعلام کنند.
کانورس با همکاری با گروه بزرگی از افراد از جمله رپر آمریکایی Big Freedia، موسیقیدان Eva Westphal به همراه کارمندان و متحدان LGBTQ+ در شرکت، جشن ماه غرور را از طریق پستها، حلقهها و داستانها آغاز کرد. Converse علاوه بر راه اندازی مجموعه جدید PROUD TO BE، مک، را برای اعضای انجمن فراهم می کند تا داستان های خود را بیان کنند.
TOMS که به خاطر تعهد دیرینه خود به ارتقای سلامت روان شناخته شده است، بار دیگر مجموعه ماه افتخار خود را همراه با اطلاعیه ای در ش،ه های اجتماعی رونمایی کرد. این شرکت با استفاده از اینستاگرام، با هیجان به دنبال کنندگان خود از بازگشت مجموعه یونیتی با س، های کاملاً جدید اطلاع داد. آنها با مشارکت با سازمانهایی مانند Brave Trails، یک اردوی تابست، متمرکز بر جوانان که برنامهای متن، با سلامت روان را برای جوان، که به آنها خدمت میکنند ارائه میکند، بر حمایت تمامسال خود از جامعه LGBTQ+ تأکید ،د.
“به سلامتی خانواده های برگزیده 🌈”
در جشن ماه غرور 2023، این شرکت با هنرمند LGBTQIA+ Fuyuki Kanai همکاری کرد تا نسخه محدودی از بوت نمادین 8 چشمی 1460 خود را با تصاویر مانگای جذاب فویوکی رونمایی کند.
ما ماه پراید را زودتر با فریاد به شریک دیرینه خود آغاز می کنیم @PFLAG، که کارش برای حمایت از LGBTQ+ و ،، که آنها را دوست دارند ادامه دارد 💙از شما قدرد، می کنیم! 🏳️🌈 pic.twitter.com/pvusPIFfnp
در حالی که کانورس ممکن است با کمپین ماه غرور خود در رسانه های اجتماعی از نظر تعداد پست و استوری تسلط داشته باشد، TOMS بار دیگر حمایت خود را با جهان به اشتراک گذاشت.