یک ،یدار رسانه پیشرفته این را کاملاً درک می کند. اما اگر مبتدی هستید، در اینجا یک چک لیست برای آماده سازی حساب فیس بوک خود برای ایجاد تبلیغات ارائه شده است کیمیاگر تبلیغات:
- یک کمپین «پسندیدن صفحه» با بودجه روزانه 10 دلار اجرا کنید. مطمئن شوید که تصویر تبلیغاتی خطمشیهای فیسبوک را نقض نمیکند. هنگامی که پلتفرم تبلیغ را تأیید کرد و آن را با چند دلار راه اندازی کرد، به مرحله بعدی بروید.
- یک کمپین “تبدیل ها” را با خلاقیت های 100٪ تأیید شده اجرا کنید. اما اکنون از صفحه فرود استفاده کنید که در کمپین های واقعی از آن استفاده خواهید کرد. هدف این مرحله این است که بفهمید صفحه فرود شما من، است یا خیر.
اما برخی از مردم پلتفرم هایی مانند توییتر و اسنپ چت را نادیده می گیرند و بر این باورند که آنها به اندازه کافی بزرگ نیستند تا نتایج خوبی به همراه داشته باشند.
موارد را به صورت زیر ت،یم می کند:
- مفهوم را توسعه دهید
- بهینه سازی جستجو
- اولین پیش نویس را بنویسید
- ویرایش و صیقل دادن
به دنبال بهبود وبلاگ تجاری خود با محتوا هستید؟ آیا می خواهید بد،د چگونه پست های خود را برای دسترسی به افراد بیشتری برنامه ریزی و بهینه کنید؟
تبلیغات کار می کند.
اگر قصد دارید تبلیغات را از یک حساب جدید اجرا کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با “گرم ،” حساب جدید از وضعیت فوق جلوگیری کنید.
اگر اطلاع ندارید، «Idea Pins» چیزی شبیه به استوری اینستاگرام است، اما بی پایان است، ی،ی تاریخ انقضا ندارد. بسیاری از کاربران از آنها برای به اشتراک گذاری محصولات مختلف استفاده می کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم: اگر بازاریابان میلیاردها دلار روی چیزی سرمایهگذاری کنند، احتمالاً بازده بالایی خواهند داشت.
چک لیست ایجاد محتوا: 17 مرحله برای ایجاد پست های وبلاگ با کارایی بالا [Infographic]
در هر صورت، سازنده می تواند یک لینک وابسته به محصول اضافه کند و برای هر اقدام هدفمند درصدی دریافت کند.
آب سرد یخ روی پوست جاری می شود.
شرکت های تجارت الکترونیک چگونه می توانند از این مزیت بهره مند شوند: Pinterest در حال ،ب درآمد از برخی از محتوای خود است. اگر یک برند دارای یک برنامه وابسته باشد، می تو،د اینفلوئنسرها را با سطح بالایی از تعامل پیدا کنید و همکاری را پیشنهاد دهید.
حساب های تبلیغاتی سرد، دوش های سرد یخ

قبل از راهاندازی کمپین، هر بار که میخواهید بفهمید صفحه فرود شما مطابقت دارد یا خیر، مرحله دو را طی کنید.
توییتر و اسنپ چت در سه ماهه گذشته میلیاردها دلار از تبلیغات ،ب ،د

خوب، هر دو شرکت اخیرا گزارش های سه ماهه ای منتشر ،د که نشان می دهد چقدر “کوچک” هستند:
به همین دلیل است که پلتفرم اعلام شد که “Idea Pins” اکنون برای ،ید در دسترس خواهد بود.
تنها چیزی که پینترست از شما می خواهد زم، که در وب سایت آنها وقت می گذر،د به آن فکر کنید ،ید است!
این یک فصل رشد است: اعداد در طول سال به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به ،وان مثال، درآمد اسنپ چت 116 درصد رشد کرد. توییتر ۷۴ درصد رشد داشته است. هر دو پلتفرم در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد دو رقمی کاربر فعال روزانه هستند.
این همان چیزی است که وقتی مدیر تبلیغات فیس بوک را باز می کنید تا به تبلیغات خود و آمار آنها نگاه کنید، اما یک پرچم قرمز می بینید که نشان می دهد دسترسی به تبلیغ شما محدود شده است.
اگر کمپین تبلیغاتی تایید نشده باشد، مشکل از صفحه فرود است.
شما باید برای حساب خود شهرت ایجاد کنید.
برای جزئیات بیشتر اینفوگرافیک را بررسی کنید.
