این تجزیه و تحلیل 15000 کلمه کلیدی به شما نشان می دهد که چگونه در YouTube رتبه بالاتری کسب کنید
در اینجا خلاصه ای سریع آمده است:
تصاویر شما تار هستند
خواندن فونت های شما سخت است
شما رنگ های اشتباهی را انتخاب می کنید
شما گزینه های مشاهده خود را محدود می کنید
شما از ع، های استوک استفاده می کنید
شما از هر اینچ فضا استفاده می کنید
شما از ش،ه ها استفاده نمی کنید
معیارهای تعامل: هرچه افراد بیشتری یک ویدیو را تماشا کنند، نظرات و لایک های بیشتری دریافت خواهد کرد. منطقی است، درست است؟ و هر چه تعامل با او بیشتر باشد، امتیاز او بالاتر می رود.
بردن: محتوای خود را بلافاصله پس از انتشار (در چندین پلتفرم) تبلیغ کنید تا زودتر بازدیدهای بیشتری داشته باشید. تصور نکنید که الگوریتم همه چیز را برای شما انجام می دهد.
اگر میخواهید رتبهبندی YouTube خود را افزایش دهید، باید تحقیقات انجام شده را بررسی کنید سرمروش و توبی،.
سرفصل ها: 54 درصد از کل ،اوین تجزیه و تحلیل شده به طور متوسط شامل 8 کلمه بودند. محدود ، کلمات واقعا راه حل خوبی است. و کلمات کلیدی را فراموش نکنید.
طول توضیحات: میانگین تعداد کلمات در توضیحات 107 بود. اما زیاده روی نکنید. و به یاد داشته باشید که توضیحات را با محتوا مطابقت دهید.
لینک های داخل توضیحات: واقعیت این است که URL های مارک دار CTR را تا 36 درصد افزایش می دهند. بر این اساس، اگر می خواهید بینندگان را به سایت خود جذب کنید، از آنها استفاده کنید.
هشتگ ها: ویدیوهایی که بالاترین امتیاز را دارند به طور متوسط 13 تگ دارند. این جایی است که بر،ب های کمتری در رتبه پایین قرار می گیرند. بر،ب هایی را اضافه کنید که با کلمات کلیدی شما مطابقت دارند، اما گمراه نشوید.
ما 3 بهروزرس، جالب Google Ads داریم
بردن: مش،ین نقش دارند، اما تنها در صورتی که محتوا باکیفیت و جذاب باشد، در بین 10 مورد برتر قرار خواهید گرفت.
بازدیدها: طبق آمار، به طور متوسط، ویدیوی رتبه اول 74 درصد بیشتر از ویدیوی رتبه دوم بازدید داشته است. علاوه بر این، الگوریتم یوتیوب به گونه ای طراحی شده است که اول از همه ویدیویی را که احتمالاً تا انتها تماشا می کنید به شما توصیه می کند.
اکنون در مورد چیزی که به احتمال زیاد نمی دانستید صحبت خواهیم کرد. و این چیزی است که:
به دنبال بهبود محتوای رسانه های اجتماعی خود هستید؟ به این فکر می کنید که چگونه تصاویر رسانه های اجتماعی عالی ایجاد کنید؟
اگر بیشتر فروش شما صرفاً از این واقعیت است که شما در بازارهایی مانند آمازون ثبت نام کرده اید، باید اقدامات پیشگیرانه ای مانند راه اندازی تبلیغات انجام دهید تا در آینده فروش خود را از دست ندهید. و تبلیغات آمازون یک کانال ،ید خوب است.
این تجزیه و تحلیل 15000 کلمه کلیدی به شما نشان می دهد که چگونه در YouTube رتبه بالاتری ،ب کنید
ما یک اینفوگرافیک برای شما تهیه کردهایم که در مورد 7 اشتباه طراحی ش،ههای اجتماعی که باید از آنها اجتناب کنید تا حضور خود را در رسانههای اجتماعی بهتر کنید، توضیح دادهایم.
تبلیغات آمازون در حال ش،تن رکوردها، نحوه رسیدن به 10 مورد برتر در یوتیوب، بهروزرس،های Google Ads، 7 اشتباه طراحی که باید از آنها اجتناب کنید تا حضور خود را در رسانههای اجتماعی تقویت کنید، و بسیاری موارد دیگر از دنیای بازاریابی دیجیتال در ،مت جدید ما از هفتهنامه RGray بینش بازاریابی و خلاصه اخبار.
آمازون گزارش فصلی خود را به ویژه با تمرکز بر بخش «سایر» منتشر کرد. درآمد حاصل از این واحد شوک می کند. خلاصه را بررسی کنید تا به اعداد نگاه کنید.
چه چیزی باعث میشود ویدیوها در یوتیوب در 10 نتیجه جستجوی برتر ظاهر شوند و چگونه میتو،د ویدیوهای خود را برای رسیدن به آن تقویت کنید؟ خلاصه را باز کنید تا به معیارهای کلیدی نگاهی بیندازید.
گوگل ادز سه آپدیت جدید منتشر کرد. آیا آنها تأثیر مثبتی بر بازاریابان دارند؟
اولین چیزی که کاربران در ش،ه های اجتماعی به آن نگاه می کنند تصاویر هستند. اینفوگرافیک را با 7 اشتباه طراحی که باید از آنها آگاه باشید، ببینید.
تبلیغات آمازون بزرگتر از لینکدین، توییتر و اسنپ چت است
در اینجا چند آمار در این مورد آورده شده است:
در سه ماهه گذشته، این واحد تقریباً 8 میلیارد دلار درآمد داشته است.
این نرخ رشد نسبتا خوبی است که نسبت به سه ماهه سال گذشته 41 درصد و نسبت به سه ماهه قبل 77 درصد رشد داشته است.
این رقم چندین برابر بیشتر از درآمد تبلیغاتی از توییتر، اسنپ چت و لینکدین در سه ماهه آ،
این مطالعه 10 نتیجه جستجوی برتر برای 15000 کلمه کلیدی را بررسی کرد تا مشخص کند کدام معیارها بیشترین تأثیر را بر عملکرد دارند. در اینجا چیزی است که آنها پیدا ،د:
همچنین در حال تکامل است: به گفته این مقام رسمی بی،ه مطبوعاتی، “آمازون تبلیغاتی بیش از 40 ویژگی جدید و قابلیت سلف سرویس را راه اندازی کرد”. این شرکت پلت فرم تبلیغاتی خود را به کشورهای زیر گسترش داده است: استرالیا، اروپا، هند، ژاپن و ،ستان سعودی.
اخیراً از بهروزرس،های جدید Google Ads مطلع شدهایم. دو مورد از آنها مثبت هستند و سومی نسبتاً بحث برانگیز است.
گوگل الف را منتشر کرده است ابزار برنامه نویسی جدید این نشان میدهد که اگر تعداد دفعات مشاهده تبلیغات توسط کاربران را محدود کنید، میزان دسترسی چقدر افزایش مییابد.
به ،وان بخشی از عرضه مرحله ای، گوگل از تبلیغ کنندگان در جزایر ویرجین بریت،ا، کلمبیا، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، اردن، کویت، لبنان، عمان، پورتوریکو، قطر و سنگاپور درخواست خواهد کرد تا هویت خود را تأیید کنند.
هفته گذشته در مورد گزارش فصلی توییتر و اسنپ چت صحبت کردیم. اما آمازون نیز اخیراً منتشر شده صورت سود و زیان فصلی آن و در حال حاضر یکی از بخشهای آن به نام «سایر» توجهات را به خود جلب کرده است. این واحد از درآمد تبلیغاتی ش،ه تبلیغاتی آمازون تشکیل شده است.
پویایی رشد
پیروان: بیشتر 10 نتیجه جستجوی برتر از کانال هایی با فالوورهای زیادی بدست آمدند. و تنها 18 درصد از کانال هایی با کمتر از 1000 مش، است.
در سال 2004، یوتیوب راه اندازی شد به ،وان یک سایت دوستیابی ویدیویی اکنون دومین موتور جستجوی جهان است که ماهانه 2 میلیارد کاربر جذب می کند.
چرا باید اهمیت دهید: مردم در حال بازگشت به دنیای واقعی هستند و با زندگی در شرایط کووید سازگار می شوند و بنابراین رشد تجارت الکترونیک را کند می کنند.
به روز رس، مورد علاقه ما: دوم. اگر به طور پایدار با Google Ads کار می کنید و از تکرار خسته شده اید، اسکریپت های تبلیغاتی قطعا مفید خواهند بود.
7 اشتباه طراحی ش،ه های اجتماعی که همه بازاریابان باید از آن اجتناب کنند [Infographic]