بازاریابی دیجیتال در حال حاضر موثرترین راه برای تبلیغ محصولات یا خدمات به مشتریان بالقوه آنلاین است. علیرغم تغییر به پلتفرم های آنلاین، بازاریابی دیجیتال همچنان همان نقش بازاریابی سنتی را دارد – افزایش آگاهی از برند.
شما می تو،د این معضل را با تقویت تجسم محصولات خود حل کنید. علاوه بر گنجاندن زوایای مختلف محصولات خود، به مشتریان خود اجازه دهید بزرگنمایی کنند تا بتوانند آنها را با جزئیات ببینند.
2. تمرکز بر سرعت وب سایت
اگر با نمایه ،بوکار Google آشنا نیستید، قبلاً به آن «Google برای ،بوکار من» میگفتند، که یک فهرست ،بوکار آنلاین است که افراد میتوانند زم، که باید درباره محصولات یا خدمات یک شرکت خاص بیشتر بدانند، به آن مراجعه کنند.
برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال و کارهایی که برای کمک به گسترش دسترسی مشتری و رشد حضور آنلاین خود باید انجام دهید، به خواندن ادامه دهید.
از آنجایی که افراد بیشتری از اینترنت برای ،ید استفاده می کنند و خود را سرگرم می کنند و در عین حال با عزیزان خود در ارتباط هستند، عصر تبلیغات رو،مه ها و تبلیغات تلویزیونی به تدریج اهمیت خود را از دست می دهد. به هر حال، یک کاربر جه، اینترنت به طور متوسط روزانه هفت ساعت را آنلاین می گذراند.
هرچه افراد بیشتری روی محتوای شما کلیک کرده و کلمات کلیدی هدفمندی را با هدف جستجوی آنها تراز کرده باشند، رتبه محتوای مذکور بالاتر میرود و باعث میشود افراد بیشتری آن را در SERP پیدا کنند.
2. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
نادیده گرفتن این واقعیت و عدم اجرای دیجیتال مارکتینگ در ،ب و کار شما تنها به این م،ی است که شما فرصت تبلیغ محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان هدف بسیار بیشتری از دست می دهید.
در اینجا انواع مختلف بازاریابی دیجیتال که باید بد،د آورده شده است.

1. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
همه انواع مختلف بازاریابی دیجیتالی که می تو،د در شرکت خود پیاده سازی کنید سه هدف مش، دارند: افزایش آگاهی از برند، ایجاد سرنخ و افزایش فروش. دانستن تفاوتهای بین هر نوع به شما کمک میکند تا از آنها برای ارتقای رشد ،بوکار به خوبی استفاده کنید.
برای کمک به بهبود سرعت وب سایت خود، موارد زیر را انجام دهید.
- تصاویر بهینه شده
- استفاده از چندین پلاگین را کاهش دهید
- فشرده سازی اندازه فایل تصاویر و فیلم ها
1. از نمایه ،ب و کار گوگل استفاده کنید
نوع دیگری از بازاریابی دیجیتال که باید بد،د SEM است. این شبیه به سئو است زیرا کمپین های شما پست می شوند و بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو یا بینگ ظاهر می شوند. تنها تفاوت این است که شما باید هر بار که شخصی روی آن در کمپین های SEM شما کلیک می کند، هزینه آن را بپردازید. به همین دلیل است که افراد بیشتری ترجیح می دهند آن را تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) بنامند.
حتی اگر محصولات دارای تصاویر هستند، اگر مشتریان نتوانند آنها را تا حد ممکن واضح ببینند، تصمیم گیری برای ،ید برایشان سخت خواهد بود. بالا،ه چه ،ی چیزی را که قبلاً ندیده است ب،د چه برسد به استفاده؟
با توجه به اینکه کمپین های شما در بالای SERP ها در مقابل مشتریان بالقوه شما بسیار سریعتر نشان داده می شوند، جای تعجب نیست که افراد بیشتری متوجه شوند که منجر به تولید سرنخ و فروش می شود.
3. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
از آنجایی که حدود 93 درصد از تجربه آنلاین از موتورهای جستجو شروع می شود، بیشتر باید از مزایای نمایه ،ب و کار Google برای حفظ ،ب و کار خود در نقشه ها استفاده کنید.
ارسال ایمیل به آدرس ایمیل مشتری نوع دیگری از بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ شرکت شما است. چه بخواهید جدیدترین محصولات را در بازار عرضه کنید یا یک تخفیف انحصاری برای ارائه داشته باشید، می تو،د هر از چند گاهی یک ایمیل برای مشتریان جدید یا فعلی خود ارسال کنید.
با OOm تماس بگیرید، برنده جایزه آژانس دیجیتال مارکتینگ با شماره 6391 0930 +65، یا در صورت نیاز به کمک برای افزایش آگاهی از برند و افزایش رتبه وب سایت ،ب و کارتان در موتورهای جستجو، در وب سایت ما پیام بگذارید.