برای آژانس دیجیتال خود اعتبار ایجاد کنید

the-awards-advantage-building-credibility-for-your-digital-agency


آژانس های دیجیتال مارکتینگ بی شماری در سرتاسر جهان وجود دارند که هر کدام برای جلب توجه رقابت می کنند. اما چگونه آژانس شما می تواند خود را از دیگران متمایز کند؟

جوایز می توانند تغییر دهنده بازی باشند. این کار نه تنها کار عالی شما را برجسته می کند، بلکه نمایه آژانس شما را نیز بالا می برد و شما را برای مشتریان بالقوه جذاب تر می کند.

بیایید بررسی کنیم که چرا جوایز آژانس دیجیتال مهم هستند، انواع جوایزی که باید در نظر گرفته شوند، و اقدامات عملی برای استفاده از آنها!

چرا جوایز برای آژانس های دیجیتال مهم هستند؟

با توجه به افزایش مداوم تعداد آژانس های بازاریابی دیجیتال، جلب توجه بیشتر از همیشه دشوار است، اما جوایز می توانند به آژانس شما کمک کنند که برجسته شود و ،ب و کار جدیدی را جذب کند.

در اینجا دلیل مهم است:

اولا، جوایز آژانس دیجیتال شما را در کانون توجه قرار می دهد. این دستاوردهای شما را برجسته می کند و نام شما را در نشریات صنعتی، رسانه های اجتماعی و رسانه های خبری برجسته می کند.

این افزایش دید به طور مستقیم به مشتریان کمک می کند تا نمایندگی شما را به خاطر بسپارند و به شما یک مزیت رقابتی واقعی می دهد.

جوایز دیجیتال مارکتینگ همچنین به ،وان تاییدیه های شخص ثالث عمل می کنند تا ،ب و کار شما را تایید کنند و به مشتریان بالقوه سیگنال دهند که آژانس شما نتایج با کیفیتی ارائه می دهد.

وقتی مشتریان می بینند که شما بوده اید توسط کارشناسان صنعت به رسمیت شناخته شده استآنها بیشتر به خدمات شما اعتماد می کنند! فراموش نکنید که اعتماد به یک آژانس اثبات شده به مشتریان در تصمیم خود اطمینان می دهد و انتخاب آژانس شما را نسبت به رقبای شما برای آنها آسان تر می کند.

بنابراین، بله، آنها واقعاً جوایز دیجیتالی هستند شما را متمایز می کند با نشان دادن نقاط قوت و توانایی های منحصر به فرد خود، آژانس خود را به ،وان یک رهبر قرار دهید.

علاوه بر جذب مشتریان جدید و برجسته شدن، یک مزیت کلیدی دیگر برای برنده شدن آنها وجود دارد: اطمینان از مشتریان فعلی! (همه ما می د،م که جذب افراد جدید همیشه گران است.)

مشتریان جدید جوایز را به ،وان مدرکی بر برتری شما می دانند، در حالی که… مشتریان فعلی احساس اعتبار می کنند در انتخاب همکاری با شما، آنها ارتباطات قوی دارند که باعث می شود شما را از گزینه های دیگر برای پروژه های آینده انتخاب کنند.

سطوح بالای رضایت مشتری برای یک آژانس بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است و جوایز به وضوح گواهی بر توانایی آژانس شما برای برآورده ، و فراتر از انتظارات مشتری است.

البته، این تنها جنبه کلیدی جذب مشتری به آژانس دیجیتال شما یا راضی نگه داشتن مشتریان فعلی نیست! اما ما فرض می‌کنیم که شما قبلاً می‌د،د که چگونه بقیه موارد را مدیریت کنید، مانند داشتن یک مجموعه آژانس قوی که داست، را با داده‌هایی که موفقیت را اثبات می‌کند، ایجاد یک صفحه وب برای بررسی و توصیفات، و موارد دیگر بیان می‌کند.

اگر به نحوه بهره مندی آژانس دیجیتالی شما از جوایز برگردیم، نمی تو،م از تأثیر آنها بگذریم تقویت روحیه تیم با شناخت و پاداش دادن به کار سخت. (با یک تیم با انگیزه، احتمال بیشتری دارد که کارهای برجسته ارائه کنند و به بالاترین سطوح موفقیت برسند.)

یکی دیگر از ویژگی های برجسته جوایز، فرصت ش،ه سازی است که آنها ارائه می دهند.

در رویدادهای جوایز، با رهبران صنعت، مشتریان بالقوه و تأثیرگذاران ملاقات می‌کنید و فرصت‌هایی را برای تجارت و همکاری‌های جدید ایجاد می‌کنید. این ارتباطات می تواند منجر به پروژه های آینده و رشد آژانس شما شود!

و در آ،، جوایز او ارزش بلند مدت. می‌تو،د از آنها در تبلیغات استفاده کنید، یک صفحه وب سفارشی ایجاد کنید، یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی را به اشتراک بگذارید که روز خود را در یک رویداد جوایز نشان می‌دهند یا روندی را که راه را برای یک جایزه معتبر هموار می‌کند توضیح دهید.

انواع جوایز برای در نظر گرفتن

ما فرض می کنیم که در مورد جوایزی که دنبالش هستید کنجکاو هستید. بیایید نگاهی به برخی از بهترین ها بیندازیم:

  • جوایز وببی: تشخیص برتری آنلاین، از جمله وب سایت ها، تبلیغات، رسانه ها، سایت های تلفن همراه، برنامه ها، رسانه های اجتماعی، ویدئو و پاد،ت. شناخته شده برای تنظیم استانداردهای صنعت در تجربه کاربر و طراحی
  • جوایز دیجی‌دی: به شرکت‌ها، کمپین‌ها و متخصصان خلاقی که برای نوسازی رسانه و بازاریابی کار می‌کنند، جایزه می‌دهد. دسته بندی ها شامل ،ید رسانه، بازاریابی محتوا و نوآوری در فناوری است.
  • جوایز کلیو: ارج نهادن به برتری در تبلیغات، طراحی و ارتباطات. یکی از قدیمی ترین و معتبرترین جوایز در این صنعت، به دلیل فرآیند داوری دقیق خود شناخته شده است.
  • جوایز آژانس جه،: تجلیل از آژانس های برجسته در سراسر جهان به دلیل خلاقیت، نوآوری و اثربخشی آنها در بخش های مختلف بازاریابی، تبلیغات و دیجیتال.
  • جوایز درام: تجلیل از بهترین ها در بازاریابی، تبلیغات و دیجیتال، با تمرکز بر تاثیر خلاقیت و نوآوری در دستیابی به نتایج ،ب و کار.
  • جوایز: با بهترین طراحان، توسعه دهندگان و آژانس های وب در سراسر جهان آشنا شوید. او در جوامع طراحی و تجربه کاربر برای تنظیم روندها در زیبایی شناسی و عملکرد دیجیتال بسیار مورد توجه است.
  • جوایز D&D: برتری خلاقانه در طراحی و تبلیغات را جشن بگیرید که به دلیل استانداردهای بالا و به رسمیت شناختن آثار پیشرو جهان شناخته شده است.
  • جوایز مارکوم: یک مسابقه بین المللی برای ارج نهادن به دستاوردهای برجسته در زمینه بازاریابی و ارتباطات از طریق رسانه های مختلف.
  • جوایز بازاریابی محتوا: برجسته ، محتوای نوآورانه و استراتژی های داستان سرایی در صنعت بازاریابی.
  • جوایز کوتاه: با تمرکز بر تاثیر و خلاقیت کمپین های رسانه های اجتماعی، بهترین ها را در رسانه های اجتماعی و محتوای دیجیتال در سراسر پلتفرم ها جشن بگیرید.

5 مرحله ساده اما ضروری برای درخواست جوایز آژانس دیجیتال

  1. پژوهش: شما باید با شناسایی جوایز دیجیتال مارکتینگ که با نقاط قوت و تخصص آژانس شما هماهنگی دارند، شروع کنید. پیشنهاد می کنیم به دنبال افرادی باشید که به طور خاص نوع کار شما را خوب تشخیص دهند. (می تواند خلاقیت، نوآوری، رضایت مشتری و غیره باشد.) جوایز Webby و Digiday Awards مکان‌های خوبی برای شروع هستند اگر روی برتری دیجیتال متمرکز هستید.
  1. بیاورید: بهترین کار خود را جمع آوری کنید. این به م،ای گردآوری مطالعات موردی موفق، توصیفات درخشان مشتری و نمایش خلاقانه ترین پروژه های خود است. باید اطمینان حاصل کنید که پست‌های شما به وضوح تجربیات و دستاوردهای شما را به همراه برجسته ، نتایج و تأثیرات خاص کار شما نشان می‌دهد.
  1. در حال پیشرفت: شما باید دستورالعمل های ارسال را به دقت دنبال کنید زیرا هر جایزه مجموعه ای از قو،ن و معیارهای خاص خود را دارد. بنابراین، به جزئیاتی مانند فرمت های درخواست، مهلت ها و هزینه های ورود توجه کنید. با استفاده از یک برنامه به خوبی ساخته شده، می تو،د اولین تاثیر قوی داشته باشید و حرفه ای بودن و فداکاری خود را نشان دهید.
  1. تیم خود را درگیر کنید: برنده واقعی جایزه، تیم شماست و تمام تلاش های آنها قابل قدرد، است. بنابراین، آنها را تشویق کنید تا ایده‌ها و بینش‌های منحصربه‌فرد خود را در طول فرآیند سوار شدن به شرکت ارائه دهند.
  1. موفقیت خود را تقویت کنید: پس از ثبت سفارش، سعی کنید شتاب را حفظ کنید! اگر در فهرست نهایی قرار گرفتید یا برنده شدید، مطمئن شوید که این دستاورد را در تمام حساب‌های رسانه اجتماعی و وب‌سایت خود تبلیغ کنید. و شاید بتو،د در خبرنامه های خود نیز به آن اشاره کنید، درست است؟

پیروزی های خود را تثبیت کنید

برنده شدن یا حتی نامزد شدن در جوایز می تواند به آژانس دیجیتال شما رونق زیادی بدهد.

وقتی آژانس شما جایزه ای را برنده می شود، فورا توجه زیادی را به خود جلب می کنید و شما را در کانون توجه قرار می دهید!

بنابراین، کاملاً واضح است که جوایز به ،وان ابزار بازاریابی قدرتمند عمل می کنند. این به مشتریان بالقوه دلیلی می دهد تا آژانس شما را در نظر بگیرند، زیرا مشتریان اغلب به دنبال سوابق اثبات شده هستند. با شهرت قوی، آژانس شما می تواند پروژه های بزرگتر و سودآورتر را جذب کند، به ،وان مثال مشتری، که بودجه بیشتری دارند به احتمال زیاد به یک آژانس برنده جایزه با پروژه های پرخطر خود اعتماد می کنند. (واقعاً تبریک می گویم!)

اما اگر از جوایز شما اطلاعی نداشته باشند، برنده شدن کوچکترین تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

به همین دلیل است که باید صفحات جوایز اختصاصی را در وب سایت خود ایجاد کنید و موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • جزئیات مربوط به جوایز، دلیل برنده شدن شما و م،ای آن برای مشتریان خود را درج کنید.
  • از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای اعلام پیروزی های خود استفاده کنید. پست ها، داستان ها و به روز رس، ها را در تمام کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
  • اعلامیه های مطبوعاتی را برای نشریات صنعتی و رسانه های محلی ارسال کنید. اهمیت جایزه و م،ای آن برای آژانس خود را برجسته کنید.
  • لو،ا و ذکرهای جایزه را به امضاهای ایمیل خود اضافه کنید. این یک روش دقیق و مؤثر برای یادآوری دستاوردهای خود به مشتریان و مخاطبین با هر ایمیلی است که ارسال می کنید!
  • جایزه خود را در طرح ها و ارائه ها بگنج،د تا به پیشنهاد خود اعتبار بیافزایید و تأثیر قوی داشته باشید.
  • نشان های جایزه را به صفحه اصلی یا پاورقی وب سایت خود اضافه کنید. با استفاده از این نشانه های بصری، می تو،د به سرعت اعتبار و منحصر به فرد بودن خود را به بازدیدکنندگان جدید منتقل کنید.

جوایز آژانس من، را در 6 مرحله انتخاب کنید

همه جوایز ی،ان ایجاد نمی شوند، بنابراین مهم است که در مورد جوایزی که می خواهید ادعا کنید استراتژیک باشید.

در زیر، نکاتی را برای کمک به شما در انتخاب جوایز من، و افزایش شانس موفقیت به اشتراک خواهیم گذاشت!

1. با جوایز محلی یا تخصصی شروع کنید

اگر در جوایز تازه کار هستید، ممکن است با جوایز محلی یا تخصصی شروع کنید. اینها می توانند کمتر رقابتی و در دسترس تر باشند و فرصتی عالی برای به رسمیت شناختن در جامعه و ایجاد اعتماد به نفس شما فراهم می کنند.

2. مهارت ها و نقاط قوت خود را ارزیابی کنید

به آنچه که آژانس شما بهترین کار را انجام می دهد، به دقت نگاه کنید. آیا به خاطر نتایج برجسته سئو معروف هستید؟ آیا در بازاریابی رسانه های اجتماعی یا کمپین های دیجیتالی نوآورانه برتر هستید؟

شناسایی نقاط قوت به شما کمک می کند تا جوایزی را که با تخصص شما همسو هستند را هدف گیری کنید. به ،وان مثال، اگر قدرت شما در سئو است، بر جوایزی تمرکز کنید که دستاوردهای خدمات بازاریابی دیجیتال را برجسته می کند، مانند جوایز جستجوی ایالات متحده یا جوایز جستجوی اروپا.

3. معیارهای جایزه تحقیقات آژانس دیجیتال

هر جایزه مجموعه ای از معیارها و فرآیندهای داوری خود را دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که جوایز مورد علاقه خود را به طور کامل تحقیق کرده اید تا بفهمید داوران به دنبال چه چیزی هستند. این شامل درک مقولات، نوع کار آنها و معیارهای داوری است.

برخی از جوایز بر خلاقیت و نوآوری تمرکز دارند، در حالی که برخی دیگر بر روی نتایج و تاثیر تمرکز دارند. وقتی این را بد،د، به شما کمک می کند تا مطالب ارسالی خود را برای برآورده ، این انتظارات تنظیم کنید.

4. اعتبار و نفوذ را در نظر بگیرید

در حالی که جوایز محلی و تخصصی یک نقطه شروع عالی هستند، شما باید اعتبار و تاثیر جوایز را نیز در نظر بگیرید. جوایز معتبری مانند Webby Awards، Clio Awards و Digiday Awards می توانند به طور قابل توجهی نمایه آژانس شما را بالا ببرند و مشتریان برجسته را جذب کنند. با این حال، این جوایز اغلب رقابتی تر هستند، بنابراین مطمئن شوید که ورودی های شما جلا و قانع کننده هستند.

5. یک پورتفولیوی قوی بسازید

قبل از درخواست برای جوایز آژانس، مطمئن شوید که یک نمونه کار قوی دارید که بهترین کار شما را به نمایش می‌گذارد و شامل مطالعات موردی بازاریابی دیجیتال، توصیفات مشتری و نمونه‌های واضحی از دستاوردهای شما می‌شود.

6. برنامه های ارسالی خود را برنامه ریزی و آماده کنید

برای موفقیت، درخواست جایزه شما باید با دقت برنامه ریزی و آماده شود. می تو،د با ایجاد تقویمی از مهلت های جوایز شروع کنید و برای ارسال های خود از قبل برنامه ریزی کنید. شما باید زمان کافی را برای جمع آوری مطالب لازم، نوشتن مطالب قانع کننده و بررسی کامل آنها قبل از ارسال اختصاص دهید. مشارکت تیم شما در این فرآیند همچنین می‌تواند دیدگاه‌ها و ایده‌های متنوعی را برای ارسال‌های شما به ارمغان بیاورد.


جوایز یک مزیت منحصر به فرد ارائه می دهند. به شما کمک می کند مورد توجه، اعتماد و احترام قرار بگیرید. آنها می توانند کلید باز ، فرصت های تجاری جدید و بردن آژانس شما به سطح بعدی باشند. پس چرا صبر کنیم؟ برای جوایز اقدام کنید و شاهد افزایش اعتبار آژانس خود باشید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-awards-advantage-building-credibility-for-your-di،al-agency/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب