ویدئوی تبلیغاتی تولید شده توسط VisitScotland برای تشویق دوچرخه سواران به بازدید و دوچرخه سواری در میان زیبایی های اسکاتلند، نمونه ای فوق العاده از بازاریابی محتوا در عمل است. این ویدیو ضمن تبلیغ پارکور برای دوچرخه سواران، محیط نفس گیر کشور را به نمایش می گذارد، جایی که مردم می توانند به راحتی از دوچرخه سواری لذت ببرند. برای اینکه بتو،د ویدیوها یا محتوای مشابهی برای ،ب و کار خود ایجاد کنید، مطمئن شوید که بهترین آژانس های بازاریابی مسافرتی و گردشگری در بریت،ا را کشف کرده اید.
برترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای آژانس های گردشگری و مسافرتی
منبع: https://di،alagencynetwork.com/marketing-strategies-for-tourism-travel-agencies/
به نظر ما سفر ممکن است یکی از دلایلی باشد که مردم برای سال سخت تلاش می کنند: بتوانند در حین کشف خاطرات و تجربیات جدیدی داشته باشند. دیدن مکان های جدید و یادگیری در مورد فرهنگ های دیگر همیشه یک انفجار است! با این حال، از آنجایی که مقاصد بیپای، وجود دارد که میتو،م هم به صورت محلی و هم در سطح جه، آنها را کشف کنیم، گاهی اوقات به سختی میتو،م جزئیات لازم در مورد مکان یا مک، را که میخواهیم شب را در آن سپری کنیم، پیدا کنیم.
چقدر عاشق سفر و کشف مکان های جدید هستید؟ آیا تا به حال خود را در آنجا تصور می کنید که مک، را در اینترنت جستجو می کنید؟
دیجیتال مارکتینگ فرصت هایی را برای آژانس های مسافرتی فراهم می کند تا به شیوه ای تعاملی و شخصی تر با مشتریان درگیر شوند. این می تواند شامل پاسخ دادن به سؤالات مشتری در رسانه های اجتماعی، ارائه محتوای مفید در وبلاگ ها و وب سایت ها و استفاده از بازاریابی ایمیلی برای اطلاع مشتریان از پیشنهادات و تبلیغات ویژه باشد.
4. مدیریت شهرت
بنابراین، اگر فکر میکنید زنگهای اضطراری به صدا در میآیند، این سؤالها را از خود بپرسید: آیا مشتریان به راحتی میتوانند شما را پیدا کنند؟ آیا استراتژی بازاریابی محکمی دارید؟ آیا فکر می کنید تعامل شما با رسانه های اجتماعی کافی است؟ چگونه دسترسی خود را به شخصیت ،یدار دیگر گسترش می دهید؟ آیا فکر میکنید تلاشهایتان کافی است یا میخواهید بیشتر از این هم انجام دهید؟ اگر چنین است، خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم که در این مقاله تمام نکات و ترفندها و استراتژی های بازاریابی سفر لازم برای آژانس شما و همچنین نمونه های متعدد دیگر را برای الهام گرفتن از شما جمع آوری کرده ایم. بیا بریم!
بازاریابی دیجیتال برای شرکت های مسافرتی و گردشگری
در صنعت سفر و گردشگری، سئو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا مردم اغلب از موتورهای جستجو برای برنامه ریزی سفر خود و یافتن اطلاعات در مورد مقاصد، اقامتگاه ها و فعالیت ها استفاده می کنند. سئوی محلی، به ویژه، می تواند یک استراتژی بازاریابی هوشمند برای شرکت های مسافرتی و گردشگری باشد. هتلهایی که به بازارهای خاص خدمات میدهند یا در انواع خاصی از اقامتگاهها تخصص دارند، ممکن است از توانایی هدفیابی مناطق جغرافیایی خاص از طریق SEO محلی بهرهمند شوند. شرکت ها می توانند مشتری، را که علاقه خاصی به خدمات آنها دارند، با بازاریابی به منطقه خود جذب کنند.
ما فرض میکنیم که دلیل اصلی این امر این است که شرکتهای مسافرتی و گردشگری تلاش کافی برای یافتن آنلاین نمیکنند، جایی که میتوانند با بهرهمندی از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال برای سفر، به شخصیت ،یدار خود دسترسی پیدا کنند.
چک ،
افزایش دید شاید دلیل اصلی این باشد که شما تصمیم گرفتید شگفتی های دیجیتال مارکتینگ را برای آژانس های مسافرتی کشف کنید. برای دستیابی به مخاطبان بسیار گستردهتر، ،بوکارها اکنون باید از انواع استراتژیهای مختلف بهره ببرند تا مطمئن شوند که آنلاین هستند. آژانس های مسافرتی با استفاده از تاکتیک های ضروری مانند رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سئو، می توانند اطمینان حاصل کنند که برند و خدمات آنها برای تعداد زیادی از مشتریان بالقوه قابل مشاهده است.
2. تبلیغات هدفمند:
بررسیها و رتبهبندیهای آنلاین به یک عامل اصلی در فرآیند تصمیمگیری سفر تبدیل شدهاند. آژانس های مسافرتی برای جذب و حفظ مشتریان باید اطمینان حاصل کنند که حضور آنلاین قوی و نظرات مثبت دارند. آژانس های مسافرتی با نظارت و پاسخ به نظرات مشتریان و نظرات رسانه های اجتماعی، می توانند هرگونه بازخورد منفی را برطرف کنند و تعهد خود را به رضایت مشتری نشان دهند.
5. تأکید بیشتر بر محتوای بصری:
بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای شرکت های مسافرتی و گردشگری است تا با مشتریان بالقوه و موجود در تماس باشند. شرکتها میتوانند از ایمیل برای اشتراکگذاری تبلیغات و پیشنهادات ویژه، ارائه بهروزرس،ها در مورد مقاصد یا خدمات جدید، و ارائه توصیههای شخصی بر اساس سابقه سفر و ترجیحات مشتری استفاده کنند. برای اینکه محصولات و خدمات خود را به یک تجربه تبدیل کنید و مقصد خود را جذاب تر کنید، شخصی سازی در بازاریابی گردشگری ضروری است.
اینفلوئنسر مارکتینگ