برنده شدن مشتریان بین المللی برای آژانس دیجیتال مارکتینگ شما (شامل 5 استراتژی کلیدی)
انتشار: مهر 09، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

برنده شدن مشتریان بین المللی برای آژانس دیجیتال مارکتینگ شما (شامل 5 استراتژی کلیدی)


آیا می خواهید آژانس بازاریابی دیجیتال خود را برای جذب مشتریان بین المللی گسترش دهید؟ اینجاست که فرصت های رشد واقعی نهفته است. این نه تنها درآمد شما را افزایش می دهد، بلکه به شما این امکان را می دهد که سبد سهام خود را متنوع کنید و به بازارهای جدید هیجان انگیز وارد شوید. اما اجازه دهید با آن روبرو شویم - جذب مشتریان بازاریابی دیجیتال بین المللی از مناطقی مانند اروپا، کانادا یا استرالیا همیشه آسان نیست.

با این حال نیازی به نگر، نیست. ما اینجا هستیم تا شما را از طریق استراتژی های اثبات شده برای ورود به این بازارها و غلبه بر چالش هایی که با جه، شدن پیش می آید راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب

  1. چگونه مشتریان بین المللی برای بازاریابی دیجیتال به دست آوریم

چگونه مشتریان بین المللی برای بازاریابی دیجیتال به دست آوریم

کلید گسترش آژانس دیجیتال مارکتینگ شما فراتر از مرزها این است که بد،د کجا باید تلاش های خود را متمرکز کنید و چگونه استراتژی هایی برای رشد بین المللی ایجاد کنید. شاید ترسناک به نظر برسد، اما غیرممکن نیست. در اینجا چند مرحله عملی وجود دارد که فراتر از تحقیقات اساسی بازار است:

بازاریابی بالقوه برای گسترش را شناسایی کنید

دستیابی به مخاطبان جه، با چیزی فراتر از شناسایی مناطق با رشد بالا آغاز می شود. شما باید نقاط قوت آژانس خود را با نیازهای بازار خاص خود هماهنگ کنید. به جای تمرکز صرف بر بازارهای گسترده، عمیق تر به صنایع خاص در آن مناطق بپردازید. به ،وان مثال، اروپا، کانادا و استرالیا فرصت های قدرتمندی را ارائه می دهند، اما مهم است که در نظر داشته باشیم که کدام صنایع در این مناطق هنوز تحت پوشش بازاریابی دیجیتال هستند.

تحلیل Statista پیش بینی می کند که بین سال های 2024 تا 2028، هزینه های تبلیغات دیجیتال در اروپا به تنهایی 6.04 درصد افزایش می یابد که در سال 2028 به 161.2 میلیارد دلار می رسد. ... به خدمات تخصصی.

  • یک نکته عملی برای شناسایی بازارهای بالقوه، توسعه استراتژی های هدفمند تولید سرنخ و تنظیم آنها با نیازهای هر بازار است.

به ،وان مثال استرالیا را در نظر بگیرید. صنعت مهمان نوازی در آنجا در حال گذر از یک تحول دیجیتال بزرگ است. در همین حال، در کانادا، ،ده فروشی به شدت به سمت تجارت الکترونیکی تغییر می کند. می تو،د از بینش هایی مانند این برای تنظیم دقیق خدمات و ایجاد ارائه هایی که متن، با نیازهای خاص هر بازار باشد استفاده کنید. تحقیقات بازار همچنین می تواند به شما در شناسایی صنایعی که بیشترین رشد دیجیتالی را در هر کشور مشاهده می کنند کمک کند.

ایجاد اعتبار بین المللی

برای جذب مشتری در سطح بین المللی، باید تخصص خود را نشان دهید، بله، اما همچنین باید توانایی خود را برای کار در سراسر مرزها نشان دهید.

اعتماد بسیار زیاد است - 81٪ از مشتریان باید قبل از ،ید به یک برند اعتماد کنند. این در واقع برای آژانس هایی که به دنبال مشتریان بازاریابی دیجیتال در سطح بین المللی هستند، صدق می کند. زیرا اگر برندی به آژانس شما اعتماد نداشته باشد، نمی خواهد برای رفع نیازهای بازاریابی خود زمان و پول سرمایه گذاری کند. بنابراین، ایجاد اعتبار بسیار مهم است. بدون شهرت تثبیت شده، نفوذ به بازارهای جه، می تواند یک نبرد دشوار باشد.

راه های ایجاد اعتبار؟ در اینجا آنها هستند:

  • کارهای قبلی خود را برجسته کنید و مطالعات موردی را در وب سایت آژانس خود به نمایش بگذارید.
  • همچنین دریافت گواهینامه های بین المللی شناخته شده، مانند شریک شدن در Google Partner یا Hubs، Partner، ایده خوبی است. این گواهینامه ها نشان می دهد که آژانس شما استانداردهای جه، را برآورده می کند.
  • گام عالی دیگر پیوستن به دایرکتوری های آژانس های معروف، مانند ش،ه آژانس دیجیتال (DAN) است. آنها شهرت جه، قوی دارند و فقط آژانس های برجسته را فهرست می کنند که می تواند اعتبار بیشتری به شما بدهد.
  • گواهینامه ها را فراموش نکنید مطالعات موردی مطمئناً مهم هستند، اما توصیه های ویدیویی یا نقل قول های مشتریان - به ویژه از کشورهای مختلف - می توانند فوراً اعتماد مشتریان بالقوه بین المللی را ایجاد کنند.

غلبه بر موانع زب، و فرهنگی

تفاوت زبان و فرهنگی می تواند یک چالش واقعی در هنگام کار با مشتریان از کشورهای مختلف باشد. به همین دلیل است که بومی سازی بسیار مهم است. خدمات دیجیتال مارکتینگ شما باید با هر بازار هدف همخو، داشته باشد. آیا می د،د 75 درصد از مشتریان ترجیح می دهند محصولات را به زبان مادری خود ،یداری کنند؟ این اولویت در مورد ارتباطات تجاری نیز صدق می کند. بنابراین، بسیار مهم است که آژانس شما ارتباطات خود را با مناطق مختلف تطبیق دهد.

  • سرمایه گذاری در بومی سازی: فقط وب سایت خود را ترجمه نکنید. تمام محتواها مانند مطالب بازاریابی، پست های وبلاگ، مطالعات موردی و حتی کمپین های ایمیل باید ترجمه شوند.
  • استخدام زبان مادری: در صورت ،وم، به استخدام افراد بومی یا کار با مشاوران محلی برای بهبود محتوای خود فکر کنید. به این ترتیب، می تو،د اطمینان حاصل کنید که پیام های شما با اولویت های فرهنگی هر بازاری که هدفتان است مطابقت دارد.
  • از بازاریابی محتوای بیش از حد محلی استفاده کنید: نه تنها می تو،د زبان محتوای خود را تنظیم کنید، بلکه می تو،د لحن، س، و حتی طنز را نیز متن، با هر بازار تنظیم کنید.
  • ربات های چت چند زبانه یا پشتیب، مشتری را به وب سایت خود اضافه کنید: این فراتر از ترجمه های ثابت است و می تواند فوراً با مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد کند. داشتن مشتریان بین المللی برای توسعه وب مفید است، زیرا سؤالات فنی نیاز به توضیح دقیق دارند و اغلب به بهترین نحو به زبان مادری آنها ارائه می شوند.
  • آموزش غوطه وری فرهنگی: قبل از ارتباط با مشتریان بین المللی، مطمئن شوید که تیم های فروش و مدیریت حساب شما آداب و رسوم محلی و آداب تجاری را درک کرده اند.
  • استراتژی سئوی خود را بومی سازی کنید: کلمات کلیدی ترجمه شده ای را که مشتریان بالقوه ممکن است جستجو کنند، بگنج،د، مانند «آژانس بازاریابی دیجیتال در (کشور)» یا «ارائه دهندگان خدمات در (کشور)». این به آژانس شما کمک می کند تا در جستجوهای محلی رتبه بالاتری داشته باشد و پیدا ، آن را برای مشتریان بین المللی آسان تر کند شما.

مشتریان بین المللی را با استفاده از سیستم عامل های دیجیتال پیدا کنید

باید بگوییم که یافتن مشتریان بین المللی برای آژانس بازاریابی دیجیتال شما هرگز آسان تر نبوده است – اگر بد،د کجا باید جستجو کنید. پلتفرم های دیجیتال من، می توانند درها را به روی مشتریان در سراسر مرزها باز کنند و به آژانس شما کمک کنند تا دامنه خود را گسترش دهد.

  • بله، در پلتفرم هایی مانند لینکدین فعال باشید، زیرا آنها فضاهای ایده آلی برای ارسال محتوایی هستند که به چالش های بازاریابی خاص منطقه می پردازد. اما فقط پست نگذارید و به بهترین ها امیدوار نباشید - با بهبود نمایه خود برای مشتریان بین المللی، یک قدم جلوتر بروید.
  • فعالانه در رویدادهای آنلاین جه، و وبینارهای صنعتی شرکت کنید.
  • به دایرکتوری ها بپیوندید و در بازارهای نمایندگی فعال باشید. به ،وان مثال، بازار دیجیتال بازاریابی و تبلیغات DAN برای ارتباط بین برندها با آژانس های سراسر جهان طراحی شده است و آن را به یک پلت فرم ایده آل برای جذب مشتری و قرار گرفتن در معرض دید بین المللی تبدیل می کند.

خدمات خود را برای مشتریان بین المللی سفارشی کنید

هر کشوری دارای قو،ن منحصر به فرد، پویایی بازار و البته رفتارهای مصرف کننده است. اگر هدف شما یافتن مشتریان بازاریابی دیجیتال با موفقیت است، باید خدمات خود را با نیازهای خاص این مناطق سفارشی کنید. 61 درصد از مصرف کنندگان حاضرند برای یک محصول یا خدمات، زم، که تجربه ای شخصی سازی شده ارائه می کنند، هزینه بیشتری بپردازند. این به این م،ی است که آژانس شما باید برای به دست آوردن مشتریان بین المللی از تنظیمات زبان فراتر برود.

می تو،د ارسال کنید:

  • بسته های خاص منطقه
  • ساختارهای قیمت گذاری محلی
  • بسته های خدماتی برای رفع نیازهای خاص صنعت.
  • قراردادهای خدمات محلی
  • ورود مشتری چند زبانه

نتیجه گیری

گسترش نمایندگی شما در سطح بین المللی یک فرصت عالی برای رشد و توسعه است. نکته کلیدی این است که این روش ها را با نقاط قوت آژانس خود و نیازهای بازارهای مختلف تطبیق دهید. اما به یاد داشته باشید، این فقط به آژانس های بازاریابی دیجیتال محدود نمی شود. در واقع، به همان اندازه برای سایر آژانس ها، مانند آژانس های توسعه وب، کاربرد دارد. مهم نیست جایگاه شما، نکته مهم در اینجا برقراری ارتباط واقعی با مشتریان بین المللی و ارائه خدماتی است که در سطح محلی طنین انداز شود. هنگامی که خدمات خود را سفارشی کنید و فعال بم،د، آماده جذب مشتریان در سراسر مرزها خواهید بود.

آیا آماده هستید آژانس خود را گسترش دهید و مشتری، را در سراسر جهان به دست آورید؟ بیایید آن را انجام دهیم!



منبع: https://di،alagencynetwork.com/international-clients-for-di،al-marketing/