بهترین آژانس های بازاریابی Web3 در سراسر جهان


علیرغم این واقعیت که اخیراً در مورد Web3 زیاد شنیده ایم، امکان پذیر است که ما هیچ ایده ای نداشته باشیم که Web3 در واقع به چه چیزی اشاره دارد. در کنار بسیاری از مفاهیم دیگر که ما به صورت روزانه با آنها روبرو می شویم و سعی می کنیم تا حد امکان در زندگی خود بگنج،م، مفهوم وب 3 و همچنین اصطلاح بازاریابی وب 3 به نظر می رسد که هدف خود را برای جایگاهی دائمی در زندگی ما قرار دهد.

به دنبال تغییرات قابل توجه در دنیای مالی، مانند پذیرش فناوری بلاک چین، که زیربنای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم است، ما شروع به شنیدن اصطلاح “Web3” که به ،وان Web3 نیز شناخته می شود، بیشتر شده ایم. بنابراین آیا این بدان م،است که فناوری‌های بلاک چین اینترنت را که ما به آن عادت کرده‌ایم برای همیشه تغییر می‌دهند؟

ارائه یک بی،ه قطعی غیرممکن است زیرا، اگر تغییری طبق پیش‌بینی رخ دهد، پیامدهای آن محدود به اینترنت نخواهد بود. همچنین در مفاهیم مهمی مانند متاورژن گنجانده خواهد شد.

وب 3 مطمئناً استفاده از NFT ها و دارایی های دیجیتال را افزایش می دهد و به افراد امکان می دهد تا از مهارت های خود به روش های خلاقانه و جالب ،ب درآمد کنند و فرصت های سرمایه گذاری متنوعی را برای ،ب و کارها فراهم کند.

در زمینه دیجیتال مارکتینگ، بدون شک تغییرات زیادی در انتظار ماست. در حال حاضر آژانس های بازاریابی متاورس، آژانس های بازاریابی NFT و آژانس های بازاریابی Web3 وجود دارند که شروع به رشد و گسترش کرده اند. با معرفی Web3، استراتژی های بازاریابی نیز کاملاً متفاوت خواهند شد. زیرا تولید محتوا، وب سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو ابعاد دیگری در Web3 پیدا می کند.

ش،ه‌های رسانه‌های اجتماعی تعاملی شکل خواهند گرفت و مستقیماً از سازنده محتوا به مصرف‌کننده منتقل می‌شوند، نه از طریق سرورهای واسطه یا برنامه‌های کاربردی که در حال حاضر وجود دارد.

بازاریابی وب 3 چیست؟

اگر می‌پرسید Web3 چیست، مهم است که ابتدا مفاهیم قبلی را مرور کنید. در اوا، دهه 1990، نسخه اولیه اینترنت، به نام وب 1.0، منتشر شد. این مجموعه ای از پیوندها و صفحات اصلی بود. وب سایت ها یک طرح یک طرفه داشتند. به عبارت دیگر، کاربران فضای تعاملی من،ی نداشتند.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، وب 2.0 پس از وب 1.0 پدیدار شد. این نسخه از اینترنت به افراد اجازه می دهد تا علاوه بر مصرف محتوای دنیای آنلاین، مطالب خود را در رسانه های مختلف بسازند. ایجاد و به اشتراک گذاری اطلاعات به لطف پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و غیره ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

Web3 نسل سوم اینترنت است که در آن وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی از یادگیری ماشین، Big Data و وب غیرمتمرکز برای پردازش اطلاعات به شیوه‌ای هوشمندانه انسان‌مانند استفاده می‌کنند. وب م،ایی و هوش مصنوعی دو مفهوم کلیدی در Web3 هستند.

بهترین آژانس های بازاریابی Web3

بهترین شرکت های بازاریابی Web3 به شما در انتقال به این دوره جدید از وب جه، و بازاریابی متاورس کمک می کنند.

بسیاری از برندها در شروع وب 2.0 نتوانستند یک انتقال یکپارچه به عصر جدید اینترنت انجام دهند و از بین رفتند.

بنابراین، ما فهرستی از بهترین آژانس‌های بازاریابی Web3 را گردآوری کرده‌ایم تا به شما در این انتقال کمک کنند و از رقابت عقب نمانند.

  • RNO1
  • شکل جمعی
  • تبلیغاتی نینجا
  • CrowdCreate
  • Solulab
  • AskGalore
  • یونیک سافت
  • این،سی
  • تک دانه

RNO1

RNO1 خود را به ،وان پذیرندگان تغییر تعریف می کند. هنگامی که آنها تغییر را هدایت می کنند، یک نام تجاری می تواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند، قلب و ذهن مشتریان را مجذوب خود کند و کانال های متقابل را تغییر دهد.

به وب سایت مراجعه کنید


آژانس بازاریابی rno1 web3

کاربران محتوا و جوامع را در عصر دیجیتال جدید مدیریت می کنند و طراحی تجربه بسیار مهم است. آنها راه حل های طراحی مختلفی را تعریف، توسعه و استقرار می دهند که به شرکت های Web3 مزیت رقابتی بی رقیب در دریایی از رقبا را ارائه می دهد. در هر مرحله، آنها بر تمایز شدید تمرکز می کنند، با حرکات رشد که از قبل در هر چیزی که لمس می کنند بارگذاری شده است.

شکل جمعی

Crowdform یک استودیوی باتجربه طراحی جه، و آژانس Web3 است که در سال 2015 تأسیس شد. از زم، که آنها محصولات و خدمات دیجیتالی متنوعی را برای طیف گسترده ای از مشاغل توسعه داده و تبلیغ کرده اند. آنها محصولات دیجیتالی می سازند و سرمایه گذاری هایی را برای تکامل بعدی وب راه اندازی می کنند.

آژانس های بازاریابی Web3، Crowdform

در Crowdform سه حوزه وجود دارد: Crowdform Studio، Crowdform Labs، Crowdform Games. Crowdform Labs یک استودیوی مخاطره‌آمیز است که استارت‌آپ‌های Web3 را از ابتدا ایجاد می‌کند. تمرکز آنها بر سرعت بازار، رشد و ایجاد ارزش سازم، پایدار در شرکت هایی است که می سازند. Crowdform اخیراً با پایونیر، کنسرسیومی از شرکت‌هایی که روی پروژه‌های Web3 کار می‌کنند، شریک شد.

تبلیغاتی نینجا

Ninja Promo یک آژانس بازاریابی است که در سال 2017 تأسیس شده است و در بسیاری از زمینه ها مانند توسعه وب سایت، بلاک چین، بازاریابی Web3 و بازاریابی NFT فعالیت می کند.

شرکت بازاریابی web3 Ninja Promo

توسعه دهندگان بلاک چین در Ninja Promo تجربه گسترده ای در ساخت ا،یستم های غیرمتمرکز در مقیاس کامل دارند که عملیات را سرعت می بخشد. آنها از طریق خدمات توسعه بلاکچین مانند مشاوره بلاک چین، توسعه NFT، توسعه کیف پول ارزهای دیجیتال و موارد دیگر، بازگشت سرمایه استثنایی مشتری را هدایت می کنند.

crowdcreate

Crowd Create یکی از آژانس‌های بازاریابی پیشرو برای کریپتو، NFT، بازی و Web3 است. این آژانس تمام استراتژی ها و اسرار مورد نیاز شما را برای بازاریابی Web3 ارائه می دهد.

crowdcreate

استراتژی بازاریابی وب 3 به سرعت تغییر می کند. دانستن اینکه چه محتوایی بیشترین دسترسی و تبدیل را دارد و چه ،ی همچنان محتوای ویروسی مرتبط را ایجاد می کند، کلید رسیدن به نتیجه است. Crowdcreate با صدها پروژه با چشم انداز منحصر به فرد از استراتژی ها و فعال سازی های امروزی کار کرده است.

Solulab

آژانس بازاریابی Solulab web3

Solulab یک شرکت پیشرو توسعه وب 3 است که توسط دو دوستدار فناوری تأسیس شده است. آنها خدمات پیشرفته توسعه Web3 را ارائه می دهند و کارکنان آنها از فناوری های پیشرفته برای ایجاد راه حل های نوآورانه و مفید استفاده می کنند.

آنها خدمات توسعه Web3 درجه یک را برای پاسخگویی به نیازهای فردی مشاغل مختلف و پلتفرم های Web3 ارائه می دهند. آنها به توسعه پلتفرم از ابتدا کمک می کنند که عملکرد برتری دارد و با یک ویژگی سفارشی اضافه شده است.

آنها بسیاری از خدمات توسعه Web3 مانند Web3 NFT، Web3 Games Development، Web3 Integration Services و موارد دیگر را ارائه می دهند.

مشتریان Solulab با مشکلات پیچیده ای به سراغ آنها می آیند که نیازمند رویکرد حل مسئله است. آنها برای درک کامل اه، شرکت خود و همچنین صنعتی که در آن فعالیت می کنند، وقت صرف می کنند.

آسکگالور

Askgalore متعهد به ایجاد ارزش ثابت از طریق پیشرفت های فناوری در عصر جدید فناوری است. هدف Askgalore که در سال 2018 تأسیس شد، ایجاد محصولات فناوری اطلاعات است که راه حل های متحول کننده ای را برای مشاغل و افراد عصر جدید ارائه می دهد.

علاوه بر بسیاری از خدمات ارزشمند دیگر، آژانس بازاریابی دیجیتال Askgalore یکی از آژانس هایی است که در زمینه بازاریابی NFT و فناوری های بلاک چین / dApp خدمات ارائه می دهد.

از Galore Di،al بپرسید

همه چیز از انتقال داده ها و اطلاعات محصول گرفته تا تأیید و ضبط همه این موارد با استفاده از برنامه های بلاک چین از طریق AskGalore در دسترس است. آنها یک انبار جامع برای تمام نیازهای ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات شما ارائه می دهند.

یونیک سافت

Unicsoft یک شرکت پیشرو در توسعه AI و بلاک چین است. این آژانس مشاوره فناوری معتبر بر کمک به ،ب و کارها و استارتاپ های موجود در دستیابی به اه، خود تمرکز دارد.

آنها متخصص در موارد زیر هستند:

  • بلاک چین
  • فراگیری ماشین
  • کامپیوتر ویژن
  • علم داده
یونیک سافت

خدمات مشاوره بلاک چین آنها از دانش متخصصان فناوری های دفتر کل توزیع شده استفاده می کند تا به شما کمک کند ایده خود را به یک راه حل قابل اجرا تبدیل کنید. Unicsoft می تواند به شما در ساختن DAO از ابتدا کمک کند و در توسعه قراردادهای هوشمند، توسعه Web3، توسعه کیف پول و توسعه dApp کمک کند. توسعه دهندگان بلاک چین آنها می توانند طیف گسترده ای از پلتفرم های وب غیرمتمرکز مانند پلتفرم های مبادلات رمزنگاری را بسازند.

این،سی

با توسعه رسانه‌های اجتماعی، مراقبت‌های بهداشتی، مالی، تجارت الکترونیک و برنامه‌های کاربردی دیگر در صورت نیاز، Interexy، یک شرکت توسعه اپلیکیشن بلاک چین، همیشه آماده است تا فرآیندهای ،ب‌وکار شما را خودکار کند و زندگی را برای مشتریان و کارکنان شما آسان‌تر کند.

آژانس بازاریابی interexy web3

تعدادی از خدمات اصلی مبتنی بر بلاک چین که ارائه می کنند عبارتند از:

  • کیف پول های رمزنگاری شده
  • بازارهای NFT
  • dApps
  • ا،یستم بلاک چین
  • برنامه های رسانه های اجتماعی مبتنی بر بلاک چین

این شرکت خدمات توسعه اپلیکیشن بلاک چین را ارائه می دهد که استفاده از امکانات جدید و سازگاری با شرایط بازار را برای سازمان شما ساده می کند.

علاوه بر این، این،سی سخت در حال کار بر روی ارائه خدمات مرتبط با متاورس، یکی از محبوب ترین مفاهیم در سال های اخیر است. آنها خدمات توسعه NFT و توسعه metaverse را برای مفهوم metaverse، که یک ،صر حیاتی Web3 است، ارائه می دهند.

تک دانه

تک دانه

یکی دیگر از شرکت های بازاریابی Web3 فوق العاده موثر، Single Grain خدماتی را در صنایعی مانند SaaS، NFT، Cryptocurrency و CRO ارائه می دهد.

برای پیشبرد بازی دیجیتال مارکتینگ و ،یب استراتژی‌های سنتی مانند SEO، تبلیغات پولی، و بازاریابی محتوا با خدمات نوآورانه، Single Grain از انواع استراتژی‌های مبتنی بر داده برای ترویج NFT مشتریان خود استفاده می‌کند.

آنها تمام دانش Web3 لازم را برای اجرای کمپین های بازاریابی NFT سودآور، ایجاد جوامع بسیار هدفمند و ایجاد یک سر و صدای هیجان انگیز در مورد فروش بعدی NFT شما برای حدا،ر بازگشت سرمایه دارند.

ویژگی های کلیدی بازاریابی Web3 چیست؟

بازاریابی وب 3، بازاریابی فراسویه یا بازاریابی NFT توسط فناوری های زیر تعریف می شود: dApp، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و البته بلاک چین.

با توجه به اینکه این فناوری‌ها بیشتر از الان در زندگی ما دخیل هستند، مهارت‌های بازاریابی دیجیتال که برای موفقیت به آن نیاز دارید نیز تغییر خواهد کرد. به بازاریابی محتوای م،ایی، تجربه کاربری پیشرفته و استراتژی هایی برای بازاریابی تعاملی مانند محتوای تولید شده توسط کاربر نیاز خواهید داشت.

Web3 واقعاً فرصت‌های زیادی را در بازاریابی دیجیتال ارائه می‌کند، یکی از آنها این است که به سازندگان اجازه می‌دهد چیزهایی را که ایجاد می‌کنند، داشته باشند و افراد نیز امتیازات مالی را برای چیزهایی که مصرف می‌کنند، داشته باشند.

بسته بندی

رایانه‌ها، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و سایر لوازم خانگی هوشمند و برنامه‌هایی که قبلاً به آن‌ها عادت کرده‌ایم و در اینترنت از آنها استفاده می‌کنیم، در سیستم Web 2.0 وجود دارند.

در وب 3، تمام این برنامه ها با فناوری بلاک چین مدیریت خواهند شد. به ،وان مثال، به جای برنامه های کاربردی، از برنامه های غیرمتمرکز به نام dApps استفاده می شود.

برندها و شرکت هایی که نتوانستند دوره انتقال Web 1.0 و Web 2.0 قبل از Web3 را به خوبی مدیریت کنند، نتوانستند جلوتر بروند و ناپدید شدند.

به همین دلیل، می تو،د تضمین کنید که در این فرآیند انتقال با آژانس های بازاریابی با تجربه Web3 گم نشوید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/best-web3-marketing-agencies-all-around-the-world/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب