بهترین ابزارهای گزارش دهی PPC و SEM برای آژانس ها


اگر به دنبال آن هستید بهترین ابزارهای گزارش دهی PPC و SEM برای ارائه گزارش های جامع PPC که نشان می دهد استراتژی SEM شما چگونه پیش می رود، شما در مکان من،ی هستید!

گزارش های PPC محکم، قابل اعتماد و جامع برای مشتریان، بخش ضروری آژانس های تبلیغات دیجیتال به منظور پیگیری داده های کمپین است. اگر بینش‌های مرتبط با کمپین خود را برای افزایش ROI بهتر به دست نیاورید، کمپین‌های تبلیغاتی PPC م،ایی ندارند. آیا می خواهید برای کمپین های PPC خود ترافیک و تبدیل بیشتری دریافت کنید؟ سپس، پیاده سازی ابزارهای گزارش SEM را در استراتژی بازاریابی PPC خود در نظر بگیرید.

چگونه یک گزارش PPC ایجاد کنیم؟

یک گزارش PPC به خوبی خودکار به شما امکان می دهد معیارهای تبلیغات پرداخت شده مشتریان خود مانند کلیک های تبلیغاتی، هزینه های تبلیغاتی و غیره و همچنین عملکرد کلی کمپین های PPC و موارد دیگر را پیگیری کنید. اگر کمپین های مختلف PPC را در پلتفرم های مختلف اجرا کنید، ردیابی و تجزیه و تحلیل داده های هر مشتری بسیار دشوار است. از آنجایی که گزارش‌های PPC شامل داده‌ها و معیارهای زیادی است، ال،ای گزارش‌دهی PPC موجود می‌توانند این پیچیدگی را برای شما کاهش دهند.

به منظور ایجاد یک گزارش عملی PPC، ممکن است به یک راهنمای گام به گام برای حمایت از شما در این راه نیاز داشته باشید. جای نگر، نیست! ما اینجا هستیم تا به شما در ایجاد این گزارش ها کمک کنیم 7 مرحله ساده;

  • مرحله 1: یک قالب گزارش دهی ثابت و قابل اعتماد برای مشتریان خود داشته باشید،
  • گام 2: با داده های کلی شروع کنید و سپس به معیارهای دقیق بپردازید،
  • مرحله 3: معیارهای اصلی مانند نمایش ها، کلیک ها، CTR ها، تبدیل ها، ROI و موارد دیگر را اولویت بندی کنید.
  • مرحله 4: ارائه یک داشبورد گزارش جامع PPC،
  • مرحله 5: هر معیاری را شفاف کنید تا مشتریان شما بتوانند آن را درک کنند،
  • مرحله 6: اجازه دادن به کلیک‌های اسناد و سفر مشتری،
  • مرحله 7: CRM را ادغام کنید تا اطلاعات دقیقی فراتر از تبدیل PPC بدست آورید.

پس از انجام این مراحل به ترتیب، می تو،د یک الگوی نمونه گزارش PPC برای استفاده برای هر مشتری ایجاد کنید. اما، لطفا این را فراموش نکنید هر مشتری نیازهای منحصر به فرد خود را دارد. این بدان م،است که چنین گزارشی وجود ندارد که بتواند نیازهای مشتریان شما را برآورده کند. بنابراین، شما باید گزارش های سفارشی را با توجه به نیازهای اصلی آنها ایجاد کنید. ممکن است کمی وقت گیر و طاقت فرسا به نظر برسد.

در این مرحله، آژانس ها برای صرفه جویی در زمان، ایجاد اعتماد مشتریان و اطمینان از خدمات خود، ترجیح می دهند از یک راه حل گزارش PPC کمک بگیرند.

چه چیزی باید در گزارش های PPC و SEM گنجانده شود؟

مدتی است که در مورد معیارهای تبلیغات پولی، داده ها و آمار صحبت می کنیم. بنابراین، آیا واقعاً می د،م که چه معیارها یا داده هایی باید در گزارش های SEM و PPC برای مشتریان گنجانده شود؟ اگر بله، می تو،د از این ،مت صرف نظر کنید و با مثالی از بهترین ابزارهای گزارش دهی PPC پیش بروید. اما اگر هنوز در حال خواندن این مطلب هستید، شاید لازم باشد تصمیم خود را بگیرید!

در واقع، مواردی که می‌خواهید در گزارش‌های PPC و SEM خود بگنج،د، به نیازهای مشتریان شما بستگی دارد. اساسا، یک گزارش عالی PPC باید از معیارهای ذکر شده در زیر تشکیل شود.

  • هزینه به ازای هر کلیک (CPC)،
  • نرخ تبدیل،
  • بازگشت هزینه تبلیغات (ROI و ROAS)،
  • نرخ کلیک (CTR)،
  • هزینه به ازای ،ید (CPA)،
  • برداشت ها،
  • کلیک های تبلیغاتی و
  • رتبه بندی.

البته، معیارها بسته به اه، سفارشی استراتژی SEM شما می‌توانند خاص‌تر باشند. اگر چندین کمپین تبلیغاتی را اجرا می کنید، گزارش PPC باید تمام داده های مورد نیاز را جمع آوری و ت،یم بندی کند.

اگر تا اینجا همه چیز روشن است، بیایید به بهترین ابزارهای گزارش دهی PPC و SEM برای آژانس هایی که کاملاً می توانند نیازهای آنها را برآورده کنند، بپردازیم!

بهترین ابزارهای گزارش دهی PPC و SEM برای آژانس ها چیست؟

دنیای بازار SaaS ابزارهای گزارش دهی منحصر به فرد PPC را ارائه می دهد که برای هر ،ب و کاری جذاب است. نکته قابل توجه در اینجا تعیین نیازهای اصلی آژانس خود در هنگام انتخاب ابزار من، است. لطفاً توجه داشته باشید که راه حل گزارش دهی PPC که برای ا،ر آژانس ها بهترین کار را دارد ممکن است برای آژانس شما بهترین نباشد.

اوووف، خودت را آماده کن! بهترین ابزارهای گزارش دهی PPC و SEM برای آژانس ها در زیر به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

  • واتاگراف
  • AgencyAnalytics
  • قابل تغییر است
  • سمروش
  • DashThis
  • پرش ،

واتاگراف

Whatagraph به ،وان یکی از بهترین ابزارهای گزارش PPC برای آژانس ها شناخته می شود زیرا تمام معیارهای مربوطه را در یک داشبورد جامع جمع آوری می کند. اساساً، سیستم Whatagraph معیارهای عملکرد را به طور خودکار از پلتفرم های مختلف مانند Google Ads، Facebook Ads یا سایر کانال های PPC جمع آوری می کند.

whatagraph-ppc-reporting-tool-for-agencies
منبع: Optimize Smart

می تو،د یک گزارش پایه ایجاد کنید و سپس آن را برای نیازهای هر مشتری سفارشی کنید. این قابلیت سفارشی سازی باعث صرفه جویی در زمان و همچنین پول شما می شود. نه تنها به این محدود نمی شود، بلکه Whatagraph همچنین به شما امکان می دهد مارک و لوگوی آژانس خود را به گزارش ها اضافه کنید.

قیمت گذاری

Whatagraph یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه را بدون نیاز به کارت اعتباری ارائه می دهد. برای نیازهای منحصر به فرد شما، گزینه های قیمت گذاری را می توان مانند موارد زیر سفارشی کرد.

  • را حرفه ای این طرح برای ا،ر تیم های بازاریابی داخلی من، است و قیمت ها از 199 یورو در ماه شروع می شود.
  • را حق بیمه این طرح بیشتر توسط آژانس های بازاریابی کوچک استفاده می شود و قیمت ها از 299 یورو در ماه شروع می شود.
  • را سفارشی طرح نیازهای منحصر به فرد آژانس شما را تغییر می دهد.

AgencyAnalytics

مقیاس گذاری آژانس شما با AgencyAnalytics ساده است! راه حل گزارش دهی PPC به طور خودکار KPI های PPC شما را نظارت می کند، ROI شما را برجسته می کند، ارزش آژانس شما را برای مشتریان شما به نمایش می گذارد و تمام داده های مرتبط را در یک نمونه گزارش PPC به آنها گزارش می دهد.

AgencyAnalytics فرصت تجسم برای هر معیاری را فراهم می کند که می تواند به مشتریان شما کمک کند عملکرد کلی کمپین های تبلیغات دیجیتال آنها را نشان دهند. از آنجایی که ROI معیار کلیدی برای کمپین های تبلیغاتی بوده است، مشتریان بیشتر به آن توجه می کنند. اگر بتو،د ROAS را به مشتریان خود نشان دهید، به طور خودکار ارزش آژانس خود را ثابت خواهید کرد.

Agency،ytics-ppc-reporting-template
منبع: AgencyAnalytics

بدون شک، نقطه درخشان AgencyAnalytics این است که بتواند حاشیه نویسی را اضافه کند و اه،ی را در داده های PPC تعیین کند. این کمک می کند تا مشتریان خود را در مورد پیشرفت، تغییرات خاص و موارد دیگر به روز نگه دارید.

قیمت گذاری

AgencyAnalytics برنامه های قیمت گذاری منعطف را با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه می دهد، بدون نیاز به کارت اعتباری. ما در زیر گزینه های مختلف قیمت گذاری آنها را فهرست کرده ایم.

  • فریلنسر گزینه های گزارش اولیه را برای حدا،ر 5 کاربر با قیمت اولیه 12 دلار در ماه ارائه می دهد.
  • آژانس برای SMB هایی است که باید گزارش های PPC خود را با حداقل 10 کاربر افزایش دهند. قیمت ها از 18 دلار در ماه شروع می شود.
  • شرکت، پروژه به آژانس های بزرگی که به راه حل های سفارشی نیاز دارند، انعطاف پذیری ارائه می دهد.

قابل تغییر است

راه اندازی کمپین های مشتریان یک به یک فرآیندی زمان بر است. به همین دلیل است که آژانس ها باید از یک نسخه پشتیبان تهیه کنند ابزارهای گزارش تبلیغات آنلاین مانند Channable.

channable-ppc-tool-for-agencies
منبع: Channable

با Channable، می تو،د داده های کمپین خود را در یک مکان ثابت دریافت کنید و داده ها را به طور خودکار به روز کنید. برخلاف سایر ابزارهای گزارش دهی PPC، Channable به شما امکان می دهد تبلیغات مرتبط ایجاد کنید، زیرا داده های استاتیک و پویا در سیستم آن ،یب می شوند. تولیدکننده تبلیغات داخلی، تولیدکننده کلمات کلیدی و URL هوشمند و سفارشی‌سازی تبلیغات در اختیار شما هستند تا کمپین‌های تبلیغاتی شما را حتی بهتر کنند!

قیمت گذاری

هدف اصلی Channable تبدیل شدن به یک راه حل منحصر به فرد برای مشاغل در هر اندازه است. به همین دلیل است که آنها 10 بسته قیمت گذاری مختلف را برای هر نوع ،ب و کاری ارائه می دهند. هنگامی که من، ترین بسته خود را انتخاب کردید، می تو،د با برنامه قیمت گذاری من، جلو بروید. اگر به هر افزونه ای نیاز دارید، Channable بسیاری از آنها را ارائه می دهد.

برای اینکه ذهن شما کمی روشن شود، می توان انصافاً گفت که قیمت ها بین 119 تا 239 دلار در ماه متغیر است.

سمروش

ابزار کلمه کلیدی PPC Semrush بهترین راه حل برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی گوگل شما است. علاوه بر گزارشات جامع، راه حل پیشرو در صنعت بر بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی شما بر اساس کلمات کلیدی، گروه های تبلیغاتی، مکان ها و موارد دیگر تمرکز دارد. با استفاده از یکی از بهترین ابزارهای گزارش دهی PPC، به سادگی می تو،د؛

  • ایجاد کلمات کلیدی منفی متقابل،
  • به راحتی گروه های تبلیغاتی ایجاد کنید،
  • راه اندازی کمپین های تبلیغاتی هدفمند مبتنی بر مکان بر اساس CPC و حجم جستجو،
  • به‌روزرس، خودکار کلمات کلیدی مبتنی بر تقاضا،
  • یک کمپین تبلیغاتی Google موجود را وارد کنید یا کمپین خود را در یک داشبورد بازسازی کنید،
  • چندین لیست کلمات کلیدی برای استفاده در کمپین های آینده ایجاد کنید.
semrush-ppc-reporting-tool
منبع: سمروش

قیمت گذاری

Semrush 3 طرح قیمت گذاری به نام های;

  • را حرفه ای این طرح برای مشاغل کوچک من، است زیرا محدود به 5 پروژه است. قیمت از 99.95 دلار در ماه شروع می شود.
  • را گورو این طرح به طور خاص برای آژانس هایی با محدودیت 15 پروژه طراحی شده است. قیمت از 191.62 دلار در ماه شروع می شود.
  • در نهایت، ،ب و کار این طرح برای بنگاه ها و همچنین محدود به 40 پروژه است. قیمت از 374.95 دلار در ماه شروع می شود.

DashThis

DashThis تمام داده های مرتبط را به یک مکان ثابت به منظور ایجاد گزارش های PPC م،ی دار، دقیق و سفارشی می آورد. راه حل آنلاین گزارش دهی PPC بیش از 30 پلتفرم را به هم متصل می کند تا کار شما را در هنگام جمع آوری داده های تبلیغاتی آسان تر کند. با استفاده از قالب های آماده، می تو،د به سادگی گزارش های خود را بسته به KPI های PPC با توجه به نیازهای هر مشتری سفارشی کنید.

dashthis-ppc-reporting-software-for-agencies
منبع: DashThis

DashThis به جای صرف ساعت های زیادی برای ایجاد یک گزارش واحد، فرآیند گزارش دهی را خودکار می کند و در زمان شما صرفه جویی می کند. این پلتفرم همچنین به شما امکان می دهد گزارش ها را از طریق یک URL ساده، ایمیل خودکار یا دانلود PDF با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت گذاری

DashThis قیمت گذاری را به 4 طرح مختلف ت،یم می کند.

  • را شخصی این طرح اجازه می دهد تا حدا،ر 3 داشبورد را با 33 دلار در ماه مدیریت کنید.
  • را حرفه ای طرح با 10 داشبورد ارائه می شود. قیمت از 109 دلار در ماه شروع می شود.
  • را ،ب و کار این طرح به 25 داشبورد با قیمت 209 دلار در ماه محدود شده است.
  • را استاندارد طرح را می توان سفارشی کرد.

پرش ،

در مقایسه با سایر ابزارهای گزارش دهی PPC، Unbounce با آنچه ارائه می کند متمایز است. هدف سازنده صفحه فرود، بهینه سازی صفحات فرود شما برای مطابقت با گروه های تبلیغاتی شما است. می تو،د صفحات فرود مرتبط تری برای کمپین های تبلیغاتی گوگل خود بسازید تا تبدیل های بیشتری به دست آورید. با ویژگی ترافیک هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، این امکان وجود دارد که از کمپین های تبلیغاتی خود درآمد بیشتری ،ب کنید.

unbounce-ppc-landing-page-builder
منبع: Unbounce

اگر از ابتدا برای گروه های تبلیغاتی و کلمات کلیدی هدفمند خود یک صفحه فرود ایجاد می کنید، می تو،د از ویرایشگر کشیدن و رها ، به سادگی برای ساخت صفحات فرود بسیار تبدیل شده استفاده کنید. اما اگر نمی‌خواهید برای آن وقت بگذارید، یک کتابخانه قالب وجود دارد که ده‌ها الگو را ارائه می‌دهد که می‌تو،د از بین آنها انتخاب کنید. هنگامی که ،یب تبلیغاتی به صفحه فرود خود را ایجاد کردید، آماده خواهید بود تا به جکپات PPC برسید!

قیمت گذاری

قیمت ها در Unbounce بسته به تعداد دامنه ها متفاوت است. اگر می‌خواهید از ویژگی ترافیک هوشمند حدا،ر استفاده را ببرید، باید آن را انتخاب کنید بهینه سازی کنید یا سرعت بخشیدن طرح.

  • را راه اندازی این طرح تنها یک دامنه را با 90 دلار در ماه پوشش می دهد.
  • برای بهینه سازی کنید و سرعت بخشیدن قیمت طرح ها بین 135 تا 225 دلار در ماه متفاوت است.

چرا گزارش دهی برای آژانس ها مهم است؟

قبل از بستن بهترین راهنمای ابزارهای گزارش دهی PPC و SEM، می خواهیم به اهمیت گزارش دهی برای آژانس ها اشاره کنیم.

گزارش دهی نان و کره ای برای آژانس ها است تا به مشتریان خود نشان دهند.

همانطور که می بینید، گزارش ها جزء کلیدی موفقیت بازاریابی شما هستند. ا،ر آژانس ها در حالی که سعی می کنند فرآیند گزارش دهی خود را خودکار کنند ش،ت می خورند و مشتریان خود را ناامید می کنند. در نتیجه، آژانس ها مشتریان خود را از دست می دهند. برای جلوگیری از این وضعیت، این مراحل را در نظر بگیرید که معتقدیم به شما کمک خواهد کرد.

  • مرحله 1: همه حیاتی ترین داده ها را در گزارش ها قرار دهید،
  • گام 2: یادداشت های شخصی را مستقیماً به داده ها ضمیمه کنید،
  • مرحله 3: نظر خود را در مورد نتایج بیان کنید،
  • مرحله 4: پشتیب، از گزارشات با تصاویر،
  • مرحله 5: نمایش داده ها بر اساس بخش،
  • مرحله 6: در بخش نتایج نهایی یک تماس شخصی اضافه کنید،
  • مرحله 7: بسته به نیاز آژانس، گزارش را سفارشی کنید.

کلمات پای،

ما در این مقاله بهترین ابزارهای گزارش دهی PPC و SEM را برای آژانس ها داریم. در پایان روز، تصمیم نهایی با شما خواهد بود. هنگام انتخاب من، برای خود، لطفاً به نیازهای اصلی خود توجه داشته باشید.

اگر هنوز برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید، این موارد است ابزارهای گزارش دهی دستچین شده در دسترس.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/best-ppc-and-sem-reporting-tools-for-agencies/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب