
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
بهترین شیوه ها و نکات ضروری برای موفقیت
برای طراحی لو،ای موثر و خاطره انگیز در سال 2024، به ،یبی از خلاقیت و تفکر استراتژیک نیاز دارید. همانطور که روندها و فن آوری ها در طراحی گرافیک به تکامل خود ادامه می دهند، درک آنها برای جلوتر ماندن از منحنی و ارائه راه حل های مدرن ایجاد شده توسط سازندگان لوگو ضروری است.
این راهنما شما را از طریق مراحل ضروری و بهترین شیوه ها برای ایجاد یک لوگوی مدرن و تاثیرگذار که با مخاطبان هدف یک برند طنین انداز می شود و در یک بازار شلوغ متمایز می شود، راهنمایی می کند.
برای پروژه های خلاقانه خود، طرح های لوگو و تصاویر بصری مرتبط تجاری را از $ دانلود کنید
لوگو ساز یا طراحی دستی: کدام را باید انتخاب کنید؟
امروزه ابزارهای هوشمند زیادی برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای طراحی ایجاد شده اند. یکی از آنها لوگو ساز است که ابزاری است که می تواند به سرعت لوگو ایجاد کند. 36.7٪ از مشاغل کوچک از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد می کنند زیرا ارزان است، سریع نتیجه می دهد و حتی بدون مهارت طراحی نیز می توان از آن استفاده کرد.

در عین حال، سازندگان لوگو در مقایسه با فرآیند طراحی سنتی لوگو دارای معایب بسیاری هستند. طرح هایی که ارائه می دهند اغلب مبتنی بر الگو هستند، کمتر اصلی هستند و سفارشی ، آنها دشوار است.
بنابراین، اگر شما یک طراح مشتاق یا حرفه ای هستید، ایجاد یک لوگو ممکن است گزینه کارآمدتری باشد. در عین حال، همچنان می تو،د از ابزارهای ایجاد لوگو استفاده کنید - به ،وان مثال، برای پیشنهاد انواع لوگو یا ایده های طراحی که بعداً می تو،د آن ها را به راه حل های حرفه ای تر تبدیل کنید.
نحوه طراحی لوگو?
همانطور که 75 درصد از مصرف کنندگان ادعا می کنند، لو،ا قابل تشخیص ترین نماد یک برند هستند. در همین حال، اگر شما یک طراح تازه کار هستید، ممکن است انجام فرآیند ایجاد لوگو برای شما دشوار باشد.
خوشبختانه، سازندگان با تجربه تر این کار را برای شما انجام داده اند و به شما امکان می دهند از بهترین شیوه های آنها بیاموزید. در اینجا نکات اصلی برای در نظر گرفتن در فرآیند طراحی لوگو وجود دارد.
با برند آشنا شوید
قبل از باز ، یک ابزار طراحی یا طرح ایده ها، لحظه ای را برای درک داستان برند اختصاص دهید. به ارزش ها و احساساتی که می خواهید این لوگو نشان دهد فکر کنید. برای پیدا ، این موضوع، در مورد مخاطبان هدف، مشتریان ایده آل خود و اینکه می خواهید مردم با دیدن لوگوی برند چه احساسی داشته باشند، تحقیق کنید.
همچنین می تو،د کلماتی را که نام تجاری مشتری را توصیف می کنند، طوفان فکری کنید. از ابزارهایی مانند Thesaurus.com برای پیدا ، پنج تا ده مترادف و کلمه مرتبط متن، با موضوع برند استفاده کنید و از آنها برای راهنمایی طراحی خود استفاده کنید.
اصول لوگو را درک کنید
نظرات مختلفی در مورد اینکه چه چیزی یک لوگوی عالی را می سازد وجود دارد. در عین حال، برخی از ،اصر کلیدی وجود دارد که لوگو را به طور کلی برجسته می کند.
یک شعار خوب این است:
● اساسی: در یک نگاه به راحتی قابل درک است.
● فراموش نکنید: در ذهن مردم می ماند.
● منحصر به فرد: از بین جمعیت متمایز می شود.
● توانایی های متنوع: آنها به خوبی در اندازه ها و اشکال مختلف کار می کنند.
● من،: متن، با صنعت و بازار هدف است.
همچنین باید به راحتی بتوان نام تجاری را شناخت و نشان داد.
همچنین سه نوع اصلی لوگو وجود دارد:
1. لوگوی ورد. نام شرکت فقط در یک فونت خاص و بدون علامت یا حروف اول استفاده می شود. من، برای شرکت هایی با نام های کوتاه و متمایز.
2. لوگو مونوگرام. این شامل یک تا سه حرف، معمولا حروف اول است. این یک انتخاب عالی برای مشاغلی است که می خواهند یک نماد ساده و قابل تشخیص داشته باشند.
3. لوگوی مجموعه متن و نماد را با هم ،یب می کند. این لوگو با استفاده از دو ،صر طراحی در کنار هم به شناخت برند کمک می کند و همچنین می توان از آنها به طور جداگانه استفاده کرد.
ایده هایی در مورد رنگ، فونت و نماد آرم ارائه دهید
برای دستیابی به یک طراحی لوگوی مدرن، باید روی رنگ ها، فونت ها و نمادهایی تمرکز کنید که هویت برند شما را منع، می کنند و برای مخاطبان هدف شما جذاب هستند. رنگ ها باید تن من،ی را ایجاد کنند و در پلتفرم ها و مواد مختلف به خوبی کار کنند. بیشتر لو،ا از 2 تا 3 رنگ از جمله سیاه یا سفید استفاده می کنند، اما برخی از برندها بیشتر از آن استفاده می کنند.
فونت من، به ،ه خود می تواند به انتقال شخصیت یک برند کمک کند. فونت های سریف ک،یک و رسمی هستند، فونت های sans-serif مدرن و تمیز هستند، فونت های اسکریپت ظرافت را اضافه می کنند و فونت های نمایشی بی،ه ای جسورانه دارند. فونت های دست نویس و تک فاصله س، های منحصربه فردی را ارائه می کنند، اما باید بر اساس ظاهر کلی برند انتخاب شوند.
نمادها می توانند شناخت برند را افزایش دهند و با پیام و س، برند هماهنگ شوند. می تواند تحت اللفظی یا انتزاعی باشد، اما در هر صورت باید مکمل فونت انتخابی باشد و بینندگان را گیج نکند.
لوگو را خوانا و مقیاس پذیر کنید
اغلب اوقات، طراحان مشتاق ممکن است وسوسه شوند که از تمام مهارت های خود استفاده کنند و لوگویی را ایجاد کنند که واقعاً اصلی به نظر برسد. با این حال، مراقب باشید، زیرا مهمترین چیز در اینجا این است که زیاده روی نکنید و مطمئن شوید که لوگو مقیاس پذیر و خوانا است.
در بیشتر موارد، لوگو در پلتفرم ها و دستگاه های مختلف و در اندازه های مختلف استفاده خواهد شد. شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها در هر یک از این شرایط برای هر مشتری بالقوه روشن باقی می مانند. به همین دلیل است که محبوب ترین طرح های لوگو ساده هستند. وقتی جزئیات کمتری وجود داشته باشد، لوگو در هر قالبی خوب به نظر می رسد.
به طور خلاصه
امروزه می تو،د یک لوگو را به صورت دستی یا با استفاده از سازنده لوگو ایجاد کنید. با این حال، برای اطمینان از ارائه راه حل با کیفیت بالا، باید اصول طراحی را بد،د. با درک داستان و ارزش های برند شروع کنید و از این بینش برای راهنمایی انتخاب رنگ، فونت و نماد خود استفاده کنید. روی ایجاد یک لوگویی ساده، آسان برای به خاطر سپردن، منحصر به فرد و همه کاره تمرکز کنید.
اطمینان حاصل کنید که تشخیص آن آسان است و در اندازه ها و فرمت های مختلف به خوبی کار می کند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/logo-design-best-practices-and-key-tips-for-success/