بینش و نمونه هایی از برندهای پیشرو

بینش و نمونه هایی از برندهای پیشرو


اکنون بیش از هر زمان دیگری برای برندها مهم است که از اثبات اجتماعی بصری در کمپین های بازاریابی آنلاین خود استفاده کنند. این ما را به فکر ، درباره محتوای تولید شده توسط کاربر می‌آورد. از طریق این وبلاگ، بهترین شیوه های محتوای تولید شده توسط کاربر را با تجزیه و تحلیل نمونه های دنیای واقعی بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب

کمپین محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟

به عبارت ساده تر، کمپین محتوای تولید شده توسط کاربر، یک استراتژی بازاریابی است که مصرف کنندگان را تشویق می کند تا محتوای خود را ایجاد کنند و به اشتراک بگذارند، در قالب ع،، فیلم، نقد یا پست های رسانه های اجتماعی، محصولات (یا خدمات یک برند) را به نمایش بگذارند.

امروزه این نوع محتوا به ،وان یکی از موثرترین روش ها برای افزایش چشمگیر تعامل پذیرفته شده است. بنابراین، ما هر روز شاهد افزایش محتوای تولید شده توسط کاربران هستیم.

با افزایش تولید و مصرف محتوای اجتماعی در کنار ،ید آنلاین، ،یداران اکنون از برندها انتظار دارند که تجربیات محتوای معتبرتر، مرتبط و شخصی را برای آنها فراهم کنند تصمیمات ،ید اینترنتی، و اینکه مردم مایل به ،ید از برندهایی هستند که این نوع تجربیات را ارائه نمی دهند.”

منبع: گزارش داده ها در مورد تغییر در عادات ،ید مصرف کننده

همچنین از همین گزارش می د،م که 79 درصد از مردم می گویند که محتوای تولید شده توسط کاربر تأثیر زیادی بر تصمیمات ،ید آنها دارد و این بسیار مهم است. بنابراین، بیایید در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتر بیاموزیم.

چرا برندها به کمپین های محتوای تولید شده توسط کاربر نیاز دارند؟

همه ما می د،م که محتوای تولید شده توسط کاربر یک ابزار بازاریابی قدرتمند است، از ایجاد اعتماد و تعامل گرفته تا ارائه محتوای مقرون به صرفه و بینش ارزشمند. با توجه به اثربخشی این نوع تولید محتوا در برابر بازاریابی غیر جالب، تعجبی ندارد که محبوبیت بیشتری پیدا کند. بازاریابی گردشگری را به ،وان مثال در نظر بگیرید. در مناطقی که به نرخ تعامل کاربر “بالا” نیاز دارند، اهمیت محتوای تولید شده توسط کاربر از این هم فراتر می رود. به طوری که امروزه تعداد زیادی از آژانس های بازاریابی مسافرتی در ایالات متحده تنها بر روی نحوه تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر تمرکز می کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، محتوای تولید شده توسط کاربر تعامل بین برند و مخاطبانش را تشویق می کند. با مشارکت دادن مشتریان/کاربران در تولید محتوا، برندها تعامل عمیق‌تری را تقویت می‌کنند. با این حال، «چه زم،» برندها به محتوای تولید شده توسط کاربر نیاز دارند؟

در طول عرضه یک محصول جدید، واضح است که چقدر مهم است که سر و صدا ایجاد کنید. برندها – صرف نظر از اندازه – از مشتریان می خواهند که تجربیات خود را در مورد محصول جدید در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در نهایت، فراهم می کند بررسی های قابل اعتماد می تواند بر ،یداران بالقوه تأثیر بگذارد. اپل یکی از آن برندهایی است که از محتوای تولید شده توسط کاربران در ش،ه های اجتماعی برای به نمایش گذاشتن تجربیات واقعی کاربران با جدیدترین محصولات خود استفاده می کند.

به همین ترتیب، برندها می توانند کمپین های هشتگ را برای جمع آوری و اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر اجرا کنند. کوکاکولا را به خاطر بسپار #دستور_جادویی کمپین؟ این برند از مشتریان دعوت کرد تا ویدیوهایی از دستور العمل های خود ارسال کنند که منجر به تعامل گسترده و افزایش دیده شدن برند.

یکی دیگر از مزایایی که محتوای تولید شده توسط کاربر فراهم می کند این است این یک حس اجتماعی در اطراف برندها ایجاد می کندمحتوای فصلی، تبلیغات، تعطیلات و رویدادها برخی از راه‌های رسیدن به این هدف هستند. “مسابقات جام سرخاین یکی از موفق‌ترین نمونه‌های این نوع رویکرد بازاریابی است.

چالش استاربا،

صحبت از ایجاد جامعه، همکاری با اینفلوئنسرهایی که محتوایی پیرامون محصولات یک برند ایجاد می کنند نیز می تواند مفید باشد. دسترسی و اعتبار را افزایش دهیدبرندهای مد و ورزش به ویژه در توانایی خود برای نمایش محتوای تأثیرگذار در کانال های رسانه های اجتماعی خود عالی هستند تا نشان دهند مردم واقعی چگونه محصولات خود را طراحی می کنند.

دیگه چی؟ برخی از برندها از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنند جمع آوری ایده از مردم برای محصولات جدید یا بهبود. از طرفداران دعوت می شود طرح های خود را به لگو ارسال کنند “ایده های لگو” پلتفرم، با امکان تبدیل شدن برخی از ساخته های آنها به مجموعه های رسمی. این امر علاوه بر تولید محتوا، شامل درگیر ، جامعه در فرآیند نوآوری برند نیز می شود.

در نهایت، همچنین این امکان برای برندها وجود دارد که محتوای تولید شده توسط کاربر مرتبط با تلاش‌های CSR خود را برای نشان دادن تأثیر ابتکارات خود برجسته کنند. برندها محتوای تولید شده توسط کاربر مرتبط با تلاش های CSR خود را برجسته می کنند مسئولیت اجتماعی شرکت تلاش برای نشان دادن تأثیر ابتکارات خود. تامز، که به لطف محبوبیت به دست آوردیک به یک«این برنامه اغلب داستان‌ها و ع،‌های مشتری، را که در فعالیت‌های خیریه آن شرکت کرده‌اند یا از آن سود برده‌اند، به اشتراک می‌گذارد.

اکنون که همه این مزایا را ذکر کردیم، ممکن است بخواهید از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. برای استفاده حدا،ری از آن، توصیه می کنیم در وهله اول نحوه استخدام شرکت های بازاریابی رسانه های اجتماعی را بررسی کنید.

تا کنون، ما فقط چند نمونه واقعی از شرکت های معروف را آورده ایم. بیایید با محتوای بیشتر تولید شده توسط کاربر شروع کنیم.

S،ify

S،ify، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های استریم، سرمایه‌گذاری هنگفتی روی محتوای تولید شده توسط کاربر به روش‌های نوآورانه برای بهبود تعامل کاربر، شخصی‌سازی تجربیات و ایجاد جامعه می‌کند.

با تشویق کاربران به ایجاد و اشتراک گذاری لیست های پخش، شرکت در لیست های پخش مش، و شرکت در کمپین های سالانه به ،وان مثال S،ify پیچیده شده استپلتفرم پخش زنده از صدای معتبر کاربران خود استفاده می کند. علاوه بر این، ویژگی های اشتراک گذاری اجتماعی و لیست های پخش هنرمندان، ارتباط بین کاربران و پلتفرم را عمیق تر می کند و شنوندگان روزانه را به مشارکت کنندگان فعال تبدیل می کند.

علاوه بر شنوندگان، S،ify هنرمندان را تشویق می‌کند تا بخشی از حضورشان در رسانه‌های اجتماعی باشند:

سابرینا نجار S،ify

در نهایت، پلتفرم استریم S،ify با محتوای تولید شده توسط طرفداران درگیر می شود و به کاربران اجازه می دهد عشق خود را نسبت به موسیقی و هنرمندان ایجاد و به اشتراک بگذارند:

شرکت آدیداس

آدیداس بدون شک یکی دیگر از برندهای بزرگ است که محتوای تولید شده توسط کاربر را بسیار دوست دارد.

این برند به طور موثر از رویدادهای ورزشی بزرگ برای تولید محتوای تولید شده توسط کاربر و جذب مخاطبان خود استفاده می کند. این برند نمادین طرفداران را تشویق می کند تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، چه با پوشیدن لباس های آدیداس در حین شرکت در ورزش یا نشان دادن حمایت خود از ورزشکاران و تیم های مورد علاقه خود.

همانطور که بازاریابان می‌دانند، آدیداس در یورو 2024 از هواداران خود خواست تا ع،‌ها و ویدیوهایی از خود در حال لذت بردن از مسابقات، جشن گرفتن گل یا حتی انجام مهارت‌های فوتبالی با استفاده از یک هشتگ کمپین خاص منتشر کنند.

این برند برای ورزشکاران نیز همین کار را کرده است!

این نه تنها محتوای معتبری را ایجاد می کند که آدیداس می تواند در کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد، بلکه یک جامعه قوی و درگیر در اطراف برند ایجاد می کند.

کوکاکولا

اگر در مورد محتوای تولید شده توسط کاربران صحبت می کنیم، جایی برای ذکر کوکاکولا وجود ندارد. کوکاکولا به طرز درخش، از محتوای تولید شده توسط کاربر برای تعامل با میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می کند.

همانطور که می‌د،د، یکی از موفق‌ترین کمپین‌های محتوای تولید شده توسط کاربر، ابتکار به اشتراک گذاری کوکاکولا است. کوکاکولا با سفارشی ، بطری‌های کوکاکولا با نام‌های رایج و تشویق مصرف‌کنندگان به یافتن بطری‌هایی با نام خود، موج عظیمی از مشارکت را برانگیخت. این شرکت همچنان به استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر برای بهره بردن از هیجان و احساسات ادامه می دهد زیرا به طور منظم کمپین های فصلی و مبتنی بر رویداد را راه اندازی می کند.

اخیراً، کوکاکولا از پیروان/مشتریان خود خواسته است تا دستور العمل های خود را به اشتراک بگذارند و صدها ویدیوی تولید شده توسط کاربر را دریافت کنند.

تامز

وقتی صحبت از ترویج ابتکارات تأثیر اجتماعی از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر می شود، TOMS پیشرو در صنعت است.

پس از دستیابی به موفقیت بزرگ با کمپین “یک برای یک”، این برند اغلب از مشتریان دعوت می کند تا ع، هایی از کفش های TOMS خود را در مکان های مختلف پست کنند و داستان های شخصی خود را به اشتراک بگذارند.

کمپین TOMS UGC

تامز، او اکنون خود را به ،وان یک م،ع سلامت روان معرفی می کندفیس بوک برای پیشبرد ماموریت برند خود و ایجاد حس تعلق در میان مشتریان خود کار می کند و آنها را به حامی، تبدیل می کند که به طور فعال ارزش ها و محصولات برند را تبلیغ می کنند. با برجسته ، داستان‌های کاربران، برند تأثیر اجتماعی خود را از طریق محتوای معتبر و قابل ربط گسترش می‌دهد.

فنتی بیوتی

تحت هدایت خلاقانه ریحانا، Fenty Beauty به ما نشان می دهد که رویکرد به محتوای تولید شده توسط کاربر چگونه باید باشد.

همانطور که به طور گسترده شناخته شده است، استراتژی بازاریابی فنتی بر تنوع تمرکز دارد که عمیقاً در بین مخاطبان گسترده طنین انداز می شود. این کار کاربران با پیشینه‌های مختلف را تشویق می‌کند تا ظاهر آرایش و تجربیات خود را با محصولات Fenty Beauty به اشتراک بگذارند – و بله، این به محتوای تولید شده توسط کاربر کمک می‌کند.

تجلیل از تنوع و تشویق داستان های واقعی مشتری به ،وان راهی برای ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش عمل می کند. طبیعتاً، این نوع جامعه دائماً برند را از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر معتبر تبلیغ و پشتیب، می کند.

راد

یکی دیگر از برندهای زیبایی و مراقبت از پوست به رهبری یک سلبریتی به نام رود، با لایک ،، کامنت گذاشتن و اشتراک گذاری پست های کاربران با مخاطبان خود در ش،ه های اجتماعی ارتباط برقرار می کند. بازنشر محتوای تولید شده توسط کاربر به ،وان گواهی بر اثربخشی محصولات آن برند است و کاربران بیشتری را تشویق می کند تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

بهترین بخش این است که رود محتوای تولید شده توسط کاربر را در وب سایت خود و همچنین کانال های رسانه های اجتماعی خود به نمایش می گذارد. این برند با نمایش مشتریان واقعی و سفرهای مراقبت از پوست آنها، اثبات اجتماعی را ارائه می دهد و مشتریان بالقوه را الهام می بخشد.

در نتیجه

کمپین های محتوای تولید شده توسط کاربر یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان شما هستند، زیرا باعث ایجاد اعتماد، افزایش تعامل و صرفه جویی در هزینه های تولید محتوا می شوند. همانطور که اثبات اجتماعی بصری در بازاریابی آنلاین اهمیت فزاینده ای پیدا می کند، گنجاندن محتوای تولید شده توسط کاربر در استراتژی شما می تواند به برند شما کمک کند تا برجسته شود و ارتباطات معتبری با مخاطبان شما ایجاد کند.

بنابراین ادامه دهید و تلاش های UGC خود را تقویت کنید – جامعه شما آماده است تا به شما کمک کند تا بدرخشید!

موفق باشید!




منبع: https://di،alagencynetwork.com/user-generated-content-examples/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب