سرویسهای استریم محتوای خاص و متنوعی را پذیرفتهاند که ممکن است جایی در ش،ههای سنتی پیدا نکرده باشد. آنها پرچم را برای آنها برافراشتهاند و به داستانهایی که اغلب ناگفته میمانند، صدایی دادهاند. بنابراین، پلتفرمهای پخش ویدئو به کانونهایی برای داستان سرایی نوآورانه و غیرمتعارف تبدیل شدهاند و از فرمولهای بیسکویت تلویزیون جریان اصلی رهایی مییابند. آنها فضایی را ایجاد کردهاند که در آن جوامع کمبازنمایی و دیدگاههای منحصربهفرد میتوانند بدرخشند. به ،وان مثال، آموزش ،، یک نسخه اصلی نتفلی،، یکی از آنها در نظر گرفته می شود عجیب ترین نمایش های نوجوان تا کنون.
آیا سینماها می میرند؟
نتفلی،، دیزنی پ،، آمازون پرایم ویدیو، هولو و سایر پلتفرمهای استریمینگ به طور اساسی نحوه مصرف محتوا را تغییر دادهاند. در واقع، آنها حتی نام تماشای فیلم و سریال را به «محتوای مصرفکننده» تغییر دادند، که مسلماً میتواند موضوع دیگری برای بحث باشد. آنها به م،ای واقعی کلمه مدل های سنتی را مختل کرده اند و به بینندگان حق انتخاب، انعطاف پذیری و شخصی سازی بیشتری می دهند.
نتفلی، با نمایش های جذاب و رابط طراحی شده با دقت خود که باعث تماشای زیاد می شود، بینندگان را وادار کرده است که به این موضوع «معتاد شوند». تلویزیون جدید. و بسیاری از پلتفرم های پخش جری، دیگر در طول سال ها، به ویژه از دهه 2010، همین کار را انجام داده اند.
و با پلتفرمهای استریم، اکنون در معرض دنیای کاملاً جدیدی از داستانگویی هستیم و میتو،م فرهنگهای مختلف را کشف کنیم.
ش،تن مدل پخش سنتی
تئاتر پیوسته با پیشبینی مرگ خود روبرو بوده است، اما امروز قدرتمند باقی مانده و از طریق نمایشهای استندآپ در حال بازسازی است. همین داستان می تواند یا احتمالاً برای صنعت فیلم معتبر باشد، اما سینماها؟ ما اینطور فکر نمی کنیم.
توزیع و دسترسی
بیایید به سیر تکامل تلویزیون و سینما در رابطه با افزایش پخش ویدیو بپردازیم و تحلیل کنیم که چرا مردم ترجیح میدهند فیلمها و سریالها را از برنامههای سرویس پخش روی تلویزیون، لپتاپ یا تلفن خود تماشا کنند.
چرا و چگونه خدمات پخش جری، صنعت تلویزیون را تغییر داد؟
بهطور خلاصه، فیلمسازان اکنون این انعطافپذیری را دارند که بدون محدودیتهای ناشی از انتظارات جریان اصلی، واقعاً خود را بیان کنند، تا زم، که پلتفرمهای استریم مانند غولهای تلویزیونی عمل نکنند.
در مورد نتفلی،، اگر میخواهید درباره این غول جریان سازی بیشتر بد،د، پست وبلاگ ما را در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال نتفلی، بررسی کنید. در آن پست وبلاگ، ما بر این تمرکز کردیم که چگونه توانسته است چنین موفقیتی را به دست آورد.
دسترسی و تنوع جه،
سرویس های استریم بر هنر تجزیه و تحلیل داده ها مسلط شده اند تا بفهمند بینندگان چه می خواهند. آنها بر تصمیم گیری آگاهانه بر اساس رفتار و ترجیحات مصرف کننده تمرکز می کنند. بنابراین، آنها می توانند محتوایی را تنظیم کنند که با مخاطبان طنین انداز شود و آنها را برای بازگشت بیشتر و بیشتر نگه دارند. این نه تنها یک پیروزی برای پلتفرم های پخش ویدئو است، بلکه برای فیلمسازان نیز بسیار مفید است.
بسته بندی
سرویسهای استریم وقتی صحبت از دسترسی جه، و محتوای متنوع به میان میآید کاملاً درها را منفجر کرده است. آنها فراتر از مرزها رفته اند و نمایش های شگفت انگیزی را از سراسر جهان برای ما به ارمغان آورده اند.
خوب، این اطلاعات کلی کافی است. بیایید یکی یکی دلایل تأثیرگذار بر آینده تلویزیون را ببینیم:
شخصی سازی
در نتیجه، قدرت رسانه های سنتی به سمت این بسترها رفته است. ما، بینندگان، اکنون طیف وسیع تری از محتوا برای انتخاب داریم و همه آنها با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی بر اساس ترجیحات شخصی تنظیم شده اند.
آیا روزهایی را به خاطر می آورید که مجبور بودید با عجله به خانه بروید یا از کاری که انجام می دادید برای تماشای برنامه مورد علاقه خود در یک زمان خاص دست ،شید؟ خب، آن روزها کمی دور به نظر می رسند.
آیا به دنبال فرصتی هستید تا در این صنعت نامی برای خود دست و پا کنید؟ در اینجا چیزی است که برای تقویت برند خود به آن نیاز دارید: لیست دستچین شده ما از برترین آژانس های بازاریابی سرگرمی.