درست مانند هر تبدیل، تبدیل های کلان به اه، تجاری مشتری و تمرکز تلاش های بازاریابی آژانس شما بستگی دارد. برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک، ،ید هدف نهایی خواهد بود – در حالی که تکمیل فرم هدف نهایی یک وبسایت یا وبلاگ اصلی نسل اول است (و ممکن است تبدیل به یک تبدیل ،د برای یک وبسایت تجارت الکترونیکی شود اگر هدف ایجاد کملمس باشد. حراجی).
تبدیل ماکرو در گوگل آنالیتی، چیست؟
این احتمال وجود دارد که شما یک بازدیدکننده وب سایت را در اولین بازدید از وب سایت مشتری خود تبدیل نکنید. به همین دلیل است که کاری که آنها در این بین انجام می دهند مهم است.
به ،وان مثال، تبدیل ،د ممکن است یکی از مراحلی باشد که منجر به ،ید (یا تبدیل) می شود، مانند:
- افزودن محصول به سبد ،ید،
- انتخاب گزینه های حمل و نقل، و
- پر ، اطلاعات پرداخت
3 نوع تبدیل میکرو
در گوگل آنالیتی،، تبدیل کلان یک فعالیت تکمیل شده است که برای موفقیت یک ،ب و کار – با نام مستعار، مشتری شما، حیاتی است. این می تواند شامل ،ید انجام شده یا ثبت نام در خبرنامه ایمیلی باشد.
در این مقاله:
- تبدیل میکرو چیست؟
- چه ابزارهای SaaS برای ردیابی تبدیل های میکرو خوب هستند؟
- تبدیل ماکرو چیست؟
- تبدیل ماکرو در گوگل آنالیتی، چیست؟
- مثال های تبدیل میکرو و ماکرو
- خلاصه: تبدیلهای میکرو در مقابل تبدیلهای ماکرو
تبدیل میکرو چیست؟
این نوع معیار به شما می گوید که بازدیدکنندگان چه مدت زم، را صرف کلیک روی یک وب سایت می کنند و اینکه آیا بازدیدکنندگان بازگشتی هستند یا خیر. تبدیل های میکرو تعامل نشان دهنده قصد بالا است.
آنجاست داشبوردهای تجزیه و تحلیل وب آنها نه تنها دادههای تبدیل هدف شما را ردیابی میکنند، بلکه میتو،د معیارها و دادههای درون صفحه خود را برای ردیابی صفحات فرود برتر و عملکرد آنها اضافه کنید.
این نوع تبدیل میکرو نشان می دهد که بازدیدکننده وب سایت در حالی که در یک صفحه وب است چه می کند. به ،وان مثال، آنها ممکن است محصولی را به سبد ،ید اضافه کنند، منبعی را دانلود کنند، یک ویدیوی تبلیغاتی را تماشا کنند، یا یک چت زنده را برای کمک راه اندازی کنند.
همچنین به ،وان اه، کلان شناخته می شود، تبدیل های کلان اقداماتی هستند که مشتریان شما در نهایت می خواهند بازدیدکنندگان وب سایت خود انجام دهند، مانند:
- انجام ،ید
- اثبات اطلاعات تماس با پر ، فرم سرب
- درخواست نقل قول
- برقراری تماس تلفنی با ،ب و کار آنها
تبدیل میکرو یک گام مهم بین زم، است که یک مشتری بالقوه برای اولین بار از یک وب سایت بازدید می کند و زم، که هدف نهایی را تکمیل می کند. تبدیلهای میکرو، مراحل افزایشی یا مجموعهای از اقدامات ثانویه هستند که نشان میدهند بازدیدکننده در مسیر تبدیل قرار دارد.
معیارهای ردیابی:
- تعداد صفحات مشاهده شده در بالای یک هدف
- زمان صرف شده در یک صفحه بالاتر از یک هدف
- فراو، بازدیدهای بالاتر از یک هدف و/یا اخیراً بازدیدها
3. تعامل میکرو تبدیل
به ،وان مثال، هنگامی که بازدیدکنندگان وارد فرآیند تسویه حساب می شوند، باید موانعی را که ممکن است مانع از تکمیل آن شوند، حذف کنید. آیا وب سایت خیلی کند است؟ آیا مراحل زیادی وجود دارد؟ آیا می تو،د از آ،ین بررسی یا گواهی برای مهر و موم ، معامله بهره مند شوید؟ اینها همه چیزهایی هستند که می توانند به سوق دادن آن تبدیل ،د به سمت ،ید واقعی کمک کنند.
داده های ناوبری زیر به شما می گوید که بازدیدکنندگان وب سایت به کجا می روند: آیا آنها در حال مرور محصولات یا خدمات، خواندن نظرات یا تکمیل جزئیات تماس هستند؟
اگر بازدیدکنندگان قبل از رها ، یک صفحه زمان کافی را در اینجا صرف نمی کنند، ممکن است لازم باشد آن را با تصاویر بهتر و کپی بهینه سازی کنید. همچنین ممکن است بخواهید بازدیدکنندگان خود را قبل از ارائه پیشنهاد برای تبدیل مستقیم به چنین صفحاتی با هدف بالا هدایت کنید.
معیارهای ردیابی:
- زمان صرف شده در صفحاتی که آنها را با هدف بالا می شناسید
- زمان صرف شده در صفحات تبدیل کلیدی مانند صفحه پرداخت یا درخواست نسخه آزمایشی
- تعداد بازدید برای ،ید صفحات پشتیب، مانند توصیفات
- تعداد دفعاتی که بازدیدکنندگان به یک فرم اصلی مراجعه می کنند – این برای وب سایت های غیر تجارت الکترونیک است
- نرخ کلیک از یک SERP برای دیدن اینکه آیا یک تبلیغ کار خود را انجام می دهد یا خیر
2. Engagement Micro Conversions
ردیابی تبدیلهای ،د بخش کلیدی قیف ،بوکار است و به آژانسهای بازاریابی کمک میکند تا سفر ،یدار را بهینه کنند، استراتژی بازاریابی هر مشتری را شخصیسازی کنند و از دست دادن مشتریان بالقوه جلوگیری کنند. اما انجام همه اینها در مقیاس یک چالش است. اینجاست که به ابزار من، در مجموعه فناوری آژانس خود نیاز خواهید داشت.
و با AgencyAnalytics، تمام داده های بلادرنگ مشتریان خود را برای ایجاد در اختیار دارید گزارش های بازاریابی خودکار که در عرض چند دقیقه آماده می شوند. با همه چیزهایی که زیر یک سقف نیاز دارید، زمان کمتری را صرف ورود و ،وج از چندین حساب مشتری و زمان بیشتری برای اجرای استراتژی بازاریابی خود می کنید.
تبدیل ماکرو چیست؟
سه نوع تبدیل میکرو وجود دارد: ناوبری، تعامل و تعامل. تمایز بین این انواع به شما کمک می کند بد،د که در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.
1. تبدیل میکرو ناوبری
تبدیل های ماکرو اه، اصلی وب سایت مشتری شما هستند. در همین حال، تبدیلهای ،د نقاط عطف منتهی به آن هدف نهایی هستند. در اینجا چند نمونه از هر کدام آورده شده است.
نمونه های تبدیل میکرو | مثال های تبدیل ماکرو |
مشاهده صفحه محصول | تکمیل سفارش تجارت الکترونیکی |
علامت گذاری محصول به ،وان “مورد علاقه” | تکمیل فرم درخواست |
قرار دادن یک محصول در سبد ،ید | ثبت نام به ،وان عضو |
مرور یک صفحه محصول | انجام ،ید |
تماشای یک ویدیوی تبلیغاتی | ثبت نام برای اشتراک پولی |
ایمیل ثبت نام خبرنامه | دانلود فرم لید ژن |
دانلود بروشور PDF | درخواست نقل قول |
رسیدن به صفحه فرم درخواست | تماس با یک ،ب و کار |
خلاصه: تبدیلهای میکرو در مقابل تبدیلهای ماکرو
تعیین اه، در گوگل آنالیتی، به شما این امکان را می دهد که هر یک از نقاط عطف سفر مشتری خود را ردیابی کنید – که به تبدیل های ،د نیز می گویند – که منجر به خود تبدیل ها می شود. این اه، را به ،وان ابزارک در داشبورد بازاریابی سفارشی خود ،شید و رها کنید، و شما خود را برای موفقیت آماده می کنید.
مثال های تبدیل میکرو و ماکرو
ردیابی تبدیلهای ،د به آژانسهای بازاریابی اجازه میدهد تا با استفاده از بازاریابی ایمیلی، کمپینهای هدفگذاری مجدد، و بهینهسازی تبدیل در محل، بالقوههای جدید را به سوی تکمیل اقدام مورد نظر هدایت کنند.
چه ابزارهای SaaS برای ردیابی تبدیل های میکرو خوب هستند؟
ردیابی معیارهای تبدیل میکرو مشتریان خود به شما می گوید که کجا صفحات خود را بهینه کنید و بازدیدکنندگان وب سایت را برای تکمیل هدف مورد نظر خود تشویق کنید. اما آنها دقیقاً چه هستند و چگونه می تو،د آنها را برای همه مشتریان خود به روشی مقیاس پذیر دنبال کنید؟
این مقاله تفاوت بین تبدیلهای میکرو در مقابل تبدیلهای کلان، اهمیت تبدیلهای ،د و نحوه ردیابی کارآمد آنها را بررسی میکند.
ردیابی تبدیلهای ،د به آژانسهای بازاریابی اجازه میدهد تا از سفر ،یدار استفاده کنند و تغییرات تدریجی برای سادهسازی خطوط لوله ایجاد کنند و در نهایت به هدف نهایی خود ی،ی تبدیل کلان دست یابند.