دیدگاهی جدید در مورد تبلیغات تولید شده توسط هوش مصنوعی
انتشار: آذر 29، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

دیدگاهی جدید در مورد تبلیغات تولید شده توسط هوش مصنوعی


در حالی که برخی از گوشه های اینترنت مشغول بحث در مورد اینکه آیا ویدیوی تولید شده توسط هوش مصنوعی ایده خوبی است یا خیر، قطار ایستگاه را ، کرده است. تبلیغات ویدیویی تولید شده توسط هوش مصنوعی وارد شده است.

برندهای متنوعی مانند BMW، Starbucks، Coca-Cola، App Calm و JP M، Chase همراه با بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ از محتوای هوش مصنوعی در تبلیغات خود استفاده می کنند. متا همچنین ابزارهایی را برای تبلیغ کنندگان برای ویدیوهای تبلیغاتی ساده تولید شده توسط هوش مصنوعی در پلتفرم های خود ارائه می دهد.

با این حال، نگرش ها نسبت به ویدئوهای هوش مصنوعی متفاوت است. غوغای تبلیغات تلویزیونی Toys "R" Us در ژوئن گذشته، که به دلیل بی روح بودن و بی تخیل بودن و داشتن توضیحات متناقض و پیشینه متناقض مورد انتقاد قرار گرفت، نشان می دهد که تبلیغات هوش مصنوعی چقدر اشتباه است.

برندها هنوز در مورد استفاده از هوش مصنوعی از ابتدا تا انتها نگران هستند و این قابل درک است. مدل های GenAI به تنهایی هنوز قادر به تولید دارایی های خارج از قفسه نیستند، اما تقریباً همه قبول دارند که آنها قدرت های فوق العاده ای را به خلاقیت انسان در مورد نمونه سازی، استوری برد و ویرایش می افزایند. استفاده از هوش مصنوعی برای فکر ، در پیش تولید و بهینه سازی در پس از تولید، به جای کل فرآیند، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

چند تبلیغ عالی هوش مصنوعی وجود دارد که نشان می دهد چگونه آن را به درستی انجام دهید. نایک همیشه منبع نمونه های عالی در بازاریابی است، و کمپین سال 2022 این شرکت با نام «Never Done Evolving» با سرنا ویلیامز برنده جوایزی از جمله جایزه بزرگ صنایع دستی دیجیتال در جشنواره بین المللی خلاقیت Cannes Lions شد و باعث آگاهی گسترده شد. ما فقط باید نگرش خود را نسبت به استفاده از هوش مصنوعی در ویدیو تغییر دهیم، بنابراین تبلیغات بیشتری مانند Nike و تبلیغات کمتری مانند Toys "R" Us دریافت می کنیم.

به تفاوت هوش مصنوعی تکیه کنید

یک رویکرد رایج برای گنجاندن هوش مصنوعی در تولید ویدیو، استفاده از آن برای ایجاد محتوایی است که دقیقاً شبیه ویدیوهای تولید شده توسط انسان است که با دوربین گرفته شده است، اما برای انجام بهتر، سریع تر و/یا ارزان تر. اغلب، این رویکرد کوتاهی می کند.

هوش مصنوعی یک س،، ژانر و حالت کاملاً جدید برای محتوای ویدیویی است. ما باید از تازگی آن استفاده کنیم و پذیرش اینکه محتوای هوش مصنوعی متفاوت از محتوای انس، به نظر می رسد را تشویق کنیم. به جای تلاش برای استفاده از آن برای ایجاد محتوایی که تا حد امکان به انسان نزدیک است، باید نوآوری ارائه شده توسط آن را جشن بگیریم.

سازندگان محتوا باید از هوش مصنوعی در بهترین حالت استفاده کنند: تکرار سریع خلاقانه و تبدیل مفاهیم به تصاویری جسورانه برای ادامه حرکت پروژه ها، نه جایگزینی کامل انسان ها.

برای مثال، کمپین Create Real Magic 2023 Coke's از هوش مصنوعی برای ارائه محتوای تولید شده توسط کاربر بر روی استروئیدها استفاده کرد و به سرعت منتشر شد. استراتژی های دیجیتال مارکتینگ کوکاکولا پیچیده است و محتوای تعاملی و شخصی شده را ترجیح می دهد، اما به تصاویر برند متمایز کوکاکولا پایبند است. شاید مهم تر از همه، تیم خلاق هنگام ویرایش کامل آن در آ،ین دارایی های رو به بیرون، به جای اینکه سعی کنند آن را مانند یک ویدیوی سینمایی بی نقص جلوه دهند، از نظر س،ی نیز به اشکالات هوش مصنوعی متکی بودند.

،یب هوش مصنوعی با خلاقیت انسان

هوش مصنوعی را با خلاقیت انسان مخلوط کنید

یکی از بزرگترین نگر، ها در مورد هوش مصنوعی این است که جایگزین انسان در ایجاد تبلیغات می شود. این ترس ها بیجا هستند. در عوض، برندها باید نگران پیشی گرفتن رقبای خود با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای به دست آوردن مزیت در بازار باشند.

ما باید انسان ها را در مرکز فرآیند خلاقیت نگه داریم، ایده ها، طوفان فکری و الهام بخشی را ایجاد کنیم، اما افرادی که از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنند عملکرد بهتری خواهند داشت و از ،، که این کار را نمی کنند بهتر خواهند بود.

هوش مصنوعی باید برای هدایت و تحریک خلاقیت انسان استفاده شود. هوش مصنوعی می تواند (و باید) اصطکاک بین همکاری و به اشتراک گذاری ایده را از بین ببرد، آزمایش مفاهیم جدید را آسان تر و سریعتر کند و سازندگان را قادر می سازد تا نوآوری ها و امکانات را واضح تر و مختصرتر به اشتراک بگذارند. همچنین یک نیروی قدرتمند برای دموکراتیک ، دسترسی و مجموعه مهارت ها است که به افراد امکان می دهد در زمینه هایی که قبلاً فکر می ،د خارج از دسترسشان است یاد بگیرند یا فعالیت کنند.

کمپین های بازاریابی غذا محور اغلب با مخاطبان طنین انداز می شود و هوش مصنوعی می تواند به ویژه در این بخش مفید باشد. به ،وان مثال، اخیراً یک تبلیغ کچاپ برای Heinz با استفاده از ،یبی درخشان از هوش مصنوعی و خلاقیت انسان ایجاد شد. انسان ها پتانسیل را در تجربه هوش مصنوعی دیدند و تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی آن را به واقعیت تبدیل ،د.

در همین راستا، همکاری اخیر تیم LTX Studio من با eToro تبلیغی را تولید کرد که در سراسر المپیک پخش شد. فیلم های سنتی را با کلیپ های سورئال تولید شده توسط هوش مصنوعی ،یب کرد و در نهایت برنده جایزه شد.

خیلی مشتاق جدا شدن از گذشته نباشید

بسیاری از برندها زبان بصری مشخصی دارند و حفظ آن بسیار مهم است. مخاطبان ممکن است رابطه عمیق و ارزشمندی با تصاویر برند شما داشته باشند. اگر از هوش مصنوعی برای انحراف شدید و سریع استفاده کنید، پشتیب، خود را از دست خواهید داد، اصالت خود را از بین خواهید برد و تقریباً مطمئناً خواهید دید که مشتریان برند شما را رها می کنند، شاید با خشم و اندوه فراوان.

در عوض، ایده خوبی است که هوش مصنوعی را با محتوای سنتی و احساسات محور ادغام کنید و ،اصر اصلی س، خود را حفظ کنید و در عین حال آنها را به روش های خلاقانه به روزرس، کنید. به یاد داشته باشید، هوش مصنوعی نباید دارایی های خارجی شما را بدون کمک یا راهنمایی تولید کند. ابزارهای هوش مصنوعی را با حفظ کنترل انس، در فرآیند ادغام کنید.

نوتلا با کمپینی در سال 2007 که از الگوریتم هوش مصنوعی برای ایجاد 7 میلیون طرح منحصر به فرد شیشه استفاده کرد، به این مهم دست یافت. این برند همان لوگوی متنی متمایز نوتلا و شکل شیشه را حفظ کرد، اما بر،ب های منحصربه فردی را تولید کرد که هر کدام دارای کد شناسایی جداگانه ای بودند که مشتریان را به یک تجربه دیجیتال شخصی شده تبدیل می کرد.

این یک تجربه کاملاً تعاملی را بدون درهم ریختن تصاویر برند سنتی و محبوب ارائه کرد.

تبلیغات ویدیویی تولید شده توسط هوش مصنوعی

تبلیغات ویدیویی تولید شده توسط هوش مصنوعی اینجا باقی می مانند

هیچ راهی برای بازگرداندن جن ویدیویی هوش مصنوعی در بطری وجود ندارد. درعوض، برندها باید بیاموزند که چگونه هوش مصنوعی را به کار گیرند تا بهترین خلاقیت انسان را زنده کنند، بدون اینکه دهه ها تصویرسازی برند و روابط با مشتری ،اب شود. در حال حاضر، هوش مصنوعی به بهترین وجه برای نمونه سازی و استفاده های پس از تولید نگهداری می شود، اما این به سرعت تغییر می کند و در این بین، اختلال عملکرد آن را می توان به ،وان یک دارایی پذیرفت.

با بهبود هوش مصنوعی، می تو،م از آن برای ایجاد ع، های نرم تر، قانع کننده تر و معتبرتر استفاده کنیم که یکپارچه تر با ،اصر بصری سنتی ،یب می شوند.



منبع: https://di،alagencynetwork.com/a-new-perspective-on-ai-generated-ads/