رسانه های اجتماعی ایده هایی را برای آژانس های بازاریابی دیجیتال ارسال می کنند

رسانه های اجتماعی ایده هایی را برای آژانس های بازاریابی دیجیتال ارسال می کنند


بیایید با آن روبرو شویم – در دنیای دیجیتالی که 4.9 میلیارد نفر از کانال های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، فقط پست ، به طور منظم کافی نیست. محتوای شما باید طنین انداز شود، تعامل ایجاد کند و تخصص دیجیتال آژانس شما را به نمایش بگذارد.

برای آژانس های دیجیتال، این بدان م،ی است که هر پست فرصتی برای ایجاد استراتژی مدیریت شهرت نام تجاری شما در حین ارتباط با مخاطبان است. بنابراین، چگونه می تو،د اطمینان حاصل کنید که پست های شما نه تنها جلب توجه می کند، بلکه دنبال کنندگان را به مشتریان وفادار تبدیل می کند؟ در این وبلاگ، انواع ایده های پست رسانه های اجتماعی را که به طور خاص برای آژانس های دیجیتال طراحی شده اند، بررسی خواهیم کرد.

پست های رسانه های اجتماعی جذاب برای آژانس های بازاریابی دیجیتال

استودیو دیجیتالیوتیوب که به خاطر ساخت ،میشن برای برندها شهرت دارد، ویدیوی کوتاهی را منتشر کرده است که شخصیت کارتونی محبوب خود را در یک داستان نشان می دهد و باعث می شود مردم کانال رسمی رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنند.

این هم ویدیوی ذکر شده:


داستان سرایی به خوبی کار می کند

نه تنها آژانس های دیجیتال، بلکه بازاریابان جوان نیز می دانند که چه چیزی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. ژن دیجیتال به ،وان مثال.

جین دیجیتال از س، داستان گویی جذاب استفاده می کند و البته این س، بینندگان را از ابتدا تا انتها درگیر خود نگه می دارد. آنها توجه مخاطب را جلب می کنند، احساسات قوی را برمی ان،د و سطوح بالایی از تعامل را تشویق می کنند که منجر به موفقیت ویروسی آنها می شود. ویدئوی زیر که منتشر شده است تنها در TikTok بیش از 3 میلیون بار مشاهده شده استاین یک مثال عالی است:

Gen Di،al TikTok

اچ

او علاوه بر به اشتراک گذاشتن اجمالی از زندگی خود، ویدیوهایی را نیز پست می کند که نکاتی را برای بازاریابان دیجیتال ارائه می دهد – که می تواند توسط آژانس های بازاریابی دیجیتال بازآفرینی شود.

در نهایت، جین دیجیتال به احتمال زیاد با بینندگان از طریق… به نظرات پاسخ دهید، ویدیوهای بعدی ایجاد کنید یا محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید به ویدیو پیوند داده شده است. این باعث ایجاد حس اجتماعی و تشویق بیشتر به تعامل می شود.


آیا به اندازه کافی خنده دار هستید که بتو،د تعامل داشته باشید؟ میم مارکتینگ

به طور گسترده پذیرفته شده است که میم مارکتینگ (چه در متن، چه در تصاویر یا ویدیوها) راهی برای تعامل با مخاطبان به گونه ای ارائه می دهد که… به روشی سرگرم کننده و آسان برای برقراری ارتباط با مخاطب در عین نشان دادن خلاقیت و اهمیت آژانس.

وب سایت های هوشمندآمازون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، یکی از آژانس هایی است که از این ابزار قدرتمند بهره می برد. در اینجا یک مثال عالی آورده شده است که طرفداران ارباب حلقه ها و ،، که پست های طنز را دوست دارند گرد هم می آورد:

سایت های هوشمند - توییتر

جدای از آن، به یاد داشته باشید که بازاریابی میم نیازمند در نظر گرفتن دقیق لحن برند، ارتباط مخاطبان و ارائه به موقع محتوا است. اگر به درستی انجام شود، می‌تواند برند شما را شخصی‌سازی کند، تعامل را افزایش دهد و به شما کمک کند برای آژانس بازاریابی خود سرنخ ایجاد کنید.

ایده های محتوای رسانه های اجتماعی برای روزهای خاص

همانطور که می د،د، اشتراک گذاری پست های رسانه های اجتماعی در روزهای خاص می تواند یک استراتژی عالی برای آژانس های بازاریابی دیجیتال باشد.

در اینجا چند نمونه عالی وجود دارد:

جمعیت، یکی از اعضا ش،ه آژانس دیجیتالداستان های اعضای تیم را نشان می دهد و به پست های رسانه های اجتماعی آن ها حس شخصی اضافه می کند. این باعث می شود آژانس مرتبط تر و معتبرتر به نظر برسد، که به ایجاد یک رابطه قوی تر با مخاطب کمک می کند.

در اینستاگرام منتشر شد

در این مرحله، می‌خواهیم به شما یادآوری کنیم که اعضای تیم احتمالاً پست‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که دارای ویژگی‌های آن‌ها هستند و دسترسی محتوا به ش،ه‌هایشان را افزایش می‌دهند. این می تواند دید و تعامل را فراتر از مخاطبان معمول آژانس افزایش دهد.


گرافیک های خوب طراحی شده را با آمارهای جالب برای روزهای خاص به اشتراک بگذارید، به ،وان مثال ساعت برند'S پست ها را ،شید روز زن، یک استراتژی بسیار موثر برای آژانس های دیجیتال مارکتینگ است.

Brandwatch یک سری پست ایجاد کرد که به صورت بصری این آمار را نشان می دهد. از طریق استفاده از تصاویر جذاب، نمادها و نمودارها، ابزار محبوب با موفقیت داده ها را برجسته می کند:

در اینستاگرام منتشر شد

به استراتژی محتوای خود تنوع اضافه کنید

جشن 4 جولای پست‌ها در ش،ه‌های اجتماعی می‌تواند فرصتی عالی برای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال باشد تا با مخاطبان خود درگیر شوند و روحیه میهن‌پرستانه خود را نشان دهند.

اما این بدان م،ا نیست که شما باید یک موضوع میهن پرستانه را اتخاذ کنید یا یک داستان قهرمانانه را به اشتراک بگذارید. مسیر پرواز، یکی از آژانس های عضو ما برای جشن گرفتن این روز به حساب رسمی اینستاگرام خود رفت. و بله، این پست یکی از بزرگترین پست های ش،ه های اجتماعی چهارم جولای بود.


در مورد ایده های پست رسانه های اجتماعی کریسمس چطور؟

یکی دیگر از آژانس های عضو DAN، وب سایت های هوشمندآنها یک ایده پست بسیار جالب داشتند. به جای تصاویری خیره کننده که اغلب استفاده می شود، آنها لیست آرزوهای بابا نوئل را به اشتراک گذاشتند:

ایده هایی برای پست های اینستاگرام در سایت های هوشمند

همچنین تحت این ،وان، انتشار ش،ه آژانس های دیجیتال خود را به من،ت روز مادر به شما یادآوری می کنیم و توصیه می کنیم برای خاص و جذابیت بیشتر این جشن از برخی مراجع فرهنگی رایج استفاده کنید:

ش،ه ای از آژانس های دیجیتال به من،ت روز مادر

آیا جشن گرفتن روزهای خاص برای استفاده از فرصت ها برای بازاریابی خلاق کافی است؟ پاسخ منفی است.

به خواندن ادامه دهید.

رسانه های اجتماعی ایده هایی را برای من،ت های خاص ارسال می کنند

بر خلاف روزهای خاص، که اغلب به تاریخ‌های خاصی گره خورده‌اند، رویدادهای ویژه می‌توانند متنوع‌تر و منحصربه‌فردتر باشند و فرصت‌های متعددی برای بازاریابی خلاقانه فراهم کنند.

رویدادهای ورزشی سر و صدای زیادی در ش،ه های اجتماعی به پا کرده است

بیایید با رویدادهای اخیر شروع کنیم. بهره ببرید المپیک پاریس 2024 یک رویداد می تواند یک استراتژی موثر برای آژانس شما باشد تا مخاطبان شما را درگیر کند و با یک رویداد مهم جه، هماهنگ شود.

ما از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود در چند روز اول بازی‌های المپیک برای ارسال مجموعه‌ای از اطلاعیه‌های گذشته استفاده کرده‌ایم تا روحیه خود را حفظ کنیم:

تاثیرگذارترین تبلیغات المپیک

اگر ما را در اینستاگرام دنبال کنید، به یاد خواهید داشت که ما همین رویکرد را برای یورو 2024 اتخاذ کرده ایم:

تبلیغات یورو 2024

به جای انتشار یک انتخاب، الهام گرفتن از رویداد نیز برای ایجاد سر و صدا کافی است:

پستی در ش،ه های اجتماعی در مورد بازی های المپیک

کمی سرگرمی اضافه کنید: هالووین

البته نمی توان هیجان انگیزترین زمان سال را فراموش کرد. هالووین.

به ،وان یک رویداد و دوره خاص، هالووین برای ترویج تجارت شما عالی است و در عین حال برای دنبال کنندگان خود جشن شادی را آرزو می کنید.

سال گذشته، یکی از بهترین ایده‌های رسانه‌های اجتماعی برای هالووین به وجود آمد سالن مارمولک جه،:


علاوه بر ایجاد طرح های منحصر به فرد، استفاده از قالب های مد خنده دار نیز مفید است. همانطور که ممکن است به یاد داشته باشید، HubS، انتشار ایده های لباس خنده دار برای هالووین یک حرکت بازاریابی هوشمندانه و جذاب است.

این یک مثال عالی از این است که چگونه برندها می توانند از تعطیلات برای ایجاد محتوای سرگرم کننده و مرتبط برای مخاطبان خود استفاده کنند.




منبع: https://di،alagencynetwork.com/social-media-post-ideas-for-di،al-marketing-agencies/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب