یک فرآیند کامل در پشت جذب، توسعه و حفظ کارکنان وجود دارد که نباید آن را ساده گرفت. داشتن یک متخصص منابع انس، می تواند برای کارایی، شادی و موفقیت آژانس شما حیاتی باشد. همانطور که در هر بخش دیگری از آژانس خود سرمایه گذاری می کنید، باید در توسعه و رفاه کارکنان خود نیز سرمایه گذاری کنید.
انتخاب و انتخاب جوایزی که میخواهید به آنها بروید نیز بسیار مهم است زیرا اگر تصمیم بگیرید که میخواهید برای همه جوایز بیرون بروید، احتمالاً زم، برای انجام کارهای مشتری نخواهید داشت. شما باید جوایزی را که میخواهید بر اساس مرحله رشد خود و نوع کار یا کمپینهایی که انجام میدهید انتخاب کنید.
6. گردش مالی کم کارکنان و مشتریان
داشتن شهرت خوب در بازار، برنده شدن جوایز، ارائه محتوایی که با مخاطبان شما صحبت می کند، شرکت در رویدادها و سخنر، در آن همه اینها به ارزش آژانس شما می افزاید. این یک سرمایه گذاری است. مطمئناً، ممکن است هیچ بازدهی فوری در آن مشاهده نکنید، اما در درازمدت، باید از سرمایه اولیه خود هم بازده و هم سود دریافت کنید.
مولد یک انتها به انتها است مدیریت آژانس پلت فرم برای آژانس ها در هر شکل و اندازه.
هنگامی که در مورد بازاریابی صحبت می کنید، سرمایه گذاری 3-5٪ از درآمد سالانه شما معیار خوبی است. شما باید به جای تمرکز بر مخارج خارجی، نوعی رویکرد جامع را برای استراتژی بازاریابی خود حفظ کنید. اولین قدم ایجاد یک برنامه بازاریابی است که در آن شما قادر خواهید بود سرمایه گذاری را به اه، مختلف ت،یم کنید، خواه آگاهی از برند یا عملکرد باشد. شما باید بر اساس مرحله خاصی از ،ب و کار که در حال حاضر در آن هستید، تصمیم بگیرید که سرمایه گذاری من، برای آژانس شما چیست.
درباره کاکتوس
در وبینار، مارک بیان میکند که درآمد تکراری برای ،یداران جذابتر از درآمد پروژه است، زیرا به آنها اطمینان بیشتری در مورد آنچه می،ند میدهد. در نهایت، ،یداران بالقوه به دنبال به دست آوردن لیست مشتریان شما هستند، بنابراین می توانند شکاف های موجود در تجارت خود را پر کنند. این همچنین به این م،ی است که ،یداران مختلف بسته به آنچه که به دنبال آن هستند، چیزهای مختلفی را ارزش گذاری می کنند، بنابراین یک روش ارزش گذاری ثابت بین ،یداران وجود نخواهد داشت.
2. رهبری
ما در وبینار قبلی که با مدیسون آلی میزب، کرده بودیم، چه عوامل کلیدی را باید در نظر داشته باشید، بنابراین حتماً خلاصه آن وبینار را نیز بررسی کنید.
مجموعه مهارت های تیم رهبری یک آژانس حیاتی است. ،ید شخصی با سابقه مالی ممکن است به اندازه شخصی با سابقه فنی یا خلاقانه ارزشمند نباشد. چیزی که به شما کمک می کند، نداشتن یک بنیانگذار واحد، بلکه یک تیم مدیریتی است که عملکردهای کلیدی و بخش های کلیدی را پوشش می دهد. این از ارزش شما محافظت می کند و به ،یدار و تیم اطمینان بیشتری می دهد.
3. ابزارهای داخلی و ابزارهای مشتری
ابزارهای داخلی کارایی و بهره وری را افزایش می دهند و ابزارهای مشتری به مشتریان شما ارزش می افزایند یا به ،وان نقطه تمایز مشتریان شما عمل می کنند. با وجود ابزارها و فرآیندهای خوب، باید بتو،د بهتر درک کنید که در ،ب و کار شما چه می گذرد. داشتن ابزار خوب و ردیابی KPIها و داده ها واقعا مهم است. بدون آن، ،یدار نمی تواند بفهمد که چگونه برای ،ب و کار ارزش قائل شود. اگر به خوبی اجرا نشود و اطلاعات مدیریتی روشنی وجود نداشته باشد، آنها می توانند از معامله خارج شوند.
در آ،ین سری از وبینارهای ما، Productive میزبان کارشناسان حوزه M&A و همچنین صاحبان آژانس است تا مسائل مربوط به ارزش گذاری آژانس و عوامل کلیدی را که بر ارزش آژانس شما تأثیر می گذارد، پوشش دهد.