فرمول طرح آژانس برنده برای رشد کسب و کار شما

the-winning-agency-pitch-formula-to-grow-your-business


یک پیشنهاد آژانس حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا یک معامله خوب داشته باشید. طرح آژانس شما باید روایتی قدرتمند باشد که نشان دهد چه چیزی آژانس شما را متمایز می کند و چگونه می تو،د مشکل آن را حل کنید.

ارائه یک ارائه موثر شانس شما برای درخشش است – از آن برای به جا گذاشتن یک اثر ماندگار استفاده کنید که آژانس شما را متمایز کند.

با ،یب بینش های استراتژیک، داده های قانع کننده و یک روایت قدرتمند، پیشنهاد شما می تواند با مشتریان بالقوه مطابقت با ارزش ها و اه، آنها طنین انداز شود. مطمئن شوید که تجربه و موفقیت های گذشته خود را با ارائه یک آژانس جذاب برجسته کنید.

پیشنهاد نمایندگی چیست؟

هر آژانس موفقی اهمیت ارائه یک ارائه موثر را درک می کند. این یک ارائه معمولی و عملکردی است که با دقت طراحی شده است تا مشتریان بالقوه را متقاعد کند که آژانس شما می تواند نیازهای آنها را برآورده کند (بهتر از هر ، دیگری!)

در ارائه خود، باید نکات دردناک آنها را درک کنید و دقیقا توضیح دهید که چگونه آژانس شما می تواند آنها را حل کند. یک طرح موثر باید استراتژی، بینش های مبتنی بر داده و روایتی را که با ارزش ها و اه، مشتری همسو باشد ،یب کند.

بنابراین، مطمئن شوید که مهارت و موفقیت های گذشته خود را از طریق ویترین آژانس خود به نمایش می گذارید، که نه تنها نشان دهنده توانایی های آژانس شما است، بلکه اعتبار شما را با نمایش نتایج ملموس افزایش می دهد.

چرا پیشنهاد آژانس مهم است؟

شما باید در ارائه آژانس موفق باشید زیرا تأثیر مستقیم دارد چگونه مشتریان بالقوه از آژانس شما آگاه هستند از اولین جلسه. این یکی از بزرگترین تغییراتی است که ثابت می کند شما یکی از بهترین و مرتبط ترین شرکت های بازاریابی آنلاین در مورد نیازها و اه، مشتری خود هستید!

این پایه و اساس همه تعاملات آینده را ایجاد می کند و می تواند تأثیر زیادی بر اینکه آیا آژانس شما برای نیازهای آنها در نظر گرفته می شود یا خیر.

اساسا، یک پیشنهاد آژانس موثر:

  • لحن اولیه را تنظیم می کند،
  • مهارت های تیمی را نشان می دهد،
  • بینش بازار را نشان می دهد و
  • نیازهای مخاطب را اولویت بندی کنید (به گفته Ahrefs 65٪ از بازاریابان اینجا تمرکز می کنند).

ارائه شما باید ویترین کاملی از قابلیت های آژانس شما باشد و در عین حال مشتریان بالقوه را به نمایش بگذارید کاری که تیم شما می تواند انجام دهد و چقدر خوب بازار و نیازهای خاص آن را درک می کنید.

از این فرصت برای مطابقت با انتظارات مشتریان بالقوه استفاده کنید و ثابت کنید که بهترین انتخاب برای رسیدن به اه، آنها هستید. اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد شما به نگر، های اصلی مشتری می پردازد و با اه، استراتژیک آنها همسو می شود. زمینه را برای یک مشارکت موفق فراهم می کند!

8 موردی که باید در یک پیشنهاد آژانس موفق وجود داشته باشد

برای اینکه واقعاً متمایز شوید، پیشنهاد شما باید با مشتری بالقوه شما طنین انداز شود و ارزش آژانس شما را به طور مؤثر بیان کند.

بیایید هشت ،صر اساسی را که باید در نظر بگیریم را ببینیم:

1. درک روشنی از نیازهای مشتری

برای به دست آوردن یک مشتری بالقوه، باید نشان دهید بینش عمیق فرآیند ارزیابی شرکت ها فرآیند بسیار مهمی است، زیرا شرکت ها باید در مورد محیط ،ب و کار، چالش ها و اه، خود بیاموزند. این کار با تحقیقات قبل از جلسه آغاز می شود – بررسی گزارش های سالانه، اخبار صنعت و فعالیت های رقبا.

در طول ارائه خود، توضیح دهید که چگونه استراتژی های شما فقط شیوه های خوب عمومی نیستند، بلکه به طور خاص برای رفع موانع خاص مشتری شما طراحی شده اند.

با این رویکرد هدفمند می تو،د به راحتی نشان دهید که … متفکر و مشتری مداربه جای اجرای یک راه حل ی،ان.

علاوه بر این، زم، که مشتری با شما تماس می گیرد، باید به خوبی آماده باشید. بازارهای دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین حوزه‌ها برای یافتن مشتریان جدید هستند و بازار ما به‌طور خاص فرصت‌های فیلتر شده‌ای را به شما ارائه می‌دهد که بهترین تن، با تخصص شما دارد! وقتی یک نام تجاری در بازار دیجیتال مارکتینگ ما درخواست قیمت می‌دهد، می‌خواهید مطمئن شوید که برای شروع آماده هستید!

بازار دیجیتال مارکتینگ

در اینجا به این صورت است:

اطمینان حاصل کنید که آژانس شما دارای مطالعات موردی آژانس به روز و یک طرح خدمات جامع و واضح است که همه آماده است، بنابراین شما می تو،د سریع و دقیق پاسخ دهید، درک جامع شما از نیازهای مشتری بالقوه خود را از اولین تعامل نشان می دهد.

2. مطالعات موردی قانع کننده

گنجاندن مطالعات موردی آژانس در ارائه شما، سوابق موفقیت شما را نشان می دهد و شواهد ملموسی از توانایی آژانس شما در حل مشکلات پیچیده ارائه می دهد.

مطالعات موردی شما باید به وضوح برجسته شود سناریوهایی شبیه به وضعیت مشتری بالقوههمچنین باید نتایج قابل اندازه گیری مانند بهبود بازگشت سرمایه، نرخ تعامل با مشتری و کارایی عملیاتی را به اشتراک بگذارید. (فراموش نکنید که از نمودارهای قبل و بعد و مقایسه استفاده کنید تا داده ها قابل درک تر و تاثیرگذارتر شوند!)

به ،وان مثال، سرگرد تام در وب سایت خود اعداد، آمار و مزایای دقیق تلاش های خود را به اشتراک می گذارد. برای هر مطالعه موردی، شما نیز باید چالش‌های اولیه‌ای که مشتری با آن‌ها روبه‌رو بوده و راه‌حل‌های متن،ی که آژانس شما اجرا کرده است را به تفصیل شرح دهید.

مطالعه موردی آژانس

همیشه از ،اصر بصری مانند نمودارها و مقایسه قبل و بعد استفاده کنید تا این نتایج واضح و تاثیرگذار باشد.

و آ،ین اما نه کم اهمیت ترین، شامل توصیفات یا نقل قول از مشتریان مطالعات موردی باید شامل جزئیات تفکر استراتژیک و فرآیندهای پشت این موفقیت ها باشد.

3. تجزیه و تحلیل دقیق بازار

با تجزیه و تحلیل آ،ین تغییرات در رفتار مصرف کننده شروع کنید. به ،وان مثال، شما باید از اولویت رو به رشد ،ید آنلاین، تقاضای فزاینده برای تجربیات شخصی یا تأثیر رسانه های اجتماعی بر تصمیمات ،ید آگاه باشید.

این تغییرات اغلب ناشی از پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال، تجربیات واقعیت افزوده یا تجربه‌های اول تلفن همراه است و منع،‌کننده روندهای اجتماعی گسترده‌تر مانند پایداری یا اقتصاد گیگ است.

پس شما باید بخش های بازار نوظهور را شناسایی کنید ممکن است در نظر گرفتن جمعیت‌شناسی جدید که در حال افزایش قدرت ،ید هستند، مانند نسل Z یا هزاره‌های قدیمی‌تر، یا بازارهای خاص با نیازهای خاص، مانند مصرف‌کنندگان آگاه به محیط زیست یا کارگران دوردست، مفید باشد.

علاوه بر تجزیه و تحلیل، باید … توضیح دهید که چگونه همه اینها می تواند بر تجارت مشتری بالقوه شما تأثیر بگذاردچه مثبت و چه منفی. و البته، ارائه بینش های استراتژیک در مورد چگونگی استفاده از این تغییرات، مانند اتخاذ کانال های بازاریابی جدید، یا بهبود خدمات مشتری.

4. راه حل های خلاقانه

نشان دهید که چگونه تیم شما از راه حل های منحصر به فرد استفاده می کند. شما باید فراتر از تاکتیک های بازاریابی سنتی بروید.

از استفاده نوآورانه از فناوری‌ها یا ابزارهای جدید گرفته تا تجزیه و تحلیل داده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، باید موفقیت خود را در یافتن راه‌حل‌های نوآورانه و جدید نشان دهید. همچنین باید تجربه ایجاد کمپین های متقابل را نشان دهید که به طور یکپارچه رسانه های دیجیتال و سنتی را ادغام می کنند و از پیام برند منسجم در همه پلتفرم ها اطمینان حاصل می کنند.

برای مثال، می‌تو،د تعامل رسانه‌های اجتماعی را با تبلیغات تعاملی در فضای باز ،یب کنید تا دامنه و تأثیر کمپین را تقویت کنید. همچنین می تو،د در نظر بگیرید راه های جدید برای حل مشکلات قدیمیمانند تجسم مجدد برنامه های وفاداری مشتری با استفاده از ،اصر گیمیفیکیشن برای افزایش تعامل و حفظ.

برای هر راه حل، شما باید استدلال پشت توصیه های خود را توضیح دهید و نحوه دقیق تراز ، این استراتژی های خلاقانه را با اه، تجاری توضیح دهید.

5. معرفی تیم

اطلاعات خاصی باید در مورد نقش ها و مسئولیت های اعضای تیم که مستقیماً در پروژه مشارکت خواهند داشت به اشتراک گذاشته شود. شما باید یک صفحه آموزنده و جذاب “Meet the Team” ایجاد کنید که بتو،د از آن برای جلب توجه مشتریان بالقوه خود در ارائه خود استفاده کنید.

برای هر یک از اعضای تیم درگیر، مهارت های منحصر به فرد و مشارکت های موفق قبلی آنها را برجسته کنید در ارائه خود، می تو،د یک استراتژیست ارشد را معرفی کنید که یک کمپین تحول برای یک نام تجاری در صنعت مشابه را رهبری کرده و به افزایش قابل توجهی در سهم بازار دست یافته است. یا می‌تو،د به مدیر خلاقی اشاره کنید که رویکرد نوآورانه‌اش در بازاریابی دیجیتال جوایز صنعت را به دست آورده و بازگشت سرمایه قابل توجهی را برای مشتریان قبلی ایجاد کرده است.

تمرکز بر پیشینه ها و تخصص های مختلف تیم شما نیز ایده خوبی است، زیرا تنوع در تجربه به مشتری اطمینان می دهد که با یک تیم یکپارچه سروکار دارد.

6. پویا آژانس پیچ

شما می تو،د ارائه آژانس خود را در ارائه خود بگنج،د ارتباط بصری برقرار کنید توانایی های شما (مؤثرتر از کلمات به تنهایی است!)

پروژه‌های اولیه‌ای که پایه و اساس رویکرد آژانس شما و پیشرفت به کمپین‌های جدیدتر و پیچیده‌تر را ایجاد می‌کنند که رشد و انطباق شما با پویایی‌های بازار در حال تغییر را برجسته می‌کنند، می‌توانند منطقی باشند. همچنین باید شامل شود گزیده ها که فرآیند خلاقیت شما را از جلسات طوفان فکری اولیه تا اجرای نهایی به نمایش می گذارد.

شما باید از عرض نوار اطمینان حاصل کنید داستان آژانس شما را می گوید، از جمله نقاط قوت منحصر به فرد و نقاط فروش. شما همچنین باید لحظات کلیدی را که آژانس شما مشکلات بزرگ را حل کرده است برجسته کنید. می تو،د از صداگذاری، توصیفات مشتری، معیارهای قبل و بعد و غیره استفاده کنید.

7. استراتژی های رسانه های اجتماعی

آنچه در این بخش به آن نیاز دارید، یک استراتژی رسانه اجتماعی جامع است که نحوه افزایش حضور دیجیتالی مشتری را توضیح می دهد.

شما باید مشخص کنید که کدام پلتفرم ها با مخاطب هدف مشتری شما مرتبط هستند و چگونه از انواع مختلف محتوا (ویدئوها، مقالات، اینفوگرافیک ها) برای جذب بخش های مختلف مخاطبان خود استفاده کنید. شما باید نمونه‌هایی از کمپین‌های موفق رسانه‌های اجتماعی و معیارهای مورد استفاده برای اندازه‌گیری موفقیت آن‌ها را وارد کنید.

تعیین نحوه استفاده از انواع مختلف محتوا برای جذب بخش های مختلف مخاطب نیز ضروری است. به ،وان مثال، می تو،د استفاده از محتوای جذاب را پیشنهاد دهید روندهای ویدئویی کوتاه برای افزایش آگاهی از برند در یوتیوب، تیک تاک و اینستاگرام؛ نشریات رسانه ای در لینکدین برای ایجاد رهبری فکری؛ و نمودارهای چشم نواز در پینترست برای ایجاد ترافیک.

8. پیش بینی بودجه و بازگشت سرمایه

شما باید در مورد جزئیات مالی واضح و صریح باشید. شما می تو،د یک تفکیک بودجه جامع ارائه دهید، هزینه ها را بر اساس نقاط عطف یا نتایج خاص سازماندهی کنید.

شفافیت به مشتریان کمک می کند تا بفهمند دقیقا در چه چیزی سرمایه گذاری می کنند و چه زم، باید انتظار پرداخت داشته باشند. استفاده کنید داده های واقعی از پروژه های قبلی که با پروژه فعلی شما مطابقت دارد انتظارات بازده سرمایه گذاریاین نشان می دهد که چگونه استراتژی های شما به بازگشت سرمایه قوی دست یافته اند.

همچنین بحث کنید که چگونه عوامل مختلف، مانند روند بازار یا تغییر در رفتار مصرف کننده، می تواند بر این پیش بینی ها تأثیر بگذارد. با انجام این کار، می تو،د با نشان دادن اینکه آژانس شما به خوبی برای حرکت آماده است، اعتماد ،ب کنید.

سوکت های اصلی

همانطور که ما این مقاله را به پایان می رس،م، این ،اصر کلیدی را برای بهبود ارائه آژانس خود و به حدا،ر رساندن تأثیر آن در نظر داشته باشید:

  • ساختن یک داستان جذاب: آنچه آژانس شما را خاص می کند برجسته کنید و توانایی خود را در حل مشکلات مشتری با ارائه قدرتمند نشان دهید.
  • نمایش تجربه: از مطالعات موردی و ارائه های آژانس برای نشان دادن موفقیت ها و قابلیت های گذشته آژانس خود استفاده کنید.
  • همسو ، استراتژی ها با اه، مشتری: اطمینان حاصل کنید که ارائه شما به نیازهای خاص مشتری و اه، استراتژیک می پردازد و راه را برای یک مشارکت سازنده هموار می کند.
  • جزئیات شرکت در تیم: اعضای کلیدی تیم و نقش آنها را برای ایجاد اعتماد و برجسته ، عمق تخصص آژانس خود معرفی کنید.
  • در مورد هزینه ها شفاف باشید: برای افزایش اعتماد و تعریف واضح انتظارات، تفکیک واضحی از بودجه و انتظارات بازگشت سرمایه ارائه دهید.

و همیشه به یاد داشته باشید، اولین تأثیر می تواند تأثیری ماندگار بگذارد – آن را به حساب بیاورد!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-winning-agency-pitch-formula-to-grow-your-business/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب