فکر میکنی کی هستی؟ 6 گام برای ایجاد آگاهی از برند برای اینکه در ذهن مشتریان خود قرار بگیرید


مشتریان وقتی در اینترنت هستند در مورد شما چه فکر می کنند؟ آیا آنچه را که در مورد ،ب و کار شما می بینند بررسی کرده اید؟ آیا هر جا که ،ب و کار شما را پیدا کنند همان پیام را دریافت می کنند؟

حضور دیجیتال شما، محتوایی که تولید می‌کنید، پست‌هایی که مجدداً به اشتراک می‌گذارید، نظراتی که می‌دهید و مکالمات آنلاینی که در آن شرکت می‌کنید ،اصر کلیدی هویت ،ب‌وکار شما هستند.

علایق، تفکر، تخصص و اقتدار شما به نمایش گذاشته می شود. آنچه برای اینترنت ایجاد می‌کنید به ،، که با آن خلاقیت‌ها مواجه می‌شوند کمک می‌کند – پست‌ها، ویدیوها، مقاله‌ها، تعامل‌ها- به شما برای چیزهای بسیار خاص اعتماد کنند. آژانس بازاریابی ارفولک شش قدم را که ممکن است برای افزایش آگاهی از برند و ماندن در خط مقدم ذهن مشتریان خود بردارید، تشریح می کند.

اطلاعات درباره شما

جریان داده مسئول تمام محتوای وب شما (جستجوی م،ایی) و با ارتباط با تمام محتوای بازاریابی و برندسازی است. موتورهای جستجو داده ها را جستجو می کنند و به دنبال پاسخ به سؤالات در اینترنت هستند.

شما می خواهید داده های شما پیدا شود و به جستجوگران تحویل داده شود.

در زمینه تبلیغات، بازاریابی و برندسازی موفق و همچنین داشتن شهرت عالی و قابل اعتماد دیده شدن، با چالش های زیادی روبرو خواهید شد.

هر چیزی که در وب دارید به برند شما منع، می شود. هرچه بیشتر با مشتریان و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید، آگاهی از برند خود را بهتر خواهید ساخت.

همه این داده‌ها در مورد شما – ،ب و کار شما – منع، کننده این است که مشتریان و مشتریان بالقوه چگونه از تجارت شما درک می‌کنند.

ایجاد شناخت برند

استراتژی برند برای حضور در وب شما – هر آنچه که در اینترنت دارید – با هدف اطلاع دادن به مردم در مورد تجارت شما، علاقه مند ، آنها به محصول یا خدمات شما و درک ،ب و کار شما به ،وان راه حلی است که آنها برای حل یک مشکل نیاز دارند.

شما می خواهید ثابت قدم باشید – آرم، رنگ های برند، انتخاب فونت، پیام رس،، انواع تصویر، صدا (طنز، جدی، شوخ) – زیرا هر کجا مشتریان شما را پیدا کنند، ،ب و کار شما را می شناسند. اوه، اینجاست [YOUR BUSINESS] صحبت ، در مورد [YOUR BUSINESS TOPIC] و پاسخ به سؤالاتی در مورد آنچه می خواستم بدانم.

اینگونه است که شناخت برند به نفع شما عمل می کند. همانطور که مردم شما را در مورد موضوع خود می بینند، شروع به شناخت و اعتماد ،ب و کار شما به ،وان یک منبع می کنند.

و هر چه بیشتر این کار را انجام دهند، احتمال ،ید راه حل شما برای نیازشان بیشتر می شود.

هرچه بیشتر به ،وان منبع ظاهر شوید، به بهترین راه حل برای جستجوگر، که به دنبال پاسخ هستند تبدیل خواهید شد.

چگونه آگاهی از برند آنلاین خود را ایجاد کنید

بهترین راه برای ایجاد آگاهی از برند، ایجاد شخصیت تجاری و اجازه دادن به آن در هر جایی که آنلاین حضور دارید نشان دهد. این بیش از یک لوگوی قابل تشخیص مانند کوکاکولا است.

این بیشتر شبیه گروه شرکت های ویرجین است که توسط ریچارد برانسون تأسیس شده است. این به خاطر قدرت، ادراک و دسترسی او در وب است.

همانطور که دیوید آمرلند در کتاب خود به SEO Help (مجموعه موفقیت آنلاین، 2020، صفحه 113) می گوید:

مح،ات ریاضی در پشت همه اینها وجود دارد که وزن مشخصی از نظر الگوریتمی را به حضور شما نسبت می دهد که باعث می شود آن را در چشم موتورهای جستجو “اعتماد” کرده و در نتیجه برای افراد بیشتری در سراسر وب قابل مشاهده باشد.

،وماً نیازی به درک مح،ات ندارید، اما باید کاری را انجام دهید تا دید ،ب و کار خود را افزایش دهید.

در اینجا شش مرحله وجود دارد که به ،وان پایه ای برای ایجاد نام تجاری شما برای شناسایی در وب عمل می کند:

1. انتخابگر باشید

در مورد فعالیت های خود انتخابگر باشید. دامنه تخصص خود را انتخاب کنید و با آن بم،د.

ارزش واقعی را با مواد اصلی و متمرکز به مشتریان بالقوه ارائه دهید.

تمرکز و انتخاب در مورد آنچه در وب قرار می دهید، نتایج سریع تر و عمیق تری به شما می دهد.

2. یک س، داشته باشید

به ،ب و کار خود شخصیت بدهید و اجازه دهید درخشش داشته باشد. به عبارت دیگر واقعی باشید. پشت حقایق پنهان نشوید یا شخصیت “ایمن” را ارائه نکنید که آنچه را که قبلاً در آنجا وجود دارد بازگو نمی کند. اشتیاق خود را نشان دهید.

این منحصربه‌فرد بودن بخشی از چیزی است که شما را در هر کجای وب که ظاهر می‌شوید قابل تشخیص می‌کند.

واقعی باشید و انس،ت خود را نشان دهید. ارتباط مردم با شما را آسان تر می کنید.

3. ثابت قدم باشید

وقتی مخاطب شروع به درک شما می کند، شروع به اعتماد به شما می کند. ارزش های ،ب و کار خود را مکرراً از طریق محتوا و اقدامات خود نشان دهید.

اطلاعات خود را متمرکز نگه دارید و آن را به روش های مختلف در بسیاری از مکان ها و پلتفرم های آنلاین نشان دهید. با هر پاسخی به یک مقاله یا یک پست رسانه اجتماعی درگیر شوید و نشان دهید که به مشتریان خود اهمیت می دهید.

4. عمدی باشید

هویت ،ب و کار خود را تنظیم کنید همانطور که شما به ،وان یک فرد می خواهید به دلیل ویژگی های خاص شناخته شوید، می خواهید همان شناخت (آگاهی از برند) را برای ،ب و کار خود داشته باشید.

اصول، ارزش ها و اه، خود را با ،ی که به ،وان یک تجارت هستید هماهنگ کنید. و به همان اندازه مهم است که می خواهید ،ب و کار شما به چه ،ی تبدیل شود.

این ارزش ها را در تمام فعالیت های آنلاین خود منع، کنید.

5. سرمایه گذاری زمان

دلیل حضور ،ب و کار شما در وب، به دست آوردن مشتریان یا مشتریان جدید است. وقتی ،ی از شما سوالی می پرسد به آن سوال پاسخ دهید. وقتی شخصی در یک پست رسانه اجتماعی نظر می دهد، پاسخ دهید.

این یک خیابان یک طرفه در وب نیست. تعامل با افرادی که به وب سایت شما یا هر پلتفرمی می آیند مشتریان بالقوه است. زم، را که انتظار دارند و نیاز دارند تا با ،ب و کار شما رابطه برقرار کنند، به آنها بدهید.

6. تکامل پیدا کنید

بازار مدرن سیال است و تکنولوژی در حال تکامل است. با بهترین شیوه های آنلاین در جریان باشید. اطمینان حاصل کنید که ،ب و کار شما همراه با پلتفرم ها و فناوری هایی که برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنید، توسعه و تکامل می یابد.

هویت و فناوری برند شما

برای انتخاب و استفاده از فناوری من، برای ،ب و کار خود، باید دید روشنی از برند تجاری خود داشته باشید.

هرچه در مورد ،ب و کار خود شفاف تر باشید، تصمیم گیری در مورد کمپین های آگاهی از برندتان آسان تر است. از محتوایی که در پست‌های وبلاگ شما قرار می‌گیرد تا تصاویری که انتخاب می‌کنید، موضوع شما به ،وان مهمان پاد،ت، بازاریابی و تبلیغات شما – همه آنها نشان دهنده برند شما هستند.

انجام این مراحل به شما کمک می کند تا بهترین راه های استفاده از فناوری را برای آگاهی مردم از برند خود استراتژی کنید.

چه استراتژی آگاهی از برند خود را بسازید یا یک آژانس بازاریابی دیجیتال استخدام کنید، این مراحل بلوک های سازنده آگاهی از برند موفق هستند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/steps-to-build-،nd-awareness/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب