قوانین جدید دیجیتال مارکتینگ


تامین کنندگان B2B اگر می خواهند در آینده رقابتی باقی بمانند، باید تغییرات دیجیتالی مداوم را بپذیرند و حفظ کنند.

چرا؟

  • بر فراز 70% تصمیم گیرندگان B2B تعاملات از راه دور یا دیجیتال را ترجیح می دهند،
  • بر فراز 70% از ،یداران B2B نیمی از زمان تحقیق خود را آنلاین می گذرانند،
  • در سال 2022 ،یدار متوسط ​​استفاده می کند 10+ کانال ها در طول فرآیند ،ید.

بنابراین، ،یداران B2B امروزی چه می خواهند؟

این یک سوال پیچیده است. با این حال، دریافت پاسخ من، برای فروش به مخاطبان تجاری امروزی ضروری است.

از آنجایی که صنعت B2B به تکامل خود ادامه می دهد، بازاریابی دیجیتال چیزی بیش از یک چیز خوب است – این یک امر ضروری است.

در چند سال گذشته نیاز به ،ب و کارهای B2B برای تغییر تمرکز خود به بازاریابی دیجیتال تشدید شده است. چرا؟ زیرا بازاریابی دیجیتال باعث درآمدزایی می شود.

برای موفقیت در B2B، دیگر قابل قبول نیست که یک تجربه ،ید پایین تر داشته باشید.

در این وبلاگ، نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه می‌تو،د از بازاریابی دیجیتال برای ایجاد ارزش برای ،یداران B2B امروزی و استراتژی‌هایی که باید برای اطمینان از یافتن شما هنگام تحقیق آنلاین استفاده کنید، استفاده کنید.

چگونه برای تغییر نیازهای ،یدار B2B ارزش ایجاد کنیم

روش تحقیق، مقایسه و ،ید ،یداران B2B در پنج سال گذشته به شدت تغییر کرده است

روزهایی که ،یداران به سادگی با نماینده فروش خود صحبت می ،د یا با تامین کنندگان احتمالی در یک رویداد صنعتی ملاقات می ،د، در حال ناپدید شدن هستند.

با در دست داشتن دیجیتال، ا،ر ،یداران سفر ،ید خود را به صورت آنلاین شروع می کنند – حتی اگر در نهایت به صورت آفلاین ،ید کنند.

در واقع، تحقیقات اخیر گوگل نشان می دهد که به طور متوسط، 67 درصد از ،یدها برای چندین صنعت تحت تأثیر دیجیتال بوده است.

طبق همین مطالعه، قبل از ،ید، ،یدار معمولی B2B امروزی ممکن است به دسته‌های آنلاین نگاه کند، چندین جستجو در گوگل انجام دهد و از وب‌سایت‌های دارای مارک بازدید کند.

آنها به دنبال مشخصات محصول و مقایسه برند می گردند و سعی می کنند بهترین معاملات یا تبلیغات را پیدا کنند.

در واقع، می توان گفت، تجربه ،ید B2B به سمت یک رویکرد مبتنی بر مصرف کننده تر می رود. جایی که ،یدار قبل از ،ید، تحقیقات خود را انجام می دهد – مشابه روشی که مصرف کنندگان نظرات را می خوانند و محصولات را در آمازون مقایسه می کنند.

جذب ،یداران مدرن مست،م رویکرد فعال تری برای بازاریابی است. استراتژی های دیجیتال مارکتینگ من، به مردم کمک می کند تا سریعتر تصمیم بگیرند و بر اساس آن عمل کنند. و اهتمام لازم را انجام خواهند داد. دیجیتال ،یدار B2B امروزی را برای تحقیق سریع و تصمیم گیری در لحظه توانمند می کند.

اما شما باید در مراحل تحقیقاتی آنها قابل مشاهده باشید تا شانس انتخاب شدن را داشته باشید.

بنابراین، چگونه می‌تو،د یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای جذب ،یداران B2B امروزی ایجاد کنید؟

ارکان اصلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مدرن

اگر می خواهید رشد بلندمدت ،ب و کار خود را به ارمغان بیاورید، استراتژی بازاریابی دیجیتال من، ضروری است. با اتخاذ رویکرد صحیح، می‌تو،د در هر مرحله از سفر ،ید، بهتر با ،یداران ملاقات کنید و برای رشد بلندمدت بهینه‌سازی کنید.

در اینجا چهار ستون اصلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مدرن وجود دارد:

رکن 1: سئو

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به افزایش دید محتوای شما کمک می کند. اگر درست متوجه شوید، مخصوصاً برای B2B، به ،یداران شما کمک می کند تا در ،ب و کار شما اعتماد و اطمینان ایجاد کنند و به شما کمک می کند تا ترافیک را با هدف هدایت کنید: آیا آنها می خواهند یاد بگیرند؟ آیا آنها آماده ،ید هستند؟ کلمات کلیدی این را نشان می دهد. به علاوه بسیاری از اصطلاحات B2B هنوز شلوغ نشده اند، بنابراین رقابت برای آنها و افزایش رتبه آسان تر است.

به طور خلاصه، سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است تا میزان ترافیک دریافتی وب سایت شما را افزایش دهد.

هنگامی که مشتریان در مرحله تحقیق به دنبال محصولات یا خدمات هستند، اغلب به موتورهای جستجو مانند گوگل مراجعه می کنند. به همین دلیل است که پیدا شدن در صفحه اول نتایج جستجو، شانس شما را برای جذب ترافیک به سایت شما افزایش می دهد تا در نهایت آنها را به فروش تبدیل کنید.

سئو ستون فقرات بازاریابی دیجیتال است و از ،اصر مختلفی تشکیل شده است:

  • سئو داخل صفحه – محتوایی که در وب سایت خود می بینید شامل صفحات محصول، صفحات فرود و وبلاگ ها.
  • سئو خارج از صفحه – هر فعالیتی که خارج از صفحه انجام می شود، عمدتاً به دست آوردن ، لینک یا لینک های ورودی.
  • سئو فنی – هر چیزی که شامل ،مت پشتی وب سایت شما می شود و هر چیزی که بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد مانند سرعت سایت.
  • سئوی محلی – یک استراتژی سئوی محلی به شما کمک می کند تا برای مشتری، که در منطقه محلی شما جستجو می کنند ظاهر شوید و به ،ب و کار شما راه پیدا کنید.

رکن 2: بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا ترویج و ایجاد دارایی های محتوا برای کمک به ایجاد آگاهی از برند، ترافیک به وب سایت، تولید تقاضا و مشتریان جدید است. به طور خلاصه، به شما این امکان را می دهد که با ایجاد محتوای آموزنده که به پاسخگویی به سوالات مشتریان و حل مشکلات آنها با ارائه محصولات و خدمات خود کمک می کند، ارزشی برای مشتریان خود فراهم کنید.

یکی از دلایل اصلی مراجعه مشتریان به موتورهای جستجو، یافتن دانش در مورد موضوعات، محصولات و خدمات خاص است. اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید و تبلیغ می کنید باید با هدف جستجوی مشتریان شما مطابقت داشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که با هدف آنها در مراحل مختلف سفر مشتری مطابقت دارد.

اما، چرا این امر برای بازاریابی B2B امروزه اساسی است؟

،ب‌وکارهای B2B از ،، ،ید می‌کنند که صدایی معتبر، قابل اعتماد و قابل اعتماد دارند، بنابراین اگر مشتری بالقوه محتوای شما را دیده باشد و آن را به خاطر بسپارد، شانس بسیار بیشتری برای تبدیل آن‌ها دارید – زیرا مفید بود.

انواع اصلی محتوا عبارتند از:

  • پست های وبلاگ – آنها به نشان دادن تخصص شما در صنعت شما کمک می کنند و به ایجاد ترافیک جستجوی ارگ،ک برای وب سایت شما کمک می کنند. همچنین به شما کمک می کند نام تجاری خود را در صدر SERP ها قرار دهید.
  • اینفوگرافیک – یک قطعه محتوای بصری که می تو،د از آن برای ارائه اطلاعات به روشی آسان برای خواندن و هضم استفاده کنید.
  • کتاب های الکترونیکی و وایت پیپر – به بازدیدکنندگان وب سایت با اطلاعات بیشتر در مورد مشکلاتی که می تو،د برای آنها حل کنید کمک کنید.

رکن 3: بازاریابی رسانه های اجتماعی

درست مانند بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی برای برندهای B2B که می خواهند شهرت خود را افزایش دهند، اعتماد ایجاد کنند و فروش خود را افزایش دهند بسیار مهم است. ثابت بودن و ایجاد آشنایی کلیدی است!

تبلیغ نام تجاری خود در این کانال ها بهترین راه برای ایجاد آگاهی از برند و ایجاد فروش برای ،ب و کار شما است.

راه های مختلفی وجود دارد که می تو،د از رسانه های اجتماعی برای ،ب و کار خود استفاده کنید:

  • رسانه های اجتماعی ارگ،ک – هر کانال رسانه اجتماعی به شما امکان می دهد محتوای ارگ،ک (رایگان) پست کنید. این به انجمن دنبال‌کنندگان شما نشان داده می‌شود و دسترسی آن محدود است.
  • رسانه های اجتماعی پولی – کانال‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و لینکدین به شما امکان می‌دهند تبلیغات ایجاد کنید و برای افزایش آن‌ها به مخاطبان هدف بپردازید.

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تبلیغ برند و محتوا، افزایش آگاهی از برند، افزایش ترافیک، فروش و ایجاد سرنخ های جدید برای ،ب و کار شما هستند.

PPC که به ،وان جستجوی پرداخت شده یا پرداخت به ازای کلیک نیز شناخته می شود، راهی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما فراهم می کند و تنها زم، پرداخت می کنید که شخصی به وب سایت شما کلیک کند. برای B2B، به شما این امکان را می دهد که بودجه خود را به سمت ،، که قصد ،ید نشان می دهند هدف قرار دهید، بنابراین برای بازگشت سرمایه بهتر است. می‌تو،د در اینجا بیش از حد شخصی شوید تا مطمئن شوید که آگهی با ،یدار B2B طنین‌انداز می‌شود و آنها انتظار واضحی دارند که می‌تو،د چالش آنها را حل کنید.

هدف تبلیغ شما این است که جستجوگران را به سمت کلیک بر روی وب سایت و انجام اقدامات ارزشمند مانند ،ید یک محصول سوق دهید.

تبلیغات PPC با کلمات کلیدی که برای ،ب و کار خود انتخاب می کنید تعیین می شوند. هنگامی که جستجوگران این کلمات یا عبارات کلیدی را در یک موتور جستجو مانند گوگل تایپ می‌کنند، حراجی برگزار می‌شود تا تصمیم بگیرد که کدام تبلیغ نشان داده شود. آگهی برنده حراج در بالای نتایج جستجو نشان داده می شود.

خوراکی های کلیدی

بنابراین، به طور خلاصه، چگونه می تو،د مطمئن شوید که به طور موثر به مشتریان B2B خود دسترسی دارید؟

،یداران از آموزش و محتوای مفید انتظار دارند

،یداران B2B انتظار دارند از برند شما ارزش ،ب کنند. آنها انتظار مشاوره رایگان برای کمک به حل چالش های کلیدی خود را دارند. به یاد داشته باشید، اگر این نیازها را برآورده نکنید، آنها به سراغ یک رقیب خواهند رفت.

با چیزی که الان کار می کند راحت نباش

حجم تغییراتی که در چند سال اخیر دیده‌ایم یک چیز را به طور قطع به ما آموخته است: ما نمی‌تو،م به سادگی به این که همه چیز به همان شکلی که بوده‌اند تکیه کنیم. و بنابراین ما نمی تو،م به سادگی به رویکرد بازاریابی دیجیتالی که همیشه انجام داده ایم تکیه کنیم.

بازاریابی دیجیتال از اهمیت بیشتری برخوردار است

و آنها در درجه اول به دنبال آن در کانال های دیجیتالی هستند که در آنجا برای تحقیقات خود مراجعه می کنند. به همین دلیل است که برای هر مرحله از سفر ،یدار B2B – از آگاهی تا ایجاد وفاداری – بسیار مهم است که شما فعالیت من،ی برای هدایت ترافیک به وب سایت خود و تبدیل فروش داشته باشید.

بررسی و جابجایی

آنچه را که در فضای شما تغییر کرده است و اینکه چگونه مشتریان شما ممکن است عادات ،ید خود را تغییر داده اند، مرور کنید و سپس استراتژی خود را بر این اساس تطبیق دهید.

اگر در مورد بازاریابی دیجیتال و نحوه واکنش رقبا مطمئن نیستید، یک ممیزی بازاریابی دیجیتال رایگان درخواست کنید. از وب سایت ما


منبع: https://di،alagencynetwork.com/di،al-marketing-and-todays-b2b-buyer-new-rules-of-di،al-marketing/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب