مثال‌ها و استراتژی‌های سئو برنامه‌ای که باید در سال 2023 در ذهن داشته باشید

Zapier، یکی از پرکاربردترین ابزارها برای یکپارچه‌سازی اپلیکیشن‌های تجاری، از سئوی برنامه‌ای برای تولید صفحات بهینه‌سازی شده برای عبارت جستجوی «نحوه اتصال برنامه‌ها» استفاده می‌کند، که آنها کشف ،د که توسط ا،ر کاربران استفاده می‌شود. هزاران صفحه درباره اتصالات ابزار، مانند «ادغام وردپرس برگه‌های Google»، در یک ذهنیت برنامه‌نویسی ایجاد شد. این صفحات هیچ متنی ندارند. در عوض، آنها فقط اطلاعات اضافه شده به صورت پویا مانند “Zaps” معروف را ارائه می دهند که از محرک ها و پیوندهایی به درس های مرتبط پشتیب، می کند.

2. عاقل

در عصر دیجیتال، دستیابی به میلیون‌ها مشتری در هدف شما و جلب اعتماد آنها بسیار ارزشمند است. به همین دلیل است که اگرچه کار درگیر در اجرای یک استراتژی سئو برنامه‌ای نیازمند تحقیق کامل است، اما نتیجه آن ارزشش را دارد.

در استفاده از سئوی برنامه نویسی، چند مرحله حیاتی وجود دارد که باید دنبال کنید.

1. تحقیق کلمات کلیدی

بنابراین، اگر تیم و زیرساخت من،ی دارید، می‌تو،د از سئوی برنامه‌ای برای افزایش دید ارگ،ک خود برای جذب و تبدیل مخاطبان با هدف بالا استفاده کنید.

نمونه های برجسته سئو برنامه ای

یکی از محبوب‌ترین بازارهای مسافرتی، Booking.com با استفاده از فهرست گسترده هتل‌هایی که در پایگاه داده خود دارند، یک صفحه جداگانه برای هر شهر در جهان ایجاد کرد. در نتیجه، افراد بیشتری محتوای خود را در SERP ها می بینند و آنها را به ،وان ارائه دهنده خدمات خود انتخاب می کنند.

می تو،د از Yoast SEO به ،وان ابزار رایگان خود برای ایجاد یک ساختار لینک داخلی استفاده کنید. این رایگان است و به شما امکان می دهد تا با تعیین ساختار پیوند داخلی ایده آل لازم برای به حدا،ر رساندن سئوی درون صفحه خود، ،یدن و ناوبری وب سایت خود را افزایش دهید.

3. اصلاح کننده ها را شناسایی کنید

اکنون زمان آن است که پس از تمرکز بر استراتژی کلمه کلیدی خود و تکمیل تمام ارزیابی های رقبا، صفحات وب را ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که باید صفحات متعددی ایجاد کنید که هر کدام باید متمایز باشند تا از تکرارهای مضر به سئو جلوگیری کنید.

استفاده از تعدیل کننده ها و پارامترهای مختلف در تحقیق کلمات کلیدی باید نکته مهم شما برای یک استراتژی سئو برنامه ای موفق باشد. به جای ارائه محتوا در مورد بهترین هتل ها، در نظر گرفتن استفاده از پارامترهایی مانند مکان و قیمت و همچنین اصلاح کننده هایی مانند in، under و غیره می تواند منطقی باشد.

4. ایجاد صفحات وب

ضروری ترین استراتژی سئو برنامه ای، انجام تحقیقات کامل کلمات کلیدی است. هنگام کار بر روی تعداد زیادی صفحه، انتخاب و کشف من، ترین کلمات کلیدی بسیار مهم است. توصیه می شود قبل از درگیر شدن در تحقیق، صفحات وب را به چند الگو جدا کنید تا با موفقیت و سرعت انجام شود.

همچنین، چیدمان صفحات وب شما باید به خوبی در مورد مخاطبان هدف شما و آنچه به آنها ارائه می دهید، اندیشیده شود. هنگامی که یک مشتری یا مشتری بالقوه از یکی از صفحات وب شما بازدید می کند، باید در همان لحظه اول وارد محتوا و محصولات یا خدمات شما شود. یا شما را با نرخ پرش بالاتری رها می کنند.

نتیجه

استراتژی‌های پیوند داخلی، به‌ویژه برای وب‌سایت‌هایی که حجم بالایی از محتوا دارند، ضروری هستند. آنها می توانند به طور قابل ملاحظه ای تعداد صفحات ایند، شده را افزایش دهند و سپس ارزش پیوند را بین آنها توزیع کنند. از آنجایی که برنامه‌های کاربردی سئو برنامه‌ریزی شده مستقیماً با ایجاد صدها یا هزاران صفحه وب مرتبط هستند، ساخت یک ساختار پیوند داخلی قاتل ضروری است.

سئو، کلید قابل مشاهده بودن در اینترنت، بسیار زمان بر است و در بیشتر موارد فقط در دراز مدت مفید است. با تراک برنامه‌ای، رتبه‌بندی بالاتر می‌تواند در یک چشم به هم زدن به واقعیت تبدیل شود.

تعداد مکان‌ها و هتل‌ها در سراسر جهان و تعداد صفحات وب را که باید ایجاد کنند، در نظر بگیرید. با استفاده از سئوی برنامه‌ریزی شده، Booking.com موفق شد به‌طور مداوم برای ،یب کلیدواژه‌های هدف مانند «هتل‌ها در» و «مرکز تفریحی برای جلسات در بررسی‌ها» رتبه‌بندی کند.

نحوه اجرای استراتژی سئو برنامه ای

مصرف‌کنندگان آنلاین می‌توانند به لطف الگوریتم‌ها و جستارهای گوگل، پیشنهادهای جستجوی مرتبط و هوشمند را پیدا کنند. برای برآوردن نیازهای آنها در مورد این پرس و جوها، باید از ابزار SEO برای دریافت توصیه های کلمات کلیدی استفاده کنید. به ،وان مثال، Ubersuggest می تواند همسر شما باشد که به شما پیشنهاد کلمات کلیدی را می دهد.

سئوی برنامه‌ای یک روش خودکار و مبتنی بر داده برای پاسخ دادن به سؤالات جستجو با صدها محتوای جذاب، جالب و آموزشی است. بیایید با مثال‌ها و استراتژی‌های اثبات‌شده، به بهره‌مندی از سئوی برنامه‌ریزی شده نگاهی عمیق بیندازیم!

سئو برنامه ای چیست؟

نباید تعجب آور باشد که محتوای Wise منع، کننده چیزهایی است که مصرف کنندگان آن پس از مشاهده موفقیت آنها دارند. محتوای زیادی برای پوشش وجود دارد، به خصوص در بالای قیف، و Wise تلاش می کند تا در کل سفر مشتری در نتایج جستجو قابل مشاهده باشد. با توجه به ارزها، برای هر کشوری که پول ارسال می کند، صفحات وب مختلفی ایجاد می کند. این سایت ها تقریباً ی،ان هستند اما در نام کشورها متفاوت هستند.

3. Booking.com

اگر به دنبال یک ابزار کاربردی تحقیق کلمات کلیدی هستید، می تو،د از Google Keyword Planner استفاده کنید. این رایگان است، بنابراین شما هرگز در مورد ارتقاء پرهزینه نگران نخواهید بود.

2. پیوند داخلی

بسیاری از وب‌سایت‌های محبوب از تمرکز برنامه‌ای بهینه‌سازی موتور جستجو برای جذب سریع‌تر بازدیدکنندگان بیشتر سود می‌برند. بیایید به سه نمونه موفقیت آمیز سئو برنامه نویسی برای استفاده در سال 2023 نگاه کنیم:

1. زاپیر

سئو برنامه نویسی چهره کاربردی تر دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو است. شما می تو،د هزاران صفحه را به سرعت ایجاد کنید تا همیشه از بازدیدکنندگان بالقوه ای که به دنبال تغییراتی از آنچه در وب سایت شما هستند استفاده کنید.

سئوی برنامه ای می تواند زمان زیادی را که در غیر این صورت صرف توسعه، نوشتن و اولویت بندی هر صفحه به صورت جداگانه می شود، صرفه جویی کند. در عرض چند روز، ممکن است صفحات بی شماری را راه اندازی کنید!

اکنون این ،ب و کار فین تک ،نی دریافت می کند 6.4 میلیون بازدید ارگ،ک ماهانه برای حساب های چند ارزی و انتقال سریع پول بین المللی با نرخ های معقول.

شما می تو،د با یک آژانس سئو کار کنید تا اجرای پروژه سئو برنامه ای خود را ساده کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز به خوبی اجرا می شود.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/programmatic-seo-examples-and-strategies-to-keep-in-mind-in/سئوی برنامه ای مست،م ایجاد صدها یا هزاران صفحه یا مقاله از جمع آوری داده ها با استفاده از اتوماسیون است. قصد دارد این صفحات را در رتبه بالاتری در گوگل قرار دهد و حجم بیشتری از ترافیک ارگ،ک را جذب کند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب