شرط میبندیم حداقل یکی از دوستان شما اخیراً به دلایلی از دبی دیدن کرده است. چرا این روزها ما اینقدر در مورد دبی می شنویم – نه تنها به دلیل جنبه گردشگری آن، بلکه به دلیل ابتکارات بازاریابی دیجیتال آن؟
در این پست وبلاگ – فرصت های شغلی و آژانس های بازاریابی دیجیتال در دبی – متوجه خواهیم شد که چرا دبی اکنون به یک مرکز جدید برای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.
به خواندن ادامه دهید.
نکات کلیدی
- دبی بازار بزرگی را برای مشاغلی فراهم می کند که به دنبال افزایش حضور آنلاین خود هستند.
- از آنجایی که مشاغل در دبی مشتاق استفاده از پلتفرم های آنلاین هستند، بازاریابی دیجیتال یکی از مهارت های مورد تقاضا در بازار کار است.
- بازاریابان انتظار دارند ا،یستم دیجیتال مارکتینگ دبی در سال های آینده به رشد سریع خود ادامه دهد.
- برای حرفه ای ها، صاحبان آژانس ها و برندها، دبی طیف گسترده ای از فرصت ها را در بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد.
داخلش چیه؟
مروری بر محیط بازاریابی دیجیتال در دبی
در سالهای اخیر، دبی موقعیت خود را به ،وان یک مرکز نوآوری دیجیتال تقویت کرده است و محیطی پویا را برای شرکتها برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی فراهم میکند. این شهر با دسترسی گسترده به آ،ین فناوری و جمعیت بزرگ تجاری مبتنی بر اینترنت، فرصتهای بینظیری را برای برندها فراهم میکند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند.
دبی در درجه اول یک شهر دیجیتال است. مجهز به اینترنت پرسرعت مقرون به صرفه است و تقریباً همه ،نان آن از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. این امر خدمات بازاریابی دیجیتال موثر در دبی را به یکی از دغدغه های اصلی مشاغل تبدیل می کند.
طبق تحقیقات انجام شده در چرا دبی یک منطقه جذاب برای تجارت بین المللی است؟ دبی در 30 سال گذشته به شدت تغییر کرده است.
این کشور به یک کشور تجاری اصلی با اقتصاد پایدار و متنوع تبدیل شده است، به ویژه در طول ده سال گذشته، دبی شاهد توسعه اقتصادی فوق العاده ای بوده است که نتیجه آن توسعه شهری بوده که صحرای خالی از سکنه دبی را به یک منطقه تجاری، مس،، اقتصادی و تجاری تبدیل کرده است. کشور توریستی
علاوه بر این، دبی به داشتن یک ش،ه تجارت بینالمللی بزرگ که به نزدیک به 180 کشور در سراسر جهان گسترش یافته است، شناخته شده است که گزینههای زیادی را برای کانالهای بازاریابی بینالمللی برای تبلیغ محصولات و خدمات مختلف در اختیار سرمایهگذاران قرار میدهد. هنگ کنگ و سنگاپور دو مرکز بزرگ صادرات و صادرات مجدد در جهان هستند و دبی در رتبه سوم قرار دارد.
البته، با ورود شرکتها، سرمایهگذاران و مشتریان جدید، شهر از انواع تلاشها و کانالهای بازاریابی، از جمله بازاریابی دیجیتال نیز بهره میبرد. به حدی که تحقیقات اخیر نشان داده است که طیف وسیعی از صنایع در امارات متحده ،ی از بازاریابی دیجیتال استفاده میکنند و از تاکتیکهای مرتبط برای تأثیرگذاری بر سودآوری ،بوکار با افزایش آگاهی از برند، جذب ترافیک وبسایت بیشتر و ایجاد سرنخ استفاده میکنند.
با توجه به این عوامل، بازاریابی دیجیتال موثر برای شرکت هایی که به دنبال موفقیت در این بازار پر سرعت هستند، به اولویت تبدیل شده است. این منجر به تحول در چشم انداز آژانس در دبی شده است، زیرا استراتژی های خلاقانه و راه حل های پیشرفته در حال تغییر نحوه مدیریت ،ب و کارها با حضور آنلاین خود هستند.
آیا آژانس های بازاریابی دیجیتال در امارات ارزش آن را دارند؟
اجازه دهید با یکی از رایج ترین سوالاتی که مردم به صورت آنلاین درباره ا،یستم بازاریابی دیجیتال در دبی می پرسند، ادامه دهیم. پاسخ کاملاً بله است. در یک بازار رقابتی و دیجیتالی مانند امارات متحده ،ی، همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
با توجه به جلسه پرسش و پاسخ اختصاصی ما با ساشا کریستی، مدیر عامل شرکت گرافیک اماراتآژانس های بازاریابی دیجیتال در دبی به ویژه ارزش همکاری با آنها را دارند.
در پرسش و پاسخ فوق، کریستی می گوید که مخاطبان چندفرهنگی دبی در واقع “یک چالش و فرصت منحصر به فرددر عین حال، آژانسهای دیجیتال برای طراحی مؤثر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال، برای درک تفاوتهای فرهنگی، ترجیحات زب، و رفتارهای مصرفکننده، محتوا و کمپینهایی را ایجاد میکنند که در عین حال حساسیت و احترام به تنوع را تضمین میکنند. او می افزاید:
محیط نظارتی من، برای تجارت دبی، نوآوری را تقویت می کند و آژانس ها و شرکت ها را برای فعالیت و گسترش در منطقه جذب می کند. همچنین بستری پایدار و مساعد برای رشد فراهم میکند که به نفع آژانسهایی مانند امارات گرافیک است.
علاوه بر این، به نظر می رسد بازاریابان انتظار دارند که ا،یستم بازاریابی دیجیتال در دبی به سرعت در چند سال آینده به توسعه خود ادامه دهد:
برندها باید با استقبال از فناوریهای نوظهور، ماندن در راس روندهای محلی و همکاری با آژانسهای نوآور، جلوتر از منحنی باشند. انعطاف پذیر ماندن و سازگاری با تغییر ترجیحات مصرف کننده بسیار مهم است.
دبی برای حرفه ای ها (حوزه بازاریابی دیجیتال در دبی)
همانطور که قبلا ذکر شد، دبی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک آهنربا برای حرفه ای ها، به ویژه در بخش بازاریابی دیجیتال است. با اقتصاد پر رونق و فشار مداوم به سمت تحول دیجیتال، این شهر فرصت های بی پای، را برای ،، که به دنبال ایجاد یا گسترش حرفه خود هستند، ارائه می دهد. بازاریابی دیجیتال یکی از پرتقاضاترین مهارت ها در بازار کار است زیرا شرکت ها در دبی مشتاق هستند تا از پلتفرم های آنلاین استفاده کنند.
از مدیریت رسانه های اجتماعی و تولید محتوا گرفته تا سئو، متخصصان می توانند نقش های مختلفی را در آژانس های بازاریابی دیجیتال و تیم های داخلی شرکت پیدا کنند. با تعهد دبی به ماندن در خط مقدم پیشرفت های تکنولوژیکی و مشتریان بزرگ آن، همیشه نیاز به استراتژی های بازاریابی نوآورانه وجود دارد. برای بازاریابان دیجیتال، این شهر یک محیط کاری پویا و فرصتی برای کار بر روی پروژه هایی ارائه می دهد که ادراکات جه، را شکل می دهند.
آژانس های عضو DAN به ،وان مثال جمعیت جمعیت نقش مهمی در تبلیغ دبی به ،وان یک مقصد تجاری اصلی دارد. به ،وان یک آژانس خلاق، Crowd فعالانه روی کمپین هایی کار کرده است که پتانسیل های شهر را به مخاطبان جه، نشان می دهد و بر محیط من، تجاری و زیرساخت های دیجیتال پیشرفته آن تأکید دارد. این تنها نمونهای از این است که چگونه متخصصان بازاریابی دیجیتال در دبی میتوانند بخشی از پروژههایی باشند که تأثیری جه، دارند و به موقعیت شهر به ،وان یک مرکز تجاری پیشرو کمک کنند.
اجازه دهید این بخش را با دو پاسخ متفکرانه به این سوال به پایان برس،م:آیا یافتن شغل در بازاریابی دیجیتال یا سئو در دبی دشوار است؟“
دبی برای صاحبان آژانس
برای صاحبان آژانس ها در دبی، بسیاری از حوزه های بازاریابی دیجیتال فرصت های سودآوری را ارائه می دهند. با درصد زیادی از جمعیت فعال در ش،ه های اجتماعی، تبلیغات در ش،ه های اجتماعی زمینه پیشرو است.
طبق آمار Statista، انتظار میرود که هزینههای تبلیغات رسانههای اجتماعی در امارات در سال ۲۰۲۴ به ۳۸۸.۴۰ میلیون دلار برسد که نشاندهنده تقاضای بالا برای آژانسهای متخصص در کمپینهای هدفمند در پلتفرمهایی مانند اینستاگرام و تیکتوک است.
بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی محتوا این عوامل نیز به دلیل فضای رقابتی ،ب و کار بسیار مهم هستند. برندها به دنبال آژانس هایی هستند که بتوانند حضور آنلاین خود را بهبود بخشند و منجر به افزایش ترافیک ارگ،ک و دیده شدن برند شوند.
اینفلوئنسر مارکتینگ بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی دیگر از زمینه های پر رونق در دبی است. فرهنگ متنوع و جذابیت جه، شهر، آن را به مرکز جذابی برای اینفلوئنسرها تبدیل کرده است و آژانس هایی که می توانند برندها را با اینفلوئنسرهای من، مرتبط کنند، تقاضای زیادی دارند.
تبلیغات پولی کمپین های PPC همچنان یک استراتژی ضروری است. هزینههای تبلیغات دیجیتال در امارات همچنان به رشد خود ادامه میدهد، زیرا شرکتها به دنبال استراتژیهای مبتنی بر دادهها هستند که ROI را به حدا،ر میرسانند.
این مناطق پرطرفدار به صاحبان آژانس فرصتی برای تنوع بخشیدن به خدمات خود و ارائه خدمات به بازار پویا دبی می دهد و به آنها اجازه می دهد تا خود را به ،وان رهبران این صنعت قرار دهند.
در اینجا نکاتی در مورد اینکه چرا بخش بازاریابی دیجیتال در دبی در حال گسترش است، وجود دارد، اگر تصمیم دارید آژانس خود را در آنجا راه اندازی کنید:
دبی برای برندها و شرکت ها
با توجه به اینکه تبلیغات دیجیتال در امارات متحده ،ی انتظار می رود تا سال 2028 به 1.48 میلیارد دلار برسد، دبی بازار وسیعی برای برندهایی است که به دنبال گسترش حضور دیجیتالی خود هستند. این محیط ابزارهایی را به برندها میدهد که برای رشد و ایجاد حضور آنلاین قوی نیاز دارند.
علاوه بر این، به ،وان بخشی از ا،یستم بازاریابی دبی، برندها و ،ب و کارها فرصت های زیادی برای همکاری با آژانس های بازاریابی دیجیتال عالی و محلی متمرکز دارند، مانند WGG، عضو DAN.
ما در دبی زندگی می کنیم، در دبی کار می کنیم و می د،م که چگونه با بازاریابی دیجیتال کار کنیم تا ،ب و کار خود را در این شهر توسعه دهیم.
WGG خود را به ،وان یکی از آژانس های پیشرو در امارات تثبیت کرده است. برای ما، هر کمپین فقط اعداد نیست، بلکه نمایشی از زندگی پر جنب و جوش دبی و امارات است. با تیمی آشنا با آ،ین روندها و ابزارهای دیجیتال، ما یک نمای پانوراما از بازاریابی مدرن ارائه می دهیم. در بازاریابی دیجیتال در حال تغییر در امارات متحده ،ی، WGG سازگارترین و در حال تحول ترین آژانس است.
طبق بی،های در وبسایت خود، WGG هر پروژه را با یک فرو رفتن عمیق در بازار آنلاین دبی آغاز میکند. آنها همچنین “متعهد به درک عادات دیجیتالی افراد محلی و جوامع خارجی هستند و اطمینان حاصل می کنند که کمپین های ما با هر بخش از مخاطبان مجزا روبرو می شوند.”
صحنه دیجیتال مارکتینگ در دبی سرشار از فرصت هایی برای حرفه ای ها، صاحبان آژانس ها و برندها است. این شهر با جمعیت بزرگ و آگاه به فناوری و بازار تبلیغات دیجیتال پر رونق، محیطی پویا برای رشد فراهم می کند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-new-creative-hub-dubai-agency-scene/