مردم برندها را در رسانه های اجتماعی کشف می کنند، درباره آن ها می آموزند، دنبال می کنند و از آنها ،ید می کنند. اگر در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، لینکدین، فیس بوک و اینستاگرام نیستید، ،ب و کار شما مجموعه ای از مشتریان جدید را از دست می دهد.
بازدیدکنندگان می توانند از پیوندهای موجود در صفحه فرود برنامه انتخاب کنند. به ،وان مثال، بین وب سایت، وبلاگ یا فروش فعلی خود یکی را انتخاب کنید.
از تصویری استفاده کنید که نه تنها نشان دهنده ،ب و کار شما باشد، بلکه فوراً به ،وان مرتبط با شرکت شما قابل تشخیص باشد. به جای تصویر رئیس جمهور، از لوگوی شرکت خود استفاده کنید. شما هر پستی را که ایجاد می کنید مارک می کنید.
پس از ایجاد اولین برداشت پویا، پست ، را شروع کنید.
استراتژی های پست رسانه های اجتماعی برای ،ب و کار
تقریباً هر پلتفرم رسانه های اجتماعی اطلاعاتی در مورد تعاملات شما ارائه می دهد. از این داده ها برای اصلاح استراتژی رسانه های اجتماعی خود به ،وان بخشی از تلاش های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید.
- از دادهها برای تعیین اینکه کدام پستها بیشترین تعامل را دارند، مانند نظرات و اشتراکگذاریها استفاده کنید. تعداد بیشتری از آنها را ایجاد کنید.
- کشف کنید کدام اشتراکها باعث میشوند افراد روی بیوگرافی پیوند شما کلیک کنند. تعداد بیشتری از آنها را ایجاد کنید.
- بودجه ش،ه های اجتماعی خود را ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که بودجه رسانه های اجتماعی شما با بودجه بازاریابی کلی شما هماهنگ است. ،ی باید همه پست ها را پیگیری کند و با مشتریان تعامل داشته باشد.
- نتایج خود را به طور منظم زیر نظر داشته باشید. از داده ها برای تصمیم گیری در مورد اه، کلی رسانه های اجتماعی خود مانند ایجاد محتوا، ارسال و مشارکت استفاده کنید.
- پاسخ های مستقیم را با آگاهی از برند متعادل کنید.
1. با یک شعار کوتاه شروع کنید، شاید سه کلمه که کار شما را توصیف کند.
دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی انتظار تعامل دارند. بنابراین ،ب و کار با شخصیتی باشید که با مردم در رسانه های اجتماعی درگیر است.
3. اگر با یک برند بزرگ و شناخته شده رابطه دارید، به طور خلاصه به آن اشاره کنید. به مشتری، بپیوندید که دوست دارند [big ،nd one] و [big ،nd two].
رسانه های اجتماعی یکی نیستند و مانند یک صفحه وب سایت انجام می شوند. برای ایجاد محتوای پست باید به یک برنامه منظم پست با پشتیبان گیری از متن، تصاویر و ویدیو متعهد شوید.
- فهرستی از ارزش های برند خود تهیه کنید. از کلمات ارزشمندی مانند «مثبت»، «بازیگوش»، «درگیرکننده» و مواردی از این قبیل برای ایجاد نمایه ای از شخصیت تجاری خود استفاده کنید.
- تصمیم بگیرید که کدام پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای حضور ،ب و کار شما من، هستند. ارزیابی کنید که کدام نوع محتوا ارزش های برند شما را در پلت فرم رسانه های اجتماعی منع، می کند
- یک برنامه زم، معقول ایجاد کنید. شما می تو،د 24/7 در رسانه های اجتماعی پست بگذارید، بنابراین باید زمان و منابع را با توجه به بودجه خود اختصاص دهید.
- لیستی از تمام مشکلات تهیه کنید محصول یا خدمات شما را برای پایگاه مشتری شما حل می کند.
- کلمات ارزش برند را مطابقت دهید با محصول(های) یا خدمات(های) شما. مطمئن شوید که کلمات با راه حلی که به مشتریان خود ارائه می دهید مطابقت دارند.
- لحن برند خود را انتخاب کنید. لحن را با هم تطبیق دهید تا نه تنها تجارت شما را منع، کند، بلکه مخاطبان هدف خود را نیز درگیر کند.
تست و اندازه گیری
رسانه های اجتماعی به شناخت برند کمک می کنند که اعتماد به برند شما را افزایش می دهد.
از طراحی تصویر تا متنی که می نویسید به تعامل فکر کنید. سپس هر تعامل را دنبال کنید.
به حضور تجاری خود متعهد شوید
رسانه های اجتماعی در مورد گفتگو، اجتماع، ارتباط با مخاطب و ایجاد روابط هستند. چیزی بیشتر از یک کانال پخش سنتی بازاریابی یا یک ابزار فروش و بازاریابی وجود دارد. صداقت، اصالت و ارتباط باز هنگام به اشتراک گذاری اطلاعات بسیار مهم هستند.
شما فقط یک شانس برای اولین برداشت دارید. این ضرب المثل برای تصویر و بیوگرافی شما در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی صادق است. به ،وان بخشی از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، انتخاب تصاویری برای نشان دادن ،ب و کار شما برای جلب توجه در رسانه های اجتماعی حیاتی است.
شما به همه ،، که از پلتفرم رسانه اجتماعی شما بازدید می کنند کمک می کنید تا اطلاعات بیشتری درباره ،ب و کار شما داشته باشند. و شما تمایل خود را برای برقراری ارتباط یک به یک با مصرف کنندگان نشان خواهید داد. هنگام ایجاد ع،، بیو و هر پست، این ارتباط دو طرفه را در ذهن داشته باشید.
تصویر و بیوگرافی شما
5. یک پیوند اضافه کنید. بسته به هدف شما ممکن است به وب سایت شما یا پیوندی برای پیوستن به خبرنامه ایمیل شما باشد. برخی از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی اجازه میدهند چندین پیوند ایجاد کنند. برای ،، که این کار را نمی کنند، می تو،د یک برنامه پیوند به بیو را انتخاب کنید که در آن یک صفحه فرود با چندین پیوند ایجاد می کنید. نمونه های فعلی هستند شوربی و درخت پیوند.
ارزش رسانه های اجتماعی برای ،ب و کار شما تنها به زمان و انرژی که ،ب و کار شما برای حضور در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کند محدود می شود.
رسانه های اجتماعی توسط افراد برای تعامل در جوامع مجازی و ش،ه هایی استفاده می شود که در آن آنها دانش و ایده ایجاد می کنند، به اشتراک می گذارند و/یا تبادل می کنند.
حضور پر جنب و جوش در رسانه های اجتماعی مست،م تعهد، فداکاری، پاسخگویی و تمایل به باز بودن در مورد ،ب و کارتان است. به جایی که مردم هستند بروید و نتیجه بگیرید.