یافتن مشتریان طراحی وب جدید اغلب به ،وان یکی از چالش برانگیزترین جنبه های اداره یک تجارت طراحی وب تلقی می شود. در بازاری که به رشد و تکامل خود ادامه میدهد، رقابت شدید است و شما به چیزی بیش از مهارتهای طراحی عالی نیاز دارید. برای دستیابی به موفقیت واقعی، متخصصان طراحی وب به یک رویکرد استراتژیک نیاز دارند که خلاقیت را با تلاش های بازاریابی هدفمند ،یب کند.
فهرست مطالب
- رشد بازار طراحی وب سایت
- 8 استراتژی مهم در مورد نحوه یافتن مشتریان طراحی وب سایت
- از بازار دیجیتال برای یافتن مشتریان استفاده کنید
- یک رهبر فکری باشید
- ش،ه خود را گسترش دهید
- همکاری با آژانس های دیگر
- ممیزی رایگان ارائه دهید
- تخصص در یک زمینه خاص
- از تبلیغات پولی استفاده کنید
- اهرم اثبات اجتماعی
افزایش تقاضا برای خدمات طراحی وب سایت
تقاضا برای خدمات طراحی وب در حال افزایش است، که ناشی از نیاز روزافزون مشاغل برای ایجاد حضور آنلاین قوی است. در طول پنج سال گذشته، درآمد صنعت رشد کرده است و انتظار میرود در سال 2024 به 43.5 میلیارد دلار برسد. این بدان م،است که شرکتها در همه صنایع به اهمیت یک وبسایت با طراحی خوب پی بردهاند.
واضح است که فرصت ها برای طراحان وب در حال گسترش است. با این حال، این گسترش متخصصان بیشتری را برای پیوستن به این صنعت ترغیب می کند. اما با پیوستن افراد حرفهای به این حوزه، دانستن چگونگی پیدا ، مشتریان طراحی وب از همیشه مهمتر است. بنابراین، باید خود را متمایز کنید و فعالانه به دنبال جذب مشتریان جدید باشید.
چگونه مشتریان جدید طراحی وب را در سال 2024 پیدا کنیم
بدیهی است که یافتن مشتریان طراحی وب جدید نیازمند یک رویکرد چند وجهی است. در اینجا خلاصه ای از استراتژی های اثبات شده است که به شما در جذب و ایمن ، مشتریان در سال جاری کمک می کند.
آژانس خود را در بازار ش،ه آژانس دیجیتال به نمایش بگذارید
اگر به دنبال راههای مطمئن برای جذب مشتری برای طراحی وب هستید، بازار دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات ممکن است گزینه خوبی باشد. به ،وان مثال، DAN Marketplace برای اتصال مشاغلی که به دنبال خدمات دیجیتال هستند با آژانس های طراحی وب و مترجمان آزاد طراحی شده است و دسترسی شما به مشتریان بالقوه ای که به تخصص شما نیاز دارند را برای شما آسان تر می کند.
چرا DAN یک بازار جه، برای طراحان وب است:
- توسط مشتریان من، کشف شوید: بازار پر از شرکت هایی است که فعالانه به دنبال خدمات طراحی وب هستند. اینها افرادی هستند که ارزش طراحی باکیفیت را از قبل می دانند و مایل به سرمایه گذاری هستند، بنابراین وقت خود را برای عرضه محصولات خود به مخاطبان اشتباه تلف نمی کنید.
- مطابقت های سفارشی برای مشتریان: هنگامی که برندها جزئیات پروژه خود را ارسال می کنند، تیم DAN آنها را با آژانس هایی مطابقت می دهد که از نظر مهارت، بودجه و مکان با نیازهای آنها مطابقت دارند. این بدان م،ی است که شما با مشتریان من، برای آنچه ارائه می دهید ارتباط برقرار می کنید.
- آژانس خود را متمایز کنید: هنگامی که نمایهای ایجاد میکنید که بهترین کار، خدمات و نظرات مشتریان شما را برجسته میکند، به مشتریان بالقوه ایده واضحی از آنچه میتو،د انجام دهید و چرا باید شما را انتخاب کنند، میدهید. این یک راه عالی برای ایجاد اعتماد از همان ابتدا است.
خود را به ،وان یک رهبر فکری در زمینه طراحی وب قرار دهید
آژانسهای طراحی وب که خود را به ،وان رهبران فکری در صنعت معرفی میکنند، اغلب مشتریان باکیفیت را جذب میکنند. بنابراین، مطمئن شوید که فراتر از بازاریابی محتوای معمولی رفته اید و هدفتان تاثیرگذاری بر صنعت خود است.
پس چگونه این کار را انجام می دهید؟
- چاپ شده در مجلات صنعتی: می تو،د مقالاتی را برای نشریات و مجلات معروف صنعت ارسال کنید تا بینش و مطالعات موردی منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارید. مشتری، که به این منابع اعتماد دارند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.
- میزبان وبینارها و پاد،ت ها: گام مفید دیگری که میتو،د بردارید، راهاندازی یک مجموعه وبینار یا پاد،ت است که در آن درباره آ،ین روندها، چالشها و نوآوریها در طراحی وب بحث میکنید. مردم این منابع را مفید و روشنگر می دانند. از کارشناسان و مشتریان صنعت دعوت کنید تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و محتوای ارزشمندی ایجاد کنید که شما را به ،وان یک رهبر معرفی کند.
- پیشنهاد نمونه کارها نوآورانه: چرا با تکه های ثابت کیف پول ب،بید؟ از طرف دیگر، می تو،د مطالعات موردی تعاملی یا توصیفات ویدیویی ایجاد کنید که فرآیند طراحی شما، موانعی که بر آن غلبه کرده اید و نتایجی که به دست آورده اید را به نمایش بگذارد. این به سبد شما عمق می بخشد و تاثیر ماندگاری بر جای می گذارد.
دسترسی خود را از طریق ش،ه و روابط گسترش دهید
رسانه های اجتماعی یک استراتژی بی انتها است که در یافتن مشتریان طراحی وب جدید بسیار مؤثر است. چه به صورت آنلاین و چه حضوری، ایجاد روابط با سایر متخصصان صنعت می تواند به ارجاعات و همکاری های ارزشمند منجر شود.
شما می تو،د روابط حرفه ای ایجاد کنید.
- رویدادهای صنعت
- جوامع آنلاین
- رویدادهای تجاری محلی
- انجمن های حرفه ای
در هر رویدادی که برای شرکت انتخاب کنید، نه تنها با افراد جدیدی آشنا خواهید شد، بلکه آنها با شما و آژانس طراحی وب شما نیز آشنا خواهند شد. شما هرگز نمی د،د این ش،ه اجتماعی چه زم، ممکن است نتیجه دهد!
برای رشد پایگاه مشتری طراحی وب خود با آژانس های غیر رقیب شریک شوید
اگر به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود هستید، چرا با آژانس های دیجیتالی که خدمات طراحی وب ارائه نمی دهند شریک نباشید؟ ا،ر این آژانس ها اغلب مشتری، دارند که به خدمات طراحی وب نیاز دارند اما تخصص داخلی ندارند. اگر شراکت های استراتژیک ایجاد کنید، می تو،د از ش،ه مشتریان آنها استفاده کنید و در عین حال به آنها کمک کنید بسته خدمات کامل تری ارائه دهند. این یک وضعیت برد-برد است!
- توصیه می کنیم به دنبال آژانس هایی باشید که در بازاریابی محتوا، اینفلوئنسر مارکتینگ یا PPC تخصص دارند اما تجربه طراحی وب ندارند. اینها شرکای عالی برای تبلیغات متقابل هستند.
- همچنین میتو،د معاملات تبلیغاتی متقابل ایجاد کنید که در آن شما و شرکتتان مشتریان را به یکدیگر معرفی کنید. به ،وان مثال، می تو،د آنها را برای خدمات SEO یا PPC توصیه کنید، در حالی که آنها پروژه های طراحی وب را برای شما ارسال می کنند. این وضعیت برد-برد می تواند برای آژانس شما برای به دست آوردن مشتریان بازاریابی دیجیتال مفید باشد.
- در نهایت، می تو،د پروژه های بزرگی را با هم انجام دهید که بازاریابی دیجیتال و طراحی وب را با هم ،یب می کنند.
مشارکت با آژانسهای غیررقیب یک استراتژی هوشمندانه برای چگونگی به دست آوردن مشتریان طراحی وب از سایر صنایع و در عین حال افزایش خدمات شریک خود است.
ممیزی و مشاوره رایگان وب سایت را برای ایجاد اعتماد ارائه دهید
بسیاری از شرکت ها متوجه نمی شوند که وب سایت آنها ممکن است آنطور که باید عمل نکند. در اینجا تفاوت در ارائه ممیزی رایگان وجود دارد، زیرا این فرصتی برای شما است تا به مناطق بهبودی که شرکت ها نادیده گرفته اند اشاره کنید.
با ارائه ممیزی رایگان برای ارزیابی جنبه های کلیدی مانند زمان بارگذاری، بهینه سازی موبایل و تجربه کاربر شروع کنید. این جنبه ها برای یک وب سایت خوب حیاتی هستند، اما مشتریان بالقوه شما ممکن است اهمیت آنها را درک نکنند. این شانس شماست تا تخصص خود را نشان دهید و آنها را به سمت عملکرد بهتر راهنمایی کنید.
سپس، یک مشاوره رایگان را دنبال کنید تا با اه،، چالش ها و نیازهای آنها بیشتر آشنا شوید. در حالی که نکات دردناک آنها را درک می کنید، ممکن است به شما این امکان را بدهد که خدمات خود را به ،وان یک راه حل ایده آل قرار دهید، در حالی که از ابتدا یک رابطه قوی ایجاد می کنید.
در زمینه خاصی تخصص داشته باشید تا آژانس طراحی وب خود را متمایز کنید
بسیاری از آژانس ها در حال حاضر طرح های استثنایی را ارائه می دهند. بنابراین، تمایز واقعی چیست؟ این انتخاب تخصصی است که با نیازهای خاص صنعت همسو باشد. این می تواند مراقبت های بهداشتی، تجارت الکترونیک یا املاک و مستغلات باشد. در حالی که این موضوع کاملاً به شما یا روندها و نیازهای بازار شما بستگی دارد، محدود ، تمرکز شما میتواند به شما کمک کند تا با درک چالشهای آنها، به مشتریان طراحی وب جدید نزدیک شوید و آنها را جذب کنید. این چیزی است که هر آژانسی ارائه نمی دهد.
آژانس خود را با کمپین های تبلیغاتی هدفمند تقویت کنید
حتی با داشتن پورتفولیوی قوی، گاهی اوقات خط لوله مشتریان شما ممکن است نیاز به تقویت بیشتری داشته باشد و تبلیغات پولی می تواند به شما کمک کند تا به آنجا برسید.
- تبلیغات گوگل: با استفاده از تبلیغات هدفمند گوگل، آژانس شما می تواند به مشتریان بالقوه ای که به دنبال خدمات طراحی وب هستند دسترسی پیدا کند. با تمرکز بر عباراتی مانند «طراحی مجدد وب سایت» یا «خدمات طراحی وب»، تبلیغات شما در لحظه ای عالی – درست زم، که به دنبال راه حل هستند – ظاهر می شوند.
- تبلیغات لینکدین: لینکدین به شما اجازه می دهد تا روی صنایع و تصمیم گیرندگ، که به خدمات طراحی وب نیاز دارند تمرکز کنید. این یک پلتفرم پر از بازیکنان کلیدی است که می توانند پروژه بزرگ بعدی شما را تأیید کنند و آن را به مک، عالی برای جلب توجه افراد من، برای آژانس شما تبدیل می کند.
- هدف گذاری مجدد کمپین ها: هدف گذاری مجدد کمپین ها: اگر بازدیدکنندگان سایت شما را مرور میکنند اما اقدامی انجام نمیدهند، هدفگیری مجدد تبلیغات میتواند به آرامی خدمات شما را هنگامی که آماده انجام حرکت هستند به آنها یادآوری کند. با در نظر داشتن آژانس خود، شانس بازگشت و تبدیل آنها را افزایش می دهید. خواه هدف شما جذب مشتریان آمریکایی باشد یا در میان بهترین شرکتهای طراحی وبسایت برجسته شوید، هدفگیری مجدد تضمین میکند که آژانس شما در زم، که بیشترین اهمیت را دارد دیده میشود.
از اثبات اجتماعی برای ایجاد اعتبار و اعتماد استفاده کنید
وقتی مردم موفقیتی را که با دیگران در صنایع مشابه ،ب کرده اید می بینند، به آنها اطمینان می دهد که نمایندگی شما انتخاب درستی است. به همین دلیل است که باید نظرات مشتریان را به طور برجسته در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود نشان دهید. گفتن اینکه شما عالی هستید خوب است، اما زم، که مشتریان شما این کار را برای شما انجام می دهند قدرتمندتر است.
شما همچنین باید کار موفقی را که انجام داده اید برجسته کنید! در حین انجام این کار، مطمئن شوید که روی چالشهایی که مشتریان با آنها روبرو هستند، نحوه برخورد با آنها و نتایج قابل اندازهگیری تمرکز کنید. مطالعات موردی به مشتریان بالقوه کمک می کند تا نحوه حل مشکلات آنها را نیز تجسم کنند.
در نهایت، و مهمتر از همه، با بررسی های آنلاین، شهرت خود را افزایش دهید! برای انجام این کار، می تو،د مشتریان خود را تشویق کنید تا در پلتفرم هایی مانند Google My Business یا دایرکتوری های تخصصی مانند DAN نظر بدهند. نظرات مثبت در این سایت ها می تواند کمک زیادی به افزایش شهرت شما کند.
نتیجه گیری
پیدا ، مشتریان جدید طراحی وب در سال 2024 نیازی به کار ،ره آور نیست. اگر آژانس خود را به صورت استراتژیک قرار دهید و از پلتفرم های من، استفاده کنید، می تو،د خط لوله مشتری خود را با مشتریان طراحی وب با کیفیت حفظ کنید. نکته کلیدی در اینجا این است که در رویکرد خود فعال و خلاق باشید. همین امروز این استراتژی ها را اجرا کنید و شاهد رشد مشتریان خود باشید.
به مشتریان اجازه دهید زم، که بیش از هر زمان دیگری به تخصص طراحی وب نیاز دارند، شما را پیدا کنند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/find-new-web-design-clients/