نحوه جذب و تبدیل مشتریان با ارزش به خدمات برندینگ

نحوه جذب و تبدیل مشتریان با ارزش به خدمات برندینگ


جذب و تبدیل مشتریان با ارزش بالا می تواند یک تغییر بازی برای آژانس های دیجیتالی باشد که خدمات برندینگ ارائه می دهند. این مشتریان بلو چیپ بودجه های بزرگتر، مشارکت های بلندمدت و پتانسیل رشد قابل توجهی را به همراه دارند.

با این حال، جذب و تعامل با این مشتریان نیازمند یک استراتژی استراتژیک است که فراتر از تاکتیک های بازاریابی عمومی است. بر ایجاد اعتماد، نشان دادن تخصص و دستیابی به نتایج واقعی تمرکز دارد.

در این وبلاگ، استراتژی‌های اثبات‌شده‌ای را که آژانس‌های دیجیتال می‌توانند برای جذب مشتریان با ارزش در حین ارائه خدمات برندینگ استفاده کنند، بررسی خواهیم کرد.

خوراکی های کلیدی

  • برای آژانس های دیجیتال، یافتن مشتریان جدید و ایجاد روابط پایدار کلید رشد و موفقیت بلندمدت است.
  • در حالی که ممکن است به دست آوردن مشتریان پرهزینه گرانتر باشد، آنها تمایل دارند بودجه بیشتری داشته باشند. آن را برای آژانس هایی که به دنبال به حدا،ر رساندن درآمد خود هستند ایده آل می کند.
  • تمرکز بر بخش ها و شرکت هایی که متعهد به سرمایه گذاری در برندها هستند، کلید جذب و تبدیل مشتریان با کیفیت است.
  • برای پیدا ، مشتری جدید و با ارزش، مطمئن شوید که در مورد آ،ین روندهای برند، از پایداری گرفته تا رویکردهای دیجیتال اول، به روز هستید.
  • تنوع خدمات خود را برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان در نظر بگیرید.
  • یک ش،ه آژانس دیجیتال (DAN) می تواند دید را در بین مشاغلی که فعالانه به دنبال تخصص برندسازی هستند افزایش دهد و آژانس شما را به یک انتخاب ترجیحی تبدیل کند.

داخلش چیه


نحوه شناسایی مشتریان با ارزش برای خدمات برندینگ

شناسایی مشتریان پرهزینه برای خدمات برند مست،م درک عوامل کلیدی است ارزش طول عمر مشتری (CLV). شرکت هایی که به طور فعال CLV را مح،ه می کنند 60 درصد احتمالش بیشتره تمرکز بر مشتریان با ارزش بالا، که می تواند منجر به… 25% تا 95% افزایش سود.

مشتریان با ارزش اغلب از صنایعی مانند فناوری، مراقبت های بهداشتی و خدمات مالی، جایی که برند در اولویت است. این مشتریان معمولا بودجه بیشتری دارند و به دنبال مشارکت های بلندمدت هستند، که آنها را برای آژانس هایی که به دنبال به حدا،ر رساندن بازده خود هستند ایده آل می کند.

علاوه بر این، بودجه برند در حال رشد است در شرکت های بزرگ، با 64 درصد شرکت ها با درآمد سالانه بیش از 1 میلیارد دلار با ،ارگیری آژانس های برندینگ خارجی (Brandingmag).

بیشتر از این؟ تحقیقات گارتنر این را نشان می دهد 78 درصد از مدیران بازاریابی شرکت هایی با بیش از 500 کارمند قصد دارند بودجه برند خود را افزایش دهند و آنها را به اه، اصلی آژانس هایی تبدیل کنند که به دنبال مشتری، با هزینه های بالا هستند. در حالی که ممکن است به دست آوردن این مشتریان گران تر باشد، ما همچنین می د،م که سرعت تصمیم گیری آنها به طور قابل توجهی سریعتر است. ا،ر این مشتریان زم، که با پیشنهادهای واضح و مبتنی بر داده ارائه می شوند، مایل به حرکت به جلو هستند. بنابراین، تمرکز بر بخش ها و شرکت هایی که متعهد به سرمایه گذاری در برندها هستند، کلید جذب و تبدیل مشتریان با کیفیت است.

راه دیگری برای شناسایی مشتریان با ارزش وجود دارد تجزیه و تحلیل RFM (تازه، تکرار، درآمدزایی). این به شما امکان می دهد مشتریان خود را بر اساس رفتارهای ،ید آنها ت،یم بندی کنید، که می تواند به شما کمک کند تلاش های بازاریابی و برندسازی خود را بر روی ،، متمرکز کنید که احتمالاً برای آژانس شما ارزش ایجاد می کنند.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

تجزیه و تحلیل RFM برای آژانس ها
تجزیه و تحلیل RFM برای آژانس های دیجیتال

یافتن مشتریان برند جدید: گام به گام توضیح داده شده است

پیدا ، مشتریان برای آژانس خود گاهی اوقات می تواند یک چالش به نظر برسد، به خصوص زم، که به دنبال کار با مشتریان با ارزشی هستید که انتظار بیشتری از خدمات معمولی دارند.

خبر خوب این است که با رویکرد درست، می‌تو،د آژانس خود را طوری قرار دهید که نه تنها توجه آن‌ها را جلب کند، بلکه روابطی پایدار ایجاد کنید که باعث رشد بلندمدت می‌شود.

بیایید مراحل ساده و قابل اجرا را برای کمک به شما در یافتن، ترویج و حفظ مشتریان برند جدید بررسی کنیم.

شماره 1 آژانس نام تجاری خود را تعیین کنید

با شناسایی نوع مشتری، که بیشترین سود را از خدمات برند شما می برند، آژانس خود را تعیین کنید. شخصیت سازی.

در این مرحله، به صنایعی که در آن کار می کنند، اندازه شرکت و نقاط ضعف رایجی که با تجربه شما همسو هستند فکر کنید. دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا از اتلاف وقت برای سرنخ های نامن، جلوگیری کنید.

سپس، نگاهی گذرا به کارهایی که رقبای شما انجام می دهند بیندازید و شکاف های موجود در بازار را شناسایی کنید که آژانس شما می تواند نیازهای آنها را برآورده کند. می‌تو،د از پلتفرم‌هایی مانند لینکدین و ش،ه آژانس دیجیتال برای کشف مشتریان بالقوه و جمع‌آوری بینش در مورد آنچه که در آژانس برندینگ به دنبال آن هستند، استفاده کنید.

در همین حال، ش،ه شما می تواند معدن طلای مشتریان بالقوه باشد. از مشتریان راضی بخواهید ارجاع دهند یا در رویدادهای صنعت، چه آنلاین و چه آفلاین شرکت کنید تا با شرکت هایی که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند، ارتباط برقرار کنید.

پس از ساختن ،یدار پرسونا برای خدمات برند خود، بر شخصی سازی دسترسی خود تمرکز کنید. به مشتریان بالقوه نشان دهید که چالش های پیش روی آنها را درک می کنید و می تو،د راه حل های سفارشی به آنها ارائه دهید. یک تبلیغ عمومی کارساز نیست، بنابراین تلاش کنید تا آن را از آن خود کنید.

استفاده از پلتفرم های خود – وب سایت و رسانه های اجتماعی – برای نشان دادن تخصص خود چیز خوبی است. مطالعات موردی، پست‌های وبلاگ و مقالات سفید می‌توانند نشان دهند که چگونه آژانس شما چالش‌های برندسازی را برای مشتریان دیگر حل کرده است.

شماره 2 تبلیغات برند قانع کننده ایجاد کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، ارائه های شخصی کلیدی برای جذب مشتریان با ارزش برای خدمات نام تجاری هستند. با پرداختن به چالش های تجاری خاص آنها و توضیح اینکه چگونه خدمات برندینگ شما می تواند آنها را حل کند، به آنها نشان دهید که تکالیف خود را انجام داده اید.

به جای اینکه فقط آنچه را که ارائه می‌دهید فهرست کنید، توضیح دهید که چگونه خدمات شما برای ،ب و کارشان ارزش ایجاد می‌کند. نتایج قابل اندازه گیری را که برای مشتریان مشابه به دست آورده اید برجسته کنید، با تمرکز بر اینکه چگونه می توانند عملکرد برند خود را بهبود بخشند. پشتیبان گیری از ارائه ها و ایده های خود با مثال ها یا داده های واقعی به ارائه شما اعتبار بیشتری می دهد.

در حین انجام این کار، از پیچیدگی بیش از حد ارائه خود اجتناب کنید. نیازی به گفتن نیست؛ مشتریان تمایل بیشتری به پیشنهاد مستقیم دارند این به وضوح توضیح می دهد که چگونه می تو،د کمک کنید.

شماره 3 روابط بلندمدت با مشتریان ایجاد کنید

پس از شناسایی شخصیت ،یدار و ایجاد استادیوم ها، مهم است که به طور منظم با مشتریان خود در تماس باشید، حتی زم، که فعالانه روی یک پروژه و کمپین بازاریابی دیجیتال کار نمی کنید.

این نوع ارتباط دائمی شما را در زم، که نیاز به انجام کارهای بیشتر در زمینه برندینگ دارند، در ذهن خود نگه می دارد. به عبارت دیگر، این نیز راهی است که با ارائه ارتباطات مداوم، خود را به ،وان چیزی فراتر از یک ارائه دهنده خدمات قرار دهید. استراتژی های حفظ مشتری شما باید بر ایجاد اعتماد از طریق شفافیت، گزارش دهی منظم و نشان دادن ارزش خود تمرکز کنید.

هنگامی که یک رابطه قوی برقرار کردید، می تو،د کشف کنید خدمات اضافی و فروش متقابل. این می‌تواند شامل گسترش خدمات برندسازی شما برای بازاریابی دیجیتال، مدیریت رسانه‌های اجتماعی یا تولید محتوا باشد.

برای تقویت روابط خود با مشتریان، به این فکر کنید قراردادهای مدیریت برند مستمر را تنظیم کنید. این قراردادهای بلندمدت به‌روزرس،‌های منظم برند، تعدیل استراتژی و ردیابی عملکرد را به مشتریان ارائه می‌دهند و اطمینان می‌دهند که تلاش‌های برندسازی آنها با اه، تجاری‌شان همسو می‌ماند.

شماره 4 پیشنهادات برند خود را تقویت کنید

چه استراتژی برند دیجیتال، چه برندسازی در رسانه های اجتماعی یا تولید محتوا، داشتن طیف گسترده ای از خدمات، آژانس شما را برای مشتریان با ارزشی که به دنبال راه حلی جامع هستند، جذاب تر می کند.

علاوه بر افزایش پیشنهادات خود با ،یب نمونه های برند که به مشتریان کمک می کند تا بر اساس تجزیه و تحلیل تصمیم گیری کنند، می تو،د خدماتی مانند طراحی وب، بازاریابی دیجیتال یا بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را برای رفع نیازهای گسترده تر مشتریان خود ارائه دهید.

استفاده از جدیدترین ابزارها و فناوری‌های برندسازی برای دستیابی به این مهم ضروری است، مانند ابزارهای تحلیلی برای نظارت بر عملکرد برند یا هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی برند. ارائه این راه حل های پیشرفته می تواند آژانس شما را جذاب تر کند.

علاوه بر این، یک تجربه عالی مشتری راه طول، در ایجاد وفاداری دارد. فرآیندهای خود را ساده کنید، گزارش شفاف ارائه دهید و به مشتریان مشارکت بیشتری در فرآیند برندسازی بدهید تا کار با آژانس خود را به یک تجربه یکپارچه تبدیل کنید. تطبیق رویکرد خود برای برآورده ، نیازهای مشتری از طریق استراتژی های برندسازی مبتنی بر داده و خدمات شخصی، تجربه کلی را ارتقا می دهد.


در آن مرحله، ما باید در مورد آن صحبت کنیم پرورش سرنخ های با ارزش بالا همچنین

پرورش سرنخ های با ارزش بالا برای تبدیل سرنخ هایی که به دنبال استراتژی های برند هستند به مشارکت های بلندمدت بسیار مهم است. با ایجاد رابطه با استفاده از پیام های شخصی و نشان دادن درک جامع از نیازهای آنها شروع می شود.

پس از اطلاع رس، اولیه، محتوای مبتنی بر ارزش را دنبال کنید—مطالعات موردی، بینش یا ممیزی شخصی. این در واقع نشان می دهد که چگونه خدمات برندینگ شما می تواند به طور مستقیم به ،ب و کار آنها سود برساند. کلید این است ارتباط منظم، اما غیر مزاحم را حفظ کنید تا در ذهن خود باقی بم،د بدون اینکه آنها را تحت فشار قرار دهید.

بیایید سایر توصیه‌ها برای پرورش سرنخ‌های با ارزش بالا را در تصویر زیر ببینیم:

پرورش سرنخ های با ارزش بالا

مشتریان برند جدید را کجا پیدا کنیم: DAN Marketplace

وقتی ،ت به یافتن مشتریان جدید برای برندها می رسد، استفاده از کانال های من، کلیدی است.

پلتفرم هایی مانند شغل و پنج شما را با ،ب‌وکارهایی که به دنبال خدمات برندسازی هستند مرتبط کنید، در حالی که پلتفرم‌های برتر بیشتر مشتری، را جذب می‌کنند که برای کار سطح بالا ارزش قائل هستند. همچنین می تو،د با فهرست ، آژانس خود در فهرست راهنماها یا بازارهای دیجیتال مارکتینگ، دید خود را افزایش دهید دن مارکت، جایی که شرکت ها فعالانه به دنبال تخصص برندسازی هستند.

بازار DAN

یکی دیگر از استراتژی های موثر این است بهره ببرید رویدادهای آژانس و کنفرانس ها. شرکت در رویدادهایی مانند Adobe Max یا SXSW این به شما امکان می دهد تا با مشتریان بالقوه شخصا ملاقات کنید و ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید.

همچنین می تو،د در جوامع تجاری محلی شرکت کنید یا به گروه هایی مانند اتاق بازرگ، برای ایجاد روابطی که منجر به ارجاع شود. صحبت از ارجاعات، برنامه ارجاع را اجرا کنید با مشتریان فعلی خود می تو،د آنها را تشویق کنید تا اطلاعات خدمات شما را به دیگران در ش،ه خود منتشر کنند.

از لینکدین و دیگر پلتفرم های حرفه ای استفاده کنید جذب مشتریان جدید ضروری است. لینکدین این یک مکان عالی برای نمایش کار آژانس شما، ارتباط با مشتریان بالقوه و شرکت در گفتگو در مورد برند است. برای مثال، آژانس‌های برندسازی در کانادا اغلب به دسترسی هدفمند از طریق پلتفرم‌هایی مانند لینکدین یا رویدادهای صنعتی متکی هستند و به آن‌ها اجازه می‌دهد با مشتریان با ارزشی که به دنبال خدمات برندینگ خاص بازار کانادا هستند، ارتباط برقرار کنند.

در همین حال، سیستم عامل ها مانند اینستاگرام از آنها می توان برای نمایش سبد خلاقانه شما و جذب ،ب و کارهایی که به دنبال راه حل های نوآورانه برندسازی هستند استفاده کرد. بازاریابی محتوای منظم، مانند وبلاگ نویسی یا پست مهمان در سایت های صنعتی، می تواند به ایجاد قدرت شما و جذب مشتریان بالقوه کمک کند.

در نهایت، گاهی اوقات یک رویکرد مستقیم بهترین است. یک شخصیت آگاهی ایمیل‌های سرد به ،ب‌وکارهایی که نیاز به تجدید نام تجاری دارند، اگر به درستی اجرا شوند، می‌توانند موثر باشند. اجرا کنید تبلیغات پولی در لینکدین یا گوگل همچنین به شما امکان می دهد صنایع یا مشاغل خاصی را هدف قرار دهید.

به خلاصه ای سریع از توصیه ها برای یافتن و حفظ مشتریان برند نیاز دارید؟ آن را بررسی کنید:

مشتریان پرهزینه


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-attract-and-convert-high-value-customers-for-،nding-services/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب