فکر نکنید که این صرفاً یک راه حل از نوع “پول بیشتری بریزید و از بین می رود” باشد. هرچه پیشنهاد شما برای یک کلمه کلیدی بالاتر باشد، رتبه بالاتری برای آن خواهید داشت. این بدان م،است که چشمان بیشتری روی آن خواهد بود و کلیک های بیشتری ایجاد می کند.
ممکن است گرانتر باشند، اما همچنان باید بهترین کلمات کلیدی را برای کمپین خود هدف قرار دهید. بازاریابی PPC یک فرآیند مداوم است، اما تلاش در این لیست به شما مبنایی عالی برای دستیابی به نتایج بهتر می دهد.
آ،ین باری که جمعیت شناسی موقعیت مک، خود را در گزارش ها بررسی کردید چه زم، بود؟ این یک راه آسان برای شناسایی کشورها یا مناطقی است که ممکن است با آن ها خوب عمل کنید یا نه.
لازم نیست اینجوری باشه
آنها نمی خواهند راه خود را از طریق زبان پیچیده رمزگشایی کنند تا آنچه را که برای آن آمده اند پیدا کنند.
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که با کپی تبلیغات گوگل می بینیم این است که بیش از حد خلاقانه و به اندازه کافی مستقیم نیستیم. بدیهی است که این امر به صنعت بستگی دارد، اما مستقیم تر بودن هزینه دارد. مردم برای نتایج به گوگل می آیند و آنها را به سرعت می خواهند.
با تمام شدن پول، ترافیک زیادی دریافت نمی کنید. بنابراین افزایش بودجه ممکن است راه حل من،ی برای شما باشد.
ممکن است نتیجه مع، داشته باشد زیرا مشتریان بسیار بیشتر جذب نسخه تبلیغاتی می شوند و USP ها را برجسته می کند و نقاط درد مشتریان را حل می کند.
همانطور که توصیه می کنیم از کلمات کلیدی استفاده کنید و تمام ترافیک را وارد کنید. مطمئن شوید که نسخه تبلیغاتی شما نیز محصول یا خدمات شما را می فروشد.
تنظیم مکان هدف
برخی از مکان ها ارزان تر هستند. بنابراین، می تو،د ترافیک بیشتری دریافت کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، کمپین های PPC اجازه می دهد تا مناطق را شامل و حذف کند. برای این موضوع، آنها به شما اجازه می دهند بسیار خاص باشید و حتی از یک کد پستی استفاده کنید.
تحقیقات بیشتر در مورد کلمات کلیدی انجام دهید
ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از Google Keyword Planner است. با وارد ، کلمات کلیدی مرتبط شروع کنید و بر اساس میانگین حجم جستجو مرتب کنید. این به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را شناسایی کنید که بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند.
کلمات کلیدی همیشه تعیین می کنند که هر کمپین بازاریابی PPC چقدر خوب عمل می کند. اگر به نتایج دلخواه نمی رسید، ممکن است زمان بازگشت به تابلوی نقاشی فرا رسیده باشد. کلمات کلیدی کلید موفقیت شما هستند.
شاید شما هم اینطور فکر کنید. شما فقط می خواهید برای ترافیک مربوطه پول بپردازید. برای به دست آوردن ترافیک مرتبط، ابتدا باید ترافیک زیادی را تجربه کنید که ممکن است مرتبط نباشد اما به شما امکان می دهد جایگاه خود را پیدا کنید. داشتن ترافیک زیاد به شما کمک می کند تا مشتریان خود را پیدا کنید.
می تو،د “کفش های دویدن و مربیان | کفش دویدن مردانه و ،نه | مربیان دویدن با کیفیت بالا
بیایید چند راه ساده و موثر برای بهینه سازی کمپین های PPC و به دست آوردن آن نتایج را بررسی کنیم.
بودجه کلیکی را افزایش دهید
اگر قبلاً هزینه تبلیغات روزانه خود را به حدا،ر رسانده اید، ارزش افزایش آن را نیز دارد. اگر پیشنهادات را بدون بودجه افزایش دهید، احتمالاً هزینه به ازای هر کلیک و کلیکهای کلی را افزایش خواهید داد.
شاید یک منطقه بودجه شما را تخلیه می کند اما تبدیل نمی شود. می تو،د آن مکان را از کمپین فعلی خود حذف کنید یا یک کمپین جدید ایجاد کنید و درصد کمتری از بودجه را به آن مکان بدهید. به این ترتیب، شما فقط X مبلغ را در این مکان ،ج خواهید کرد.
با این حال، بودجه کلیک تنها عامل نیست. همچنین باید کیفیت، ارتباط و تجربه صفحه فرود را در نظر بگیرید.
فرض کنید کفش های دویدن می فروشید. ممکن است کلمات کلیدی مربیان دویدن، مربیان دویدن ،نه، کفش های دویدن برای مردان و غیره را هدف قرار دهید.
اگر هیچ یک از موارد بالا کمکی نکرد یا به نظر شما گیج کننده است، بهتر است با یک آژانس موفق بازاریابی PPC تماس بگیرید. مانند بازاریاب خوب