در حالی که تسلا برای تبلیغات تنها به ویدیوهای یوتیوب متکی نیست، اما دریافته است که ایجاد محتوای جذاب و آموزنده در این پلتفرم راهی عالی برای ارتباط با مردم است. از طریق این ویدئوها، بینندگان نگاهی دقیقتر به محصولات و ویژگیهای نوآورانه تسلا و همچنین نگاهی به پشت صحنه عملیات این شرکت دارند.
تسلا برای تحقق اه، ذکر شده در استراتژی بازاریابی خود، ویدئوهای تبلیغاتی را در یوتیوب منتشر کرد و از یک استراتژی رسانه اجتماعی قاتل پیروی کرد که از محبوبیت مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، استفاده می کند.
تأثیر ایلان ماسک بر استراتژی بازاریابی تسلا
استراتژی بازاریابی تسلا یکی از منحصر به فردترین و موثرترین استراتژی ها در صنعت خودرو بوده است. تسلا به جای تکیه بر اشکال سنتی تبلیغات، بر ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان خود و ایجاد سروصدای دهان به دهان در اطراف محصولات خود از طریق محتوای نوآورانه و آموزنده تمرکز کرده است.
ایلان ماسک با یک توییت در مورد ،ید توییتر هیجان قابل توجهی ایجاد کرد، اما او بعداً کارخانه و پیشنهاد خود را پس گرفت و باعث شد تا جار و جنجال خاموش شود و سپس به ایده ،ید توییتر بازگشت. چنین بلاتکلیفی توجه اخبار مرتبط با ایلان ماسک از جمله یکی از برندهای آن، تسلا را جلب کرد.
برخلاف یک تبلیغ معمولی ماشین، این ویدیو رباتهایی را نشان میدهد که خودشان را معرفی میکنند و مفهوم پیدا ، عشق در روز ولنتاین را مس،ه میکنند.
با این حال، تسلا شروع به همکاری با اینفلوئنسرها کرد. برای مثال، یک اینفلوئنسر معروف از چین، ویا، آ،ین مدل تسلا را در سال 2020 استریم کرد و 4 میلیون نفر آن را تماشا ،د به گزارش بلومبرگ نمونه های بسیار دیگری وجود دارد که تسلا از قدرت تأثیرگذاران برای به دست آوردن دید بیشتر بهره برد.
خود را آماده کنید تا توسط یکی از مبتکرترین و پیشروترین شرکت های خودروسازی در جهان – تسلا – شگفت زده شوید. با وسایل نقلیه الکتریکی متحول کننده بازی و فناوری آینده نگر، جای تعجب نیست که تسلا به یک نام آشنا تبدیل شده است. طراحی های شیک، ویژگی های پیشرفته خودران و شتاب چشمگیر آن توجه علاقه مندان به خودرو و علاقه مندان به فناوری را به خود جلب کرده است.
در حالی که تمام برندهای اصلی خودرو برای بازاریابی پولی بودجه میکنند، تسلا از آن اجتناب کرده است. برای مثال، تسلا 0 دلار برای تبلیغات رسانه های اجتماعی هزینه می کندبرخلاف برندهای سنتی خودرو مانند BMW، پورشه، کادیلاک و غیره.
ایلان ماسک یکی از چهرههای مشهور ش،ههای اجتماعی جهان است و با ،ید پرطرفدارش از توییتر و اتفاقات زیر روز به روز بر شهرت او افزوده میشود. ا،اج ا،ر کارمندان. اما چگونه بر رشد و هویت برند تسلا تأثیر می گذارد؟
تسلا با نمایش ویژگی «برنامهریزی برای ،وج» به شیوهای سرگرمکننده و آموزنده، طیف وسیعی از مزایا را به مشتریان خود ارائه میکند، از جمله توانایی شارژ خودروی خود در ساعات غیر اوج مصرف برای پایین نگه داشتن قبض برق و گرم ، پیشگرم کابین آنها. سواری راحت و دنج از لحظه ای که وارد می شوند.
در این مرحله، ممکن است بپرسید “آیا گزینه های پولی به تمرکز اصلی تسلا در بازاریابی تبدیل شده اند؟” پاسخ ما یک نه بزرگ است.
بنابراین میتوان گفت که علیرغم تغییر تسلا به سمت بازاریابی تأثیرگذار، تأثیر ایلان ماسک بر استراتژی بازاریابی تسلا تمرکز خود را بر ایجاد تبلیغات ارگ،ک حفظ کرده است. این امر به دلیل محبوبیت ایلان ماسک و تعهد تسلا به توسعه جنبههای نوآورانه و پایدار که به برند و محصولات اجازه میدهد خودشان را بفروشند، ممکن میشود.
استراتژی تبلیغات تسلا: انتشار ویدیوهای یوتیوب
آ،ین کلمه ای که می تو،م بگوییم این است که استراتژی بازاریابی تسلا نمونه قدرتمندی از این است که چگونه یک شرکت می تواند با موفقیت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند و یک برند قوی و ماندگار بسازد. با جادوی بازاریابی، چه پولی و چه غیر پولی، می تو،د سریعتر از همیشه شناسایی و هیجان ایجاد کنید!
تسلا مطمئناً تغییراتی در رویکرد بازاریابی خود ایجاد کرده است و با این تغییر شاهد موفقیت است. با این حال، به نظر می رسد که تمرکز اصلی این شرکت بر قدرت ایجاد پیوندهای قوی با مردم است که به م،ای تأکید بر پایداری در بازاریابی و تحقیق و توسعه، شکل گیری افکار عمومی در مورد مزایای آن در آینده روی زمین، و از همه مهمتر پرورش جذابیت برند و تبدیل مردم است. به طرفداران برند
،ید توییتر توسط ایلان ماسک و سفر بازاریابی تسلا ممکن است در نگاه اول نامربوط به نظر برسد، اما در واقع، آنها در حال ساختن یکدیگر با اخبار تبلیغاتی هستند.
به نظر می رسد تسلا راهی برای فراتر رفتن از محدودیت های تبلیغات سنتی و ایجاد آگاهی و وفاداری به برند از طریق یک رویکرد ارگ،ک و آموزنده پیدا کرده است. برای اینکه درک بهتری از نحوه انجام این کار داشته باشید، اجازه دهید نگاهی به برخی از ویدیوهای تبلیغاتی تسلا در یوتیوب بیندازیم.
مطابقت کامل خود را پیدا کنید 🤖💞
در این پست وبلاگ، به این خواهیم پرداخت که چگونه تسلا توانسته است با تکنیک های تبلیغاتی هوشمندانه خود، چنین برند قوی و دنبال کنندگان وفاداری ایجاد کند. آماده باشید تا از این نیروگاه یک شرکت الهام گرفته و شگفت زده شوید!
استراتژی بازاریابی تسلا چیست؟
اگر می خواهید مانند تسلا توجه و هیجان را برای برند خود جلب کنید، وقت آن رسیده است که از متخصص کمک بگیرید. و اگر ایلان ماسک جدید نیستید یا شهرت مشابهی همراه با رویکردی غیرمتعارف ندارید، برای ایجاد تبلیغات جدی و شناخت برند به کمک حرفه ای نیاز دارید.
رانده شده توسط پایداری
او همچنین درباره تسلا توییت می کند و از محبوبیت خود برای تبلیغ برند و ویژگی های پایدار آن سود می برد:
در این ویدیو، تسلا ویژگی «دوربین کابین حالت سگ» خود را نشان میدهد که به مراقبان حیوانات خانگی اجازه میدهد تا دوستان پشمالوی خود را در یک محیط راحت و امن در ماشین رها کنند. با یک سگ بازیگوش به ،وان ستاره ویدیو، تسلا به طور موثر این پیام را منتقل می کند که آنها هم به راحتی مشتریان و هم به همراهان خود اهمیت می دهند. این تنها نمونهای از این است که چگونه تسلا با ارائه ویژگیهای نوآورانهای که واقعاً برای نیازهای روزمره زندگی مشتریان خود جذاب است و از چنین جنبههایی به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده میکند، بازی را در صنعت خودرو تغییر میدهد.
نتیجه
دوربین کابین حالت سگ
تسلا در این ویدیوی یوتیوب بر اهمیتی که به پایداری می دهد تأکید می کند. با این حال، نگر، هایی در مورد پایداری خودروهای الکتریکی به دلیل وجود دارد اثرات زیست محیطی احتمالی دفع باتری. تسلا در کتاب «محرکه پایداری» ادعا میکند که وسایل نقلیهاش آلایندگی تولید نمیکنند و خودروهای الکتریکی به طور کلی انتشار گازهای گلخانهای کمتری دارند. به نظر می رسد که تسلا در گفتن این موضوع به این دلیل است EPA همین ادعا را دارد.
دریغ نکنید که با کارشناسان تماس بگیرید و برند خود را به سطح بالاتری ببرید! آژانس های بازاریابی خودرو و شرکت های بازاریابی دیجیتال اینجا هستند تا به شما کمک کنند. همچنین میتو،د از شرکتهای تبلیغاتی برای تولید محتوای با کیفیت برای پلتفرمهایی مانند YouTube کمک بگیرید، درست مانند تسلا.
تسلا در ایجاد خودروهای پایدار مهارت دارد و با تبلیغاتش سر و صدا می کند. با در دست داشتن ایلان ماسک، استراتژی بازاریابی تسلا بر ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان و تقویت حضور برند خود تمرکز دارد.
این ویدیوی تبلیغاتی تسلا نمونه کاملی از این است که چگونه س، بازاریابی منحصر به فرد این برند در میان جمعیت برجسته می شود. تم سرگرم کننده و بازیگوش ربات هم جذاب و هم سرگرم کننده است و خلاقیت و نوآوری تسلا را آشکار می کند. با میلیون ها بازدید، واضح است که استراتژی رسانه های اجتماعی تسلا برای ایجاد آگاهی از برند و ارتباط با مشتریان بالقوه معجزه می کند.