هموار کردن راه درست برای رشد آژانس های دیجیتال

و شما همه اینها را دریافت می کنید در حالی که هنوز می تو،د پروژه ها و مشتریان را به مجموعه خود اضافه کنید.

یافتن یک شریک با بر،ب سفید پایان کار نیست. تازه شروع است. اکنون شما مشتری، دارید که می آیند و یک شریک قابل اعتماد وایت لیبل برای خدمات رس، به آن مشتریان.

در اینجا آمده است که چگونه SeekThem با این لایحه مطابقت دارد –

  • توسط چندین پلتفرم مستقل و شخص ثالث مانند 99Designs، Di،al Agency Network، Clutch و غیره به رسمیت شناخته شده است.
  • رهبران SeekThem (AKA me!) بیش از 8 سال تجربه در زمینه طراحی دارند.
  • بررسی مستقیم 5 ستاره از مشتریان سابق.
  • راه حل نهایی و تحویل بدون زحمت پروژه.
  • اشتیاق به طراحی محصولات خلاقانه که نه تنها چشم را خوشحال می کند، بلکه به شما کمک می کند تا به اه، تجاری خود برسید.

همچنین، 70 درصد فریلنسرها در یک زمان روی 2 تا 4 پروژه کار می کنند. بنابراین انحصار چیزی است که قطعاً نمی تو،د در اینجا انتظارش را داشته باشید.

3. آژانس های بر،ب سفید را پیدا کنید

و این زم، اتفاق می افتد که آژانس دیجیتال خود را رشد دهید.

اکنون اگر می‌خواهید رشد کنید – از طریق بر،ب‌گذاری سفید – برای برآورده ، نیازهای مشتریان خود، ابتدا باید پیشنهاد تجاری خود را تعریف و کامل کنید.

بر،ب‌گذاری سفید بهترین راه برای رشد آژانس‌های طراحی در سال 2022 است. اما این نظر مبتنی بر تجربه آنها است.

آنها این را می دانند زیرا SeekThem شریک قابل اعتماد بر،ب سفید برای نیم دوجین شرکت طراحی است که اکنون می توانند از وزن خود بالاتر بروند زیرا می دانند پشتیب، دارند.

راه هایی برای رشد آژانس دیجیتال شما – نگاهی به همه گزینه ها

آژانس های بر،ب سفید غاز طلایی هستند. شما تخم های طلا را بدون تلاش زیاد بدست می آورید.

مزایای کلیدی عبارتند از:

  • دسترسی سریع به تیمی از متخصصان
  • مقیاس بندی سریع بالا و پایین.
  • حداقل هزینه های سربار.
  • هیچ نگر، برای ثبات وجود ندارد زیرا مشارکت B2B طول، است.
  • راه حل انتها به انتها.

با این حال، سطح ثبات و تعهد مبهم است. آنها نمی گویند همه فریلنسرها پوسته پوسته هستند، اما شما باید هوشیار باشید.

نه سربار بالون.

دریابید که چه بخش‌هایی از فرآیند را می‌تو،د برون‌سپاری کنید و قطعاً باید چه کارهایی را در داخل انجام دهید.

اگر از طرفداران پچ ورک هستید و اهمیتی ندارید که هر از چند گاهی افراد مختلف را همراهی کنید، می تو،د فریلنسرهایی را برای هدایت رشد خود استخدام کنید.

با آن، SeekThem امیدوار است که شما با بر،ب سفید موافق باشید. بنابراین اکنون به آنها اجازه دهید شما را در فرآیند 3 مرحله ای استفاده از خدمات بر،ب سفید راهنمایی کنند. راه SeekThem.

فرآیند 3 مرحله ای بر،ب گذاری سفید

1. پیشنهاد خود را کامل کنید

رشد هدف نهایی است. و نباید چیزی وجود داشته باشد که شما را از دستیابی به آن باز دارد.

در هر صورت، باید مطمئن شوید که وقتی خدمات خود را بر،ب سفید می‌زنید، این پیشنهادهای فروش منحصربه‌فرد (USP) که مشتریان را به سمت شما می‌کشاند گم نشوند.

هنگامی که تصمیم گرفتید در خانه چه کاری انجام دهید و خدمات بر،ب سفید را برای چه چیزی دریافت خواهید کرد، زمان آن رسیده است که شرکای من، را پیدا کنید.

نه هزینه بالای حضور کارشناسان طراحی داخلی.

اکنون آنها می‌دانند که کارشناسان داخلی و اکنون فریلنسرها تا حدودی گزینه‌های متعارف آژانس‌های در حال رشد هستند. اما به قول مولانا: عقیده متعارف تباهی جان ماست.

اگر هزاران پول نقد در دسترس دارید، قطعاً می‌تو،د طراحان داخلی را استخدام کنید و آژانس دیجیتال خود را توسعه دهید. اما به یاد داشته باش:

  • استخدام کارشناسان زمان بر است. مشتریان شما ممکن است این مدت طول، منتظر نمانند.
  • کارشناسان داخلی با هزینه های سربار می آیند. وجوهی که می توانستید در جای دیگری ،ج کنید. همچنین میانگین هزینه استخدام یک کارمند طبق گفته Gl،door 4000 دلار است.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • مدارک را مرتب کنید: اگر نمی خواهید بعداً وارد یک سوپ داغ قانونی شوید، بهتر است قبل از شروع، خط نقطه چین را امضا کنید. چه مشتری شما باشد و چه شریک دارای بر،ب سفید، قبل از هر چیز دیگری کارهای قانونی را مرتب کنید.
  • ایجاد کانال های ارتباطی: آیا می خواهید ،ی باشید که ارتباط مشتری را مدیریت می کند؟ آیا می خواهید شرکای بر،ب سفید شما با مشتریان هماهنگ شده و شما را نمایندگی کنند؟ آیا به دنبال نوع دیگری از چیدمان هستید؟ هر چه که هست، در مورد چگونگی جریان ارتباطات تصمیم بگیرید. و سپس اطمینان حاصل کنید که طرف های مربوطه می دانند که چه زم،، چگونه و برای چه چیزی با چه ،ی تماس بگیرند.
  • تعیین ج، زم، و ضرب الاجل: اگر می‌خواهید راه‌حل‌هایی را که شرکای لیبل سفید ارائه می‌دهند، قبل از تحویل آن‌ها به مشتری نهایی آزمایش کنید، مطمئن شوید که ج،‌های زم، را مطابق با آن اصلاح کرده‌اید. اطمینان حاصل کنید که بدون نیاز به سوزاندن روغن نیمه شب، زم، برای بازبینی و ویرایش وجود دارد.

اکنون به شما

در اینجا 10 چیز وجود دارد که باید در شرکای طراحی لیبل سفید خود به دنبال آنها باشید:

  1. تیمی از طراحان با تجربه عملی
  2. مجموعه ای از پروژه های طراحی قبلی انجام شده
  3. بررسی‌های رضایت‌بخش از مشتریان سابق در پلت‌فرم‌های بررسی مستقل شخص ثالث
  4. حداقل 3 مرجع که می تو،د با آنها صحبت کنید
  5. قبل از شروع بحث درباره جزئیات پروژه با آژانس، باید یک NDA امضا شود
  6. فرآیند تضمین کیفیت آژانس
  7. سیالیت پهنای باند، به م،ای دامنه افزایش سریع
  8. توانایی های مدیریت پروژه پایان به انتها
  9. ساختار قیمت گذاری و کانال های ارتباطی
  10. فرهنگ کار و فرآیندهای سازم،

و با خدمات تخصصی طراحی لیبل سفید، می تو،د به هر چیزی که تا به حال رویای آن را داشته اید، برسید. چون تو، دوست من، فقط یک قطره در اقیانوس نیستی، بلکه تمام اقیانوس در یک قطره هستی.

و آنها را جستجو کن از شما می خواهد که خودتان به این نتیجه برسید. به همین دلیل است که در زیر آنها هر 3 روشی را توضیح داده اند که از طریق آنها می تو،د آژانس دیجیتال خود را توسعه دهید.

و قطعاً فقدان راهنمایی نیست.

تصمیم بگیرید که کدام یک برای خودتان بهترین است.

1. کارشناسان را در داخل استخدام کنید

بر اساس همه این عوامل، شما باید آژانسی با بر،ب سفید پیدا کنید که به خوبی با نیازهای بودجه و پروژه شما مطابقت داشته باشد و در کنار آن با آژانس شما هماهنگی فرهنگی داشته باشد.

احتیاط: طراحی بر،ب سفید بازی کودکانه نیست

با استفاده از فریلنسرها، می تو،د تیم خود را سریعتر از استخدام کارشناسان داخلی رشد دهید. و فریلنسرها با بر،ب قیمت پایین تری عرضه می شوند.

به زودی، شما شروع به جذب مشتریان بیشتری از آنچه که می تو،د دارید، می کنید. یا اشتهای مشتری شما بیشتر از گسترش شماست و شروع به درخواست خدمات طراحی گرافیک از شما می کنند.

اگر امروز صاحب آژانس دیجیتال هستید، احتمالاً در بهترین زمان زندگی می کنید. برخلاف یک یا دو دهه پیش، شما از امتیاز بر،ب زدن سفید برخوردارید.

به ،وان یک صاحب ،ب و کار، این یک چیز است که همیشه باید به خاطر بسپارید: شما تا اینجا نیامدید که فقط تا این حد پیش بروید.

این مهم است زیرا اگر کار طبق استانداردهای شما انجام نشده باشد، مشتریان شما را مقصر می دانند. آنها نمی دانند که شخص دیگری این کار را انجام داده است.

در حالی که آژانس های طراحی زیادی وجود دارد، شما نمی تو،د به هیچ تام، دیک یا هری اعتماد کنید. شما به تیمی با تجربه و دارای تخصص و تعهد برای ارائه راه حل های طراحی مطابق با استانداردهای مورد نیاز شما نیاز دارید.

ادامه مثال آژانس طراحی وب سایت در اینجا. حتی اگر یک آژانس طراحی وب سایت پیدا کنید که روی پروژه های مشتری شما کار می کند، باید مطمئن شوید که قبل از تحویل مدل های نهایی به مشتری، آزمایش قابلیت استفاده نهایی را انجام داده اید.

هنگامی که با SeekThem شریک شدید، می تو،د به مرحله بعدی بروید.

3. سفر رشد خود را آغاز کنید

مشتریان شما به دلیلی به سراغ شما می آیند. شاید آنها رویکرد فردگرایانه شما را دوست دارند. یا شاید آنها طرفدار روشی باشند که شما مطمئن می شوید طرح های شما برای مخاطبان هدف جذاب است.

انگشتان به سمت شما نشانه می روند و تصویر برند شما ضربه خواهد خورد.

2. به دنبال شریک White Label باشید

مطمئناً کنترل بیشتری بر فرآیندها و احساس امنیت به شما می دهد.

2. فریلنسرها را استخدام کنید

وقتی در زمینه خلاقانه ای مانند طراحی دیجیتال هستید، نمی تو،د کارها را خودکار کنید. قطعاً برای ارائه طرح های کاربر محور بیشتر به ذهن های بیشتری نیاز دارید.

و اغراق نکنید، اما ،بیدن به مسیرهای رشد معمولی ممکن است پیشرفت شما را ،اب کند.

فقط به الهام گرفتن از نحوه استفاده دیگران از خدمات طراحی بر،ب سفید SeekThem بسنده نکنید. به قبیله مشتریان آنها بپیوندید و همین امروز – به روش SeekThem – افزایش دهید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/paving-the-right-way-for-di،al-agencies-to-grow/

بیایید با یک مثال این را بفهمیم. بگویید آژانس دیجیتال شما فقط بر روی طراحی وب متمرکز شده است. شما به خوبی شروع می کنید، با مشتری، که تیم فروش شما به ارمغان می آورد توسط تیم داخلی شما متشکل از طراحان وب و کارشناسان UI-UX خدمات ارائه می دهند.

یک بار دیگر از مولانا نقل می‌کنم که: «به داستان‌ها بسنده نکن که اوضاع با دیگران چگونه بوده است. اسطوره خودت را باز کن.»

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب