
بروزرسانی: 04 تیر 1404
ویژگی جالب Google AI Overview چیست؟
وقتی به نتایج جستجو فکر می کنیم، تصویر لیست های بی پایان لینک ها و تکه هایی از یک وب سایت به ذهن می رسد. با این حال، عادات جستجو تکامل می یابد. طبق گفته Salesforce، 34 درصد از مردم اکنون برای یادگیری چیزهای جدید به هوش مصنوعی روی می آورند. این درخواست پاسخی جامع دریافت می کند که مستقیماً به این سؤال می پردازد، ویژگی که نتایج جستجوی سنتی مانند Google هنوز به طور کامل از آن استقبال نکرده اند. در می 2023، گوگل با آزمایش ویژگی Google AI Overview که بخش بزرگی از صفحه اول را اشغال می کند، وارد رقابت شد. این فرصت های جدیدی را برای بازاریابان فراهم می کند تا محتوای خود را به نمایش بگذارند، اما همچنین به این م،ی است که رقابت برای ماندن در صفحه اول سخت تر از همیشه است.
هوش مصنوعی مولد چیست؟
هوش مصنوعی مولد الگوریتمی است که می تواند محتوای جدید ایجاد کند، خواه متن، تصویر یا ویدیو. تصور کنید که از ChatGPT بخواهید طرحی برای کمپین مد پایدار بعدی شما پیش نویس کند. به جای صرف ساعت ها جستجو، یک پاسخ شخصی و مختصر دریافت خواهید کرد. از آنجایی که مردم به طور فزاینده ای پاسخ های سریع و شخصی شده را به کلیک ، روی چندین صفحه ترجیح می دهند، غول های فناوری مانند گوگل این تغییر را احساس کرده اند. در نتیجه، گوگل با هوش مصنوعی پیش می رود تا پاسخ های واضح و مستقیم در نتایج جستجو ارائه کند و از ارائه یک قطعه ساده از یک صفحه وب معتبر به پاسخ به سؤال شما حرکت کند.

نقش هوش مصنوعی در شکل دادن به نتایج جستجوی شما
سئو از تمرکز بر کلمات کلیدی تغییر کرده است. تعهد گوگل به بهبود کیفیت جستجو منجر به تغییر به سمت محتوای با کیفیت بالاتر و سیستم ،نده پیشرفته تر شده است. گوگل روند ارزیابی محتوای خود را تشدید کرده است تا مشخص کند چه چیزی در صفحه اول مورد نظر ظاهر می شود. هنگامی که پیوندها نمی توانند پاسخ جامعی ارائه دهند، که منجر به تجربه ضعیف کاربر می شود، محققان اغلب با ناامیدی مواجه می شوند. گنجاندن هوش مصنوعی در جستجوی گوگل، بیشتر از بهینه سازی موبایل و کلمات کلیدی، سطح را افزایش داده است. اکنون، محتوا باید بینش های ارزشمندی را ارائه دهد و به طور مثبت در گفتگوی گسترده تر کمک کند تا موقعیت برتر را تضمین کند.
چگونه برجسته شویم
از آنجایی که AI Overview فضای بیشتری را در صفحه اول اشغال می کند، فضای کمتری برای صفحات دیگر وجود دارد. در نتیجه رقابت برای حضور در صفحه اول شدید است. یک مطالعه توسط Backlinko نشان داد که 27.6٪ از کل کلیک ها به لینک های صفحه اول می رود، در حالی که کمتر از 1٪ از جستجوگران روی چیزی از صفحه دوم کلیک می کنند. در اینجا دو نکته را باید در نظر داشت:
- معتبر و عمیق باشید: این یک چیز است که از ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای ایده پردازی ایده ها و پیشرفت ،ب و کار خود استفاده کنید، البته تا زم، که توسط یک هدف مشخص و تعریف شده هدایت شود. با این حال، تکیه کامل به هوش مصنوعی، مانند ChatGPT، برای کارهای خلاقانه شما داستان دیگری است. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی که حاوی هر،مه یا پیام های تکراری است شما را بیشتر از این نمی برد و ممکن است به اعتبار سایت شما آسیب برساند. Google AI Overview عمیق ترین و با کیفیت ترین اطلاعات را برای پاسخ های خود اولویت بندی می کند.
- داستان های واقعی را به اشتراک بگذارید: درک مخاطبان هدف همیشه یکی از ابزارهای مورد استفاده بازاریابان بوده است، اما کلید بقا است. به دست آوردن درک عمیق از صنعت خود به شما کمک می کند تا روندهای صنعتی مرتبطی را که به طور فعال در آن مشارکت دارید شناسایی کنید. در حالی که رسانه های خبری سنتی ممکن است بر چشم انداز رسانه ها تسلط داشته باشند، سازندگان مستقلی مانند شما دیدگاه های منحصر به فرد و بینش های ارزشمندی را از طریق وبلاگ نویسی ارائه می دهند. اشتراک گذاری منظم به روزرس، ها و نکات کلیدی که رشد و توسعه ،ب وکارتان را نشان می دهد، به ایجاد پایگاه طرفداران وفادار کمک می کند.
نتیجه گیری
در حالی که هوش مصنوعی روش کار موتورهای جستجو را تغییر می دهد، این بدان م،ا نیست که ما باید به هوش مصنوعی اجازه دهیم تمام کارهای خلاقانه را انجام دهد. مطمئناً هوش مصنوعی می تواند تحقیق و یادگیری را ساده کند، اما نمی تواند جایگزین محتوای معتبری شود که واقعاً با مردم ارتباط برقرار می کند. هنوز ابهام زیادی در مورد دقت هوش مصنوعی و سوگیری های احتمالی وجود دارد که نظارت انس، را ضروری می کند. علاوه بر این، برای اینکه محتوای شما توسط ابزارهای تولید هوش مصنوعی مانند Google AI Overview ارجاع داده شود، مهم است که به جای کپی و ،باندن، محتوای متفکرانه و اصلی ایجاد کنید. به ،وان یک آژانس دیجیتال، Click Creative بر بهبود عملکرد سایت شما از طریق بهینه سازی سئو و نرخ تبدیل تمرکز دارد. این فقط در مورد پرتاب ، کلمات کلیدی نیست، بلکه بهینه سازی وب سایت شما و اطمینان از عملکرد کلمات کلیدی مورد تحقیق شما همانطور که باید انجام می شود.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/whats-the-catch-with-google-ai-overview/