بیایید به نمونه خدمات طراحی مجدد حمام از قبل برگردیم. اگر مشتری به دنبال «ایدههای طراحی مجدد حمام» باشد، ممکن است به فکر یک حمام جدید باشد، اما هنوز در مرحله تحقیق است و تا ،ید فاصله زیادی دارد.
با این حال، توصیه می کنیم توضیحات متای شما بین 50 تا 160 کاراکتر باشد. در حالی که توضیحات متا شما میتواند طول،تر باشد، ممکن است در نتایج موتور جستجو قطع شود، اگر بیش از حد پرکلام باشد. بعلاوه، شما یک متا توضیحات طول، و خسته کننده نمی خواهید که مشتریان احتمالی شما را بخواباند!
هنگام نوشتن توضیحات متا SEO از این به نفع خود استفاده کنید. آنچه را که مشتریان شما می خواهند ببینند را درک کنید و یک توضیحات متا ایجاد کنید که آنچه را که باید بدانند به آنها می گوید. چگونه محصول یا خدمات شما زندگی آنها را بهتر می کند؟
توضیحات متا قهرمانان گمنام وب سایت شما هستند. بهترین توضیحات متا سئو را که می تو،د بنویسید و در نتیجه نرخ کلیک سایت خود را به طور سرسام آوری مشاهده خواهید کرد!
بسته بندی
موتورهای جستجو مکان های فوق العاده رقابتی هستند. شما میخواهید تمام تلاش خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که صفحه شما در ده نتیجه برتر قرار میگیرد، زیرا مشتریان شما احتمالاً از کلمات کلیدی استفاده میکنند.
توضیحات متا یک تگ HTML است که محتوا و هدف یک صفحه خاص در وب سایت شما را خلاصه می کند. این اطلاعات در کنار URL صفحه شما و توضیحات متا در نتایج موتور جستجو نشان داده می شود.
ممکن است با خود فکر کنید: «صبر کنید، آیا این بدان م،است که اگر گوگل این کار را برای من انجام دهد، مجبور نیستم برای نوشتن توضیحات متا سئو کار کنم؟»
وقتی 300 توضیحات متا برای نوشتن دارید، ممکن است وسوسه شوید که یک میانبر انتخاب کنید و از همان توضیحات برای برخی یا صفحات مشابه استفاده کنید.
مشکل این رویکرد این است که شما توضیحات متا را برای هر صفحه منحصربهفرد سفارشی نمیکنید و احتمال جذب مشتریان خود را کاهش میدهد. بهعلاوه، اگر دو یا چند قطعه محتوا در یک صفحه رتبهبندی شوند، توضیحات تکراری نامرتب به نظر میرسند و تصور بدی از ،بوکار شما میدهند.
در حالی که نوشتن توضیحات متا سئو منحصر به فرد ممکن است مانند یک کار طاقت فرسا به نظر برسد، مگر اینکه محتوا و هدف صفحه شما به شدت تغییر کند، این یک کار یکباره است. برای ایجاد محتوای باکیفیت وقت بگذارید و هم اکنون و هم در آینده از مزایای آن بهره مند خواهید شد.
تگ ،وان متا خود را فراموش نکنید
وقتی فقط 160 کاراکتر برای بازی دارید، می تواند یک چالش باشد!
این نشان می دهد که شما چه ،ی هستید، چه کاری انجام می دهید، و یک فراخوان به عمل می دهد و مشتریان را تشویق می کند که با هم تماس بگیرند. و این فقط در مورد طول من، است!
چگونه می تو،د یک توضیحات متا من، SEO بنویسید که خوب به نظر برسد، مشتریان خود را وادار به کلیک ، کند و توسط موتورهای جستجو بازنویسی نشود؟
با این حال، اگر آنها «خدمات طراحی مجدد حمام در نزدیکی من» را جستجو کنند، به ،ید بسیار نزدیکتر هستند.
پاسخ قطعی به این سوال سخت است، زیرا توضیحات متا با استفاده از اندازه پی،ل و نه کاراکتر کار می کنند. به ،وان مثال، یک P یا یک Z فضای بیشتری نسبت به یک I اشغال می کند.
اگر بتو،د کلمات کلیدی را که می د،د مشتری برای یافتن صفحه شما از آنها استفاده می کند، درج کنید. این موارد همیشه در نتایج موتورهای جستجو جسورتر می شوند و توضیحات متا شما را بیشتر برجسته می کنند.
توضیحات متا خود را منحصر به فرد نگه دارید
ابزارهایی مثل همین کد شاک پیشنهاد به شما امکان می دهد ببینید که توضیحات متا شما در موتورهای جستجو چگونه به نظر می رسد، بنابراین می تو،د بررسی کنید که آیا خیلی طول، یا خیلی کوتاه است.
آیا گوگل توضیحات متا سئو را بازنویسی می کند؟
سعی کنید ،وان متای خود را بین 50 تا 70 کاراکتر نگه دارید، کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کنید و نام شرکت خود را برای افزایش آگاهی بیشتر از برند درج کنید.
در اینجا یک نمونه متا توضیحات SEO است. بیایید تصور کنیم که شما یک ،ب و کار خدمات طراحی مجدد حمام را اداره می کنید. توضیحات متا برای صفحه اصلی شما می تواند این باشد:
اغلب از ما می پرسند که آیا توضیحات متا من، سئو عامل رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند گوگل است یا خیر. توضیحات متا بهطور مستقیم بر رتبهبندیها تأثیر نمیگذارند، همانطور که ، لینکها و بهینهسازی کلمات کلیدی تأثیر میگذارند، و گوگل این موضوع را تایید کرده است.
امروز با ما تماس بگیرید برای تماس رایگان و بدون تعهد شما تنها چیزی که نیاز داریم 20 دقیقه برای درک ،ب و کار شما است.