چرا ما دیوانه انیمیشن ها هستیم

اگر ،ب‌وکار شما یک محصول نامشهود – شاید یک نرم‌افزار یا تجمیع‌کننده – می‌فروشد، گاهی تجسم آن دشوار است. ،وماً نمی تو،د ع، برداری انجام دهید زیرا هیچ محصول یا پرسنلی برای عکاسی وجود ندارد. فیلم‌های استوک می‌توانند خسته‌کننده شوند و یک تک‌کشت جه، را ایجاد کنند که با هدف شما همخو، ندارد. اگر چنین است، ،میشن پاسخی است که شما به دنبال آن بوده اید. به کار ما در مورد آیلین نگاهی بیندازید. این برنامه خبری مبتنی بر هوش مصنوعی نه تنها سخت است
توضیح دهید، تصور آن برای مخاطبان ما نیز فوق العاده چالش برانگیز است. ما یک ،میشن معاصر و غیرقابل مقاومت در صفحه اصلی ایجاد کردیم تا توجه مخاطبان خود را جلب کنیم و به آنها کمک کنیم تا اطلاعاتی را که دریافت می کنند هضم کنند. ما فکر می کنیم خیلی خوب کار می کند – شما قاضی باشید.

ناوبری را به سمت تبدیل هدایت می کند

در کوبا، ما عاشق آزمایش با فن‌آوری‌های جدید و طراحی چشم‌نواز برجسته هستیم، اما وسواس داریم که این پاکت را حتی بیشتر از این پیش ببریم. ،میشن ها راه من،ی برای این کار هستند. ما در حال اضافه ، ویژگی های متحرک به پروژه های خود هستیم و مزایای این استراتژی قابل توجه است.

همه ما می د،م که تعامل مداوم و درگیر ، مخاطبان چقدر مهم است. اما البته این سرمایه گذاری می تواند زمان بر و بی پایان باشد. با خودکار ، این تعامل با ،میشن های ساده، فشار و کشش طبیعی بدون هیچ کار فعالی به دست می آید. برای هر اقدامی یک واکنش وجود دارد و از طریق تعامل غیرفعال ،میشن، رابطه ای بین مخاطبان و برند شما ایجاد می شود. آن هم بدون هیچ ت، از جانب شما.

با جلوه‌های خلاقانه ساده مانند ،میشن اینفوگرافیک منو در Flipdish، ،میشنی ساده و مؤثر را در جایی که انتظارش را ندارید ایجاد کردیم. گزینه‌های منوی خود را جذاب کنید و در عین حال یک نشانه بصری ایجاد کنید که ستاره شمالی شرکت را به تصویر می‌کشد – تا به شما اطلاع دهد که محصول آن‌ها برای شما درآمد ایجاد می‌کند. واضح است، ساده است و انجام آن آسان است.

صفحه اصلی ما که اخیراً برای طرح جدید بازگشت سپرده ایرلند راه اندازی شده است، نمونه کاملی از این موضوع است. ما حرکات کوچکی را هم در هدر و هم در پاورقی ایجاد کردیم تا در چشم کاربران ترسیم شود و آن لایه تعامل اضافی اضافه شود.

داستان برند شما را تجسم می کند

اضافه ، یک ویژگی متحرک به وب سایت خود را در نظر بگیرید، همین امروز با ما تماس بگیرید و ببینید چه چیزی برای اه، تجاری شما مفید است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-were-crazy-about-animations/

اجازه دهید شما را با 5 دلیل اصلی آشنا کنیم که احساس می‌کنیم ،میشن‌ها می‌توانند ،ب و کار شما را ارتقا دهند. و اگر می خواهید این را در عمل ببینید، به ،وان جام، ما برخی از نمونه های ،میشن خود را که برای مشتریان خود تولید کرده ایم اضافه کرده ایم و چگونه به آنها کمک کرده است تا به سمت شاخص های کلیدی عملکرد خود و اه، کلی ،ب و کار حرکت کنند.

این برند شما را زنده می کند

بنابراین می‌تو،د ببینید که چرا ما روی «روند» ،میشن جهش کرده‌ایم، اگرچه البته، ما معتقدیم که اینجا باقی مانده است. راه‌های زیادی وجود دارد که ،میشن می‌تواند برای ،ب‌وکار شما مفید باشد و نیازی نیست که در سطح یک فیلم پی،ار باشد. حتی کمی حرکت هم می تواند موثر باشد.

اساساً با ابتدایی ترین ،میشن ها (که می تواند کاملاً مقرون به صرفه و سریع باشد) هدف این است که از یک وب سایت ایستا دور شوید و به سمت یک وب سایت پویا با کمی «je ne sais quoi» اضافی بروید. با کمی حرکت در دارایی‌های موجود شما (لو،ا، تصاویر کلیدی و غیره) می‌تو،م برند شما را فوری‌تر و زنده‌تر جلوه دهیم. کارهایی را که برای مشاغل خانگی انجام دادیم بررسی کنید. با مقدار کمی ،میشن در تصاویر و دکمه‌های CTA، صفحه بسیار جذاب‌تر شد.

نامزدی بدون نیاز به مشارکت

حتی با ساده ترین ترفندها، تجربه کاربری شما به طور کامل بهبود می یابد. با ،میشن مکان نما، مشتری شما بلافاصله بازخورد دریافت می کند. این اثر غیر منفعل در سایت، فضایی از قدرد، را ایجاد می‌کند و مشتری را از توجه شما به آنها اطمینان می‌دهد. با دکمه‌های CTA که یک ،صر سرگرم‌کننده و بصری را نیز اضافه می‌کنند، مقدار من، ،میشن می‌تواند آنها را در سفر مشتری خود راهنمایی کند، جایی که می‌توانند به راحتی تبدیل کنند. همه این اثرات باعث بهبود تعامل وب سایت شما می شود که هدف بازی نیز همین است.
اگر در حال خواندن این وبلاگ هستید، قبلاً ،میشن مکان نما را در سایت خودمان تجربه کرده اید، اما نسخه دیگری از آن را در آکادمی استعدادهای ملی مشاهده کنید.

این پیام شما را به یاد ماندنی می کند

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب