در کمال تعجب برخی از مفسران، در چند وقت اخیر متا به طور جدی به برندهایی که با از دست دادن داده ها دست و پنجه نرم می کنند کمک کرده است. ممکن است انگیزههای آنها آنقدر ناشی از خوبی قلبشان نباشد، بلکه ناشی از مسابقه با یک رقیب بزرگ باشد – اما در هر صورت، برندها سود میبرند.
راهنمای انعطاف پذیری سیگنال چیست؟
علاوه بر این، متا همچنین به تبلیغکنندگان پیشنهاد میکند برای ارزیابی آمادگی خود برای از دست دادن سیگنال، چندین سؤال اساسی از خود بپرسند:
- آیا ما به ،وان یک سازمان از تغییرات آتی آگاه هستیم؟
- آیا مید،م در حال حاضر چه دادههایی را جمعآوری میکنیم؟
- چه ابزار و فناوری هایی برای نگهداری داده ها داریم؟
- چگونه می تو،م از داده های پشته فناوری خود برای بهبود تبلیغات و بازاریابی خود استفاده کنیم؟
- آیا استراتژی اندازهگیری کنونی ما بینشهای عملی و همچنین سطح گزارشهایی را که باید در چشماندازی از قو،ن حفاظت از دادههای غیرقابل پیشبینی قرار دهیم، ارائه میکند؟
- استراتژی اندازه گیری خود را بازنگری کنید: تجزیه و تحلیل فعلی شما احتمالاً بر داده هایی است که به زودی دیگر در دسترس نخواهند بود. اگر به این موضوع توجه نکنید، دیدگاهی جامع برای هر تبلیغکنندهای برای اطمینان از اینکه محتوایشان با مخاطبان طنینانداز میشود را ندارید.
- ارزش پیشنهادی در ازای داده های مشتری: با تشریح اینکه چگونه انجام این کار باعث بهبود تجربه آنها می شود، به کاربران انگیزه دهید تا داده های خود را به اشتراک بگذارند. ممکن است از اینکه چقدر برای انجام این کار باز هستند تعجب کنید.
- برای پر ، شکافهای داده، اندازهگیریهای تست و یادگیری را اتخاذ کنید: ایجاد تاثیرگذارترین تبلیغات نیازمند آزمایش و تحلیل عملکرد جدی است. با استفاده از دادههایی که در حال حاضر به آنها دسترسی دارید، میتو،د دقیقاً تشخیص دهید که چه چیزی باعث موفقیت تبلیغات شما با بالاترین عملکرد شده است. هرچه درک شما در حال حاضر عمیقتر باشد، در زم، که حجم عظیمی از دادههای مخاطبان دیگر در دسترس شما نخواهد بود، بعداً برای بهینهسازی محتوای خود، آزمون و خطای کمتری خواهید داشت.
- از فناوریهای تقویتکننده حریم خصوصی (PETs) نهایت استفاده را ببرید: گنجاندن PET در پشته فناوری شما تضمین میکند که هم امروز و هم در مسیر پایینتر مطابقت داشته باشید. بنابراین برای بررسی ارائه دهندگان مح،ات چند جانبه ایمن، رمزگذاری همومورفیک، فناوری دفتر کل توزیع شده، و مجموعه ای از فناوری های افزایش دهنده حریم خصوصی دیگر وقت بگذارید.
چشم انداز دیجیتال مارکتینگ با سرعت در حال پیشرفت است – اما شما می تو،د جلوتر بم،د
این راهنما که با مشارکت Deloitte Consulting تهیه شده است، تغییر تمرکز تبلیغات به جستجوی ارگ،ک و غنیسازی دادههای شخص اول در این فرآیند را توصیه میکند، با هدف کاهش تأثیرات تجاری آینده دسترسی به دادههای کاربر که در سالهای آینده محدودتر میشود.
از آنجایی که اینترنت به یک قلمرو خصوصی به طور فزاینده تبدیل میشود، بازاریابان اگر میخواهند تاکتیکهایشان به کار خود ادامه دهند، باید همین الان استراتژیهای موجود خود را تطبیق دهند – به خصوص که برخی از آنها دیگر در آینده نزدیک در دسترس نخواهند بود. در آژانس بازاریابی عملکردی و طراحی وب خودم، پی، شده، من مشتریان زیادی را تشویق کرده ام که بدانند، حتی اگر متا در حال حاضر بخش عمده ای از استراتژی بازاریابی آنها را تشکیل ندهد، اجرای تغییرات بعداً سود سهام آنها را به همراه خواهد داشت – و آنها می توانند با بررسی توصیه های مفیدی که در فناوری جمع آوری شده است شروع کنند. راهنمای انعطاف پذیری سیگنال غول پیکر. با درک قوی تر از داده ها و چشم انداز صنعت خود، بازاریابان می توانند تأثیرات آتی از دست دادن سیگنال را کاهش دهند، یک مدل حاکمیتی قوی را برای اطمینان از انطباق با مقررات اتخاذ کنند، و یک پایه محکم برای حفظ حریم خصوصی ایجاد کنند تا آینده برند خود را بر اساس آن بسازند. .