عصر دیجیتال امروز به طور قطع انتظارات مشتریان را بالا خواهد برد. بنابراین، ،ب و کارهای SaaS باید روی استراتژی هایی با تمرکز بر موفقیت مشتری سرمایه گذاری کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ با طیف گسترده ای از خدمات و تخصص خود می تواند شریک ارزشمندی در این سفر باشد.
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ درجه یک می تواند به راحتی نظرات ارزشمند مشتریان را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند. این امکان درک عمیق تری از مخاطبان هدف (،ب و کار SaaS) و ترجیحات آنها را فراهم می کند و به شما امکان می دهد استراتژی های بازاریابی خود را با نیازهای آنها تنظیم کنید.
شرکتهای SaaS در مقایسه با ،بوکارهای سنتی یک چالش منحصر به فرد دارند زیرا باید تعامل و وفاداری مشتری را حفظ کنند تا درآمد مداوم را تضمین کنند. برخلاف فروش یکباره، موفقیت یک شرکت SaaS به استفاده مداوم و پرداخت خدمات آن توسط مشتریان راضی بستگی دارد.
به این ترتیب، یک آژانس بازاریابی دیجیتال، مشاغل SaaS را قادر میسازد تا مشتریان خود را با دانش تقویت کنند، تجربه کاربری خود را افزایش داده و موفقیت مشتری را افزایش دهند.
بازخورد و بهبود
حفظ مشتریان موجود برای ،ب و کارهای SaaS بسیار مهم تر از به دست آوردن مشتریان جدید است. را تصور رایج در صنعت SaaS این است که افزایش سود 25٪ -95٪ به سادگی با افزایش حفظ مشتری تا 5٪ امکان پذیر است.
ایجاد منظم چنین محتوایی می تواند به ،وان یک منبع یادگیری برای مشتریان عمل کند و به آنها کمک کند تا نحوه استفاده کارآمد از محصول SaaS را درک کنند، پتانسیل کامل آن را باز کنند و بر هر گونه موانع عملیاتی غلبه کنند. علاوه بر این، زم، که مشتریان در استفاده از محصول مهارت پیدا میکنند، به احتمال زیاد ارزشی را که به دست میآورند درک میکنند و میزان رضایت و حفظ آنها را افزایش میدهد.
بنابراین، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ میتواند به نشان دادن تعهد تز،ل ناپذیر به مشارکت م،ادار مشتریان برای افزایش طول عمر کمک کند، گواهی بر موفقیت مشتری که دیگر لو، نیست، بلکه جزء ضروری عملیات ،بوکار شماست.
هنگامی که سرنخ ها تولید می شوند، گام بعدی تبدیل آنها به مشتریان پولی است. این فرآیند جایی است که بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) وارد عمل می شود. آژانسهای بازاریابی دیجیتال از استراتژیهای مختلفی مانند بهینهسازی صفحه فرود، تست A/B و تبلیغات هدفمند استفاده میکنند تا شانس تبدیل شدن به مشتری بالقوه را افزایش دهند.
حفظ و جذب مشتری
،بوکارهای نرمافزار به ،وان سرویس (SaaS) با نوآوری و سرعت برای برجسته شدن رشد میکنند. را داده های بینش ،ب و کار فورچون نشان می دهد بازار SaaS در سال 2022 به 251.17 میلیارد دلار رسید و انتظار میرود تا سال 2029 با CAGR 19.7 درصد به 883.34 میلیارد دلار برسد. شرکت های SaaS به دنبال توجه مشتری هستند تا مشتریان بالقوه را به مشتریان پولی تبدیل کنند و آنها را به خدمات خود وفادار نگه دارند.
موفقیت مشتری SaaS چیست؟
موفقیت مشتری در SaaS در مورد تنظیم آنها (مشتریان) برای رسیدن به اه،شان از طریق نصب عمدی، آموزش، ایجاد رابطه و پشتیب، است. بر خلاف پشتیب، مشتری مبتنی بر واکنش به درخواستهای پشتیب،، موفقیت مشتری مست،م آن است که ،بوکار فعال بماند و استراتژیهایی ایجاد کند تا به مشتریان کمک کند بیشترین بهره را از محصول خود ببرند.
یک آژانس بازاریابی دیجیتال میتواند در توانمندسازی ،بوکارهای SaaS برای دستیابی به معیارهای کلیدی موفقیت مشتری مؤثر باشد. آنها میتوانند راهحلهای جامعی برای ،بوکارهای SaaS ارائه دهند که به جذب، حفظ و رضایت مشتریان کمک میکند، از افزایش دید برند تا بهینهسازی تعامل با مشتری.
اکنون اجازه دهید بررسی کنیم که چگونه آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند موفقیت مشتری را برای شرکت های SaaS افزایش دهند.
دسترسی را افزایش می دهد و آگاهی از برند را گسترش می دهد
در حالی که جنبه های مختلف ،ب و کار به موفقیت مشتری کمک می کند، توجه به بازاریابی دیجیتال ضروری است. ،بوکارهای SaaS میتوانند از آژانسهای بازاریابی دیجیتال برای پر ، شکاف بین پیشنهادات و مشتریان خود برای افزایش موفقیت مشتری استفاده کنند. چگونه یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند به یک تجارت SaaS کمک کند؟
نقش آژانس دیجیتال مارکتینگ در موفقیت مشتری
علاوه بر این، شرکتهای SaaS همچنین میتوانند از قدرت SEO استفاده کنند، جایی که عوامل بازاریابی SaaS ویژگیهای SERP شما را (که میتواند بهطور برجسته در وبسایت شما در نتایج جستجوی Google نمایش داده شود) برای کلمات کلیدی مرتبط با ،بوکار شما افزایش میدهد. با یک استراتژی خوب، می تو،د این سرنخ ها را جذب و به مشتریان وفادار تبدیل کنید و ،ب و کار خود را به سمت موفقیت سوق دهید.
به ،ب و کار SaaS کمک می کند تا معیارهای کلیدی موفقیت مشتری را بدست آورد
علاوه بر این، استفاده برنامهریزیشده و کامل از تکنیکهای پیشرفته مانند نظرسنجی، نظارت بر رسانههای اجتماعی و تجزیه و تحلیل بررسیهای آنلاین توسط آژانسهای بازاریابی SaaS راه را برای بازخورد مؤثر مشتری هموار میکند. این بینش ارزشمندی را در مورد آنچه که مشتریان شما واقعاً در مورد محصول یا خدمات شما دوست دارند و زمینه هایی برای بهبود ارائه می دهد.
نتیجه
یک آژانس بازاریابی دیجیتال درجه یک میتواند با مدیریت حسابهای رسانههای اجتماعی، ایجاد محتوای بهینهشده برای سئو، انجام تحقیقات بازار و طراحی کمپینهای تبلیغاتی هدفمند، به بازگشایی پتانسیل کامل شرکتهای SaaS کمک کند.
از ایجاد آگاهی از برند گرفته تا حفظ مشتریان، جمع آوری بازخورد مشتری و ارائه بینش های تحلیلی، یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند به طور قابل توجهی توانایی شرکت SaaS را برای دستیابی به موفقیت مشتری افزایش دهد.
در اینجا دو معیار کلیدی وجود دارد که یک آژانس بازاریابی دیجیتال SaaS میتواند با ایجاد محتوای آموزشی که به کاربران قدرت میبخشد و نرخ پذیرش بالاتر محصول را تسهیل میکند، تأثیر مثبتی بگذارد.
بهینه سازی نرخ تبدیل
در اینجا، آژانس بازاریابی دیجیتال میتواند به ایجاد استراتژیهای تعامل مؤثر، از جمله (اما نه محدود به) کمپینهای بازاریابی ایمیلی، بهروزرس،های منظم محتوایی، مدیریت جامعه کاربر یا ارتباطات شخصیشده کمک کند. همه این رویکردها می توانند به حفظ مشتریان با برند کمک کنند و به کاهش ریزش کمک کنند.
موفقیت مشتری را از طریق محتوای آموزشی ارتقا می دهد
یک آژانس بازاریابی SaaS می تواند به افزایش آگاهی در مورد محصول شما و قابلیت های منحصر به فرد حل مشکل آن کمک کند. آنها می توانند به طور موثر ارزش پیشنهاد شما را به اشتراک بگذارند، و شما را قادر می سازند تا مشتریان بالقوه را جذب و درگیر کنید و زمینه را برای یک رابطه طول، مدت و ثمربخش فراهم کنند.
در دراز مدت، این مشارکت به نفع هر دو طرف است: موفقیت آژانس را به ،وان یک راه حل بازاریابی افزایش می دهد و رشد و پایداری شرکت SaaS را تضمین می کند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-di،al-marketing-agency-can-enhance-customer-success-for-saas/
موفقیت مشتری صندلی جلو در SaaS را اشغال میکند، مؤلفهای کلیدی که تضمین میکند مشتریان میتوانند به طور یکپارچه و کارآمد از محصول استفاده کنند. ،ب و کارهای SaaS ممکن است باز ، قدرت دانش را چالش برانگیز بدانند. و در اینجا، یک آژانس بازاریابی دیجیتال درجه یک می تواند مفید باشد زیرا آنها می توانند به طرز ماهرانه ای محتوای آموزشی مانند آموزش های جذاب، وبینارهای آموزنده و مقالات روشنگر تولید کنند تا به شما کمک کنند دانش لازم برای موفقیت را به دست آورید.
با توجه به شاخص موفقیت مشتری Gainsight 2022، 95٪ از مشاغل B2B دارای بخش موفقیت مشتری هستند. علاوه بر این، 6٪ از فروش به موفقیت مشتری در یک شرکت معمولی SaaS اختصاص می یابد.
شرکتهای SaaS که بر ایجاد مشتریان منحصربهفرد از طریق محصولات و خدمات خود متمرکز هستند، اغلب برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و تبدیل آنها به مشتریان وفادار به کمک نیاز دارند.