“عادی بعدی” باعث شده است که ،ب و کارها در تمام بخش های خود، از جمله بازاریابی، به سرعت توسعه پیدا کنند تا با تقاضاهای بازار مطابقت داشته باشند. روندها حتی سریعتر از قبل از همه گیری می آیند و می روند. استانداردهای فرهنگی، ارزش ها و ال،ای رفتاری مصرف کنندگان نیز در این دوران سخت در حال تغییر هستند، به این م،ی که بازاریابی نیز باید تغییر کند. با این حال، این رشد، که همه به دنبال آن هستند، نمی تواند به تدریج رخ دهد. زمان اجازه نمی دهد. باید همین الان اتفاق بیفتد.
به نظر می رسد روندهای جدید رسانه های اجتماعی استراتژی های برنده هستند:
- رسانه پولی شماره 1 – به نظر می رسد پلتفرم های کوچکتر گاهی اوقات راه حل بهتری برای اجرای استراتژی های دیجیتال هستند
- رسانه های اجتماعی به ،وان کانال خدمات مشتری
- اهمیت ویدئو و صدا هنوز به طور چشمگیری در حال افزایش است
- اینفلوئنسر – خواهر یا برادر کوچکتری که هرگز نداشتید. افزایش اعتماد به سازندگان محتوا
- رسانه پولی شماره 2 – با تکمیل فید ارگ،ک خود با محتوای پولی، تصویر رسانه اجتماعی خود را تقویت کنید
نتیجه
مصرف کنندگان به ،ید در فروشگاه های فیزیکی عادت کرده اند، همه گیری جه، آن را از آنها گرفت. بله، ،ید آنلاین محبوب است، اما در فاصله زم، قفل، تجارت آنلاین با نشان دادن سطوح افزایش یافته ارزش خود را ثابت کرد و برای توسعه برندها به همان اندازه مهم شد، به ویژه برای آنهایی که تا کنون به شدت به روابط غیرمستقیم با مشتری یا فروش متکی بوده اند.
Uhura Di،al برای تعدادی از ،بوکارهای B2B و پروژههای بازاریابی B2B کار میکند، جایی که آنها نقشههای سفر مشتری را همراه با مشتریان طراحی میکنند تا کمپینهای موثر نسل اول را ایجاد کنند و از بودجههای رسانه پولی به طور بهینه استفاده کنند. وقتی بازاریابی B2B خود را تنظیم می کنید، توصیه هایی می کنند.
رسانه های اجتماعی
تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی مشتریان ایده آل برای محصول یا خدمات شما و سپس جذب آنها برای ،ید است. این یک فعالیت ضروری برای تیم های فروش و بازاریابی B2B است. رویدادهایی مانند نمایشگاههای تجاری، کنفرانسها یا رویدادهای داخلی خانه جایی هستند که معمولاً سرنخها و تماسهای مشتریان ایجاد میشوند.
بنابراین، مدیران باید نگرش شرکت ها را اتخاذ کنند و راه درستی برای انتقال ارزش ها و اصالت آنها به مردم بیابند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/post-pandemic-challenges-،w-does-marketing-react-to-constantly-changing-demands/
با توجه به بحران کرونا، کل جهان تغییر کرد که منجر به نیازهای جدید مشتریان شد. برای اینکه همچنان با مشتریان خود مرتبط باشند، کارشناسان بازاریابی B2B باید از زاویه ای تازه به مشتریان خود نگاه کنند. این به این م،ی است که بینش مشتری جدید، که وضعیت فعلی را نشان می دهد، باید ایجاد شود.
- چگونه می توان سفر مشتری را دوباره تعریف کرد؟
به طور خلاصه، همانطور که قبلا ذکر شد، به خصوص پس از بحران کرونا، تجربه مشتری مهمتر از همیشه است. امروزه باید نه توسط گروه هدف به،وان یک کل، بلکه باید بهصورت جداگانه طراحی شود تا ارتباط برند و مشتری قویتر ایجاد شود. چگونه شرکت ها واقعا می توانند این کار را انجام دهند؟
مدیران برای انطباق با تقاضاهای در حال تغییر ،ب و کار و مصرف کنندگان با چالش هایی روبرو هستند. این به آنها بستگی دارد که در این “عادی بودن جدید” موفق شوند و راهی برای رقابت شرکت هایشان بیابند.
اما مزایا غالباً بر خطرات غلبه میکنند و – همانطور که اغلب در زندگی اتفاق میافتد – سرمایهگذاری در یک استراتژی عاقلانه «مستقیم به مصرفکننده» به م،ای «یا /یا» نیست. برندها باید نه تنها به تجارت آنلاین خود بلکه به استراتژی ،ب و کار آنلاین خود و نیازهای مشتریان توجه کنند و با انجام این کار قطعاً موفق خواهند شد.
هنگام ،دهفروشی نگرش برند نسبت به مشتریانش، دو موضوع زیر باید مورد بحث قرار گیرد:
- چگونه کووید-19 نگرش مشتریان من را تغییر داد؟
از آنجایی که کووید همه چیز را در زندگی ما تغییر داد، طبیعی است که فروش، بازاریابی و نحوه انجام تجارت را نیز تغییر دهد. بنابراین، اگر شرکتها بخواهند به رقابت در بازار ادامه دهند، استراتژیهای B2B مدیران نیز باید تغییر کند.
Uhura راهحلهای دیجیتال مستقیم به مصرفکننده را توسعه میدهد و میتواند به شرکتها در مورد تحلیل، توسعه استراتژی و خدمات، پیادهسازی فنی و بازاریابی رویکردهای «مستقیم به مصرفکننده» مشاوره دهد.
رویدادهای دیجیتال – راه جدیدی برای گرد هم آوردن مردم
چرا B2B Lead-Generation بسیار مهم است؟
بر اساس یک نظرسنجی توسط Accenture، 46٪ از SMEها سرمایه گذاری قابل توجهی برای طراحی زیرساخت های خود انجام داده اند تا آنها مجازی تر، لینک شده یا بدون تماس باشند. این ی،ی چی؟
خب، پلتفرم های دیجیتال حتی محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا می کنند، بنابراین مدیران باید قو،ن جدید را دنبال کنند. ابزارهای دیجیتال و افزایش دانش فنی تیم فروش B2B شما در دستیابی به این هدف کمک کننده خواهد بود.
یک نظرسنجی توسط ارائهدهنده نرمافزار تجارت الکترونیک Spryker نشان میدهد که حدود 60٪ از مارکهای مد و ورزش تجارت آنلاین خود را دارند اما فقط 29٪ از مارکهای موجود در صنعت نوشیدنی یا آرایشی. اگر چالشهایی را که راهاندازی یک استراتژی مستقیم به مصرفکننده با آن مواجه است، در نظر بگیریم، به نوعی قابل درک است، مانند تضاد با شرکای فروش مهم فعلی، ساختارهای پیچیده فناوری اطلاعات، تدارکات، یا نیاز به دانش جدید و اضافی هنگام اعمال چنین تغییرات جدیدی.
با «عادی بودن جدید»، تقاضای فزاینده ای برای ابداع روش جدیدی برای انجام این رویدادها وجود دارد. سوال واقعی این است که چگونه؟
راه حل: رویدادهای دیجیتال یا ،یبی
Uhura از شرکت ها برای تبدیل مفاهیم رویداد خود به رویدادهای دیجیتالی و ،یبی، ایجاد محتوا، نام تجاری رویداد، و همچنین برنامه ریزی کلی دیجیتال، سازماندهی رویداد و ارائه و همچنین اجرای فنی پشتیب، می کند.
قیف فروش جدید
برای برخی افراد زمان در طول بحران کرونا متوقف شده است، برای برخی دیگر، زمان آمادهسازی استراتژیهایی است تا همچنان با تغییرات جه، روی میز رقابت کنند. همهگیری کووید به چالش بزرگی برای مدیران تبدیل شد که در بازاریابی B2B کار می،د، زیرا قبل از آن همه رویدادها، هدف گرد هم آوردن افراد (در این مورد مشاغل) بود.
در دوران پس از همهگیری، بسیاری از شرکتها هنوز در تلاش هستند تا مسیر درست را از بحران کرونا برای بازگشت به مسیر پیدا کنند.
یک مزیت قابل توجه، به دست آوردن بینش ارزشمند در مورد مشتری و رفتار آنها است و در نتیجه ایجاد روابط قوی تر و شخصی تر بین برند و مشتری است. علاوه بر این، ،ب و کارها کنترل بیشتری بر برند خود دارند و پایگاه داده مشتریان بزرگتر و دقیق تری دارند که در تهیه استراتژی فروش دیجیتال نقش مهمی ایفا می کند.
اوهورا دیجیتال نمونههایی را گردآوری کرده است که درک و پیادهسازی آنها برای تجارت و بازاریابی در «عادی بعدی» حیاتی خواهد بود و میتواند به چالش اصلی ایجاد یک شرکت پایدار کمک کند:
مستقیم به مصرف کننده با نام D2C
استراتژی بازاریابی هدفمند، کلید ایجاد یک مخاطب برند وفادار است. مردم با به اشتراک گذاشتن دیدگاه های مش، نسبت به دنیای اطراف خود به شرکت هایی متصل می شوند که با آنها صحبت می کنند. برای مشتری بسیار مهم است که با برند شناسایی شود.
«مستقیم به مصرف کننده» (D2C) یک رویکرد بازاریابی و فروش است که به موجب آن شرکتها و برندها مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار میکنند، بدون اینکه واسطهها، معاملهگران ،دهفروشی یا پلتفرمهایی را که باعث افزایش حاشیه میشوند، درگیر کنند.
بازاریابی D2C چیست و چرا برای شرکت شما خوب است؟
بسیاری از این رویدادها حتی از همه امکاناتی که در حال حاضر در اختیارشان است استفاده نمیکنند، نه فقط از نظر پیشرفت تکنولوژی و دانش ابزار. علاوه بر این، شرکتها باید راههای تعاملی و جذابتری را برای ارائه رویدادهای مجازی خود در نظر بگیرند تا تجربهای واقعاً ارزشمند ایجاد کنند. علاوه بر این، از آنجایی که هیچ اختلال رسانه ای در طول رویدادهای مجازی و ،یبی وجود ندارد، برای مثال تولید سرنخ امکان پذیر است و قابل اندازه گیری است.
مدیران باید فقط روی سرنخ های ارزشمند تمرکز کنند و ببینند که آیا استراتژی دیجیتال قبلی آنها هنوز مرتبط است یا خیر.
به لطف اینترنت و همه نوآوریهای تکنولوژیک، رویدادها اکنون به صورت کاملا مجازی یا به روش ،یبی انجام میشوند، بنابراین مردم را قادر میسازد تا مشارکت کنند و جهان حداقل به حالت عادی بازگردد. البته این بدان م،ا نیست که همه چیز به آرامی پیش می رود.
اگر نگرش نسبت به پلتفرم های دیجیتال به دلیل وضعیت کووید-19 تغییر کند، رسانه های اجتماعی نیز تغییراتی را تجربه خواهند کرد زیرا آنها نیز بخشی از پلتفرم های دیجیتال هستند. مشاهده شده است که استفاده در حین قفل شدن افزایش یافته است، که جای تعجب نیست، اما این بدان م،ی است که محتوا نیز باید به روشی جدید و مرتبط تر برای مشتریان طراحی شود.